Mr. Mariëlle Ducaat beveel ik eenieder die een accurate, betrouwbare arbeidsjurist zovan harte aan!

Rest me je te zeggen dat ik heel blij ben dat ik Wolderwijd Juristen heb ingeschakeld, en dat ik je van harte bedank voor je heldere meedenken in een ietwat ongebruikelijke gang van zaken, de prettige communicatie en je snelle ageren en terugkoppelen. Echt heel prettig, het was een verademing om e.e.a. in jouw handen te weten!

• Ik heb ervaring met: Arbeidsrecht, Contractenrecht

Prettige, kundige mensen die het beste met je voor hebben.

Via via bij Wolderwijd juristen terecht gekomen en geen moment spijt van gehad. Goede, heldere communicatie, heel vriendelijk en op een vlotte maar heel kundige manier is mijn zaak met de werkgever afgehandeld. Ik heb Wolderwijd juristen inmiddels aanbevolen bij mensen in mijn omgeving!

• Ik heb ervaring met: N.v.t.

Lekker snel, goede hulp en top resultaat

Heel fijn. Alles kon contactloos gedaan worden. Goeie hulp.

Geweldig.

Vakkundig, snel. Als ik weer een jurist in de arm zou moeten nemen ga ik weer voor Wolderwijd.

Als zeer prettig ervaren

Goed verstand van zaken heeft, En zeer kundig

• Ik heb ervaring met: Arbeidsrecht

Meedenkend en behulpzaam, professionele werkwijze

Met Mariëlle Ducaat van Wolderwijd Juristen had ik vanaf dag 1 een prettige communicatie en gaf ze een uitgebreide toelichting op alle vragen, vlotte handelingen en kennis van zaken. Het resultaat is naar volle tevredenheid.

• Ik heb ervaring met: Contractenrecht

Goede begeleiding tot een mooi resultaat

Marielle heeft me enorm geholpen tijdens het conflict met mijn werkgever. Ze stelde me gerust als het spannend leek te worden en het is fijn dat iemand zo zelfverzekerd is als je zelf twijfelt. Uiteindelijk de zaak in mijn voordeel kunnen afronden en dat was zeker niet gelukt zonder de hulp en vakkundigheid die ze toonde.

Duidelijk en realistisch.

Duidelijk in het advies, over de keuze van uitvoering van de aanpak. Realistisch in de verwachtingen, opbrengst en kosten.

• Ik heb ervaring met: Arbeidsrecht

Geweldig snel en goed geholpen

Mijn verzoek werd de volgende dag doorgemaild, nadat ik alle gewenste formulieren had opgestuurd. Daarna telefonisch het advies besproken en naar volle tevredenheid bijgestaan.

Deskundig en persoonlijk!

Zowel de deskundige expertise op het gebied van arbeidsrecht in ons geval, als de persoonlijke benadering hebben wij als zeer prettig ervaren. Omdat dit voor ons de eerste ervaring was met een juristenkantoor, heeft de persoonlijke benadering van Mariëlle en Jeroen ons positief verrast. Wij hadden vooral verwacht dat het heel zakelijk (tijd is geld) zou zijn en dat er geen ruimte zou zijn voor het persoonlijk verhaal. Niets was minder waar, wij voelden ons dan ook echt gehoord.

• Ik heb ervaring met: N.v.t.

Goede adviezen en erg behulpzaam

Snel vriendelijk en no nonsens. Er werd snel geschakeld en telkens als je belde namen ze alle tijd voor je. Ik raad ze zeker aan, mocht je juridische vragen of problemen hebben.

• Ik heb ervaring met: Arbeidsrecht

Super goed afgehandeld door jeroen

Ik kreeg een beeindigingsovereenkomst waar ik het niet mee eens was Dit is goed afgelopen het lukte jeroen om er meer uit te halen en ook de juridische kosten worden vergoed Deze zaak was voor mij de 2de keer dat ik wolderwijd juristen heb ingeschakeld en alletwee goed afgelopen Kan hen iedereen aanbevelen.

• Ik heb ervaring met: Arbeidsrecht

Snelle, concrete en kundige ondersteuning met een no-nonsense aanpak

Mariëlle Ducaat van Wolderwijd Juristen heeft mij uitstekend bijgestaan bij mijn geschil. De vlotte, nuchtere en doelgerichte aanpak spraken mij erg aan. Ook verliep de communicatie via mail, telefoon en op kantoor erg soepel. Ik ben 100% tevreden over het behaalde resultaat en haar dienstverlening.

Erg goed bijgestaan!

Jeroen heeft mij erg goed geholpen toen ik ontslag kreeg. In mijn geval heb ik alle overleg met oud werkgever zelf gedaan, maar indien dit lastig zou worden wilde Jeroen dit overnemen. Fijn bedrijf, alles goed uitgelegd in een taal waar een leek ook iets mee kan. Kortom, fijne 'samenwerking' gehad. Zeer tevreden en als er nog een keer iets zou zijn neem ik direct contact op Ik zou Wolderwijd Juristen zeker aanraden.

• Ik heb ervaring met: Arbeidsrecht, Contractenrecht

Netjes en snel

Had een geschil met mijn werkgever en ben daarbij goed en deskundig geholpen.

goede communicatie

dat Wolderwijd Juristen voor de client gaat .

• Ik heb ervaring met: Incasso

Vriendelijk, toegankelijk, snel en vakkundig

Mr. Mariëlle Ducaat van Wolderwijd Juristen heeft mij prima geholpen. Zij reageerde snel en duidelijk op mijn vragen, heeft het proces richting werkgever goed begeleid en voor mij succesvol afgehandeld.

Voortreffelijke afwikkeling incasso!

Mariëlle van Wolderwijd Juristen heeft mij binnen een week geholpen aan een positief resultaat, waar ik zelf al maanden mee bezig was geweest. Ze weet blijkbaar de juiste snaar te raken bij niet betalende klanten en lost daarmee een vervelende situatie snel en professioneel op is mijn ervaring. Verder is Wolderwijd Juristen zeer persoonlijk in de aanpak naar haar klanten. Voor mij geen andere jurist meer dan Wolderwijd Juristen. Helaas heb je in relatie tot werk en klanten af en toe het steuntje in de rug nodig. Fijn dat je dan letterlijk kunt vertrouwen op Wolderwijd Juristen.

Goeden service Snel geschakeld Weet waar ze over praten Behulpzaam

Goed/uitstekend

Adequaat, snelle reactie en duidelijke verwoordingen in de mail.

Duidelijke heldere uitleg.

Ik ben goed geholpen, kreeg duidelijke en uitgebreide uitleg over de procedure.

Een aanrader!

Snelle reactie op verzoek tot juridische ondersteuning bij het opstellen van een huurcontract. Heldere prijsafspraak kunnen maken. Eenmalige betaling vooraf. Blijft afwachten 'hoe nu verder'. Beetje eng dus. Maar fantastisch en deskundig in no time geholpen. Een aanrader!

Uitstekend!

Ik had een vordering die ik eigenlijk al helemaal afgeschreven had. Desondanks is deze vordering door Wolderwijd Juristen snel en zonder kosten voor mij geincasseerd!

• Ik heb ervaring met: Incasso

Top geadviseerd.

Snel, deskundig en meedenkend. Stelt de klant centraal.

Snel, kundig en betaalbaar

Mr. J.A. Kaspers heeft onze organisatie voorzien van goede juridische adviezen. Hij gaat uiterst nauwkeurig te werk en neemt de tijd om alles in begrijpelijke taal uit te leggen. Dit maakt Wolderwijd Juristen een laagdrempelig en prettig kantoor om mee te werken.

Over Wolderwijd Juristen

Wolderwijd Juristen is een juristenkantoor dat adviseert en procedeert op het gebied van arbeidsrecht, bestuursrecht, contractenrecht en huurrecht.