Goed bedrijf

Goed bedrijf met goed materiaal en kennis die achter hun producten staan . Met keurig personeel

Alles naar tevredenheid geïnstalleerd

Vanwege drukte en vraag op het moment iets langer moeten wachten op zonnepanelen. Zeer tevreden over de montage van airco's en zonnepanelen beide keren netjes en vriendelijk personeel met duidelijke uitleg.

Alles naar tevredenheid geïnstalleerd

Goed bedrijf een aanrader

Goed bedrijf die achter hun producten staan. Er word goed en net werk geleverd door keurig personeel.

Goed bedrijf

Goed bedrijf, goed materiaal,goed personeel. Een aanrader

Goed degelijk bedrijf

Voor de derde keer in zee gegaan met DSA. Weer dik tevreden, goede nette monteurs en supergoed materiaal. Een aanrader

Goed bedrijf waar je wat aan hebt

Al voor de derde keer in zee gegaan met DSA , geen spijt van . Goed advies en goede voorlichting . Nette personeels leden . En super materiaal wat duurder maar werkt erg goed

Goed bedrijf waar je wat aan hebt

Deskundig bedrijf dat de werkzaamheden netjes uitvoert en daarbij kwalitatief goede materialen gebru

Op 1 nov. 2022 heeft DSA 13 zonnepanelen(Performance) met micro-omvormers geplaatst. Twee weken daarvoor werd telefonisch de datum van plaatsing definitief vastgelegd. Een week voor de plaatsing werd een mail gestuurd met daarin de vermelding van een aantal praktische zaken. Verder bevatte deze mail een aantal brochures en certificaten van de installatie. Daarin stond ook uitgelegd hoe we de BTW kosteloos konden terugvragen. Keurig verzorgd allemaal. De plaatsing van de zonnepanelen werd op een nette en deskundige wijze uitgevoerd door klantvriendelijke (jonge) installateurs. Alles werd op het einde van de dag netjes achtergelaten. De centrale omvormer van Emphase werd in de meterkast geplaatst. We hebben de meterkast meteen laten vernieuwen. Ook deze werkzaamheden werden keurig netjes uitgevoerd. Na alle werkzaamheden konden we de app installeren en deze werkte meteen prima. Dat bleek de volgende dag ook toen bij de eerste zonnige dag de opgewekte kWh's getoond werden. DSA belde ons ook nog om te vragen of we tevreden waren over het geleverde werk van de installateurs(heel attent). Zoals zovelen zijn wij zeer positief over dit deskundige bedrijf. Ze hebben het niet voor niets zo erg druk!

Een bedrijf dat staat voor kwaliteit, veiligheid en goede communicatie

Het is tot nu toe een prettig contact geweest. De manier van werken geeft mij vertrouwen dat alles veilig is aangelegd.

Ben er goed tevreden over

Liggen mooi op het dak verdeeld. En hoop op veel zon. We kijken uit naar een betaalbare accu in de toekomst.

Vakkundig en kwalitatief werk geleverd

100% tevreden

alles klopt

van af afspraak ( komen opnemen ) naar montage datum - montage en oplevering, alles klopt, dank U wel

Super goed

Alles snel en goed aangesloten

Vakkundige installatie van de airco's

Nadat de opdracht tot installatie gegeven was, zijn de airco's binnen 5 weken geleverd. In deze tijd lijkt mij dat ontzettend snel. Installatie gebeurd in 1 dag, netjes alles afgewerkt en opgeruimd.

Mooi team

Op donderdag de meterkast vervangen en op vrijdag door een ploegje jonge mannen de zonnepanelen geplaatst en aangesloten. Veilig en efficiënt gewerkt. Goed werk geleverd. Wij zijn heel tevreden.

Goed advies , goed ginstalleerd door kundige mensen , vrij lange levertijd.

Goede uitleg op info avond. Vooral verschillen in dakbevestiging en soorten panelen goed uitgelegd. Installatie door eigen vriendelijk personeel.

Vanaf info avond t/m oplevering: uitmuntend!!

DSA snapt hoe het werkt, vanaf de info avond tot en met de oplevering van de zonnepanelen is er geen moment geweest dat ze niet bereikbaar waren, mailtjes worden snel beantwoord en ze denken mee. In mijn geval was er een evt mogelijkheid om 1 paneel extra te plaatsen, dit overlegd, netjes de meerprijs per e-mail ontvangen en er werd op de dag van montage 1 extra paneel meegenomen! De meterkast is netjes aangepast, montage op het dak is superstrak en vakkundig uitgevoerd. Erg tevreden.

Uitstekend, vanaf eerste contact tot plaatsing panelen

Heel goede voorlichting over alle aspecten van zonnepanelen, duidelijke offerte, plaatsing door deskundig en vriendelijk personeel, alles heel netjes geplaatst.

Goede service en vriendelijke medewerkers

Alweer de 5e keer dat ik iets laat installeren door DSA. Komen hun afspraken na en werken netjes.

Van informatieavond tot de uitleg van de app en afwikkeling goed verzorgd.

Goed advies, en alles volgens afspraak

Kregen goed en duidelijk advies, afspraken die we gemaakt hebben zijn netjes en op tijd nagekomen. De jongens die de panelen kwamen leggen waren deskundig en netjes in doen en laten. Zeker een aanrader

Net werk geleverd, zeer tevreden. Goede uitleg gekregen.

Erg fijn bedrijf vakkundig en oog voor de kleinste details echt super

DSA heeft bij ons een Airco merk Toshiba type Kazumi geplaatst dit is door ons als erg prettig ervaren ze komen afspraken na zijn stip op tijd en de monteurs zijn toppers erg vriendelijk vakkundig werken heel erg netjes en alles word in goed overleg afgewerkt ook op eventuele storingen word adequaat gereageerd en opgelost geen half werk dus conclusie een echte aanrader top bedrijf! Bij deze ook de monteurs Patrick en Coen super bedankt jongens

Vakkundig, vriendelijk en netjes!

Vanaf de info-avond tot aan het installeren van onze zonnepanelen heeft DSA op ons een uitstekende indruk gemaakt. Prima advies, vakkundige installatie en een uitstekende administratieve ondersteuning zorgden in ons geval voor een zéér tevreden klant!

Dommel 7

5422VH Gemert

Over DSA Klimaat en Energiebeheer

DSA klimaat- en energiebeheer is gevestigd in het Brabantse Gemert. De onderneming werd opgericht in 2000 en heeft zich gespecialiseerd in advisering, verkoop en installatie van airconditioning, warmtepompen en zonnepanelen. Ook voor keuring, service en onderhoud (zelfs voor niet door ons geleverde systemen) kunt u bij ons terecht. DSA richt zich zowel op klimaatbeheer als op energiebeheer. Met onze systemen realiseert u een plezierig binnenklimaat, zowel thuis als op uw kantoor of in uw bedrijf. De ontwikkelingen om die systemen milieuvriendelijker en zuiniger te maken, staan niet stil. DSA kent de nieuwste technieken om duurzaam en spaarzaam te koelen, te verwarmen of energie op te wekken. Het accent bij DSA ligt op kwaliteit in alle facetten. We zorgen voor een deskundig advies en leveren hoogwaardige apparatuur van gerenommeerde merken, die we vakkundig installeren. Tevreden klanten, daar staan we voor, elke dag!