alles volgens afspraak

Eenvoudig reserveren, komen afspraken perfect na

Prima ervaring, aan te bevelen adres om container te huren

Brengen de container op afgesproken dag, zelfs eerder dan ze gezegd hebben. Wat ik ook had gevraagd. Ook weer op de afgesproken dag opgehaald.

Prima prijs vriendelijke mensen

Prima op tijd

doen nooit moeilijk , persoonlijk contact

fijne chauffeurs

Container wordt 1x per twee weken geledigd en daar is verder niks bijzonders over te zeggen. Gaat gewoon goed

goede service

Was vergeten container aan de weg zetten en de chauffeur belde aan om te vragen waar de container stond. om daarna de container te ledigen.

Alles volgens afspraak

Alles prima geregeld

Perfecte service

Perfecte service

Prettig bedrijf om zaken mee te doen.

Houden zich aan gemaakte afspraken

Goede ervaring

Wij twijfelden aan het volume van de bestelde en betaalde container. Één telefoontje of we toch een grotere container mochten was voldoende om een mail te ontvangen met instructies voor de bijbetaling. De volgende dag werd de container bezorgd en de maandag daarna weer gevuld omgehaald. Goede service!

Niks op aan te merken

Container is besteld via de website. Afgeleverd volgens mijn wensen en op tijd weer opgehaald. Niks op aan te merken dus.

Afspraken perfect nagekomen

Nog kort. Maar tot nu toe erg goed

Heel snelle service

Je hoeft maar te bellen en het wordt geregeld

Snel en goed

Snelle levering

Afspraak is afspraak 👍🏼

👍🏼

alles netjes afgehandeld

alles netjes afgehandeld

Heel tevreden!

Goede en zeer vriendelijke communicatie! Digitale webshop is ok maar ik heb liever directe communicatie ivm met vragen !

Geen communicatie brengen en ophalen

Eerst een compliment voor jullie goeie chauffeurs en altijd vriendelijk z Het min punt ; er wordt niks gedaan met de tijd die een klant aangeeft wanneer het het beste uitkomt wanneer een container gebracht of opgehaald wordt .

Praktisch en snel

Eenvoudig via de website een container besteld. Voor plaatsing werd ik netjes gebeld door de planning om eventuele bijzonderheden te bespreken (eerder had ik een container met kraan laten plaatsen). Container is netjes geplaatst en op de afgesproken datum weer opgehaald.

Uitstekend.

Snel en makkelijk via internet een container regelen. En netjes op tijd geleverd en op gehaald.

transparantie, duidelijke communicatie en een goede prijs

Na een belachelijk slechte ervaring bij een niet nader te noemen concurrent is het een verademing op een normale wijze zaken te kunnen doen. Afspraken worden perfect nagekomen en de communicatie verloopt top! Prijs t.o.v. vergelijkbare concurrenten is ook goed.

Goude

Goede service,komen afspraken na

Goede service en meedenkend zeer tevreden