Klantgericht

Goede kwaliteit, goede service, goede prijs

Fantastisch!

De mannen waren op tijd en werkten snel. Oorspronkelijk zou er 1 persoon komen maar omdat andere klussen uitliepen, werden dat dat er 2 zodat we op dezelfde tijd klaar zouden zijn. Helemaal goed. Alles is ook netjes afgewerkt / opgeruimd.

Good service and nice people too!

Contact was nice from the beggining, although I have two points on remark: 1st, I still do not understand the policy of a discount equal to a contract 2nd, It is not reasonable that you are not informed that the "free" temperature controller can not do more than a constant set temperature, while the one already in had a week program...So I had to substitute it in a hurry! By chance the installer had a next in step model, but I would appreciate being informed beforehand.

Werk (cv-ketel plaatsen) uitstekend uitgevoerd. Een dikke acht !!

Zeer nette en vakkundige installatie.

Vandaag nieuwe ketel en thermostaatkranen geïnstalleerd. Boy heeft een nette en vakkundige installatie gedaan. Ik kon gewoon door met mijn werk terwijl zij een netjes installeerden. Ook alles daarna netjes opgeruimd en schoon achtergelaten. Daarnaast had hij een collega bij zich die hij de kneepjes van het vak aan leerde. Duidelijk iemand die plezier heeft in zijn vak.

Warmland laat ons er warm bij zitten.top!

Prima service. Duaine werkte netjes en secuur, dacht mee met waar iets moest hangen in plaats van het zo aan de muur te monteren en legde na installatie alles uit. Ook de kinderen kregen uitleg van hem op hun vragen.

Zeer tevreden.

Het vervangen van cv ketel is heel vakkundig uitgevoerd. Werken erg netjes. Top.

Ben Harstikke tevreden over de service ! Snel en zeer behulpzaam personeel Denken met je mee Helemaal top!!

naar te vredenheid

ik kan ieder aanbevelen!

Super ervaring!

Warmland is prima bedrijf. Het contact verloopt snel, duidelijk en beleefd. Tim, die zorg draagt voor de offertes, helpt je zeer netjes. Prijzen zijn redelijk. De installatie verliep tevens keurig. Aardige nette monteur die verstand van zaken heeft. De ketel is netjes geplaatst en daarna wordt er een duidelijke uitleg gegeven. Vergeleken bij mijn vorige installateur is dit een verademing. Ga zo door!

Prima ketel Goed en goedkoop Keurig opgehangen

Snel en kundig

Hele fijne ervaring gehad. Zowel in het voortraject als bij het plaatsen van de nieuwe ketel. Alles ging heel snel, iedereen was heel kundig en professioneel. En je voelde je nog echt klant: mensen waren vriendelijk, bovenop snel en professioneel!

Vanaf het begin alles duidelijk, werd goed meegedacht. Uiteindelijk goede offerte en prijs. Installatie was goed. Monteur was op de afgesproken tijd, er werd goed en netjes gewerkt door de monteur. Aan het eind duidelijke uitleg. Ik zou Warmland aan iedereen aanraden.

Alles prima geregeld

Zeer aardige mensen aan de telefoon. Snelle offerte. Zeer aardige monteur (Duaine). En zowel de meneer aan de telefoon als de monteur denken goed mee. Zeer snelle levering. Woensdag gebeld dat oude cv-ketel stuk was en vrijdagochtend de nieuwe al geplaatst.

Goede installatie

En service

Snelle afspraak voor plaatsen nieuwe ketel

CV ketel kon niet meer gerepareerd worden door een ander onderhoudsbedrijf, we hadden dus nieuwe ketel nodig. Maandag besteld woensdag geplaatst begin augustus in de bouwvak weken. Zeer tevreden over alles bedankt en dat jullie een mooie scherpe offerte konden geven en voor de snelle plaatsing.

Vriendelijke monteur die verstand had van de installatie.

Er werd ook verder gekeken dan de installatie en dat was in ons geval het schoonmaken van de afvoer. Fijn als er iets gebeurd dat het water een keer weg moet.

Snelle en goede levering & montage

Vanaf het offertetraject heldere communicatie. De monteurs waren snel en bereid om eea uit te leggen waar nodig. Kortom een goed traject waar naar een mooie nieuwe ketel!

Super positief!

Voor het vervangen van mijn bijna 20 jaar oude CV ketel had ik diverse offertes ingehaald. Probleem aan het vervangen was vooral dat diverse aansluitingen voor een nieuwe HR ketel niet aanwezig waren. Dus het vergde wel iets nadenken, hoe dit op te lossen was. Warmland was de enige bedrijf die daarvoor langskwam om de situatie te bekijken en alvast een plan te maken. De afspraak voor het vervangen was den ook spoedig geregeld. Op deze dag kwam met Dwain een super kundige en vriendelijke monteur langs die alle problemen met de aansluitingen vakkundig oploste. Dus 5 sterren voor de communicatie en 5 sterren voor de vakkundigheid. Ben blij met de nieuwe ketel.

Top uitgevoerd

Contact voortraject heb ik al prettig ervaren, to the point zakelijk. Afspraak voor installatie was binnen een week, lekker snel Uitvoering van de werkzaamheden helemaal top gedaan, vriendelijke monteur, enthousiast.

De personeel zijn kundig en aardig

Warmland houdt zich aan de gemaakte afspraak

Nette vakbekwame behandeling tegen een concurrerende prijs. Opmerking: Montage geschiedde in vakantieperiode, waardoor de monteur alleen was. De werkzaamheden hadden principe uitgevoerd moeten worden door twee man.

Goede service en fijne monteur

Vanaf het moment dat we de offerte hadden ontvangen en het contact met Tim was positief. Alles werd netjes geregeld. Kregen keurig een berichtje dat de monteur iets later kwam omdat een klusje afgemaakt moest worden. De montage van de nieuwe ketel is prima verlopen. Monteur Duaine was geweldig. Erg enthousiast over zijn vak en werkte netjes en snel.

Nette communicatie, installatie en prijsstelling.

Mijn oudere CV ketel was aan vervanging toe. Via een advertentie op Werkspot kreeg ik een aanbieding van Warmland binnen. Ik was zeer onder de indruk van de nette en uitgebreide communicatie en reactie snelheid. De prijsstelling van de nieuwe ketel en installatie was ook zeer aantrekkelijk. We hadden en datum afgesproken, maar ik had aangeven flexibel te zijn mocht er een eerdere mogelijkheid zijn. Enkele dagen later werd ik gebeld dat ze een dag later als konden komen. Erg goed dat ze dit onthouden hadden! Monteur was erg vriendelijk en vakkundig, en had de nieuwe ketel netjes in een halve dag gemonteerd. Erg tevreden met de service van Warmland in de aanschaf en installatie.

zorgvuldig vakmanschap op maat voor een goede prijs

Warmland installeerde bij ons CV. Dat is heel netjes gebeurd, voor een goede prijs. Er is heel zorgvuldig en netjes gewerkt, en de installateurs zijn bijzonder vriendelijk en behulpzaam. Voor ons een heel prettige ervaring!