beter dan Ik verwacht

een Jong monteur die weet goed what die moet doen , ga zo door

snel en vakkundig

Een storing aan mijn CV, zelf niet op kunnen lossen. Door de snelheid en vakkundigheid van Warmland zat ik er snel weer warmpjes bij.

Een punctuele beoordeling van ons verzoek en een vlotte afhandeling ervan.

Bij een storing op het lichtnet raakte de thermostaat ontregelt, Een telefoontje was voldoende om een Warmlandman deze kant op te krijgen die de zaak weer op orde bracht.

Professioneel en goede service

Hebben mijn cv-ketel vervangen en vloerverwarming geplaatst. Kwamen op tijd en hebben alles werkend opgeleverd. Voor het dichtsmeren van de sleuven van de vloerverwarming zijn ze nog een keer extra teruggekomen. Dat was erg fijn want daardoor hoefde er niet een tweede keer geëgaliseerd te worden. Enige minpunt was dat ik een zesgroepsverdeler wilde hebben (i.v.m. warmtepomp in de toekomst) en er zonder communicatie een viergroepsverdeler is geplaatst. Wel voor een viergroepsverdeler vervolgens betaald. Bedrijf is ook goed bereikbaar voor vragen en denkt met je mee voor oplossingen. Willen ook net dat stapje extra zetten zonder er (veel) voor te rekenen. Kortom, goede service.

Vriendelijke onderhoudsmonteur die correct en klantvriendelijk was.

Onderhoudsmonteur liet de ruimte waar hij zijn werkzaamheden had verricht schoon achter. Over de werkzaamheden die hij had uitgevoerd(periodiek onderhoud aan de CV ketel) kan ik geen oordeel vellen(niet mijn vakgebied). Ik had wel de indruk dat hij wist waar hij meer bezig was. Hij werkte ook snel.

Contact is goed, service is goed, informatie is goed en werkzaamheden zijn goed. Een vakkundig bedrijf met vakkundige mensen.

Perfecte service

Warmland komt heel netjes afspraken na. Nette aardige monteurs. Goede aftersales.

Prima ervaring met Warmland, alles conform afspraak gedaan!

Goede communicatie en advies van Warmland en alles conform offerte en afspraak geinstalleerd.

Top service!

Goede communicatie en professionele uitvoering van diensten. Denken mee met oplossingen en zetten nèt dat stapje extra!

Altijd service en klantgericht.

Duidelijke communicatie en snel hulp geboden.

Prettig en ervaren

Je wordt altijd heel goed geholpen.

Vakmanschap ,correct ,vriendelijk

Correcte behandeling ,en men weet wat men doet

Snelle service en vriendelijk personeel

Na mijn aanvraag ontving ik dezelfde dag al een duidelijke offerte en alles kon al snel worden geïnstalleerd. Na de vlotte installatie kwam Boy ook nog alles uitleggen en heeft mij ook nog geholpen met de instellen van de thermostaat. Ook meteen een Service Deal afgesloten zodat ik nooit in de kou kom te zitten. Goede service en vriendelijk personeel, aanrader!

Goede service! Goede kwaliteit!

Warmland heeft voor ons een Remeha Airco geplaatst. Gezien de warme zomerdagen die er aan zouden komen vroegen we of ze de opdracht snel konden uitvoeren. Dit was geen probleem, binnen 1 week was alles gereed. Montage verliep vlot en het waren hardwerkende en vriendelijke mannen. Kortom, zeer goede ervaring!

Goed als van ouds

Alles oké

Snel, netjes en vriendelijk

Precies op de afgesproken tijd stond de monteur voor de deur om onderhoud te plegen aan onze cv. Vriendelijk, netjes en vlot zooals we inmiddels gewend zijn. Een en al tevredenheid over Warmland.

100% tevreden en monteur werkte erg netjes

De offerte voor het plaatsen van een remeha cv was snel gemaakt. Ook de installatie van de cv werd op korte termijn gepland. De installatie van de cv met verwijderen van oude cv en geiser verliep soepel en werd uitstekend uitgevoerd,. Monteur was keurig op tijd . Alles werd erg netjes opgeruimd en oude cv etc. afgevoerd. Kortom erg tevreden.

Professionele en vriendelijke service.

Kundige installatie en onderhoud. Vriendelijke service. Prima.

Uitstekende service

Uitstekende service en snelle communicatie

Prima werk volgens afspraak

De monteur van Warmland was netjes op tijd en ging direct aan het werk. Hij kwam zelfs even waarschuwen voor het enorme lawaai dat zijn stofzuiger zou gaan maken zodat ik niet gealarmeerd zou zijn. Nou inderdaad, een lawaai alsof ik langs de baan bij Schiphol stond. Gelukkig duurde dat niet lang. Met een klein halfuur was alles klaar en had ik een weer een goed werkend en bijgevuld warmwatersysteem.

Keurig en goed werk geleverd

Installeren van airco in de huiskamer. Werkzaamheden werden goed en netjes uitgevoerd. Werd zelfs gestofzuigd toen de heren klaar waren! Meubels terug gezet. In een woord; TOP

Top service voor prima prijs.

Contract afgesloten bij aankoop CV ketel. Goedkoop maar prima service. Zo goed dat we voor onze dochter ook de ketel laten onderhouden door Warmland. Snel telefonisch contact en op korte termijn afspraak mogelijk. Dat heb ik wel eens anders gezien.

Super goed geweest.

Zeer Vriendelijk en goed Accuraat Monteur.

zeer snelle en correcte service

aanvraag voor nieuwe cv ketel adequaat afgehandeld. concurrerende offerte en heel snelle levering. snel werkende monteurs met correcte informatie en uitleg.

Hele aardige monteur en heeft het keurig gedaan.