was een perfect optreden

Het was een leuke show. Zeker voor herhaling vatbaar! Wel een kanttekening als er een volgend optreden in het dorp word gepland graag een paar dagen wachten met de promotie hiervan tot ons evenement is geweest heeft ons wel kaart verkoop gekost. Ons optreden stond gepland op zaterdag 17 augustus en de maandag ervoor is het optreden van de kei in Warnsveld al gelanceerd. jammer! Niet echt netjes . In de laatste week voor ons gepland optreden moeten we het nog wel hebben van de kaart verkoop. Terwijl het in de Kei in Warnsveld op 16 november staat gepland .

Jammer dat hij niet zijn eigen repertoire zong!

Dries Roelvink zong vnl. André Hazes, beetje jammer. Renee van Beeten die voor hem optrad was daarvoor ingehuurd en deed dat veel beter. Was heel gezellig maar de repertoire keuze van Dries was minder.

Hele fijne vent die er een spetterend half uurtje van maakt!

We hadden hele goede klik met Anne en zijn optreden was super! Kan het iedereen aan

Prima en duidelijk communicatie met dit bedrijf

Makkelijke en duidelijke communicatie. Fijn om mee te werken.

Super band

Midnight blue\joyride geboekt bij Robert. Super geregeld en een fantastische band. Van heel veel gasten complimenten gekregen.

Uitstekende, snelle en zeer deskundige follow-up!

Wij hebben bij de voorbereidingen voor ons huwelijk buitengewoon prettig ‘samengewerkt’ met Robert! Hij reageerde telkens zeer snel & deskundig, gaf prima adviezen en kwam altijd al z’n afspraken na. En, niet geheel onbelangrijk 😉: optreden zèlf was ook TOP. Absolute aanrader dus!

Fijne duidelijke communicatie. 2 artiesten aanbevolen 1 super bij de doegroep andere helaas niet

Het was top, goed geregeld..!

Wat fijn is geen moeilijke dingen goed voorbereid.Open communicatie met elkaar wat ten goede komt van de avond!

Zeker een aanvulling op ons feest, de voetjes gingen van de vloer!

Ir-Sais en Jayh hebben beide een heel energiek optreden gegeven met positieve vibes die onze gasten maar al te zeer konden waarderen. Dank jullie wel jongens!

Zoals altijd een zeer goede service met de juiste zorg voor de klant.

PartydjW niet voor niets uitgeroepen tot beste party dj van Nederland in 2017. Harstikke leuke dj met een groot presentatie vermogen. ontzettend leuk met de deelnemers, de aanwezige kinderen en publiek. gegarandeerd een feestje met deze Dj tot snel Willem! doen we het nog een keertje goed over. Topper

In één woord PERFECT !!!!!

Zeer goede service, geweldig optreden ! Een geweldige gangmaker ! Alles TOP !!!

Geweldig feest op gang gebracht mede dankzij 4 Viltjes.

Mede dankzij de 4 Viltjes werd onze feestavond een geweldig spetterend dansfestijn. Ook de communicatie met boekingsburo is vlekkeloos en snel verlopen.

Super !

Voor ons bedrijfsfeest hadden wij Edsilia Rombley geboekt en zij heeft alle verwachtingen waargemaakt ! Wat een aardige vrouw, maar bovenal een superoptreden (met danseressen) ! Het maakte ons feest helemaal compleet. Zeker een aanrader.

Voor onze bruiloft hebben wij de band Flame geboekt. Wat een super optreden gehad deze avond. De band maakte het enorm persoonlijk en de nummers volgden elkaar naadloos op in een geweldig tempo. Exact wat wij van ze verwachtten. Weergaloos en fantastisch. Bedankt Flame en boekingskantoor. Wij hebben een super bruiloft gehad, mede door deze band bij onze feestavond.
  • Ik wil beoordelen als: Particulier

Dries Roelvink geboekt , was helemaal super , alles perfect gelopen .
  • Ik wil beoordelen als: Particulier

Was een verrassing voor de verjaardag voor mijn man, die 60jr. werd. Wij hadden de act, Tina Turner geboekt. Haar optreden was top! Heel veel reacties gekregen, na het feest. Annet.
  • Ik wil beoordelen als: Particulier

Buren van de Brandweer en Darkraver geboekt. Communicatie met boekingsbureau was echt dikke prima! Fijn dat BvdB zelf contact op nam met ons, dat is toch altijd handiger. Darkraver was gelukkig op komen dagen, 5 jaar geleden wel anders. Top feest gehad!! Bedankt!
  • Ik wil beoordelen als: Particulier

Peter Beense geboekt op mijn 50 jarig feest! Het was super.. wat een sfeermaker. Robert bedankt voor de keurige communicatie. Ik heb genoten.
  • Ik wil beoordelen als: Particulier

Wij hadden Ria Valk geboekt voor verjaardag van onze moeder die 75 was geworden. Het optreden was geweldig voor zowel jong als oud, één groot feest. Alle bekende feestnummers kwamen langs. Omdat je bij de locatie geen parkeergelegenheid voor de deur had heb ik daarover vtv contact gehad met bekendeartiestboeken.nl en dat is allemaal goed gekomen door de juiste communicatie. Kortom, dik tevreden!
  • Ik wil beoordelen als: Particulier

Sjansjee geboekt voor carnavalsfeest en ze waren super.Ze krijgen de zaal helemaal uit hun dak. Enthousiast en nemen ook de tijd voor het publiek na afloop voor als je op de foto wilt met hun. Zeer zeker de moeite waard.
  • Ik wil beoordelen als: Bedrijf

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Tamara Tol was prima maar de gemaakte afspraak was zeer onder de maat het feest begon om19:00 uur tot 21:00 uur en de artiest kwam om 20:30 dit vind ik niet kunnen ben zeer teleur gesteld
  • Ik wil beoordelen als: Particulier

Beste mevrouw Wiersema, Het spijt ons dat u niet geheel tevreden bent! Echter, u heeft zelf het optreden van Tamara Tol geboekt van 20.30 tot 21.00 uur? Het spreekt voor zich dat zij dan niet 2 uur lang of 2 uur daarvoor aanwezig is.

Altijd bereikbaar en goeie service!
  • Ik wil beoordelen als: Particulier

Niets dan lof over dit boekingsbureau! Alles tip top geregeld. Bovendien uitstekend advies van Robert, die echt van alle markten thuis is. Na mindere ervaringen elders wordt dit voortaan onze vaste leverancier van artiesten en bands. Dikke 10!
  • Ik wil beoordelen als: Particulier

Beste Robert, Bedankt voor deze super snelle maar ook leuke ervaring met jullie bureau. Optreden van Henk Dissel op zaterdag 15 december was in een woord geweldig. Hier kunnen nog heel veel artiesten van leren met beide benen op de grond staan. Zo een leuke en spontane jonge geen no nonsens. En nog goed zingen ook natuurlijk. En Robert bedankt voor het zeer snelle handelen in een tijdsbestek van plus minus 4 dagen. Als ik weer iets of iemand nodig heb weet ik je te vinden. Top Bedrijf!!!
  • Ik wil beoordelen als: Bedrijf