Dorsoo maakte echt wel het verschil

We zijn zeer tevreden van onze aankoop. Het verschil met een ‘gewoon’ bed is echt wel groot. Wat ik zeer erg wil benadrukken is de service en dienst na verkoop van Dorsoo. We hadden bij de aankoop geopteerd voor de soft matrassen, deze bleken na enkele weken toch te zacht. Dorsoo kwam terplaatse voor een gratis omruiling naar het medium type. Dit is service! Dank je wel aan Dorsoo!

• Sinds ik een Dorsoo heb, slaap ik: Veel beter
  • Rugpijn 's nachts en 's morgens: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Luc, Bedankt voor uw fijne reactie. Nog veel goede nachten gewenst! Groetjes, uw Dorsoo-team.

Heel goed bed !

Aanrader !

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Melissa, Bedankt voor uw positieve beoordeling! Groetjes, het Dorsoo-team.

A true believer

Al jarenlang aan het sukkelen met onderrug (L4/L5) met de nodige continue knagende pijn. Laatste poging was een tempur matras maar dat heeft zaken enkel erger gemaakt, Na 1 jaar moest ik van deze dure aankoop af geraken. Na een paar weken in Dorsoo bed te hebben geslapen, haast terug pijnvrij. In eerste weken nog een probleem gehad met schouderzone maar na 1 telefoon naar winkel Aarstelaar, is men binnen 4 werkdagen langs geweest om aanpassingen te doen. Alles in orde nu. Ik was in het begin zeer sceptisch maar ben ondertussen wel van gedacht veranderd.

• In welke winkel heeft u aangekocht? Dorsoo Aartselaar
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Jean-Philippe, Super bedankt voor uw verhaal en positieve beoordeling. Groetjes van het Dorsoo-team.

prima kwaliteit - uitstekende verkoopsdienst

het bed en zijn totaliteit is net wat ik er van verwacht slapen op een Dorsoo-bed is iets wat alle rugpatiënten zouden moeten

• In welke winkel heeft u aangekocht? Dorsoo Ninove
  • Ik heb Dorsoo leren kennen via: Kinesist, osteopaat, dokter, rugschool, chiropractor
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Roland, Hartelijk dank voor uw positieve review. Doet plezier te lezen. Groetjes van het Dorsoo-team!

Ik heb mijn bed ingeruild voor een slaapsysteem en het verschil is duidelijk merkbaar.

Elke keer ik op hotel verblijf realiseer ik mij opnieuw dat een slaapsysteem veel meer is dan een bed.

• In welke winkel heeft u aangekocht? Dorsoo Aartselaar
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Sven, Bedankt voor uw fijne reactie en review! Groetjes, het Dorsoo-team.

Zeer goede uitleg en opvolging.

Goede voorlichting in de winkel. Moeilijke keuze tussen een zachte of een medium matras, dus we hebben ze allebei voldoende lange tijd mogen uittesten. Ondertussen goed gewend en blij met ons eigen comfortabele bed, zeker na de minder comfortabele exemplaren op vakantie.

• Sinds ik een Dorsoo heb, slaap ik: Veel beter
  • Rugpijn 's nachts en 's morgens: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn meer

Beste Bram, Hartelijk dank voor uw positieve review! Groetjes, het Dorsoo-team.

Zalige nachten !

Heel vriendelijk personeel, weten waarover ze spreken, geweldige service. Perfecte matras voor ons ! Zalige nachten, zoete dromen en uitgerust wakker worden zonder rugpijn.

• In welke winkel heeft u aangekocht? Dorsoo Geel
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Carl, beste Karine, Bedankt voor uw fijne reactie :-). Groetjes, het Dorsoo-team.

Service Ninove is goed

Ik bel onmiddellijk naar Ninove om verder af te spreken voor de service want na lang aandringen en mij boos te maken is het dan toch nog vlug in orde gekomen en nadat die persoon in Oostende het nog niet na 2 dagen had doorgegeven dat ik dringende problemen had

x

x

• Sinds ik een Dorsoo heb, slaap ik: Veel beter
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: N.v.t.

Geen rust , geen beternis

Grote investering, hoge verwachtingen , geen resultaat

• In welke winkel heeft u aangekocht? Dorsoo Oostende
  • Ik heb Dorsoo leren kennen via: N.v.t.
  • Sinds ik een Dorsoo heb, slaap ik: Minder goed
  • Rugpijn 's nachts en 's morgens: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Evenveel rugpijn
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: N.v.t.

Beste Philippe, Jammer te lezen dat u niet tevreden bent. U had ons hier zeker vroeger mogen over contacteren. Ik stel voor dat u een bezoekje brengen om te kijken hoe we verbetering kunnen brengen. U mag een telefoontje verwachten. Vriendelijke groeten, Paul

Rugklachten? Neem een Dorsoo.

Aangezien ik scoliose heb, is een goed(e) bed/matras heel belangrijk. Helemaal pijnvrij ben je vrijwel nooit met deze aandoening, maar door goede spullen te kopen, kun je het wel een heel stuk verbeteren. Er zijn heel veel mogelijkheden in beddenland, maar de meeste matrassen of bedbodems doen niet wat ze beloven. Zeker niet voor mensen met rugklachten. Dorsoo is hierop een uitzondering. Het sluit overal aan en zorgt voor een goede ontspanning van de spieren, maakt niet uit hoe je in het bed gaat liggen. En 's morgens sta je niet stijf op, integendeel. Alles voelt een stuk soepeler 's morgens dan na het slapen op een andere matras/bedbodem. Een absolute aanrader!

• In welke winkel heeft u aangekocht? Dorsoo Geel
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Monique, Bedankt voor uw uitgebreide reactie! En de goede punten! Groetjes, het Dorsoo-team.

Zeer tevreden met aankoop

Zeer goede slaapervaring

• Ik heb Dorsoo leren kennen via: TV, radio, krant of tijdschrift
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Evenveel rugpijn

Beste Marc, Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling. Groetjes, het Dorsoo-team.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Emmelie, Dankjewel voor de positieve beoordeling. Groetjes van het Dorsoo-team.

De beste koop van mijn leven

Nadat ik al verschillende matrassen en lattenbodems had geprobeerd. Wat mij veel geld koste. Ben ik uiteindelijk door aanraden van mijn Kinesist bij Dorsoo terecht gekomen. Daar ben ik zeer vriendelijk en professioneel geholpen door Werner. Wie mijn slaapklachten goed begreep. En heeft er alles aangedaan om het geschikte model van Dorsoo voor mij voor te stellen. Daar ik deze eerst thuis kon uittesten vond ik dit een heel goede service en kon ik beslissen achteraf of ik de aankoop deed. Wilde waar voor mijn geld! En het bleek de beste koop te zijn geweest van mijn leven!! Dank u Werner Dank u Dorsoo Vele groeten, dc

• In welke winkel heeft u aangekocht? Dorsoo Leuven
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Cynthia, Bedankt om uw verhaal te doen, doet heel veel plezier. Groetjes, het Dorsoo-team.

Vanaf de eerste minuut zeer goede ligging op Dorsoo-matras

Geen goedkope aankoop maar zijn geld meer dan waard !

• Dienst-na-verkoop N.v.t.
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn meer

Beste Andy, Bedankt voor de fijne reactie. Groetjes, Het Dorsoo-team!

Super tevreden

Verstelbaar bed sinds begin februari 2019, praktisch en comfortabel voor mijn chronische rug- en spierpijn, en zware benen. Kortom mijn pijn voor het inslapen vermindert en gans het lichaam wordt goed ondersteund daar lattenbodem en matras volledig de vorm aanneemt van lighouding.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Monique, Bedankt voor mooie beoordeling! Groetjes van het Dorsoo-team.

best aankoop

Ik slaap beter nu

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Leon, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling. Groetjes, het Dorsoo-team.

Geweldig en aan te raden voor iedereen.

Na vele jaren rugpijn, hebben mijn kinderen, die al enkele jaren klant zijn, mij aangereden om van bed te ruilen

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Suzanne, Bedankt voor de mooie beoordeling. Groetjes, het Dorsoo-team.

Topservice!!!

Wij hadden een klein lekje aan een van de pompen. Na telefonisch contact met Luc Delanghe werd afgesproken dat de technische dienst mij zou contacteren na ons verlof. De eerste dag na onze vakantie werden wij door de technieker gecontacteerd en werd een afspraak vastgelegd. Alles werd correct uitgevoerd zoals afgesproken.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Wim, Bedankt voor de goede beoordeling van onze service Altijd welkom bij Dorsoo Oostende!

Goeie investering

Voordien elke ochtend opstaan met rugklachten, maar na de aankoop van ons Dorsoo bed zijn deze klachten bij het opstaan na 2 weken verdwenen. We zijn ervan overtuigd dat dit een goeie investering is in onze gezondheid.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Ati, Bedankt voor de goede beoordeling! Groetjes, het Dorsoo-team.

Ruime, comfortabele, zachte slaaphouding

Ik ben al jaren een hele lichte slaper en gevoelig aan elk geluid, beweging en lighouding. We kochten een Dorsoo bed van 1,8m breed met een verschillende dikte voor mijn vriend en ik. (een medium en soft) Ik had vroeger geen rugpijn dus dat was het probleem niet maar had wel last van mijn gewrichten. (heup en schouders) Sinds het slapen op het Dorsoo bed zijn die klachten verdwenen. Ik houd er ook van om in een zacht bed te slapen omdat ik het goed voel waar de latjes corrigeren waar het nodig is. In het algemeen slaap ik niet beter dan vroeger, ik word nog steeds heel veel wakker 's nachts maar niet door klachten in rug of gewrichten. Dit heeft andere oorzaken die een eender welk bed volgens mij niet kunnen oplossen :-).

• In welke winkel heeft u aangekocht? Dorsoo Deinze
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn meer

Beste Cami, Bedankt voor de uitgebreide en goede beoordeling! Groetjes, het Dorsoo-team.

geweldig

Zeer vriendelijk personeel van verkoper tot bediende en plaatsers. Marleen is enorm vriendelijke en behulpzaam.

• In welke winkel heeft u aangekocht? Dorsoo Ninove
  • Ik heb Dorsoo leren kennen via: N.v.t.
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Saskia, Bedankt voor de toffe reactie! Groetjes, het Dorsoo-team.

Heel goed

Mijn lichaam hersteld beter tijdens de nachtrust ,heb wel belastende job voor rug veel gewicht heffen (kinderopvang).

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Martine, Bedankt voor de mooie beoordeling. Uw job is dan ook een roeping :-). Groetjes van het Dorsoo-team.

Super goeie matras

Mijn rugpijn is stukken beter sinds ik op een dorsoo matras slaap. Mijn rug is daardoor de dag erop ook een stuk meer ontspannen.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Viviane, Bedankt voor uw fijne reactie. Groetjes, het Dorsoo-team.

Een zalig bed

Elke avond ervaar ik de zachte ondersteuning van de matras. Ik heb een moeilijke rug en dagelijks pijn. Ik kan dus niet zeggen dat ik door het Dorsoo bed geen pijn meer heb. Wel is het slapen, liggen en wakker worden aangenaam en minder pijnlijk. Ik ervaar het verschil als ik uitzonderlijk in een ander bed moet overnachten. Het is een grote investering en ik heb er lang over nagedacht omwille van de prijs, maar ik zou het onmiddellijk opnieuw doen.

• In welke winkel heeft u aangekocht? Dorsoo Deinze
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Evenveel rugpijn

Beste Ingrid, Bedankt voor de mooie beoordeling. Doet plezier. Groetjes, het Dorsoo-team.

Over Dorsoo

Bij Dorsoo gaat het om uw nachtrust, én om uw rug. Daarom hechten we veel belang aan het resultaat van onze producten en aan uw tevredenheid. Vandaar deze onafhankelijke enquête. Hartelijk dank alvast om deze voor ons in te vullen. Paul Van Raemdonck - Zaakvoerder