Professioneel

Van België naar hier gekomen met ons dwergkeesje Leo voor een mri. Ze zijn hier zo lief met de dieren en geven een perfecte duidelijke uitleg aan de baasjes. Je kan de dierenarts altijd mee mail contacteren en ze antwoorden heel snel. Ik ben heel tevreden en voel me veilig voor als er ooit iets is met ons hondje. We komen dan zeker hier terug.

Alleen maar lof!

Hele goede kundige dierenartsen! Alles in huis! 24/7 voor spoed! Grote parking!

Persoonlijke aandacht voor dier en eigenaar

Al 13 jaar kom ik tot volle tevredenheid bij Dierenkliniek Den Heuvel en daar zullen nog vele jaren bijkomen omdat we nu weer een jonge hond erbij hebben. Waardeer het meest de persoonlijke aandacht voor je dier en er wordt secuur geluisterd naar de bevindingen van de eigenaar als je dier wat mankeert. Fijn want, als het goed is, kent de eigenaar zijn huisdier het best.

Kundig en vooruit denkend

Gerust stellend en eerlijk

Fantastisch!

Als je ontzettend veel van je (huis-)dier houdt en de allerbeste zorg wilt voor het dier, ben je hier aan het goede adres. Via telefonisch contact werd met heel veel geduld alle opties besproken. Geen onzinnige verhalen, geen onzinnige bedragen. Wij reden er in meer dan anderhalf uur naar toe, maar, ondanks de afstand, blijven we naar deze dierenkliniek gaan. Wat een lieve, begripvolle, deskundige en eerlijke mensen. Allemaal, stuk voor stuk TOPPERS!!!! DANKJEWEL DANKJEWEL DANKJEWEL!

Deskundig en behulpzaam en zeer vriendelijk voor mens en dier!

Deze Dierenkliniek is prettig voor zowel het dier als het baasje. Een afspraak maken gaat snel en er zijn geen lange wachttijden om de kliniek te bezoeken. Onze hond was nooit angstig om bij de dierenarts te zijn. De dierenartsen doen hun werk professioneel op een prettige manier.

Word geweigerd met een zieke hond

Vandaag 1 Januari, onze hond is doodziek. We zijn net verhuist naar Best en hebben hier nog geen dierenarts, we bellen naar jullie, voor spoed blijf aan de lijn. Verhaal uitgelegd, maar omdat we niet ingeschreven staan bij jullie mogen wij niet komen! Top, dat noemen ze een echte dierenarts.. Bedankt!! Gelukkig konden we in Eindhoven wel terecht bij een dierenarts waarbij de dieren op nr1 staan, ondanks ze wel of niet ingeschreven staan. We zochten dus nog een dierenarts, maar dat worden jullie dus niet..

Beste mevrouw, naar aanleiding van u review hebben we het hier intern besproken met de betreffende dierenarts. U heeft inderdaad gebeld voor uw hond en gaf aan dat deze eerder bij een andere kliniek geweest is hoewel dat misschien enige tijd geleden was. Wij vragen bij voorkeur altijd om terug te gaan naar uw eigen dierenarts als er een probleem is met uw huisdier. Dit omwille van de patient geschiedenis en eventuele vervolg trajecten. Patiëntenkaarten worden immers niet zomaar gedeeld tussen verschillende klinieken. Over een verhuizing en dat u geen vaste dierenarts heeft of nieuwe zoekt is tijdens het telefoongesprek niet gesproken. Daarom heeft de dierenarts er u op gewezen dat iedere dierenkliniek een eigen spoedregeling moet hebben en dat u deze vaak kunt vinden op hun website of gezien de locatie van deze kliniek ze wellicht gebruik maken van een de kring spoeddienst. Met vriendelijke groet, Team dierenkliniek den heuvel

goede kennis en vriendelijk personeel

Ik ben in de afgelopen maand met regelmaat in Best geweest voor mijn 2 teven. Ik ben geholpen door verschillende personen, aan de balie als in de behandelkamer. Ik kan niet anders dan zeggen dat iedereen behulpzaam en vooral super vriendelijk is. Ik kom er in dit geval graag (positief iets en geen ziek dier :-) )

Altijd goed behulpzaam aan de telefoon , en goed advies

Snelle diagnose met de juiste behandeling

Super team voor je huisdier.

Vandaag Diesel opgehaalt na een grote operatie. Diesel is 1 week in de kliniek geweest waar hij liefdevol is verzorgt..Ook is het heel erg fijn dat elke dag iemand belt om te zeggen hoe het met Diesel ging. Erg tevreden over alles! Dankjewel voor de goede zorgen.

Er wordt op een leuke en fijne manier omgegaan met de informatie naar de eigenaren en héél belangrijk: Uw huisdier krijgt de behandeling die het verdient en daadwerkelijk met de grootste zorg wordt vertroeteld. Door mijn jarenlange ervaring weet ik waarover ik praat. Dus bij twijfel een echte aanrader !!!!

Het blijft knagen.

Ik kom al vanaf mijn jeugdjaren bij deze dierenartsen. Volgens mij zat dhr.Bohm in het begin nog ergens op de hoofdstraat. Maar dan praat ik over meer dan 30 jaar geleden geloof ik. In al die tijd ben ik meegegaan in alle veranderingen. Nu laatst is onze hond Dexter aan een accuut hartfalen in de kliniek overleden. Enorm verdrietig zij we er nu nog steeds van. Davina die Dexter toen ontving kon niet veel meer voor hem doen, hij piepte er gewoon tussenuit. Het enige wat nog voor zeer lange tijd zal blijven knagen, is mijn telefoontje middags met iemand van de receptie. Ik blijf me maar afvragen of ik niet eerder had moeten handelen, ondanks de woorden van deze persoon die me alleen maar vroeg of hij niet overdreven ademhaalde ( met de tong buiten ) en of hij een opgezwollen buik had ? Dit was niet het geval, dus werd me gezegd dat ik kon wachten tot aan het spreekuur. Nu achteraf blijft het maar door mijn hoofd spoken. Had ik maar niet geluisterd en was ik maar meteen gegaan ipv 3 uur later. Enerzijds mijn eigen verantwoordelijkheid, maar toch ook zeker wel een advies om dit soort verontruste telefoontjes niet te bagatelliseren. Geen verwijten, maar iets wat me lang dwars zal blijven zitten

Heel erg tevreden

Veel aandacht voor onze saarloos met epi.

wat een vakkundigheid

Met onze hond Moos geweest voor een CT scan omdat hij al maanden mank loopt. Dierenarts Davina Böhm-Geerdink heeft ons vakkundig bijgestaan ook al was de uitslag heel verdrietig. Er is een tumor ontdekt bij Moos en Davina heeft dit heel goed en vakkundig uitgelegd aan ons en wat de eventuele behandelingen zijn. We zijn echt heel tevreden over haar, vooral haar betrokkenheid en medeleven heeft een diepe indruk achtergelaten ook al is de prognose voor Moos niet geheel positief.

Geweldig Team met een.volledig focus op je huisdier

We gaan er al sinds we in Best zijn komen wonen in 2008 met onze 4 honden en sinds kort ook onze kat naartoe. Het maakt niet uit waar je voor komt. Je dier staat op de eerste plaats. Alle Artsen zijn deskundig en betrokken. Hebben alle diagnoseapparatuur zoals MRI en CT scanner. Dat je er 24/7 terecht kunt is vooral voor mensen met een alles etende Beagel( zoals ik) een enorm voordeel. Topkliniek dus.

onprofesioneel

Nadat op zaterdagavond onze hond aan gelijnd aangevallen was door loslopende hond en voor dood bleef liggen zijn we naar de dienstdoende dierenarts gereden en onderweg kwam er weer `n beetje leven in. Bij de dierenarts aangekomen bestond het consult uit het luisteren naar het hartje en het pogen om met `n verbandje zijn bek dicht te binden omdat hij begon te grommen toen dit niet lukte is er van afstand proberen te kijken naar de verwondingen en kregen we pijnstillers en antibiotica pillen mee. Zondag 14 juni zijn we teruggegaan omdat niet wilde eten dus ook de pillen niet, we moesten hem daar een muilkorfje omdoen en toen kon de dierenarts de wond bekijken die breed en diep was er is toen desinfectiemidel in de wond gespoten om de wond te spoelen en is er een injectie met pijnstiller en antibiotica gegeven er zijn 4 hechtingen geplaatst. Maandagochtend lag onze hond dood in zijn mand.

Beste meneer van Laarhoven, Tot onze schrik lezen we dat Dino ’s ochtends plots is overleden. Het spijt ons dat dit gebeurd is en ook betreffende uw indruk van het onderzoek tijdens het spoedconsult. Dino leek echter goed bijgekomen en door zijn agressie was hij zeer moeilijk te onderzoeken. Bij het trachten het snuitbandje om te doen was ik bang dat u zelf uiteindelijk in de vingers zou worden gebeten en een roesje leek me geen goed idee zo kort na de aanval door de andere hond, zeker omdat hij even buiten bewustzijn was geweest. De sloomheid bij de 2e controle leek mij te komen doordat hij de antibiotica en de pijnstiller niet had binnen gekregen. Helaas blijkt er meer aan de hand geweest te zijn en mogelijk was er ook een ander onderliggende probleem aanwezig. Om meer duidelijkheid te krijgen over de overlijdensoorzaak zou een sectie een mogelijkheid zijn. Wij wensen u veel sterkte met het verlies van Dino. Mvg, De dienstdoende dierenarts

Rustige en begripvolle dierenarts!

Vandaag heb ik een mri scan van mijn opvanghondje Maya laten maken door da Erik Noorman. Wat een aardige begripvolle dierenarts. Maya is zorgvuldig En volledig onderzocht en gelukkig was de scan helemaal goed! Dank je wel voor de goede zorgen!

TOPPERS

Dankzij, Rudie en Genevieve, is mijn hond weer opgeknapt!! Ze was ernstig ziek. Ook in het verleden zijn mijn honden daar zeer goed en kundig behandeld. Goede communicatie!! Heel attent!! Men heeft gebeld hoe het met de hond gaat. Ben zeer dankbaar..TOPPERS

Nooit meer een andere dierenarts !!

Wij moesten helaas onze hond Ilja van 12 jaar laten inslapen. ivm het corona virus mochten we niet met 2 personen naar binnen. Op advies van de arts hebben we ze in de auto op haar eigen kussen onder de bomen laten inslapen.De dierenarts was heel meelevend en liet ons alle tijd om afscheid te nemen. Ze bevestigde nogmaals dat het een goede keuze was ivm een grote tumor. Dat gaf ons rust. Dankjewel voor het fijne begeleiden.

Veel kennis van dieren en ziekte

Meteen de goede diagnose .

Goede proffesionele zorg voor je dier

Netjes, proffesioneel, zorgzaam. Vriendelijk voor je dier, goed uitgerust, 24u per dag bereikbaar

professioneel en ondanks corona met een mooie oplossing gekomen

Heb op 20 maart mijn hond in laten slapen. De dierenarts kwam met een hele mooie oplossing zodat wij beide afscheid konden nemen van onze hond. En heb wij ook een kaartje gekregen van de dierenkliniek een hart onder de riem. Bedankt namen Annemiek en Pieter uit Spoordonk.

Prettig en professioneel !!!

Altijd fijn geholpen nemen de tijd voor je huisdier! Vriendelijke mensen.

Fijne en goede dierenartsen

Eerlijk geholpen!