Vele vragen door verko(o)per(ster) gesteld, zodanig dat er een beeld gevormd werd, welke matras het beste past bij mijn situatie. Natuurlijk door een vernauwing en geïrriteerde zenuw blijft de pijn, maar buiten alle verwachtingen een goed tot zeer goed resultaat bij het slapen gedurende de nacht. Aanpassing was erg groot, ik dacht er zelfs aan het dorsoo bed en matras te laten terughalen. Ik heb toch doorgebeten en na een zestal weken was ik gewoon geworden aan de matras. Sedertdien wil ik mijn dorsoo bed/matras nooit meer afgeven. Dit blijft van mij!!! Ook de jongens van de technische dienst, die het bed geïnstalleerd hebben, deden feiloos hun werk. Ze zijn/waren zeer voorkomend, beleefd en behulpzaam ( ik kon mijn oud bed niet verwijderen uit mijn slaapkamer omdat ik met krukken loop. De jongens deden dit alles zonder enig probleem en met volle begrip. Dikke pluim. Ook dikke pluim bij het assemblage-team in de fabriek, perfecte afwerking. DORSOO & Co, bedankt dat U het dorsoo-systeem heeft uitgevonden. MVG Pascal
Beste Pascal, hoe ontzettend leuk is het dat je zoveel aspecten in de bloemetjes zet. Het illustreert heel mooi hoeveel mensen betrokken zijn bij het hebben van een tevreden klant. Er gaat een hele ketting aan vooraf en dat verwoord jij hier heel mooi. We zijn heel blij dat je zo tevreden bent en hopen dat je daar nog heel lang mag van genieten. Een welgemeende dankjewel!! Groetjes van het Dorsoo-team.
Zeer tevreden : goede service en kwaliteit. Prijzig, maar kwaliteit heeft een prijs !
Beste Joseph, dankjewel voor je mooie beoordeling. We doen inderdaad ons best om uitstekende kwaliteit aan een correcte prijs aan te bieden. Geniet nog van je Dorsoo-bed. Groetjes, de Dorsoo-klantendienst.
vlugger de juiste en comfortabele houding goede nachtrust aangeraden bij vrienden
Beste Guido, dat je niet alleen supertevreden blijkt te zijn, maar ons ook aanbeveelt bij vrienden, is heel leuk om te lezen! Daar zijn we enorm dankbaar voor. Geniet nog van jullie Dorsoo-bed en het mooie weer! Groetjes van het Dorsoo-team.
Nu ik dorsoo gewoon ben vind ik het een goed bed het heeft toch een viertal maanden geduurd vooraleer ik de matras gewoon was
Beste Erna, hartelijk dank voor je positieve en eerlijke commentaar. Het is inderdaad zo dat er soms een aanpassingsperiode nodig is en bij de ene persoon kan dat wat langer duren dan bij de andere. Maar jij hebt aan den lijve ondervonden dat geduld loont. Geniet nog van je zalige Dorsoo-nachten. Groetjes van het Dorsoo-team.
Zeer goede naservice van Werner
Beste Paul, hartelijk dank voor je positieve beoordeling. We zullen jouw complimenten zeker en vast overmaken aan Werner. Groetjes van het Dorsoo-team.
Een kwalitatief en duurzaam systeem die bevordelijk is voor de slaap! Ik kan het andere mensen alleen maar aanraden.
Beste Peter, dankjewel voor de positieve ervaring die je met ons deelt. Fijn dat jullie zo tevreden zijn. Groetjes van het Dorsoo-team.
Beste Delphine, hartelijk dank voor je positieve score. Dat je nog lang van die verbeterde nachtrust mag genieten! Groetjes van het Dorsoo-team.
Beste Anne, beter dan 10/10 kunnen we niet wensen :-), waarvoor veel dank. Groetjes van het Dorsoo-team.
Super investering geweest ! Zou het niet meer kunnen missen. Pijn in rug en schouders merkelijk veel beter nu. Ook dikke pluim voor verkoper qua ontvangst, advies en service na verkoop.
Beste Karlien, wat een fijne beoordeling! We maken jouw complimenten over aan de collega in Deinze. Hartelijk dank voor jouw mooie woorden. Groetjes van het Dorsoo-team.
Zeer klantgericht en een uitstekende dienst na-verkoop. Een Dorsoo bed was voor ons en onze nachtrust een goede investering.
Dag Maarten-Jan, het doet plezier te lezen wat je schrijft over onze prijs-kwaliteitverhouding. Hartelijk dank voor de mooie beoordeling. Groetjes, het Dorsoo-team.
Ik ben super tevreden; goede uitleg en levering. Het is inderdaad niet goedkoop maar het is door de uitstekende kwaliteit zijn prijs zeker waard. Ik beveel het zeker aan.
Beste Isabel, dankjewel voor de mooie beoordeling en aanbeveling :-). Nog vele zalige Dorsoo-nachten gewenst. Groetjes van het Dorsoo-team.
Beste Yvan, dankjewel voor je positieve beoordeling. Groetjes, het Dorsoo-team.
Eigenlijke dons in flessenhouder steken bij opwekken of verversen beddengoed zou nog praktischer kunnen gemaakt worden, zeker voor ouderen. Overigens is alles perfect. Met de beste groeten.
Beste Guido, hartelijk voor je zeer mooie score. Wat het opmaken van bedden betreft, hebben we een handig hulpmiddel, genaamd de dek-a-bed. Ik vraag de adviseur van jouw regio om contact met jou te nemen hieromtrent. Dat is geheel vrijblijvend uiteraard. Groetjes van het Dorsoo-team.
Ook heel tevreden van dat schouderstuk in de matras!
Beste Mieke, hartelijk dank voor je positieve beoordeling. Fijn dat je zo tevreden bent van onze matras met aangepaste schouderzone. Fijn weekend, het Dorsoo-team.
Reeds 7 jaar hebben wij op een Dorsoo-bed. Destijds hebben wij vooral de beslissing genomen omwille van de rugklachten (gebroken wervel) van mijn vrouw. Maar na 7 jaar Dorsoo-slaper te zijn moet ook ik toegeven dat dit bed wel degelijk een verschil maakt. Zelfs zonder rugpijn slaap je sowieso beter, vaster en kwalitatiever!
Beste Maarten, wat een mooie getuigenis, waarvoor dank. We zijn heel blij te lezen dat we voor jullie beiden de nodige verbetering hebben kunnen bewerkstelligen. Groetjes van het Dorsoo-team.
Na twee zware hernia's L4 L5 weet ik maar al te goed wat rugpijn is. Overdag kan ik nu wel nog eens een beetje pijn ervaren, maar gezien de perfect aangepaste houding tijdens de nacht slaap ik perfect en is de pijn 's morgens verdwenen
Beste Michael, je bent een mooi voorbeeld van wat we met ons product proberen te bereiken ... namelijk dat de klant verbetering voelt. En inderdaad, afhankelijk van de klacht, kunnen wij inderdaad niet beloven dat je plots pijnvrij zal zijn. Maar ik denk dat je kan beamen dat die goede nachtrust en het 's morgens opstaan zonder pijn al heel veel kunnen betekenen. Dat je daar nog lang mag van genieten. Dankjewel voor je mooie beoordeling. Groetjes, de Dorsoo-klantendienst.
Leverdatum van mijn bedsysteem was 12.07.2017 en heden zijn we 23.05.2018. Ik heb ondanks ik vrijgezel ben maar dit zeker niet wil blijven een dubbel matrassystheem gekocht zodat ik ineens een deftige oplossing had voor de toekomst, tenminste zo dacht ik. Al enkele maanden zijn er echt gaten gelegen in het midden aan mijn heupen in beide matrassen waardoor ik echt terug een positie moet kiezen hoe ik het best lig zoals dit was bij een matras van ongeveer 12 jaar welke ik hiermee vervangen heb. Ik wissel ongeveer elke maand de matrassen van kant en doe de nodige verluchting dus dit zou alleszins geen probleem mogen vormen. De gratis inruil binnen 3 maanden is dan ook maar een mooi verkoopsargument als blijkt dat nog eens 3 maanden later pas de matrassen al echt beginnen te verslijten en je dan bijna 5000€ gegeven hebt aan een goed onderstel met een stel slechte matrassen (beide soft met zachte schouderzone) Ik had mijn bedenkingen bij het aankopen van een volle schuimmatras zonder veren maar geloofde wel in het onderstel en het feit dat je voor dat geld wel kwaliteit “moet” kopen maar niets blijkt minder waar. Misschien van minder belang maar ik vind het ook wel zeer spijtig dat een matras van 2m lang uiteindelijk ook maar meestal 185 a 190 cm lang is omdat de matras bijeen kruipt door de groeven die men in de schuim uitgefreesd heeft voor de flexibele samenwerking met de bodem. Voor mensen tot 170cm minder van belang maar als je een dikke 180cm lang bent en je natuurlijk nog ruimte moet overhouden voor het hoofdkussen is dit te weinig en vind ik dat de verkoper zeker zou mogen adviseren een formaat van 20cm langer te kopen. Ik wacht nu alleszins op een voorstel van Dorsoo voor de beide matrassen want ik ga niet elk half jaar 1000€ uitgeven voor nieuwe matrassen omdat de kwaliteit niet naar behoren is.
Beste Wim, In de maanden na de levering heeft onze adviseur Kris u verschillende keren trachten te contacteren. U mag ons op elk moment wijzen op zaken die niet in orde zijn. Zo zijn we zeker dat u gelukkig bent met uw aankoop. U wordt vandaag nog gecontacteerd voor een oplossing. Het probleem dat u beschrijft is niet normaal. Elke Dorsoo-matras komt met 5 jaar productgarantie, u mag gerust zijn dat we dit kosteloos oplossen. Alvast onze excuses voor het ongemak. Vriendelijke groeten, het Dorsoo-team.
eindelijk weer doorslapen ipv. wakker te worden van de pijn. Fantastisch is dit.
Beste Lieve, Bedankt voor de mooie beoordeling! Groetjes, het Dorsoo-team.
Prima service na verkoop. Na 1,5 jaar hebben wij onze matrassen kosteloos kunnen ruilen voor een nieuwe uitvoering. Bestellingen en leveringen verlopen soepel en snel.
Beste Vera, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling! Groetjes, het Dorsoo-team
Als ik op een ander bed lig dan dorsoo dat vaak gebeurt wordt ik het gewaar. Het is gewoon veel beter.
Beste Kris, Bedankt voor de mooie beoordeling, nog vele fijne nachten gewenst! Groetjes, het Dorsoo-team.
Sinds ik op een dorsoo slaap word ik niet meer om 5h 's morgens wakker van rugpijn, ik slaap ook vaster en draai minder rond in mijn slaap, waardoor ik een stuk beter uitgerust ben 's morgens. Dorsoo is zeker een aanrader!
Sinds ik mijn nieuwe bed heb, heb ik 's nachts en bij het opstaan pijn aan heupen en schouders. De matras is al omgewisseld door een zachte en de lattenbodem is al aangepast, maar zonder succes.
Beste Nadine, Dat is heel vervelend voor u. We gaan ons uiterste best doen om voor u een oplossing te bieden. U wordt gecontacteerd.
ik dacht een goede aankoop te doen. maar dat is niet zo. ik heb geen verbetering.
Beste Jules, Dat is niet fijn. Er is nog geen interventie geweest vanuit Dorsoo. Uw adviseur neemt contact met u om te bekijken hoe het kan verbeterd worden. Vriendelijke groeten en prettig weekend.
Zeer tevreden van mijn Dorsoo matras en bed. Vroeger altijd last van mijn onderrug. Nu is dit bijna gedaan. Bedankt, Dorsoo.
Beste Tanguy, Hartelijk dank voor de toffe reactie. Nog veel mooie nachten gewenst. Het Dorsoo-team.
Ten Beukeboom 13
9400 Ninove
Bij Dorsoo gaat het om uw nachtrust, én om uw rug. Daarom hechten we veel belang aan het resultaat van onze producten en aan uw tevredenheid. Vandaar deze onafhankelijke enquête. Hartelijk dank alvast om deze voor ons in te vullen. Paul Van Raemdonck - Zaakvoerder
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.