Helder offerte.Zeer tevreden over snelle en vakkundige installatie.

Helder offerte.Zeer tevreden over snelle en vakkundige installatie.

Snelle service, goede prijs

Ik kreeg snel een heldere offerte, en nadat ik de cv besteld had werd die snel en netjes geplaatst.

Keurig op tijd, vlot, schoon en netjes gewerkt.

Goed te bereiken. Heldere uitleg en op de dag van plaatsing verliep alles vlot.

Erg positief

Alles is soepel geregeld en de installateur was top!

snel. deskundig en integer

Jullie hebben van te voren heel adequaat gereageerd op mijn vragen. Jullie kwamen snel. jullie wisten wat je deed. Vriendelijk en goede info gegeven.

Monteur was heel netjes en efficient. Mensen op kantoor zijn heel vriendelijk.

Het ging alles goed. Communicatie met kantoor ging heel goed. Offerte gekregen en akkoord. Monteur geweest en darnaa factuur ontvangen ( alleen was een fout op factuur maar zij hebben snel een credit nota gestuurd). Ik ben blij met de service en de monteur. Gr.

Deskundig, klantvriendelijk en doen wat je moet doen

Het voortraject met offerte en meedenken ging al goed. De installatie door Jimmy, verliep zeker naar wens. Jimmy is een jongeman die zijn vak verstaat, vriendelijk is en goed werk levert. Daar kunnen sommige oud-gedienden in de branche (niet van Warmland) nog wat van leren. Ik ben tevreden en hoop vele jaren plezier te hebben van de compacte Remeha Tzerra.

Snelle services, heldere communicatie en goede prijs

Verleden maand een nieuwe CV ketel, Remeha Tzerra CW5, gekocht eb laten plaatsen. Het hele proces, van offerte tot oplevering was duidelijk en snel afgehandeld. Goede kwaliteit en gunstige prijs. Enige openstaand punt is het geluidsniveau van de CV ketel als hij aanslaat om water te verwarmen waarschijnlijk. Hierover moeten we nig contact opnemen maar gaan ervan uit dat ook dit goed wordt opgelost.

Fantastic customer service and installation process

Warmland had amazing customer service, they answered all my questions about the installation process, different add ons, and were able to schedule an installation within just a few days. They technician did a great job. I'm very impressed and highly recommend this company.

Stellen zich heel flexibel en klantvriendelijk op

Offerte was er heel snel en scherp, daarna wat lastig inplannen van de plaatsing i.v.m. straatwerkzaamheden bij ons in de wijk. Werd heel soepel mee omgegaan. Installatie ging geheel volgens afspraak, nette aardige mannen die meekeken en meedenken. Aanrader.

Geweldige service!

Zeer goede ervaring met Sales over de opdracht, waarbij we en scherpe prijs overeen konden komen. Vervolgens erg prettig contact met de monteurs (Boy en Mike) die meerdere keren langs zijn gekomen om de klus te klaren en niet stopten tot alles volledig naar wens was, zonder heronderhandeling over kosten voor onverwachte onkosten etc. Ook het telefonisch contact met de monteurs was erg handig. Zeer tevreden met Warmland, zou ze zeker aanbevelen!

Snel antwoord op vragen, nette manier van werken door zowel kantoor als monteur.

Na aanvraag voor het doen van offerte en installatie heeft in totaal 1,5-2 maanden gezeten. In onze situatie betrof dat het verplaatsen van de CV-ketel, installeren nieuwe MV-box, één nieuwe radiatorkraan en 1 nieuwe radiator. Monteurs zijn vriendelijk en werken erg secuur, netjes en overleggen goed. Ik heb Warmland reeds aanbevolen. Mijn vader heeft contact met jullie opgenomen voor het maken van een offerte.

Service with a smile

Erg tevreden. Goede afspraken gemaakt, vriendelijke installateurs.zeer netjes leidingwerk. Top. Tegen een goede prijs

Snelle en goede service.

Vooraf goede afspraken kunnen maken over het plaatsen van een nieuwe CV ketel. Deze afspraken werden netjes nagekomen en de service is prima in orde. Zou Warmland zeker aanbevelen aan anderen.

Netjes gewerkt en klantvriendelijk personeel

Vakkundig nieuwe CV ketel geinstalleerd

Heel goed werk gekrijgen

Best werk en prijs geleverd voor mijn hr cv ketel bedandt .

perfect

goede service meedenkend

Geweldige communicatie en installatie

Professionele installatie met veel uitleg.

Een zeer goede ervaring

Goed, duidelijk en precies volgens afspraak

Zeer correct bedrijf!

Na offerte aanvraag netjes teruggebeld door Warmland. Niet opdringerig, maar zeer correct en net contact via telefoon en mail. Prijs afgesproken en snel bevestigd dmv mail. Monteur ook wederom zeer correct en net werk geleverd. Goede zaken gedaan met Warmland.

Conform afspraak keurig netjes geplaatst voor een prima prijs

Conform afspraak keurig netjes geplaatst voor een prima prijs

Zeer vakkundig en tegen een zeer schappelijke prijs!

Offerte was duidelijk en op vragen kreeg ik vrij snel antwoord. Dakdoorvoer werd geheel vervangen en de Remeha Tzerra 39c ace ketel werd netjes waterpas opgehangen. Tekst en duidelijke uitleg tijdens de vervanging gekregen. Ook duidelijke informatie over de werking van de etwist thermostaat.

Duidelijke afspraken, prima advies, prijs/kwaliteit is top.

Zeer prettige mensen aan de telefoon en de man die bij ons de ketel kwam plaatsen was jong maar deed zijn werk prettig en vakkundig. Je hebt toch advies nodig, daar het plaatsen van een ketel niet zo vaak gebeurd. Kortom een aanrader

Uitstekend en betrouwbaar.

De monteur Boy levert uitstekende service, werkt keurig en is zeer beschaafd en vriendelijk. Uw bedrijf gaan we aanbevelen aan de andere bewoners in het gebouw en ik ben er zeker van dat hier nog andere bestellingen uit voort komen. Hartelijk dank voor uw levering, met prima prijs/kwaliteit verhouding Vriendelijke groet Didi Wijburg

Super monteur, qua installaties. Resterende ervaringen moet ik nog afwachten.

Via ervaringen van schoonzoon bij uw bedrijf terecht gekomen. Dus mond-op mond reclame is voor bedrijven heel belangrijk! Resterende ervaringen met vervolg onderhoud moet ik zelf nog afwachten. Tot zover top.

Over Warmland

Filter op Taal