slecht
Als je meteen het juiste produkt toegestuurd krijgt: waarschijnlijk 10/10. Indien echter niet....
Ik kreeg een foute zwembadpomp toegestuurd.
Antwoord bij eerste telefoontje: oei, foute levering, dan moeten we eens kijken wie de fout gemaakt heeft==> boeit me niet. ik wil horen: we lossen dat asap op.
Er wordt me aangeraden om mail te sturen met de feiten, dan zouden ze eens even kijken. Dat doe ik maar daar krijg ik geen antwoord op.
Na nogmaals telefonisch contact: vraag om mail te sturen met terugzendgegevens (noot: streepjescode van retourticket wordt maar half weergegeven in de pdf, dus dat geeft weer problemen in het kantoor waar ik het pak afgeef). Mail braaf gestuurd. Weer geen antwoord op mail (reden: student die de mail bekijkt is nog niet binnen!?...). Opnieuw tel. contact. . Er wordt me verzekerd: u krijgt het nieuwe artikel binnen ca. 1 week. "jaja, het is besteld (ik wist toen al dat het niet in de winkel op stock was), geen probleem". Na 1 week niets gehoord, dus ik weet ook dat het artikel nog niet eens onderweg is. Terug telefonisch contact. Op mijn aanraden/aandringen wordt bij de leverancier gecheckt of artikel (pomp) wel op voorraad is. Na 2 dagen krijg ik een e-mail: (mail werd gestuurd wegens onbeantwoorde tel. oproep - maar ik heb helemaal geen gemiste oproep...): artikel dus niet op voorraad... Of ik nog 2-3 weken wil wachten?...
Nee dus. Vertrouwen weg. Zwembad inmiddels grasgroen. Geld teruggevraagd. Enige positieve is dat het geld ook snel terug op mijn rekening stond.
En al die tijd blijft op de website staan dat het artikel in kwestie in voorraad is. Vreemd...
Ik denk dat Rhodos nog heel veel te leren heeft wat betreft customer service...
Met deze beoordeling zal ik geen hoofdprijs scoren, maar hopelijk leren jullie er wat van....