Afgelopen woensdag is de nieuwe cv ketel geplaatst inclusief rookgasafvoer. De monteurs weten waar ze het over hebben en niets is ze teveel zijn ook zeer aardig Warmland doet wat ze beloven. . In een woord TOP­čĹŹ­čĹŹ

Zie geen enkele negatieve klacht

Zie geen enkele negatieve klachten. Worden ze eruit gefilterd?

Positief

Na wat contact, aangaande de prijsvorming over en weer. Denk ik tot een voor beide zijden positef eindresultaat gekomen. Er werd direct gecommuniceerd dat de door ons gewenste radiator later leverbaar zou zijn. Daarnaast werd er ook direct een alternatief voorstel aangeboden. Wij hebben gekozen voor latere levering. Dus goede communicatie. Nu 4 sterren maar zijn ervan overtuigd dat de nu nog ontbrekende ster bij de eindbeoordeling er zeker bij zal komen. Wij zien het met vol vertrouwen tegemoet.

In 1 woord TOP.

Onze oude Vaillant CV-ketel was al meer dan 30 jaar in gebruik en nodig aan vervanging toe. Gelukkig is daar van overheidswege de Energiebespaarlening; een lening met een aantrekkelijke rente waarmee je energiebesparende investeringen kunt financieren. Tegenwoordig hebben de CV-ketels immers een veel hoger rendement met aanzienlijk minder uitstoot van schadelijke stoffen. Wil je er voor in aanmerking komen, dan wordt je echter het hemd van je lijf gevraagd. Daarnaast geldt deze alleen voor investeringen vanaf 2500 euro. Dus eigenaren die een gewoon huis bewonen in plaats van een landhuis, vallen bij vervanging van een CV-ketel dan al gauw buiten de boot. Dus besloten we er zelf maar voor te gaan sparen. Enfin ... de nieuwe Remeha Tzerra Ace 39c CW5 (met energiezuinige pomp) is nu iets meer dan aan maandje in gebruik en we zijn uiterst tevreden met deze fluisterstille ketel. Als er nu ergens een kraan opengedraaid wordt, krijg je gelukkig geen koude douche meer. Dat kreeg ik wel toen ik al die regeltjes en barricades van de Energiebespaarlening van onze overheid onder ogen kreeg. Weer een fijne 'stumulans' van onze regering om mensen die 't echt nodig hebben te steunen bij de aanschaf van duurzame, energiebesparenende apparatuur. Als je Nederland energiezuinig wilt maken, moet je dat vooral niet zo doen ­čĄČ

Installatie zoals verwacht

Aardige monteur met verstand van zaken. Netjes gewerkt. Vragen werden direct beantwoord en werd e.e.a. uitgelegd over de CV ketel en de E-thermostaat Helaas kwam de monteur een stuk later dan het afgesproken tijdstip en moest ik zelf bellen wanneer ik deze kon verwachten. Dit is een klein minpunt. Verder alles naar tevredenheid uitgevoerd conform de offerte en tegen een goede prijs.

Jimmy heeft prima werk afgeleverd.

Ik ben zeer tevreden hoe de communicatie en het aansluiten van de nieuwe CV ketel is gegaan. Er werd ook goed uitleg gegeven en alle rommel is opgeruimd tot stofzuigen aan toe. Ik hoop dat het contact in de toekomst zo zal blijven. Voor nu mijn dank voor het geleverde werk.

Snel, niet duur, perfecte installatie!

Geweldig gedaan. Geen stress en mooi gemonteerd.

Goed en correct.

Moest plotseling een nieuwe CV. Keuzehulp op site was handig. Kon uiteindelijk toch al binnen twee weken geplaatst worden. Communicatie is zeer prettig. Site is zeer klantvriendelijk

In ze'n geheel zoals verwacht

Zie hierboven !!

Betrouwbaar bedrijf, goed personeel en heldere communicatie

We hebben afgelopen week een nieuwe CV ketel laten plaatsen door Warmland. De twee monteurs namen alle tijd om ons uitleg te geven over de stappen in het proces (oude ketel verwijderen, nieuwe ophangen). Daarnaast werd er overlegd over de positie van de nieuwe ketel aan de muur. Er werd ook met doeken gewerkt om de vloer niet te beschadigen. De ketel is goed opgehangen/aangesloten en alle snoeren/kabels zijn netjes weggewerkt. De offerte was duidelijk en scherp geprijsd. Het bestaat dus nog: - Een duidelijke en scherpe offerte - Goede communicatie naar de klant, zowel via de mail als mondeling met de monteurs - Vakbekwame monteurs die hun vak verstaan en hier plezier in hebben - "Alles klopt" van offerte aanvraag tot aan het plaatsen van de ketel

Vandaag bij ons een Remeha Calenta ace 28 cw4 opgehangen plus twee radiatoren door Jimmy. Er is zeer netjes en schoon gewerkt! Alles ziet er perfect gemonteerd uit. Tot nu toe zeer tevreden over Warmland.

Goede service en netjes werk

Goede service met aanvragen offerte,en het beantwoorden van vragen. Zeer duidelijk allemaal. Plaatsen van de ketel en radiator gingen zeer vlot,en in goed overleg. Al met al .. zeer goede service en erg netjes week afgeleverd...

Zoals het hoort!

Een bedrijf met een 'ouderwetse' service in een nieuwe jas. Correcte communicatie, correct advies, correcte installatie, correct gedrag medewerkers.

Prettige ervaring met Warmland

Kundige en vriendelijke mannen, ruimen ook alles netjes op. Goede informatie gekregen.

Heel goed!

De mensen aan de telefoon waren goed te bereiken. Ik heb regelmatig gebeld omdat het allemaal lastig is bij mij en ze pakken het allemaal goed op en denken met je mee. Duidelijke transparante offerte. Er kwamen twee monteurs (1 in opleiding) die goed op de hoogte waren van de situatie bij mij thuis. Probleem met rookgasafvoer vervangen een goede oplossing voor gevonden. Perfect werk afgeleverd en heeft alles schoon achtergelaten. Factuur was exact volgens offerte. De kosten waren schappelijk en stuk goedkoper dan offertes van andere bedrijven.

Zeer vriendelijk per telefoon en rustig de tijd nemen voor vragen. Monteur ook zeer vriendelijk en snel alles netjes gemonteerd.

Harde en schone medewerker getroffen. TOP

Er werd professioneel gewerkt. De monteur wist waar hij het over had en kon ons goed voorlichten. Daar kunnen andere bedrijven nog wat van leren. De werkplek werd ook schoon achter gelaten. Een dikke pluim voor jullie. Bedankt­čĹŹ

Professioneel en supervriendelijk

Keurig, vriendelijk, professioneel, snelle reacties, persoonlijk contact, goede adviezen, wat wil je nog meer!

Van begin tot eind TOP!

De vervanging van mijn CV ketel is door Warmland uitstekend gedaan. Ik heb snel een duidelijke offerte met een goed aanbod gekregen. Op vrij korte termijn een datum gepland waarop de ketel door vakkundige, monteurs is geplaatst. Zij hebben daarbij rekening gehouden met mijn wensen en de installatie heel netjes gedaan. Kortom: prima werk geleverd. Een aanrader dus!

Duidelijke en concurrerende offerte, goede service, vriendelijk personeel

Vanaf het begin was de communicatie zeer vriendelijk en duidelijk. De offerte duidelijk en concurrerend. De planning van het plaatsen ging in overleg en de mannen die de ketel kwamen plaatsen waren niet alleen bekwaam maar ook erg vriendelijk. Ik raad Warmland zeker aan!

En top bedrijf! Vakmanschap en goede service!

Op donderdag 31-10-2019 is onze CV-ketel vervangen door een Remeha Terra Ace 28C CW4. De monteur Jimmy heeft netjes gewerkt en vakwerk geleverd. Alleen de eTwist thermostaat gaf problemen. Jimmy heeft alles gedaan wat hij kon doen, maar deze kreeg hij niet aan de gang. Hij heeft ervoor gezorgd dat de verwarming (weliswaar met onze oude thermostaat) en het warmwater functioneerden toen hij wegging, Voor het probleem met de thermostaat, heeft hij Remeha gebeld, welke ons waarschijnlijk na het weekend zou benaderen voor een afspraak. Wij werden echter de volgende dag om 9:30 uur gebeld door Remeha, de monteur was om 10:45 uur ter plaatse. Volgens de monteur komt Remeha bij een nieuwe CV-ketel altijd zo snel mogelijk. Afhankelijk van het tijdstip van de melding nog dezelfde dag, en anders de volgende dag. Deze heeft de hoofdprint in en de box onder de CV-ketel vervangen en daarna de eTwist thermostaat aangesloten, die toen wel functioneerde. Samen met de monteur de App op de iPad geactiveerd uitleg gekregen en de programmaÔÇÖs ingesteld. We hebben de CV-ketel ruim een week, deze functioneert naar behoren, snel verwarmen en veel warm water, kortom een prima CV-ketel. Wij bevelen Warmland dan ook van harte aan!!.

Een top service

Fijne mensen die meedenken!

Feilloze installatie en perfecte werking

De nieuwe HR-ketel is vakkundig en snel geïnstalleerd, waarbij de installateur ook meedenkt met de klant en de puntjes op de i zet. Bovendien verving hij een kapotte dakpan ook meteen die hij had ontdekt tijdens de installatie op het dak. Scheelt meteen een eventuele lekkage.

Fantastische service!

Vorige week woensdag ging onze cv-ketel kapot. Toen bleek dat de ketel niet meer te repareren was, hebben we vrijdag WARMLAND benaderd. We kregen een gunstige offerte en na de reviews op deze site te hebben bekeken hadden we genoeg vertrouwen om de ketel bij hen te bestellen. Aan de telefoon kregen we Rick ter Bruggen en die leefde erg met ons mee. Hij wilde ons niet al te lang in de kou laten zitten en beloofde ons dat de nieuwe cv-ketel al op maandag geplaatst kon worden. Fantastisch! Ze hebben goed werk afgeleverd en Jimmy heeft ons alles goed uitgelegd! We zitten er nu weer warmtjes bij! We bevelen WARMLAND warm aan.

Vriendelijk, behulpzaam en vaardig

Vriendelijk, behulpzaam en vaardig