Geweldige ervaring

Mijn kinderen waren nooit eerder op een zeilschool geweest. Het was een geweldige week en ik zag ze engszins 'verwilderd' weer terug na een week op het water en in de buitenlucht. We zijn inmiddels 2 maanden verder en het enthousiasme is er om volgend jaar weer van de partij te zijn.

Dochter heeft geweldig genoten en weer een zeildiploma er bij!

Onze dochter heeft geweldig genoten en is blij met haar nieuwe zeildiploma. Veel plezier met leeftijdsgenoten uit heel Nederland en België, in een veilige gestructureerde omgeving. Top!

Fantastische zeilschool met veel aandacht voor het kind

Mijn kind heeft ondanks dat z’n vriendje na een dag wegging een fantastische week gehad op de veenhoop. Ze hebben ongelooflijk hun best gedaan om hem alsnog een hele fijne tijd te geven en dat is gelukt. Ik raad deze zeilschool van harte aan.

Onze zoon van 10 jaar heeft een geweldige week gehad . Veel geleerd in alle opzichten en wil heel graag volgend jaar weer naar de zeilweek.

Warm welkom!

Wat mij bij aankomst opviel, was het warme welkom. Gelijk stonden er twee jonge dames van de zeilschool bij onze auto om dochter en vriendin welkom te heten en hen te helpen met hun bagage. Erg prettig! Daarnaast complimenten van onze dochter: alle dagen héérlijk gegeten. Verder was zij erg te spreken over de mogelijkheid tussendoor wat te snacken/drinken kunnen krijgen én de vrijheid te hebben even lekker te douchen op het moment dat het haar zelf uitkwam op de dag, in plaats van rekening te moeten houden met het stramien van ‘de organisatie’. Dat heeft ze elders ook wel eens anders ervaren. Daarnaast paar weken voor aanvang een mail met de laatste informatie met een paklijst. Super!

Top week gehad, zowel sociaal als zeiltechnisch

Mijn zoon van 15 heeft zwaardboot 3 gedaan, en kwam super enthousiast thuis. Alles was erg goed. Met name de algemene organisatie, kwaliteit van het eten, het contact met de instructrice, het materiaal, de wijze waarop na bedtijd orde gehouden werd, duidelijk maar zeer vriendschappelijk. Zowel overdag als in de avond erg gezellig. Het terrein van de zeilschool is erg leuk ingericht.

Een fantastische zeilweek met leuke vrienden

Mijn zoon Jan-Willem heeft een fantastische zeilweek gehad. Dit was zijn 2e jaar in de kielboot. Goede instructeurs Maarten en Sem die op een juiste manier de zeilkneepjes inzichtelijk maken en overbrengen en daarnaast leuke activiteiten en prima eten. Top was de zeer uitgebreide barbecue op vrijdag voor de bonte avond. Wat een prachtdag is dat geweest. Vanuit de Veenhoop heeft hij ook mooie tochten gemaakt naar Grou en Eernewoude, In de jaren 1989-1992 heb ik hier zelf les gegeven aan heel veel kinderen en ook instructeurs opgeleid. Dat was een mooie tijd. De Veenhoop ligt op een hele mooi plek om in alle veiligheid je kinderen een top week te geven: goed leren zeilen en veel plezier en vrienden maken.

Hoge kwaliteit zeilschool, dochter leert echt goed zeilen. Fijne instructeurs. Geen losbandige feestweek, maar lekker zeilen en natuurlijk ook gezelligheid.

Fantastische leuke zeilschool waar je veel kan leren!

Ik Heb meerdere fantastische weken gehad waarin er fantastische goede instructeurs les gaven. Enorm gezellig en leerzaam met aardige mensen en een enorm leuke sfeer !

Een heerlijk uitdagende zeilweek

Dochter (14) heeft een heerlijke week op de Friese wateren gehad bij de Veenhoop. Mooie verblijven, veel faciliteiten en vooral veel wind. CWO 3 Pico gedaan en behaald in een week.

Mooie zeilschool, goed geregeld. Waren met heel klein clubje, was voor mijn zoontje niet erg maar was fijn geweest als ze dit vooraf hadden laten weten.

Beste zeilweek ooit

Onze zoon vond het de beste zeilweek ooit. Heerlijk om te zien hoe hij genoten heeft en hoeveel hij geleerd heeft.

Professioneel en prima georganiseerd

Onze dochter heeft een superleuke week gehad. Volgend jaar weer.

Wederom zeer goed verzorgd!

Kinderen hebben een top week gehad, ondanks lage aantal kinderen. Ze leren goed zeilen, met bekwame instructeurs. Als ouders weten wij dat er goed voor onze kinderen gezorgd wordt.

Mijn zoon heeft het heel leuk gehad

Gezellig met zijn vrienden. Fijn gezeild, veel geleerd. Alles was goed georganiseerd. Onderkomen was luxe voor de jongens. Het eten vonden ze wel oke.

Fantastisch week, veel diverse activiteiten naast het zeilen

Gezellig, leerzaam en knus zeilkamp.

Topweek

Onze zoon van 11 heeft voor het 2e jaar een topweek gehad. Hij leert goed zeilen, samenwerking/spelen met andere kids wordt goed gestimuleerd en veel en posutieve instructeurs.

Mijn zoon had een fantastische week!

Het was een mooie week met heel veel wind. Mijn zoon van 11 was alleen opgegeven en had er veel zin het zeilen te leren en met nieuwe vrienden leuke dingen te doen. Ook een week lang van huis weg was toch wel een uitdaging. De bonte avond duurde wel tot 12 uur ! Hij heeft de basis beginselen van het zeilen goed aangeleerd en veel geoefend. Wat vond hij het leuk om staps gewijs alles te doen onder goed toezicht en instructie van een bekwame en leuke instructeur. Ook een keer een buitenboord moter besturen! Belangrijk was ook goed eten. Van hele dagen buiten zijn, krijg je goede trek. Het zelf een broodje hamburger en sateetje maken vanaf de bbq was top. Op de boerderij heeft hij zich zeer veilig gevoeld en ook makkelijk nieuwe vriendjes maken. Het zeilgebied is prachtig en biedt moiie plekken om goed het zeilen te leren. Echt een top week.

Vertrouwd gezellig

Voor onze zoon de 5e en voor onze dochter de 2e keer. Het was weer vertrouwd gezellig en weer heerlijk gezeild!

Super, mega, fantastisch, leuk!

Onze dochter is hier voor de 2e keer op zeilplank gegaan en heeft een super tijd gehad!

Een inspirerende week op sportief en sociaal vlak.

Onze zoon kwam moe maar vol energie terug van een week zeilen in De Veenhoop. Met een door wind en zon gebruind koppie vertelde hij met stralende ogen over wedstrijdzeilen, ballonfok, nieuwe vrienden, hetAP en over hoe lekker hij had gegeten. Voor het eerst na maanden van Corana heb ik weer een blij kind in huis. Heel veel dank daarvoor. Marjolijn

Super goed georganiseerd!

Wat een leuk kamp: onze dochter heeft genoten en bovendien veel geleerd!

Perfect georganiseerde zeilkampen!

Voor ons is het inmiddels een fenomeen: elk jaar gaan onze drie kinderen een week op zeilkamp bij De Veenhoop. Al een jaar of zeven lang! Het is elk jaar weer het hoogtepunt van hun vakantie (zelfs al is de rest van de vakantie nog zo leuk ;-). Erg leuk ook dat de oudste er nu zelf instructeur is, en de tweede binnenkort wellicht volgt. Wij als ouders zijn enorm blij dat we onze kinderen deze bijzondere ervaring mee kunnen geven. Het is zeer leerzaam voor hen, zowel op sportief vlak als op sociaal vlak! Kortom: een top zeilschool!

Een tevreden zoon!

Goed georganiseerd! Tip: Zou als ouder graag nog wat meer info hebben gehad over waar foto's/ info zou krijgen of kunnen vinden en wat ze allemaal hebben gedaan. Was voor ons de eerste keer. Eten was goed. En kleine groep en enthousiaste begeleiding. Dank!

Geweldige zeilweek en de instructeurs zorgen óók voor een heleboel lol buiten de boot.

De kids hebben voor het 4e jaar op rij weer een geweldige week gehad. Er is veel zeilervaring opgedaan, er zijn vriendschappen verstevigd en weer nieuwe contacten gelegd. Ze genieten van het eten, het altijd toffe avondprogramma en van het feit dat je een week lang met heel veel leeftijdgenoten onder elkaar bent. Eén tip, attendeer de kids op dag 1 om muggenmelk te gebruiken, met de oprukkende tijgermug is het fijn als ze niet helemaal lek geprikt worden.