Gewoon top!

Zalig bed!

• In welke winkel heeft u aangekocht? Dorsoo Leuven
  • Sinds ik een Dorsoo heb, slaap ik: Veel beter
  • Rugpijn 's nachts en 's morgens: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Kathleen, Hartelijk dank voor de positieve beoordeling! Nog veel fijne nachten gewenst. Groetjes, het Dorsoo-team

aan te raden investering voor de rug

Na research te hebben gedaan op internet, besloten we om naar winkel te Roeselare te gaan. Hele mooie uitleg gekregen zonder druk. We waardeerden ook haar eerlijkheid. We hebben toen direct besloten om de aankoop te doen. We hebben ons bed ondertussen bijna anderhalve maand, maar vanaf de eerste nacht hebben we direct genoten van dit zalig bed. Ikzelf ben rugpatiënt en ik verwachtte geen wonderen maar toch stond ik na de eerste nacht op met geen lage rugpijn, wat ik wel had in ons vorig bed. sedertdien is het een genot om te gaan slapen wetende dat de volgende ochtend het zalig is om weer op te staan na een deugddoende nacht. Kortom: een investering waard

• In welke winkel heeft u aangekocht? Dorsoo Roeselare
  • Sinds ik een Dorsoo heb, slaap ik: Veel beter
  • Rugpijn 's nachts en 's morgens: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Alain, Bedankt voor dit mooie verhaal! Een optimale nachtrust is inderdaad heel belangrijk. Nog vele goede nachten gewenst. Groetjes, het Dorsoo-team

Door de matras van Dorsoo slaap ik terug graag!

De verkoopster in de winkel van Dorsoo was zeer aangenaam en luisterde uitgebreid naar onze wensen. De matras kon sneller dan voorzien geleverd worden, wat zeer positief voor ons was. We konden niet wachten! Sinds we op de Dorsoo matras slapen, word ik ‘s morgens wakker van de wekker en niet van de rugpijn, en eigenlijk wil ik gewoon blijven liggen….

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Ilse, Wat fijn te lezen! Blij dat we jou van dienst konden zijn. Nog vele mooie nachten gewenst. Groetjes, het Dorsoo-team

Van begin tot einde een positieve ervaring

We mogen met recht zeggen dat we sinds lang klant zijn bij Dorsoo. Bij zoverre zelfs dat we aan onze tweede matras toe waren. Het werd tijd om tot een vervanging te besluiten. Door de positieve ervaring eerder met het "medium"-type, kozen we weer daarvoor. Echter... Wij zijn ouder geworden en daarbij is hier en daar wel iets veranderd aan ons lichaamseigen systeem. En bovendien is de matras zelf geëvolueerd. Het maakte dat de medium-soort dit keer toch niet helemaal bij ons paste. Dat is zonder haperen rechtgezet door de gratis vervanging door een hard type. Dat is Service. Jawel, met een hoofdletter.

• Uitleg in de winkel N.v.t.
  • Sinds ik een Dorsoo heb, slaap ik: Even goed
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Michel, Bedankt voor het delen van jullie verhaal. Doet ons veel plezier dit te mogen lezen! Nog vele fijne nachten gewenst. Groetjes, het Dorsoo-team

99,9 % perfectie

Al jaren dat ik geen nacht kon door slapen maar sinds we Dorsoo slapen is het een paradijs!

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Charles, Bedankt voor de mooie woorden en dito beoordeling! Doet ons veel plezier dit te mogen lezen. Nog vele goede nachten gewenst. Groetjes, het Dorsoo-team

rugpijn overdag is veel minder .Slapen is zeer goed

ik slaap veel beter in

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Jozef, Wat fijn te lezen! Bedankt voor uw positieve woorden. Nog vele mooie nachten gewenst. Groetjes, het Dorsoo-team

Zeer vriendelijke uitleg en plaatsing en zeer goed nachtcomfort!

Zeer vriendelijke uitleg en plaatsing en zeer goed nachtcomfort!

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn meer

Beste Dave, Heel erg bedankt voor de mooie woorden en dito beoordeling! Nog vele fijne nachten gewenst. Groetjes, het Dorsoo-team

positief

Tevreden, maar niet echt goed slapen zal wel aan de ouderdom liggen .....

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Lieven, Bedankt voor uw beoordeling! Bij vragen mag u ons altijd contacteren. Wij blijven steeds tot uw dienst. Nog vele goede nachten gewenst. Groetjes, het Dorsoo-team

Eerst vond ik de man van mijn leven,nu eindelijk het bed van mijn leven

In de winkel wist ik al :dit is een zalig bed en na een maand slapen is dat ook zo gebleken

• Dienst-na-verkoop N.v.t.
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Gaby, Fijn te lezen dat we jou goed konden helpen. Bedankt voor de mooie beoordeling! Nog vele mooie nachten gewenst. Groetjes, het Dorsoo-team

perfect geen last meer van rugpijn

Absoluut een 5 sterren waard zowel als voor dhr van Beckoven van Dorsoo Geel alsmede het totale systeem . vanaf het moment dat het geplaatst is geen problemen meer met de rug

• In welke winkel heeft u aangekocht? Dorsoo Geel
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn meer

Beste Johannes, Leuk te lezen dat u tevreden bent! Nog vele fijne nachten gewenst. Groetjes, het Dorsoo-team

Een Dorsoo matras kopen is een uitstekende keuze.

Sinds ik op een Dorsoo matras slaap is mijn nachtrust veel beter.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn meer

Beste Prosper, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Nog vele goede nachten gewenst. Groetjes, het Dorsoo-team

Op Dorsoo kan je rekenen!

Na lang overwegen hebben we gekozen voor het Dorsoo slaapsysteem. 'Slapen zonder rugpijn' heeft ons over de streep getrokken. De afspraken rond bestelling, levering en garantie is Dorsoo perfect nagekomen. Ook over het slaapsysteem zijn wij dik tevreden.

• In welke winkel heeft u aangekocht? Dorsoo Leuven
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Danny, Wat fijn te lezen dat jullie over zoveel zaken tevreden zijn. Hartelijk dank voor de mooie beoordeling! Nog vele mooie nachten gewenst. Groetjes, het Dorsoo-team

Eindelijk DE matras voor mijn rug gevonden!

Na een jaar matrassen proberen nam ik de beslissing dat een investering in een kwalitatieve/ duurdere matras toch belangrijk is. Tijdens het testmoment in de winkel kon ik mijn lijf zo in ontspanning voelen gaan dat ik ineens zou kunnen slapen! Een vlotte service zorgde ervoor voor een snelle levering. Ik ga met nu een verlangen naar bed en ik voel dat mijn rug tot een diepe ontspanning kan komen.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Katrien, Bedankt voor de mooie woorden en dito beoordeling! Nog vele fijne nachten gewenst. Groetjes, het Dorsoo-team

De investering méér dan waard!

Heb je last van je rug? Word je soms wakker met pijnlijke nek? Kruip je uit je bed of sta je gezwind recht? Sinds onze aankoop slapen wij zo goed... er zijn te weinig woorden om uit te drukken hoe gelukkig wij zijn met ons bed van Dorsoo. Als je nog niet volledig overtuigd bent, vergeet niet dat je élke avond opnieuw gebruik maakt van je investering: het is zijn geld waard!

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Nathalie, Wat fijn te lezen! Bedankt voor uw mooie woorden en beoordeling! Nog vele goede nachten gewenst. Groetjes, het Dorsoo-team

Aanrader!

Wegens last van rug en nek klachten heb ik af en toe een afspraak bij de kinésist. Daar we op zoek waren naar een nieuw bed toch ook even besproken op wat ik moest letten voor mijn rug en ik kreeg mee om even bij Dorsoo langs te gaan. Na een bezoek bezoek aan de winkel waarbij we heel hartlijk zijn ontvangen hebben we beslist om een bed te bestellen. Tijdens ons winkel bezoek is ons uitgelgd waar Dorsoo voor staat en hebben we rusting en zonder koop druk de bedden kunnen testen. We hebben ondertussen het bed enkele maanden en nog geen seconde beklaagd dat we deze stap hebben genomen.

• Dienst-na-verkoop N.v.t.
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Michiel, Hartelijk dank voor het delen van uw verhaal en de positieve beoordeling! Nog vele mooie nachten gewenst. Groetjes, het Dorsoo-team

Hemel en aarde!

Na 2 zware operaties aan de voet en 10 weken bedlegerig te zijn in combinatie met een kleine afwijking aan mijn rug, voelde mijn lijf stram aan. Al enkele jaren stond ik 's morgens met een 'gebroken gevoel' in mijn rug op, erger dan 's avonds. Daar bovenop moest ik ook nog verhuizen. Tijd om het anders aan te pakken, dacht ik! Bij Dorsoo hebben ze hemel en aarde verzet, zodat ik met een goede nachtrust verder kon revalideren in mijn nieuwe woonst: minder spierstramheid en ruglast bij het opstaan. Topteam!!

• In welke winkel heeft u aangekocht? Dorsoo Deinze
  • Sinds ik een Dorsoo heb, slaap ik: Uitstekend
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: N.v.t.

Beste Nancy, Heel erg bedankt voor de mooie woorden! Het doet ons veel plezier om te lezen. Nog veel succes met de revalidatie en vele fijne nachten gewenst. Groetjes, het Dorsoo-team

Een verademing voor de rug!

De aanschaf van het Dorsoo systeem is een van de beste dingen die we de laatste jaren gedaan hebben! Al jaren sliep ik slecht door rug, heup en schouderpijn. Artsen, kinesisten geraadpleegd, geen oplossing! Mede op advies van de kinesist een Dorsoo systeem aangeschaft! Na enkele dagen slaap ik zonder pijn, ‘s morgens geen stijve spieren meer! Wat een verademing! We hebben een tweede systeem in bestelling voor ons tweede verblijf

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Mark, Fijn te lezen dat we jou goed konden helpen. Bedankt voor de mooie beoordeling! Nog vele goede nachten gewenst. Groetjes, het Dorsoo-team

Een aanrader voor iedereen

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Anita, Bedankt voor uw fijne reactie en review! Nog vele mooie nachten gewenst. Groetjes, het Dorsoo-team

Nog geen seconde spijt

Het is nu reeds een half jaar geleden dat we een dorsoo-bed aangeschaft hebben. We hebben er nog geen seconde spijt van gehad. Al vanaf de eerste nacht sliepen we zeer goed en hadden we 's morgens geen rugpijn. We slapen nu in een vreemd, maar degelijk bed (geen Dorsoo-bed) op vakantie. Dat we 's morgens opstaan met rugpijn toont nogmaals aan dat de aankoop van een dorsoo-bed een goede keuze was.

• In welke winkel heeft u aangekocht? Dorsoo Roeselare
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste David, Heel erg bedankt voor het delen van jouw verhaal! We zijn blij te lezen dat ons Dorsoo-bed jullie goed helpt. Nog vele fijne nachten gewenst en veel plezier op vakantie! Groetjes, het Dorsoo-team

Professionele en persoonlijke aanpak

Zeer goede kwaliteit zowel qua bed/matras als service!

• Sinds ik een Dorsoo heb, slaap ik: Veel beter
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: N.v.t.

Beste Severine, Wat fijn te lezen. Bedankt voor uw positieve beoordeling! Nog vele goede nachten gewenst. Groetjes, het Dorsoo-team

Een zeer positive ervaring

Degelijke uitleg in de winkel Plaatsing op tijd en zonder problemen Opvolging om te zien of er problemen zijn of waren Kwalitatief zeer goed bed

• Sinds ik een Dorsoo heb, slaap ik: Even goed
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Ronald, Hartelijk dank voor uw fijne woorden en positieve beoordeling! Nog vele mooie nachten gewenst. Groetjes, het Dorsoo-team

Ik slaap ‘s nachts beter in dit comfortabel bed, met een uitstekende afwerking en perfecte service!

Sinds ik op een dorsoo slaapsysteem slaap wordt ik ‘s nachts minder wakker en sta ik beter uitgerust op! Deze grote comfortabele bedden zijn uitstekend afgewerkt en maken bovendien bijna geen lawaai, waardoor je niet wakker wordt door geluid. Het bedkader zorgt voor extra comfort en een mooie afwerking en dankzij de ruime keuze vindt iedereen zeker zijn/haar ding. Het beddengoed is zeer zacht en past perfect. De dienstverlening is bovendien uitstekend! Van bestelling, tot het maken van een afspraak en de levering zelf gebeurt alles met de glimlach en met kennis van zaken. Ik zal Dorsoo zeker aanbevelen!

• In welke winkel heeft u aangekocht? Dorsoo Deinze
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Viktor, Fijn te lezen dat je over zoveel zaken tevreden bent. Hartelijk dank voor de mooie beoordeling! Nog vele fijne nachten gewenst. Groetjes, het Dorsoo-team

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Evenveel rugpijn

Beste Dieter, Bedankt voor de positieve review en om ons aan te bevelen! Nog vele goede nachten gewenst. Groetjes, het Dorsoo-team

Super geholpen, prima levering,top bed

Vriendelijk onthaald in de winkel, levering ging zoals het moet. Al bij al top bed.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn meer

Beste Kurt, Hartelijk dank voor de fijne woorden en review! Nog vele mooie nachten gewenst. Groetjes, het Dorsoo-team

Super smooth

Goed begeleid in onze zoektocht naar betere slaap. Snelle afhandeling en snel handelen bij klein misloop.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Ben, Wat fijn te lezen en bedankt voor uw perfecte beoordeling! Nog vele fijne nachten gewenst. Groetjes, het Dorsoo-team

Over Dorsoo

Bij Dorsoo gaat het om uw nachtrust, én om uw rug. Daarom hechten we veel belang aan het resultaat van onze producten en aan uw tevredenheid. Vandaar deze onafhankelijke enquête. Hartelijk dank alvast om deze voor ons in te vullen. Paul Van Raemdonck - Zaakvoerder