Goede ervaring duidelijke afspraken

Goed, prima geregeld

echt brabants

u vraagt wij draaien

Ga jullie adviseren, wanneer mensen een container nodig hebben.

Goede service, vriendelijke mensen!! Aan de telefoon en ook de chauffeur is een vriendelijke, vrolijke vent.

Zoals altijd, contact strak en duidelijk

Bellen, de vragen worden meteen begrepen, antwoord volgt meteen, en dat klopt.

Is goed

geen verrassingen precies zoals we hoopten.

zoals afspraak. vriendelijke snelle service. gewoon persoonlijk contact.

Heel goed!

Container is netjes geleverd. Zelf een dag eerder omdat dit beter uit kwam.

Duidelijk, snel en komen afspraak na

Goede dienstverlening: vlot, helder, accuraat.

Ik had een 6-kuubs container nodig voor bouwafval. De website biedt daarvoor alle informatie en is zeer helder. Ook het bestellen gaat dan simpel. Daarna worden de afspraken goed nagekomen en wordt goed ingegaan op telefonisch afgesproken wijziging. Kortom: prima!

Fijn bedrijf

sneller dan het geluid...

zeer positief, telefonisch netjes te woord gestaan en na het online aanvragen van een container binnen een uur al geplaatst.

Alles mooi op tijd geleverd / opgehaald Goede service bij omruilen naar grotere container

Prettige samenwerking

Prima, fijn bedrijf, heb collega's ook al ingelicht.

Prima verzorgde dienst verlening

Helaas verandering van tempex zakken erg onhandig (nu veel te klein waardoor wij tempex moeten verkleinen) Het voormelden van aantal op te halen producten is ook niet handig, omdat dit vergeten kan worden en dan geen ophaling plaats vindt wij snappen het doel voor jullie maar voor ons onhandig. Liefst zouden wij alleen meldling maken bij minder of meer aantallen als bv 15x

geen negatieve ervaring tot nu toe

zeer positief

Prima service, geen klachten

Opvolging speciale zaken soms wat onduidelijk. Bijv. Vraag van klant werd anders uitgevoerd. Resultaat uiteindelijk ok.

volgens afspraak bij aanmelding een snelle reactie, binnen een week was er een container geregeld.

Prima bedrijf

Mooi op tijd.

Keurig op tijd met brengen en halen.

's morgens vroeg op de afgesproken datum werd de container geplaatst, precies op de plek waar het voor mij handig was. Ook het ophalen was keurig voor elkaar. Top service!

Zeer slechte service

Tijdens mijn afwezigheid is er zonder overleg en zonder te melden wanneer ze zouden komen een afval container midden op m'n oprit geplaatst terwijl er naast de oprit ruimte zat was. Gevolg dat ik er niet meer door kan, niet meer in m'n schuur en in m'n garage en niet meer in de achtertuin kan komen met m'n spullen. Vanochtend om 09.30u gelijk gebeld en dan krijg je leuk te horen "zo plaatsen wij altijd onze afval containers" verplaatsen was ook niet mogelijk want er was geen chauffeur beschikbaar. Arrogantie ten top, schijnbaar nog nooit van service gehoord. Nooit hier een afvalcontainer bestellen, dat is vragen om problemen.

Top bedrijf

Goede service, klantvriendelijk en behulpzaam

Dat er netjes en correct wordt gewerkt.

Top.

Betrouwbaar

Ze doen wat ze afspreken

Kan bijna niet makkelijker

Prima geholpen, erg makkelijk allemaal

Over Milieu Service Brabant

Milieu Service Brabant. Uw Brabantse afvalinzamelaar: Bij de totale dienstverlening van alle afvalstromen draait het om u. Voor Bedrijfsafval, Papier/Karton, Glas en meer. Vanuit Boxtel bedient afvalinzamelingbedrijf Milieu Service Brabant de Brabantse markt. Dus ook voor de inzameling van o.a. Gevaarlijk afval, Vertrouwelijk papier, Afgewerkt Frituurvet of het ledigen van uw Vetput en uw Olie, Water en Slib. Uw Ondergrondse container, Rolcontainer en Afzetcontainer: Al 75 jaar staat flexibiliteit en een professioneel serviceniveau centraal. Dat betekent snel, netjes en verzorgd omgaan met alle soorten rol, afzet- en ondergrondse containers voor uiteenlopende afvalstromen. Het plaatsen, legen en wisselen gebeurt volgens de individuele wensen van de klant. Afval aanleveren of laten ophalen op locatie: Milieu Service Brabant loopt voorop in het moderne op- en overslagpark. Blijven vernieuwen in goed materieel is zowel voor de klant als voor de werknemers het beste. Zo blijft de service en continuïteit gewaarborgd. Milieu Service Brabant is dan ook een persoonlijk, dienstverlenend bedrijf waar de klant nog echt centraal blijft staan. U kunt vrijwel alle afvalstromen aanleveren op onze locatie in Boxtel zoals bijvoorbeeld bouw en sloop afval, puin, groenafval, restafval, hout of wij kunnen een afzetcontainer plaatsen op de gewenste locatie voor al uw afvalstromen.