Goede ervaring!

Heldere uitleg, heldere offerte, goede, vakbekwame installatie

Top medewerker en snel

Doen goede service en lieve aardig werk prima top cokotop

Ben goed op de hoogte gesteld wanneer de werkzaamheden zouden plaats vinden

Ik heb aan Warmland overgelaten mijn leidingen onder de grond te herstellen. Ik was zelf niet aanwezig. Ik heb er alle vertrouwen in dat dat goed gebeurd is. Kan ik zelf niet beoordelen

Aan te raden ...

Prima voorlichting .... goed telefonisch contact ... prettige monteur ...

zorgvuldig en houdt zich aan de afspraken

Goed bereikbaar en duidelijke afspraken. Komen op tijd en werken zorgvuldig, goede kwaliteit

Fijn contact via de mail, alles prettig geregeld. Goeie monteur welke wist wat hij moest doen, nette werker. Aster Salisch prima.

Goede afspraken, goed werk

Denken goed mee, goed geprijsd

Goed en zorgvuldig werk afgeleverd

De jongens hebben in moeilijke omstandigheden (onder de grond) uitstekend werk geleverd

Zeer tevreden met de nieuwe CV ketel en installatie

De complimenten voor de montage. Zeer vriendelijke en nette monteur die zeer precies te werk ging en alles netjes heeft achtergelaten ! Warm water en verwarming deden het na installatie weer als vanouds.

Prima service, uitstekend resultaat

De oude CV ketel is door Warmland in mijn chalet vorig jaar vervangen en werkt altijd perfect en geruisloos. Nu ook de leidingen onder het chalet door hen vernieuwd met nooit roestend kunststof met thermisch geïsoleerde leidingen. Voor de komende jaren weer helemaal klaar. Voelt zo vertrouwd

Prima partij en netjes werk geleverd.

Vooraf veel mailverkeer gehad waar snel op gereageerd werd. Uiteindelijk waren ze in prijs en kwaliteit de beste keuze. Doordat ze met twee man kwamen, waren ze ook bijtijds weer klaar. Aardige mannen die prima werk hebben geleverd.

Super netjes, snelle reacties en goed geïnstalleerd!

En een mooie scherpe prijs! Ik heb Warmland via een vriend aanbevolen gekregen, ze hebben hun goede naam waargemaakt!

Snelle reactie, goed werk, alles naar wens

Uitstekende service, deskundige installatie, scherpe prijs.

Na het aanvragen van verschillende offertes voor Warmland gekozen vanwege de goede prijs, nauwkeurige offerte en deskundige klantenservice.

Perfect!

Super vriendelijk en goed werk geleverd.

Ik ben zeer tevreden over Warmland

Fast & reliable service

The sales team took all the time needed to guide me through proper equipment and installation, with clarity and honesty. The installation crue worked efficiently and discretely throughout the process and described everything in detail.

Zeer flexibel, oplossingsgericht en professioneel

Elektrische verwarmingen zijn keurig geinstalleerd. Het ziet er top uit. Het werk is zeer netjes uitgevoerd. Ik ben heel tevreden.

Goede service en Warmland doet wat het belooft!

Offerte was snel binnen, compleet en scherp. Ik heb een ontzettende hekel aan 'vanaf' lokkertjes. Gewoon: dit kost het en dat krijgt u. Hoe simpel kan het zijn? Een ervaren en één lerende monteur. Netjes werken, correcte houding en service gericht!

Professioneel bedrijf!

Goed advies en meedenken over de aanpassing van het rookkanaal van de cv. Heel geschikt personeel bij de plaatsing van de cv.

Fantastisch

Na een snelle offerte en een goed overleg, de verwarmingsketel laten plaatsen. Monteurs hebben prima werk geleverd (voor zover ik het kan beoordelen) In ons appartement is al interesse voor deze firma.

Goed werk afgeleverd

Netjes gewerkt

Goed geholpen

Erg tevreden ermee

Snel, goed en vriendelijk

Snel, duidelijk, vakkundig. Aanrader.

Uitstekende service

Alles tip top geregeld van begin tot eind. Monteur was op tijd en snel klaar, na een probleem met het thermostaat gaf hij niet op en ging net zolang door tot alles werkte. Dat soort service kom je bijna niet meer tegen in deze tijd. Van harte aan te bevelen. Mvg kelly