Vakkundige, snelle beoordeling en prima hulp bij vaststellen probleem

Na melding van een klacht over de vaatwasmachine, kwam een monteur de volgende dag. Hij zocht naar de oorzaak, die niet duidelijk bleek, maar vond voldoende aanwijzing om ons een vakkundig advies te geven. De moeilijke klus om het apparaat goed te verwijderen, lukte hem geweldig. We zijn zeer blij met zijn hulp. Vervolgens kochten we een nieuwe vaatwasser, die inmiddels ook is geïnstalleerd.

Professioneel, erg goede service en goede tips om kosten te besparen.

De reparatie werd erg snel en goed uitgevoerd en ik had het gevoel dat men wilde repareren ipv snel dure onderdelen wilde aanbevelen. Verder gaven ze goede tips om de machine efficienter te gebruiken en met name het wasmiddelverbruik te optimizeren. De tips en oplossingen leveren ons besparingen op die groter zijn dan de reperatiekosten van hun bezoek dus dat is top!

Snel, efficient en goede prijs

Technorette was erg snel bij ons thuis en zelfs bereid om s avonds na 7 uur ons probleem op te lossen. Ze gaven ook prima advies om de Machine beter te laten funcioneren. Chapeau

Gluiperige klantenbinding

€185 betaald voor een reparatie met 6 maanden garantie, die al binnen dezelfde week geen reparatie bleek te zijn, na constatering door 2e monteur die getekend heeft voor €150 retour. Volgende dag baas aan de telefoon, die zegt dat het zo niet werkt, maar dat we €150 korting kunnen krijgen bij aankoop van een nieuwe wasmachine bij hen. Geen van de monteurs heeft dit gezegd en wij kopen geen apparaat bij een onbetrouwbare leverancier die verplichtingen niet nakomt en ook nog eens te dure wasmachines verkoopt met amper informatie. Laten het hier ook niet bij zitten.

Beste Lezers , Heer Hopman uit Apeldoorn heeft een defecte wasautomaat welke de monteur keurig hersteld heeft . Mevr Hopman wilde overigens direct een nieuwe wasautomaat bij de monteur bestellen ,doch hij raadde dit af . Het is natuurlijk sneu dat de machine een tijdje later weer niet functioneert met dezelfde uitwerking ,doch met een ander defect onderdeel . De eerste conclusie van de monteur was wel degelijk juist . heel vervelend allemaal . wij hebben toen aangeboden hierover te communiceren en een regeling te treffen ;bijvoorbeeld ; A / gratis tweede onderzoek en een nieuwe machine te leveren met aftrek van het al besteedde bedrag. of B / onderdelen prijs retour . maar dit was niet voldoende voor de heer Hopman . zie de mail wisseling hieronder . Hr Hopman nogmaals wij nodigen u uit om eea te komen bespreken om in goede verstandhouding zaken te verduidelijken . Met vriendelijke groet, A.B.C. Selbach Technorette Technische dienst/magazijn Schumanpark 41-a 7336AM Apeldoorn www.technorette.nl info@technorette.nl 055-5429224 Meneer Selbach, Zoals u ziet kom ik mij beloftes wel na. Aangezien u niet meer gereageerd heeft, wordt het tijd voor een vervolgstap. Indien u deze week uw verplichtingen niet nakomt, dan mag u zich voor de kantonrechter verantwoorden. Het zal uw zaak geen goed doen: behalve de € 185 euro die u verschuldigd bent voor het niet leveren van een dienst, mag u straks ook de proceskosten van uzelf en ons voor uw rekening nemen. Naast de imagoschade. A. Hopman Op 7-10-2019 om 21:42 schreef Arnold Hopman: Meneer Selbach, De feiten zijn glashelder en dus hebben wij geen behoefte aan een 'ronde tafel gesprek'. Indien u daar iets aan toe wilt voegen, dan kunt u dit telefonisch (088-1568557) of per email doen, waarop wij op gepaste wijze zullen antwoorden, niet in het minst geïntimideerd door uw 'replay'-toevoeging. A. Hopman Op 7-10-2019 om 08:59 schreef Info | Technorette: Fam Hopman , Wij hebben getracht u te bellen doch er werd niet opgenomen . In Nederland hebben we met elkaar afgesproken “hoor en wederhoor “ en dus vinden we het normaal dat er eea wordt overlegd met de monteurs welke u bezocht heeft . Wij nodigen u uit voor een ronde tafel gesprek . om zoals u het beschrijft “de spelletjes “te ontzenuwen Verder vinden we het zeer agressief over komen wat u in de laatste Alina schrijft . Een gesprek is altijd beter denken wij . Wilt u er dan rekening mee houden dat wij op een “gepaste “wijze altijd zullen replayen . Met vriendelijke groet, A.B.C. Selbach Technorette Technische dienst/magazijn Schumanpark 41-a 7336AM Apeldoorn www.technorette.nl info@technorette.nl 055-5429224 Van: Arnold Hopman <a.hopman2@upcmail.nl> Verzonden: zaterdag 5 oktober 2019 11:45 Aan: Info | Technorette <info@technorette.nl> Onderwerp: Re: wasautomaat Meneer Selbach, Laat ik duidelijk zijn: er valt niets uit te zoeken. Er is een wasmachine gerepareerd voor € 185 zonder verbetering: dezelfde kwaal is nog onveranderd aanwezig. Met 6 maanden garantie op een reparatie betekent dat, dat de reparatie voor niets is geweest. Er is dus een verkeerde diagnose gesteld of een verkeerde reparatie uitgevoerd. De laatste monteur heeft e.e.a. geconstateerd, gezegd en getekend voor de € 150 retour. Geen van beide monteurs heeft ook maar iets gezegd over korting op aankoop bij een nieuwe wasmachine. Technorette is ons dus € 150 verschuldigd. Wij hebben geen behoefte aan een 'aanvullend intern onderzoek' door u, dit gaat over fatsoenlijke behandeling van klanten. Mocht Technorette toch anders besluiten, dan rest ons slechts andere wegen te bewandelen zoals: Klachtkompas, Consumentenbond, Rechtsbijstand, social media. Wij houden niet van dit soort spelletjes. A. Hopman Op 4-10-2019 om 17:24 schreef Info | Technorette: Geachte heer en Mevr Hopman, Aan de hand van uw mail en telefoontje hierbij een reactie . Ik had u vanochtend beloofd eea te zullen uitzoeken ,per slot van rekening moet ik de betreffende monteur ook aanhoren . Daarna kan ik verder op u vraag reageren . Volgende week maandag spreek ik de monteurs weer en kan u dan weer verder te woord staan . Met vriendelijke groet, A.B.C. Selbach Technorette Technische dienst/magazijn Schumanpark 41-a 7336AM Apeldoorn www.technorette.nl info@technorette.nl 055-5429224

Zeer goede service !!

Ik heb jaren geleden een gebruikte wasmachine gekocht de garantie en service waren super .maar zo als met alles eens houd het op dus Technorette gebeld weer om gebruikte machine gevraagd er was er wel 1 maar kon niet aan hun kwaliteit tippen dus uiteindelijk nieuwe gekocht maar deze bestelde machine kon niet op tijd geleverd worden geen probleem voor Technorette voor het zelfde geld ander merk kwalitatief beter en iets duurder de zelfde dag gebracht aan gesloten werkt super .dat bedoel ik met service eerlijke prijs geen dit of dat extra ga zo door mannen !!! . Betere service dan de grote jongens . 5 sterren zeker waard !! JOHAN .

Een paar weken geleden zag ik na elke wasbeurt, water op de grond bij de wasmachine en droogtrommel. Ik dacht dat de lekkage uit de wasmachine kwam en belde technorette. Een dag later stond er iemand voor de deur en keek de wasmachine na. De lekkage was voor een paar dagen weg, maar kwam weer terug...Technorette kwam weer binnen 24 uur nadat ik belde om te kijken wat er aan de hand was. Het betrof de droogtrommel...Uiterst vriendelijk ben ik te woord gestaan en is mij uitgelegd waar het aan lag. De lekkage bleef weg. Na drie weken was ik nog niet helemaal tevreden over het gebruik van de wasmachine en moest ik na elke wasbeurt het restantje water afvoeren. Ik mailde gefrustreerd naar Technorette: Binnen een uur na verzending, belde ze mij in de avond terug. De volgende ochtend stonden ze weer voor mijn deur: Wat bleek: ik moest gewoon om de twee weken de wasmachine laten draaien op het menu trommel reinigen...:/). De medewerker van Technorette, Ijsbrand, legde me het rustig uit ( zonder te lachen )en bracht dit bezoek niet in rekening!! Hoe vriendelijke, snelle en professionele service weer van Tecnorette!

Goede voorlichting wat leidt tot perfect resultaat

Sinds half maart heb ik bij Technorette een My-pro wasmachine van Electrolux gekocht. Ik heb een massage praktijk en moet veel wassen. Mijn vorige machine is helemaal vervet geraakt door al de olie in de handdoeken. Zelfs mijn privé was rook naar ranzige olie. Technorette beveelde mij hun professioneel wasmiddel aan met een doseercomputer erbij in combinatie met deze wasmachine. Mijn was is echt superschoon. Het wasmiddel breekt de olie nu echt af. Zelfs voor mijn prive was gebruik ik het professioneel wasmiddel met fantastische resultaten. De wasmachine in combinatie met het wasmiddeldoseersysteem is echt super! Ik ben er heel blij mee. De olie in de handdoeken wordt nu echt afgebroken.

Prijs/kwaliteit buiten proportioneel

Een reparatie van een verenset van een afwasmachinedeur voor een uur werk is 195 euro incl 35 euro voorrijkosten. Bij telefonische navraag voor een specificatie van de factuur wilden ze deze niet geven. Volgens medewerker werken ze met prijsgroepen. Maar dit wordt van te voren niet gemeld. Bij deze gang van zaken voel ik me niet prettig. Mijn vraag of de factuur gespecificeerd kan worden is uitermate onbevredigend afgehandeld. Ik zou technorette niet aanraden.

Vriendelijk, meedenkend, klantvriendelijk.

Problemen met een huishoudelijk apparaat, welke niet direct op te lossen waren. Er werd goed mee gedacht wat het probleem zou kunnen zijn. Hierbij ook goed overleg over mogelijke kosten. Klant is koning en zeker geen ‘nummer’.

Zeer deskundig én uitermate klantvriendelijk. Prima adviezen en eerlijke voorlichting. Ondertussen via dit bedrijf een wasdroger, wasmachine én afwasmachine gekocht en laten plaatsen (de laatste 2 van het merk Asko; een aanrader!). Kortom, prima zaak!

• Plaats: Apeldoorn

Al jaren een zeer tevreden klant, qua deskundigheid, betrouwbaarheid, service en klantvriendelijkheid. Ik beveel hen ook bij anderen aan.

• Plaats: Apeldoorn

Na een langslepend technisch probleem heeft Technorette onlangs een nieuwe machine geleverd. Hierdoor zie je dat dit bedrijf zich blijft inzetten voor zijn klanten.

• Plaats: Ermelo

Snel geholpen.

• Afspraken nakomen
  • Levertijd / snelheid N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Plaats: A.

• Plaats: Apeldoorn

Fijn contact en goed werk geleverd. Onze wasmachine kan weer even mee.

• Plaats: Zutphen

snelle service en levering . niet de goedkoopste .

• Nazorg/ garantie N.v.t.

Prettige klantvriendelijke service. Altijd paraat!

• Afspraken nakomen
  • Levertijd / snelheid N.v.t.
  • Plaats: Ugchelen

Prima service. Komen hun afspraak netjes na. Onze wasmachine gekocht voor een scherpe prijs.

• Plaats: Apeldoorn

Dezelfde dag nog geholpen, de wasmachine bleef water vragen. Een monteur zou na 1400u langs komen en was er rond 1700u. Het probleem met de wasmachine was snel verholpen. Direct advies gekregen over lading in machine en hoe te vervoeren met een verhuizing. De achterplaat bleek ook los te zitten, deze heeft de monteur weer vastgezet en daarnaast gestabiliseerd. Top!

• Plaats: Ugchelen

Geweldige service, heel klantvriendelijk. Aandacht voor de klant. Er werd goed met me meegedacht en afspraken werden nagekomen. Helemaal top!

• Plaats: Amsterdam

Allereerst:sorry voor de late reactie, gelukkig zijn jullie daar veel beter in! Ook deze keer weer cum laude geslaagd: alles was weer perfect, dik tevreden! Ga zo door!

• Plaats: Apeldoorn

De monteur die voor ons een nieuwe koelkast heeft geplaatst was heel vriendelijk en prettig in de omgang. Hij gaf duidelijk advies, werkte hard, werkte netjes en was zelfs heel aardig naar onze (jonge) kinderen. We zijn tevreden!

• Kwaliteit N.v.t.

technorette goede keus