Ouderwets persoonlijke service in hedendaags jasje.

Geduldig, vriendelijk en goede adviezen zijn te vinden bij Leaseroute. We zijn begonnen met een bestelauto. maar toch geëindigd met een personen auto. dat alles vergezeld met vriendelijke en goede adviezen. Ook prettig is om te noemen dat Leaseroute gewoon per telefoon nog te bereiken is. Werkelijk fantastisch!

Super ervaring met LeaseRoute

Wat een feest om op deze manier een auto uit te zoeken! Ik ben enorm goed geholpen door Teun, die precies begreep wat ik zocht en ook rekening hield met de wensen van mijn kids :-) Het proces van onderzoek tot levering heeft slechts een aantal weken geduurd. Uitermate snelle reacties en gewoon erg goed geholpen. En niet onbelangrijk, er is gisteren echt een geweldige Q2 geleverd :-)

Accuraat, snel en persoonlijk advies

Ik ben zeer tevreden over de hulp van Leaseroute. Ze handelen snel, zijn scherp op de details en de service is op maat gesneden. Ook de communicatie met de leasemaatschappij nemen ze uit handen, waardoor je als klant volledig ontzorgd wordt. Verder zijn ze bijzonder vriendelijk, en heb je gewoon leuk contact met het bedrijf. Echt een aanrader!

Adequate service!

Vriendelijk en direct contact. Uitstekende oplossing voor als je leasecontract overbodig is geworden.

Afspraak is afspraak; service top!

Eerste contacten gelijk goed gevoel gekregen. Duidelijke taal in wat je kan verwachten. Leaseroute levert! Als je je auto kwijt wil en een prettige betrouwbare partij zoekt....zeker met Leaseroute bellen.

Service zoals het hoort te zijn bij leaseroute

Bij leaseroute leveren Teun en Bram dienstverlening zoals die hoort te zijn! Wat de dienstverlening exceptioneel maakt is de mate van persoonlijke service. Je bent bij hun geen nummertje, maar ze leveren persoonlijk maatwerk en kunnen zich inleven in wat jij zoekt en wilt en daarin kunnen adviseren. Bij dat maatwerk en snappen van persoonlijke wensen handelen ze in alle aspecten snel. Ze reageren snel en je ontvangt updates bij verandering van situatie. In mijn geval moest er ook snel iets geregeld worden en dat lukte. gaaf! Alles is snel, vriendelijk, professioneel en goed verlopen.

Occasionlease auto super snel geregeld

Blij met mijn nieuwe leaseauto, was zo gefixt. Goede service en geen blabla.

Niet uit op winst maar denken mee in klantbelang

DAt is wat me het meeste opviel aan het contact met LeaseRoute, het meedenken. Ik had een leaseauto die nog liep tot november. In plaats van het doordrukken van hun offerte raden ze me aan om terug te komen na afloop van het contract omdat dit goedkoper voor me zou zijn. Niet egoistisch, dat zie je niet vaak!

Grandioos!

Dit is alweer de zoveelste leaseauto die ik via de heren van Lease Route rijd. Bram en Teun verstaan hun vak en zijn nooit te beroerd geweest om mijn vragen (en dat waren er een hoop!) te beantwoorden of taken op zich te nemen die helemaal buiten hun dienstverlening vallen. Ongekende service! Top!

Top service, precies gevonden wat ik zocht!

Van A tot Z geholpen met het vinden van een passende leaseauto tegen scherpe voorwaarden. Korte lijnen en één aanspreekpunt! Hartelijk dank!

Top dienstverlening

LeaseRoute heeft bemiddeld bij de overdracht van mijn leasecontract. Dit was snel geregeld waardoor ik geen hoge afkoopsom hoefde te betalen. LeaseRoute ontzorgt in dat traject door alles netjes te regelen. Je hebt er geen omkijken naar. In het proces wordt je steeds op de hoogte gehouden van de voortgang. Dat is heel prettig. Top dienstverlening.

Goed!

Wat ik prettig vind aan leaseroute is dat voor de genoemde prijzen het leasepakket al helemaal af is. Dus geen vanafprijs waar later nog tientallen euros bijkomen om een beetje fatsoenlijk te kunnen rijden. En ik houd van korte contracten, omdat ik geen vijf jaar vooruit kan kijken, en de prijzen daarvoor zijn gewoon goed.

Uitermate fantastisch

Denken heel goed mee. Zijn er ook als er na levering van de auto het eea niet goed gaat. Zijn er dan echt voor je!

Snel, daadkrachtig zeer vriendelijk.

De eigenaar Teun heeftmij geweldig begeleid in mijn zoektocht naar een andere auto. Voor zowel nieuw als gebruikt is ruim de tijd genomen om tot de beste keuze te komen.

Top bedrijf!

Lease route is een bedrijf waar passie en beleving nog tellen. De reden dat ik Lease route zou adviseren is omdat ik een hele goede begeleiding heb gehad van A tot Z. Ze nemen alle tijd voor hun klanten die en zijn altijd beleefd. Komen altijd hun afspraken na en als kers op de taart een heerlijke taart🎂 bij aflevering van de auto. Nogmaals erg bedankt Lease route!

Topcontact, persoonlijk, staan er zakelijk exact zo in als wijzelf !!

Auto zojuist besteld. Moet hem nog ontvangen. Behandeling tot dusver een 10 met een griffel ! Lekker persoonlijk, altijd bereikbaar en flexibel out of the box. Daar kun je wat mee !

Heel goed!

Bedankt voor goede auto!

Pro-actief en vriendelijk!

Ondanks dat mijn voorkeursauto niet meer beschikbaar was ben ik door LeaseRoute perfect aan een alternatief geholpen. Contact liep soepel en ik kreeg pro-actief allerlei nuttige informatie doorgestuurd. Hierdoor werd leasen zelfs voor een leek als mij eenvoudig. Top!

Leuke, informele gasten met veel kennis van leasing!

Bij Bram en Teun onlangs een Volkswagen Polo automaat geleased. Was voor een occasion gegaan ivm de korte levertijd en het lagere leasetarief. Super blij met de auto en de ondersteuning tijdens het bestelproces. Snelle antwoorden, bereikbaar op mobiel en werd goed op de hoogte gehouden. Zoals het hoort eigenlijk, maar ik heb ook slechtere ervaringen gehad bij de grote maatschappijen.

Wanneer ik bereid ben om meer te betalen dan andere aanbieders dan doe je het als adviseur in mijn ogen uitmuntend. Dat is het gevoel dat Leaseroute en haar adviseurs mij als ondernemer geven. Perfect!

• Professionaliteit medewerkers

Het zijn toppie mannen ,ze zetten zich volkomen voor je in en heel vriendelijk ,ik zal hun bedrijf zeker aanbevelen bij anderen ,nog bedankt Teun en Bram voor jullie goeie service

• Professionaliteit medewerkers

Overal een hoge score lijkt doorgestoken kaart, maar mijn ervaring met Leaseroute is echt uiterst positief!

• Professionaliteit medewerkers

Fijn bedrijf, LeaseRoute heeft me perfect geholpen aan een voordelige Polo. Geen gladde praatjes maar realistische, vriendelijke gasten. Aanrader!

• Professionaliteit medewerkers

Dank voor je aardige reactie, daar zijn we oprecht blij!

Teun heeft mij begeleid bij de overname van een leaseovereenkomst. Zeer prettig, snel en accuraat geholpen. Zeker aan te raden!

• Professionaliteit medewerkers

Dankzij LeaseRout rijd ik nu in een fijne Audi A3 met nog twee jaar 7% bijtelling. Ben super tevreden over het contact, de reactiesnelheid en het maandbedrag. Tot over 24 maanden!