Heel goed geholpen door Warmland!

Jimmy is een zeer ter zake kundige en vriendelijke monteur. Ik was heel blij met zijn expertise en ben heel goed geholpen.Al het werk geschiede in een gemoedelijke sfeer. Ik kan Warmland van harte aanbevelen! Vriendelijke Groet, Nico Spaans

Prettige communicatie, keurig werk

Na een soepel offerte traject een afspraak gemaakt voor installatie. Deze verliep soepel en het resultaat van 1 werkdag is een keurig vervangen CV. Alle communicatie verliep zeer correct en prettig.

The service is perfect!

We are impressed by their professional employees who are also friendly and kind and make everything tidy. They insist to put a new chimney for us, and they are completely right! Now we have a new CV KETEL. Thank you Warmland!

Duidelijke communicatie vooraf en tijdens de klus, en het is prima uitgevoerd.

Goed werk

Snelle afhandeling van bestelling tot installeren nette afwerking ziet er allemaal goed uit monteurs ,raouf en hetem ,vriendelijk en netjes in hun werk en communicatie. Top!

Uitstekende service!!

Superblij met de mannen van Warmland. Ze hebben bij ons wat leidingen verlegd en een vloerverwarming aangelegd. Alles ging helemaal soepel, goede communicatie, heel flexibel qua planning, en gewoon fijne gasten, kan ze iedereen aanraden.

Prima bedrijf.

Eerder voor andere woning CV ketel laten installeren. Was toen heel tevreden over aankoopproces en installatie. Vervolgens ook over het onderhoud. Nu opnieuw voor Warmland gekozen. Met opnieuw positieve ervaringen. Ook pluim voor installateurs, het personeel.

Goed werk voor een goede prijs

De werkzaamheden bestonden uit het vervangen van de cv-ketel Daarbij wilden we graag dat een nieuwe gasafvoerpijp buitenom, via het balkon werd geplaatst. Warmland oordeelde bij bezoek binnen enkele minuten dat dat geen enkel probleem was en dat ze dit al wel vaker gedaan hadden. De offerte viel stukken lager uit dan die van anderen. Aangezien mijn huis in Amsterdam is, waren wij wel wat zenuwachtig, met al die oude muren etc. Maar het werk is in een dag, zonder enige moeite of problemen uitgevoerd. Echt top. We zijn superblij met de nieuwe ketel, die verassend genoeg vrijwel geluidsloos zijn werk doet. Communicatie ook helder. Echt een aanrader.

Superb service!

Installation was done very professionally. Technician explain every point in detail. really happy that i chose warmland. Would really recommend them.

• Would you recommend us? Yes

Super netjes werk geleverd

Alles is volgens afspraak geregeld. Er is super netjes en snel gewerkt door prettige medewerkers. Warmland is écht een aanrader!

Zeer tevreden.

Prima monteur!

Snel en prettig

Op vrijdag de offerte getekend en maandag werd hij door een hele fijne monteur geïnstalleerd.

prima service

na een 1e mis communicatie over datum afspraak , daarna prima service en super personeel

Goede service, denken mee en ook flexibel qua oplossingen. Dan natuurlijk niet de standaardprijs maar wel goede prijs en nette werkers

prime bedrijf

Het een fijne ervaring bij dit bedrijfsleden prijsfijne monteur geode ervaring

Vakkundige montage en vlotte en goede service

Uitstekende ervaring met Warmland. Na vergelijking van verschillende cv-installateurs gekozen voor Warmland. Concurrerende prijs en vooral een snelle en goede service. De cv-ketel kon binnen een week geplaatst worden. Zeer tevreden over de installatie. Geen haastwerk. Leidingen netjes aangesloten met kennis van zaken. En er is een nieuw kraantje en tappunt geïnstalleerd. Heel netjes. Hiervoor hoeven we nu niet meer te wisselen met de wasmachine. Dat maakt het bijvullen - als dat nodig is - een stuk eenvoudiger.

Great service

Nice people with great service and decent price.

Kundig advies en uitvoering.

De medewerkers van Warmland hebben de verplaatsing van de cv-ketel geheel uitgevoerd naar onze wensen. Voor alle problemen hadden zij een uitstekende oplossing.

goed geregeld, gecommuniceerd en netjes gewerkt

Vooraf komen kijken naar de situatie, goed gecommuniceerd en uitleg omtrent de te kiezen bij producten. netjes CV opgehangen.

Perfecte service en duidelijke communicatie

Warmland heeft ons huis voorzien van twee nieuwe CV ketels en voorzien van een perfect werkend evo-home systeem. De communicatie en tijdigheid was uitstekend. Aardige gasten ook, dus ik kan ze alleen maar aanbevelen.

goede, positieve ervaring

prima bedrijf, komt afspraken na en er wordt kundig en keurig gewerkt

Vakmanschap

Goede kwaliteit en zeer netjes gewerkt keurige omgang.

Correct bedrijf met gemotiveerde monteurs, alles ging perfect

Na het eerste vriendelijke contact wist ik dat ik hier te maken had met een jong en gemotiveerd bedrijf. Een mondeling gesprek bij mij thuis over een eventueel aan te schaffen Remeha Warmtepomp gaf de doorslag. Prima prijs / kwaliteit verhouding en zorgvuldige monteurs. Tevens een Remeha CV laten installeren, GEEN extra onnodige accessoires aangesmeerd. Waar voor mij mogelijk zal ik dit bedrijf zeker aanbevelen.

goede service en vakkundig personeel.

zeer vriendelijke medewerker die bij ons de combi ketel heeft geplaatst. en zeer vakkundig en netjes heeft gewerkt mijn complimenten voor jullie bedrijf . groetjes Ben M.

Net werk afgeleverd

Keurig gewerkt, goed opgeleverd