Topbedrijf met enthousiaste, hardwerkende monteurs.

Snel contact per mail, snelle, vakkundige en nette installatie en duidelijke uitleg en toelichtingen van de monteur. Zijn volgens mij allemaal jonge gasten die hun werk duidelijk vol bevlogenheid uitvoeren. Als ik ooit weer een nieuwe cv-ketel nodig heb, laat ik die 100% zeker ook weer die Warmland installeren.

Uitstekende service!

Snel gereageerd via Werkspot, keurige offerte en was binnen een week ter plaatse. Keurige service!

Geweldige service

Snel geholpen, vakkundige monteur, vragen werden snel opgepakt.

Niets op aan te merken !!

Efficient, met klant meedenkend, als klant voel je je gezien en gehoord. Prettige, beleefde monteurs die trots zijn op hun werk en het bedrijf. Staan klokslag voor de deur volgens afspraak. Met 4 verschillende monteurs contact gehad i.v.m aanschaf van 2 cv installaties maar weet hun namen niet meer.allemaal even goed !

Vorige week heeft Warmland bij ons een nieuwe cv ketel geïnstalleerd. De monteur kwam op tijd, legde duidelijk wat hij ging doen, beantwoorden vragen goed en werkte netjes. Kortom, Warmland is echt een aanrader!

Aardige monteurs

Monteurs waren op tijd, vertelde mij eerst wat ze gingen doen. Ze hebben netjes gewerkt, kleed op de grond. Tip: zet buigijzer niet op de grond, geeft putjes in de vloerbedekking.

Vakkundig, snel en correct

Vakkundig, snel en correct advies en installatie. En dat allemaal voor een goede prijs.

Snelle reactie, goede prijs, perfecte service

Op vrijdag werd duidelijk dat ik een nieuwe Cv-ketel nodig had. Binnen 2 uur had ik een gepaste offerte. En binnen 4 dagen is de Cv-ketel perfect geïnstalleerd (eerder was voor mij niet nodig). Absoluut aan te raden dus!

Good customer service and quick installation

Tim at the office is always ready to answer any questions. Installation was also very smooth. Technician who came to install the boiler was also very professional.

professionele bedrijf en goed personeel.

Warmland heeft naar onze wensen goed geluisterd, goed advies gegeven en snel en netjes de warmtepomp voor ons geïnstalleerd. Wij zijn tevreden. Zeker en aanraden.

Goede snelle communicatie

Na een vrijblijvende offerte akkoord gegaan. Datum ingepland en zou tussen 9:00 uur en 11:00 uur iemand langskomen. Om 9:00 uur werd er al aangebeld. Vervolgens goede duidelijke uitleg over de werkzaamheden. Ze zijn wel de hele dag bezig geweest (tot na 17:00 uur). Helaas viel er een emmer water om waardoor het water via een slaapkamer plafond naar beneden kwam. Wel wat waterschade, maar de monteur voelde zich echt heel rot hierdoor. Heeft het wel in het rapport gezet. Achteraf bleek de schade gelukkig mee te vallen.. De factuur kwam een dag later, exact zoals overeengekomen. Gelijk ook een service abbonnement afgesloten. Tot op heden niks anders dan lof voor Warmland!

geweldigh alles gedaan wat ik wilde

geweldige nettemensen en super gedaan

prima service

Vlot en goed geholpen.

Goede service en kwaliteit

Professionele en snelle vervanging van mijn cv-ketel, zonder problemen. Inclusief goede uitleg.

great service

The customer service was very friendly and helped us find a solution quickly to our specific needs. Fast delivery. Technician friendly and professional. Recommended!

van begin tot eind flexibel en meedenkend

Heb ongeveer 2 jaar gezocht naar een partij om te helpen met een warmtepomp en nieuwe cv ketel. Dit is de eerste organisatie met en goeie reviews en een snelle reactie en continu goed meedenken. Werk netjes uitgevoerd, de jongens communiceren goed. Nazorg ook goed. Aanrader.

Vlot contact over offerte en uitvoering naar tevredenheid. Scherpe prijs en cf offerte.

Prima!

Goede ervaring

Op zoek naar een nieuwe cv ketel terecht gekomen bij Warmland. Duidelijke en snelle communicatie en een mooie prijs. De nieuwe ketel kon zelfs eerder geplaatst worden dan was afgesproken. Vriendelijke monteur die de ketel en de nieuwe dakdoorvoer keurig heeft gemonteerd. En alles werd schoon achtergelaten.

uitmuntend

info komt snel en adequaat, afspreken worden nagekomen en de technische uitvoering was prima

Aardige mensen die goed werk leveren

bij twee verschillende huizen nieuwe verwarmingsinstallatie aan laten leggen en dat deden ze helemaal perfect. Ze waren snel en precies.

Heel blij met Warmland

's-Ochtends de offerte online aangevraagd en 's-middags een heel duidelijke prijsopbouw gekregen. Fijn telefonisch gesprek en de volgende dag werd onze nieuwe Remeha ketel geïnstalleerd. De monteur was bijzonder vriendelijk, heeft hard gewerkt en alles keurig opgeruimd, een jonge kanjer waar jullie trots op mogen zijn :-) We genieten nu weer van een heerlijk warm huis en warme douche.

Kundig !

Zeer kundig. Was mooi op tijd. Alles netjes opgeruimd. Netjes gewerkt.

Fijn bedrijf voor ketel installatie

Vooraf duidelijke offerte met specificatie en eventuele opties. Verder prettig contact en een vakman voor de installatie.

Professionele installatie met vriendelijke monteur

Raouf heeft puik werk geleverd bij de installatie en zelfs een handig kraantje gemaakt om de verwarming bij te vullen. Vriendelijke monteur. Ik kan ze van harte aanbevelen!

uitstekende service, en snel uit de koude "brand" geholpen

Was een beetje huiverig een CV op afstand te bestellen, maar Jimmy heeft ´m zeer keurig en snel en alles schoon en opgeruimd achterlatend geinstallerd. Alles ziet er netjes uit. Beter kan niet. We zijn er erg blij mee. Aanraden? Zeker !