Nieuw CV, ik had het jaren eerder moeten doen.

Via via kwam ik bij www.warmland.nl terecht. Uiteraard een hoop vergelijken en uiteindelijk de offerte via de website opgevraagd en in contact gekomen met Tim. Alles liep voorspoedig en de installatie is netjes gedaan door Boy, alles binnen 1 week geregeld! Hulde. Omdat ik zelf geen pepernoot begrijp van techniek 4 keer moeten bellen met Tim voor het instellen van de thermostaat. Zonder gezeur en elke keer met een tevreden antwoord alles in hapklare brokken uitgelegd. Gewoon goed.

Top service, prettige monteurs

Fijne service, prima prijs en goed geholpen door de monteurs die de tijd namen om uit te leggen. Aanrader!

Good price and service

Just had my CV replaced and installed by Warmland. Have to say I'm satisfied with the price and service they offered. Communication was also very smooth and questions were answered clearly and quickly. would recommend to people who are searching for a reliable company for a new CV.

Onprofessioneel en onervaren monteurs.

Ze hebben schade aangericht tijdens een servivce beurt en weigeren hiervoor de verantwoording te nemen.

Beste Quirijn, Nogmaals zeer spijtig om te horen dat je zo ontevreden bent over Warmland. Zoals reeds aangegeven is de schade ontstaan door een onderdeel dat is gaan lekken, dat kan uiteraard gebeuren 5 jaar na de installatie. Je hebt er zelf voor gekozen om bij de eerste mogelijkheid je service overeenkomst met ons op te zeggen waardoor de verlengde garantie vervalt. Daarnaast hebben wij ons voorgenomen niet te zwichten voor chantage en nemen wij deze minder goede beoordeling voor lief. Desalniettemin hopen we nog steeds op een voor ons beide prettige oplossing. Zoals aangegeven moet dat prima kunnen door het inschakelen van je inboedelverzekering. Prettig weekend, Team Warmland

Snel, goed werk en duidelijke communicatie

Wij zijn erg tevreden over het werk dat door Warmland is verricht. We hebben deskundig advies gekregen en het plaatsen door Jimmy en zijn collega's is erg netjes gegaan. Daarnaast kon Warmland ook snel aan de slag.

Duidelijke communicatie, snelle installatie en scherpe prijs

Mijn ervaringen met Warmland zijn goed. De communicatie verliep goed. De installatie ging snel en de ketel is snel geinstalleerd. Alles werkt goed.

Prima service!

ketel is snel geinstalleerd, zijn zeer transparant over de kosten. Geven eerlijk advies wat wel en niet belangrijk is m.b.t. meedere opties. Duidelijk service contract. De rest moet ik nog ervaren.

erg snel , en goed werk afgeleverend voor nieuwe ketel instaleren , veel beter dan Ik verwacht

We hebben een nieuwe ketel nodig , offert gehad en werd ook goed gehulp voor ketel kiezen , snel reageren , goed werk en netjes afgeleverd , veel beter dan Ik verwacht

Professioneel en vakkundig

Monteur John was prima op tijd Heeft op zeer vakkundige wijze de ketel gemonteerd en na afloop de zolder ik prima staat achtergelaten

fantastische service fijne monteur

na een contact via de mail alles in 1 dag kunnen afspreken en zelfs de volgende dag geleverd en geïnstalleerd. Prettig contact via de mail en zeer tevreden over de monteur: alles netjes geïnstalleerd en netjes achter gelaten.

Goede prijs en hele goede algemene service

Goede service en hele duidelijke taal. De uitleg van tevoren en tijdens installatie heel goed en goede en eerlijke prijs.

Netjes gedaan

Snelle en goeie service voor goeie prijs

Ik had een nieuwe ketel nodig en heb veel bedrijven om een offerte gevraagd. Warmland was niet alleen de snelste in een quote, ook de snelste om te leveren en ook nog de goedkoopste. Communicatie is perfect en service ook.

Vriendelijk en vakkundig

De online communicatie was snel en prettig. De installateur vriendelijk en vakkundig. Ben zeer tevreden.

Hele nette vakmensen, houden zich aan alle afspraken

Jongens van Warmland hebben bij mij alle cc leidingen vervangen, radiatoren opgehangen, sleuven dichtgemaakt en daaenaast nog keuken installatie voorbereidingen gedaan. Goede planning gemaakt waaraan zich hebben gehouden, goed gecommuniceerd en uitgevoerd zoals gevraagd.

Super bedrijf!

Hele goede commicatie via de mail, ze denken goed mee, allerlei mogelijkheden besproken, mbt het zelf weghalen van de oude cv, tot de benodigdheden voor zelf aanleg afvoer. De monteurs zelf ook goede jongens, vakbekwaam en aardig, Algemeen : super bedrijf en ik zal ze zeker aanbevelen aan anderen

Slordig afgeleverd.

De heren werkte wel netjes maar toen alles was geinstaleerd hebben ze het systeem niet getest. Ik heb zelf de verwarming aangezet en toen bleek dat er twee koppelingen niet goed waren aangedraaid waardoor ze gingen lekken. Ik heb deze zelf aangedraaid. Ook hadden ze gaten geboord boven de afvoerpijp en deze zat helemaal verstopt en begon over te lopen. Ook dit heb ik zelf moeten oplossen. En de volgende ochtend was er nog een koppeling aan het lekken dus besloten wij maar de storingsdienst te bellen. Eerste telefoontje om 8 uur en nog een tweede om 9 uur en uiteindelijk werden we om half 12 teruggebeld en hij zou tussen 1 en 2 uur langskomen. om 14:20 werden we gebeld dat hij er met 20 min zou zijn en uiteindelijk kwam hij pas om 15:10 We vroegen of het misschien erg druk was maar hij zei dat het rustig was en dat hij met een eigen klusje aan de gang was. Beetje vreemd dat wij daar dan de dupe van moeten zijn. Uiteindelijk werkt de ketel nu prima maar de afhandeling had wel beter gekund.

Beste Jochem, Team Warmland heeft duidelijk niet snel en accuraat genoeg gereageerd op deze servicemelding. Dit is intern uitgebreid besproken en zal zeker niet meer voorkomen. Wij zijn blij dat uiteindelijk alles goed afgehandeld is en dat je ons toch nog aanbeveeld :) Met vriendelijke groet, Team Warmland

Goede service!

Ze zijn snel, helpen bij het maken van keuzes en professioneel

Snel, professioneel en heel klantvriendelijk!

Een nieuwe cv ketel Remeha geplaatst. Ik ben zeer tevreden: snel, professioneel en echt klantvriendelijk! Gunstige prijs, alle afspraken nakomen, netjes gewerkt, alles uitgelegd. Top mensen, echt een aanrader!

Service zoals ik die verwachtte

Duidelijke en snelle communicatie vooraf. Professioneel van aard. Installatie is netjes gedaan. Ook daar is de communicatie tijdens het werk erg fijn. Later nog een aantal keer gebeld met vragen, waarop zonder problemen adequaat op werk gereageerd.

Goede, snelle installatie

Hartelijk dank

Zeer snelle reactie op vragen. Professionele installatie. Zou het iedereen aanbevelen.

Goede service en voordelig.

Wij zijn blij met onze nieuwe ketel de communicatie verliep vlot, ook nadat de ketel was geplaatst konden we direct terecht met onze vragen!

Best service!

Very fast service and good quality, the price was very good! Thank You for all help!

• Would you recommend us? Yes

Super!

Erg vriendelijke monteurs en snel en netjes geplaatst.