Helemaal in mijn behoefte voorzien

Heb een top ervaring achter de rug met Bram en Teun.

Zeer veel service en duidelijke communicatie

Zie boven. Uitdelend bemiddeld. Al eerder vergelijkbare ervaring met LeaseRoute gehad.

Hele fijne service, goed bereikbaar en snelle reacties!

Ik heb heel fijn contact gehad met vooral Bram. Snel, accuraat en duidelijk!

Heel tevreden

Goede service. Sinds 7 maanden de berijder van een toyota Yaris, LeaseRoute is een fijn bedrijf waar je altijd goed wordt geholpen.

Uitstekende service en snelle communicatie

Voor ons maakt Leaseroute het verschil met vriendelijke, persoonlijke en snelle communicatie. Ook telefonisch zijn altijd bereikbaar. Bram helpt ons inmiddels al enkele jaren bij het beheren van ons kleine wagenpark. Ook dit keer is het weer gelukt in een lastige markt snel op weg te zijn.

In 1 woord, SUPER!

Dit is de tweede keer dat ik Leaseroute (Teun en Bram een klein beetje) gebruik en alles loopt als een trein (auto)! Communicatie top!! Teun doet werkelijk alles om het proces zo goed, snel en soepel mogelijk te laten verlopen, ook als alles niet zo loopt zoals gehoopt! Top bedrijf en bij de volgende auto gebruik ik jullie graag weer! Ook de nazorg is prima geregeld!

Geweldige service

Vanaf het eerste contact direct een goed gevoel bij LeaseRoute. Alleen maar persoonlijke mails en snelle reacties van iemand die echt moeite voor je doet. Ik heb zeker 30 vragen gesteld en 20x van auto en opties gewisseld omdat ik twijfelde, maar iedere keer weer een leuke reactie met duidelijke informatie en mogelijkheden. Ik kan het iedereen aanraden

Super geholpen!

Ik was op zoek naar een snel leverbare Kia Ceed. Bram van LeaseRoute heeft me hier ontzettend goed bij geholpen. Hij kwam binnen no-time met een aantal goede opties en communiceerde duidelijk, vriendelijk en professioneel. Fijne persoonlijke benadering, vind ik prettig.

Persoonlijke topservice!

Ik weet van mezelf dat ik impulsief ben én best wat noten op mijn zang heb. Niet altijd de ideale combinatie om mee samen te werken. Desondanks heeft Bram mij met veel kunde en geduld snel aan een mooie auto geholpen. Dat laatste blijkt in deze tijd van chiptekorten geen sinecure; een goed netwerk en snel kunnen schakelen is daarom essentieel. Bram blinkt uit in het meedenken en helder verwoorden van de mogelijkheden. Ik zou LeaseRoute dan ook bij eenieder aanbevelen.

Ouderwets persoonlijke service in hedendaags jasje.

Geduldig, vriendelijk en goede adviezen zijn te vinden bij Leaseroute. We zijn begonnen met een bestelauto. maar toch geëindigd met een personen auto. dat alles vergezeld met vriendelijke en goede adviezen. Ook prettig is om te noemen dat Leaseroute gewoon per telefoon nog te bereiken is. Werkelijk fantastisch!

Super ervaring met LeaseRoute

Wat een feest om op deze manier een auto uit te zoeken! Ik ben enorm goed geholpen door Teun, die precies begreep wat ik zocht en ook rekening hield met de wensen van mijn kids :-) Het proces van onderzoek tot levering heeft slechts een aantal weken geduurd. Uitermate snelle reacties en gewoon erg goed geholpen. En niet onbelangrijk, er is gisteren echt een geweldige Q2 geleverd :-)

Accuraat, snel en persoonlijk advies

Ik ben zeer tevreden over de hulp van Leaseroute. Ze handelen snel, zijn scherp op de details en de service is op maat gesneden. Ook de communicatie met de leasemaatschappij nemen ze uit handen, waardoor je als klant volledig ontzorgd wordt. Verder zijn ze bijzonder vriendelijk, en heb je gewoon leuk contact met het bedrijf. Echt een aanrader!

Adequate service!

Vriendelijk en direct contact. Uitstekende oplossing voor als je leasecontract overbodig is geworden.

Afspraak is afspraak; service top!

Eerste contacten gelijk goed gevoel gekregen. Duidelijke taal in wat je kan verwachten. Leaseroute levert! Als je je auto kwijt wil en een prettige betrouwbare partij zoekt....zeker met Leaseroute bellen.

Service zoals het hoort te zijn bij leaseroute

Bij leaseroute leveren Teun en Bram dienstverlening zoals die hoort te zijn! Wat de dienstverlening exceptioneel maakt is de mate van persoonlijke service. Je bent bij hun geen nummertje, maar ze leveren persoonlijk maatwerk en kunnen zich inleven in wat jij zoekt en wilt en daarin kunnen adviseren. Bij dat maatwerk en snappen van persoonlijke wensen handelen ze in alle aspecten snel. Ze reageren snel en je ontvangt updates bij verandering van situatie. In mijn geval moest er ook snel iets geregeld worden en dat lukte. gaaf! Alles is snel, vriendelijk, professioneel en goed verlopen.

Occasionlease auto super snel geregeld

Blij met mijn nieuwe leaseauto, was zo gefixt. Goede service en geen blabla.

Niet uit op winst maar denken mee in klantbelang

DAt is wat me het meeste opviel aan het contact met LeaseRoute, het meedenken. Ik had een leaseauto die nog liep tot november. In plaats van het doordrukken van hun offerte raden ze me aan om terug te komen na afloop van het contract omdat dit goedkoper voor me zou zijn. Niet egoistisch, dat zie je niet vaak!

Grandioos!

Dit is alweer de zoveelste leaseauto die ik via de heren van Lease Route rijd. Bram en Teun verstaan hun vak en zijn nooit te beroerd geweest om mijn vragen (en dat waren er een hoop!) te beantwoorden of taken op zich te nemen die helemaal buiten hun dienstverlening vallen. Ongekende service! Top!

Top service, precies gevonden wat ik zocht!

Van A tot Z geholpen met het vinden van een passende leaseauto tegen scherpe voorwaarden. Korte lijnen en één aanspreekpunt! Hartelijk dank!

Top dienstverlening

LeaseRoute heeft bemiddeld bij de overdracht van mijn leasecontract. Dit was snel geregeld waardoor ik geen hoge afkoopsom hoefde te betalen. LeaseRoute ontzorgt in dat traject door alles netjes te regelen. Je hebt er geen omkijken naar. In het proces wordt je steeds op de hoogte gehouden van de voortgang. Dat is heel prettig. Top dienstverlening.

Goed!

Wat ik prettig vind aan leaseroute is dat voor de genoemde prijzen het leasepakket al helemaal af is. Dus geen vanafprijs waar later nog tientallen euros bijkomen om een beetje fatsoenlijk te kunnen rijden. En ik houd van korte contracten, omdat ik geen vijf jaar vooruit kan kijken, en de prijzen daarvoor zijn gewoon goed.

Uitermate fantastisch

Denken heel goed mee. Zijn er ook als er na levering van de auto het eea niet goed gaat. Zijn er dan echt voor je!