De mogelijkheid om zonder bijkomende kosten van hardheid van de matras te wisselen vind ik top.

Vlotte levering en plaatsing. Ook de aangename en vlugge wijze waarop werd ingegaan op onze vraag voor een aangepaste matras en de verhoging van onze dorsoo - bodems mag worden vernoemd. Tevens een pluim voor de ophaling van onze oude matras, lattenbodems en bijhorende onderdelen van onze vroegere slaapkamer.

• Sinds ik een Dorsoo heb, slaap ik: Even goed
  • Rugpijn 's nachts en 's morgens: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Danny, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling! We doen ons best :-)! Vele groetjes, het Dorsoo-team.

Een gamechanger voor mij en mn partner, en uitstekende service!

Al jarenlang bijzonder tevreden met ons Dorsoo bed. Enthousiast aangeraden aan verschillende vrienden en kennissen, die net als ons unaniem tevreden zijn over het Dorsoo bed. Recent een matras moeten vervangen owv een productiefout. 1 telefoontje volstond om ons vriendelijk en snel te helpen. Wat een uitstekende service van het Dorsoo team uit Aarstelaar! Dank je!

• Sinds ik een Dorsoo heb, slaap ik: Veel beter
  • Rugpijn 's nachts en 's morgens: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Karel, Dankjewel voor de mooie beoordeling en de complimenten! :-) Vele groetjes, het Dorsoo-team

Zalig bed

Matras en het active systeem volgen het lichaam, dit geeft een zalig gevoel en wij worden uitgerust wakker.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Evenveel rugpijn

Beste Adelheid, Dankjewel voor de mooie beoordeling. :-) We wensen u deugddoende nachtrust! Groejtes, het Dorsoo-team.

Uitstekend, betere nachtrust

Sinds we in een Dorsoobed slapen vele minder rugklachten . Niet goedkoop maar voor kwaliteit hebben we dat er voor over.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Hugo, Hartelijk bedankt voor de mooie beoordeling! :-) Altijd welkom en groetjes, het Dorsoo-team.

Goede servies

Eerst en vooral een goede uitleg van de verkoper zeer correcte , Geweest met de levering nadien contact op genomen voor een lijm plekje daar is een datum afgesproken die ze ook gerespecteerd hebben super na verkoop een zalig bed slaapt super zeker aan te raden .

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn meer

Beste Frans, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling! :-) Vele groetjes, het Dorsoo-team.

comfortabel slapen

ondersteuning van de rug - aangenaam gevoel van de matras - minder last van rugpijn

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: N.v.t.

Beste Rita, Dankjewel voor de mooie review! Vele groetjes, het Dorsoo-team.

Onze beste aankoop ooit !

De laatste tijd heb ik 's nachts regelmatig last van warmteopwellingen. Waar ik vroeger na de eerste opwelling een ganse nacht lag te draaien en te keren, merk ik nu duidelijk dat ik na een opwelling binnen de kortste keren terug in slaap val. Dit resulteert dus in een veel betere nachtrust dan voorheen. Rugpijn is sinds ons nieuw slaapsysteem verleden tijd. Elke ochtend sta ik fris en monter op, zonder rugpijn en dat is in het verleden wel anders geweest. De eerste week had ik wel wat last van pijn aan de nek maar na de aankoop van een uiterst comfortabel Dorsoo 3D Latex hoofdkussen, is ook dat nu verholpen. Kortom niets dan voordelen aan ons nieuw slaapsysteem. Alhoewel, er is toch 1 groot nadeel en dat is dat je het niet mee kan nemen op vakantie. Oh wat zal ik mijn bed missen :-)

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn meer

Beste Fanny, Super bedankt voor de mooie beoordeling! Vele groetjes, het Dorsoo-team.

Bij Dorsoo draait het om de klant

Dorsoo gaat heel gericht mee op zoek naar een betere nachtrust voor de klant. Het mogen testen van de kussens en het recht om na testing af te zien van aankoop straalt veel vertrouwen uit. En terecht!

• In welke winkel heeft u aangekocht? Dorsoo Geel
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn meer

Beste Wim, Hartelijk bedankt voor de mooie review! Groetjes van het Dorsoo-team.

Omdat ik een slechte rug heb hadden we besloten eens langs te gaan bij dorsoo,na eerdere goede verhalen over het slaapsysteem. Zeer goed ontvangen in de winkel in aartselaar en een deskundige uitleg gekregen! Na bestelling goede communicatie voor levering en plaatsing via mail..zeer vriendelijke plaatser en alles netjes geplaatst. Kortweg een aanrader voor een goede nachtrust!!

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Mark, Dankjewel voor de supermooie beoordeling! Vele groetjes, het Dorsoo-team.

Wel een stevige prijsklasse maar beklaag het mij zeker niet

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Jeaninne, Dat is fijn te vernemen! Dankjewel voor de mooie review :-). Groetjes van het Dorsoo-team.

Dorsoo ... de beste beslissing!

Dit is gewoon een fantastisch systeem. Om het even in welke houding je ook gaat liggen, je krijgt constant de beste ondersteuning. Wat een fantastisch gevoel om terug ECHT uitgeslapen te zijn. Ook willen we graag even onze adviseur van Roeselare (Sylvie Quaghebeur)in de verf zetten. Wat een fijn onthaal en wat een vriendelijke uitleg. Totaal niet pusherig! Ook voor het passen van een bijhorende kussen is er een topservice! Je krijgt zelfs een 'proefkussen' mee zodanig dat je dit eens een weekje kan uittesten. Dus topservice!

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn meer

Beste Danny, Bedankt voor de mooie beoordeling en de fijne complimenten voor Sylvie. Zo kennen we haar :-). Groetjes van het Dorsoo-team.

Oke

De levering was 6 uur later dan voorzien. Maar voor de rest alles oke

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn meer

Beste Hendrik, Dat had beter gekunnen. Het is niet van onze gewoonte om afspraken niet na te komen. Ook het winkelbezoek verliep niet optimaal. Desondanks toch bedankt om voor de mooie beoordeling. Groetjes, het Dorsoo-team.

Gaan slapen is nu een zaligheid

Door de vormaanpassing voelt het bed heel knus aan. De heup zakt wel degelijk dieper naar beneden waardoor de rug recht blijft en dit zonder drukpunten te creëren. Ik word 'snachts niet meer wakker maar slaap steeds door tot 's ochtends.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Evenveel rugpijn

Beste Rudy, Dankjewel voor de mooie beoordeling en prima beschrijving van het slaapsysteem :-). Vele groetjes, het Dorsoo-team.

Jammer dat ik die keuze niet eerder gemaakt heb

Ik kreeg deskundig advies, de levering en plaatsing verliepen correct, ik slaap veel beter.

• Sinds ik een Dorsoo heb, slaap ik: Veel beter
  • Rugpijn 's nachts en 's morgens: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: N.v.t.
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: N.v.t.

Beste Nes, Fijn! Dankuwel voor de fijne review! Groetjes, het Dorsoo-team.

Zalig slapen, zonder rugpijn of wakker worden

Ik ben al vele jaren "Dorsoo-slaper" en onlangs hebben we ons bed van 140cm breed vervangen door eentje van 180cm breed. Waarom een nieuwe Dorsoo? Ik maakte destijds als rugpijnlijder de keuze voor een Dorsoo op aangeven van mijn huisarts en heb er nooit spijt van gekregen. In plaats van uren wakker liggen en 's nachts wakker worden van de rugpijn kon ik eindelijk genieten van een weldoende nachtrust! Na jaren trouwe dienst was de matras van het vorige bed versleten en een lek in het hydraulisch systeem van één lattenbodem moest hersteld worden. Gezien de gevorderde leeftijd, was deze herstelling logischerwijze niet meer onder garantie. Daarbij waren ook onze kussens aan vervanging toe. Omdat we altijd heel goed geslapen hebben in onze Dorsoo wilden we graag opnieuw een Dorsoo, want zeg nu zelf: heerlijk slapen zonder rugpijn is onbetaalbaar. We gingen langs in de winkel, waar we een deskundige uitleg kregen en de vernieuwde matrassen nog eens konden uittesten. Het verschil met de versleten matras was uiteraard meteen voelbaar en we moesten dan ook niet lang nadenken om onze bestelling te plaatsen. We kozen ook voor 2 aangepaste ergonormische kussens en een matrasbeschermer en daarna was het gewoon vol ongeduld wachten op de levering van ons bed om terug te kunnen genieten van een heerlijke nachtrust. Bedankt Dorsoo!

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn meer

Beste Jean-Marie, Dankjewel voor het mooie verhaal en dito review. We zijn blij dat u terug te mogen bedienen. :-). Groetjes van het Dorsoo-team.

Minder rugpijn!

Ik had vroeger vaak rugpijn bij het opstaan. Na een korte aanpassingsperiode is mijn ochtendrugpijn volledig verdwenen.

• Sinds ik een Dorsoo heb, slaap ik: Even goed
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: N.v.t.

Beste Jean-Baptiste, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling! Groetjes, het Dorsoo-team.

Erg goed

Wij hadden al goede kritieken gekregen van onze vrienden, ook klanten bij Dorsoo , en ze hebben niet gelogen.Een gemoedelijk en perfect onthaal en duidelijke uitleg van Sylvie meer hadden wij niet nodig om over de streep getrokken te worden Maar het voornaamste is dat we heel tevreden zijn over ons nieuw bed zelfs de twijfel over de keuze van de matras was snel opgelost probeer er gewoon twee uit. Bedankt Sylvie voor het advies

• In welke winkel heeft u aangekocht? Dorsoo Roeselare
  • Sinds ik een Dorsoo heb, slaap ik: N.v.t.
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Evenveel rugpijn

Beste Marcel, Hartelijk bedankt voor de mooie beoordeling en het compliment voor Sylvie! :-) Groetjes, het Dorsoo-team.

ZALIG OM OP TE SLAPEN .

Super content dat we de stap naar Dorsoo gezet hebben !!

• Sinds ik een Dorsoo heb, slaap ik: Uitstekend
  • Rugpijn 's nachts en 's morgens: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: N.v.t.
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: N.v.t.

Beste Daniël, Bedankt voor de mooie review! Groetjes van het Dorsoo-team.

Ik had al veel vroeger moeten overdchakelen naar een Dorsoo!

Vlotte en duidelijke uitleg. Snelle levering en de matras is zalig. Tot nu toe zijn we erg tevreden en ‘s morgens ontwaken we zonder rugpijn.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Leen, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling! We wensen jullie een uitstekende nachtrust toe. Groetjes en fijn weekend, het Dorsoo-team.

Het Dorsoo slaapsysteem is het investeren waard !

Elke morgen stond ik op met lage rugpijn! Ik schafte mij een Dorsoo slaapsysteem aan met een zachte matras. Na één nacht was die pijn weg !

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: N.v.t.

Beste Noël, Bedankt voor de mooie reactie en review! Groetjes van het Dorsoo-team.

Super comfortabel! Rust voor de rug.

Je voelt je rug tot rust komen. Wij zijn zeer tevreden!

• In welke winkel heeft u aangekocht? Dorsoo Geel
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Carl, Dankjewel voor mooie beoordeling! Groetjes en fijne dag, het Dorsoo-team.

Uitstekende service, zeer goed bed, aanrader

Zeer tevreden, goede kwaliteit, aanrader

• In welke winkel heeft u aangekocht? Dorsoo Deinze
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Els, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling! Groetjes en fijne dag, het Dorsoo-team.

super.

Goed advies en zeer goede service na verkoop. Het DORSOO bed was in eerste instantie niet echt oké voor mij. Ik heb contact opgenomen met de firma en binnen de twee dagen is er iemand aan huis gekomen om te bekijken wat er eventueel kon aangepast worden aan het systeem omdat ik toch een goede nachtrust zou hebben. De matras werd omgewisseld en de het bodemsysteem werd aangepast. De firma nam zelf contact op met mij of de aanpassingen oké waren. Nu slaap ik inderdaad goed. Voor mij is de dienst naverkoop super. Alles wordt heel snel en correct opgelost. Geen inspanning is teveel voor deze firma om de klant een goede nachtrust te bezorgen. Dus ja ik raad DORSOO aan.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Myriam, Super bedankt voor deze mooie review! Vele groetjes van het Dorsoo-team.

Wij slapen veel beter

S morgen minder stram of beter helemaal niet, de perfecte matras en systeem.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Etienne, Hartelijk bedankt voor de mooie beoordeling! We wensen u de best mogelijke nachtrust toe. :-) het Dorsoo-team.

Heel blij met mijn aankoop

Een goede professionele uitleg over het ganse bed door een heel vriendelijke verkoper. Het bed/matras ligt zooo veel beter dan waar ik ooit al op gelegen heb. Goede dienst na verkoop. Ook de kussens zijn super aangenaam om te slapen. Je wordt ook absoluut niet gepusht om ook maar iets te kopen wat ik een aangename verrassing vond.

• Sinds ik een Dorsoo heb, slaap ik: Veel beter
  • Rugpijn 's nachts en 's morgens: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Evenveel rugpijn
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Evenveel rugpijn

Beste Lore, Super bedankt voor de mooie review! Vele groetjes, het Dorsoo-team.

Ten Beukenboom 13

9400 Oost-vlaanderen

0324-54319721

Over Dorsoo

Bij Dorsoo gaat het om uw nachtrust, én om uw rug. Daarom hechten we veel belang aan het resultaat van onze producten en aan uw tevredenheid. Vandaar deze onafhankelijke enquête. Hartelijk dank alvast om deze voor ons in te vullen. Paul Van Raemdonck - Zaakvoerder