Investering die mijn levenskwaliteit verhoogt heeft.

- 0ndersteund heel goed mijn rug. - Nachtrust is verbeterd. - s' Morgens minder last van stijve spieren.

• Sinds ik een Dorsoo heb, slaap ik: Veel beter
  • Rugpijn 's nachts en 's morgens: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Koen, Dat zijn heel goede resultaten. Dank om te delen! Groetjes, het Dorsoo-team.

Super bed, super service!

Heel goede professionele begeleiding in de keuze. Super product, het is de investering helemaal waard!

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Valerie, Hartelijk bedankt voor de mooie beoordeling! We wensen u een geweldige, doch rustgevende nachtrust :-). Groetjes van het Dorsoo-team.

Een tot in de puntjes verzorgde nachtrust

Na in verschillende winkels bedden vergeleken te hebben alsnog langs dorsoo gegaan. Het contrast met andere winkels was groot. Waar het op vele plaatsen vooral om verkoop en d.m.v. "korting" aan upselling te doen, zijn de dorsoo winkels eerder rustig ingericht rond een beperkter gamma van kwaliteitsproducten, allen ontworpen in functie van de slaaphouding. Ook wij vonden de prijs gewoonweg te hoog maar zijn achteraf toch tevreden dat we dit bed aangeschaft hebben. Een goede nachtrust geeft immers ook veel terug in het dagelijks leven wat niet altijd in een aankoopprijs vervat zit. Je betaalt wat meer voor kwaliteit/service voor iets wat je dagelijks gebruikt, en dat is zelden een miskoop.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn meer

Beste Kris, Bedankt voor de mooie review en reactie. Het vat ons concept goed samen. :-) Groetjes, het Dorsoo-team.

Alles is verlopen zoals afgesproken… en vooral een veel betere nachtrust

Vriendelijke medewerkers die correct werk leveren. Maar het belangrijkste is dat je echt wel een verschil in slaapkwaliteit merkt. Zeker aan te raden.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Jörgen, Tof te lezen :-). Hartelijk dank om uw ervaring te delen én voor de positieve review! Fijn weekend, het Dorsoo-team.

Zalig bed.

Dit verschil met onze vorige matras is enorm. Had ik het op voorhand geweten, ik had dit 5 jaar geleden al aangeschaft.

• Sinds ik een Dorsoo heb, slaap ik: Veel beter
  • Rugpijn 's nachts en 's morgens: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn meer

Beste Joke, Blij te lezen dat u tevreden bent, dan zijn wij dat ook :-). Hartelijk bedankt voor de positieve beoordeling! Vele groetjes, het Dorsoo-team.

Lekker liggen en uitgeruste wakker worden!

DORSOO slaapt zoals beloofd. Als rugpatiënt is onze slaap ons heilig, en ons nieuwe all in ACTIVE+ systeem zorgt ervoor dat we comfortabel liggen zodra we in bed gaan liggen. Ik val sneller in slaap, wordt minder wakker 's nachts (draai ik mogelijk ook minder? Dat was voorheen een voorbode van wakker worden), voel me minder stijf als ik opsta en voel me uitgeruster. De aankoop van het ACTIVE+ systeem is het waard, de matras wordt gewoon op gezette tijden vervangen en we hopen met de lattenbodem oud te kunnen worden. Door de elektrisch bediende te hebben gekozen, hebben we nu al maximaal comfort en de deugden ervan zullen alleen maar groter worden als onze gezondheid daar t.z.t. om vraagt. Wij kunnen DORSOO alleen maar aanraden!

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Kathleen, Bedankt voor de mooie beoordeling. Heel fijn om deze reactie te lezen! We wensen jullie een goede gezondheid en een uitstekende nachtrust in 2023 :-) Groetjes, het Dorsoo-team.

Slapen wordt terug iets om naar uit te kijken!

Ik en mijn vrouw hadden al enkele jaren last van pijn in de onderrug bij het ontwaken. Ook al hebben we verder geen fysische problemen. Na lang twijfelen en het testen van allerhande alternatieven, hebben we dan toch de stap naar Dorsoo gemaakt. Want wat hadden we te verliezen dankzij de "niet goed geld terug"-garantie. Nu kunnen we eindelijk terug genieten van een deugddoende nachtrust, en betrap ik mezelf vaak op het feit dat ik uitkijk naar de moment dat ik in bed kan kruipen. Want die eerste minuut nadat je bent gaan liggen, is echt goud waard!

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn meer

Beste Kenneth, Super bedankt voor de mooie beoordeling en bijhorende getuigenis. Groetjes en fijn eindejaar, het Dorsoo-team.

Ik heb verschillende bedbodems gehad. Geen enkele heeft mijn rugproblemen verholpen. Totdat ik bij Dorsoo uit kwam. Ik werd super geholpen in de winkel te Geel. Nu slaap ik op mijn Dorsoo bodem en matras en in minder dan één week ben ik van alle rugproblemen bij het slapen verlost. Ik sta ‘s morgens op, helemaal uitgerust en fit. Bovenal wil ik het ganse Dorsoo team feliciteren voor hun geweldige vriendelijkheid en bekwaamheid en hulpvaardigheid. Dit is met voorsprong de beste firma waar ik ooit mee gehandeld heb. Top.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn meer

Beste Richard, Hartelijk dank voor de mooie woorden. Doet heel erg plezier aan al onze medewerkers. Groetjes van het Dorsoo-team.

Terug nachtrust waarnaar we zolang verlangde

na jaren slecht slapen hebben we eindelijk terug een goed bedsysteem gevonden. In het begin heeft ons lichaam eraan moeten wennen, maar nu slapen we heerlijk en worden we uitgerust wakker, ook al zijn de nachtjes soms wat korter.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Johan, beste Nancy, Bedankt voor de mooie beoordeling! Doet plezier te vernemen dat we jullie de gepaste oplossing konden bieden. Vele groetjes, het Dorsoo-team.

Gewoon geweldige matras

Beste ten eertse wil ik jullie bedanken voor het goede advies en geweldige service. Wij zijn zo tevreden over onze aankoop van de matrassen dat we er zeer goed op slapen. Als je s,morgens opstaat heb je het gevoel dat je 3 dagen hebt geslapen zo zalig. Voor rugpatient als ik heb ik nog op geen 1 andere matras zo goed geslapen. Ik zou hem zeker aanbevelen aan mensen die zowel rug als andere klachten hebben. Het was voor mij en top aankoop. Mvg Van Laere Ronny

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Ronny, Supertof te lezen! Bedankt Groetjes van het Dorsoo-team.

Volledig ontspannen slapen

Wij slapen nu volledig ontspannen op ons Dorsoo bed. Ook het hoofdkussen waar ik nu op slaap zorgt ervoor dat mijn nek beter ondersteund wordt en de pijn veel makkelijker weg blijft.

• Sinds ik een Dorsoo heb, slaap ik: Uitstekend
  • Rugpijn 's nachts en 's morgens: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: N.v.t.
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: N.v.t.

Beste Rik, Hartelijk dank voor de mooie review! Groetjes van het Dorsoo-team.

Rust een herwonnen gevoel dankzij Dorsoo

Wegens rugproblemen sliep mijn ega zeer moeizaam waardoor mijn nachtrust eveneens herhaaldelijk in het gedrang kwam, desondanks een zeer aangenaam bed met aangepaste bodem en matras het mocht niet baten. Sedert een paar weken slapen wij nu in een Dorsoo bed tja een investering is het wel, alvast een duurzame want mijn vrouw slaapt nu hemels soms zelfs de nacht door, haar pijn is met op z'n minst met 90% afgenomen. Door dit alles heb ikzelf dus eveneens de rust herwonnen. Dit alles door een zeer doordacht systeem, onvoorstelbaar. Mijn persoonlijke rugklachten zijn verwaarloosbaar t.o.z. van mijn vrouw doch zit eveneens met allergieën die soms astma veroorzaken rechtop slapen is dan de boodschap dit is nu eveneens opgelost, zalig! Bedankt Dorsoo!!!!

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn meer

Beste Joseph, Dat is superfijn om te lezen. Bedankt om de tijd te nemen om uw verhaal in een mooie beoordeling te gieten. We wensen jullie de best mogelijke nachtrust toe! Het Dorsoo-team.

Kan weer liggen en draaien zonder wakker te worden van de pijn

Het heeft voor mij 1.5 maand geduurd om te wennen aan het bed maar volharding wint. Ik kan weer draaien zonder wakker te worden van de pijn in mijn onderrug en hoef 's nachts niet meer te stretchen. Mijn man was meteen overtuigd. Geen tintelingen in de vingers meer en meer uitgerust opstaan.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Ingrid, Wat fijn te lezen, hartelijk dank voor de mooie review! Groetjes van het Dorsoo-team.

perfect geen last meer van rugpijn

Absoluut een 5 sterren waard zowel als voor dhr van Beckoven van Dorsoo Geel alsmede het totale systeem . vanaf het moment dat het geplaatst is geen problemen meer met de rug

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn meer

Beste Johannes, Leuk te lezen dat u tevreden bent! Nog vele fijne nachten gewenst. Groetjes, het Dorsoo-team

Topservice!

Mijn man en ik kochten vier jaar geleden een bed bij Dorsoo. Gisteren belde mijn man de winkel in Geel op, omdat onze matrassen niet meer goed lagen. Een paar uur later stond de medewerker bij ons in de slaapkamer en volgende week krijgen we volledig gratis twee nieuwe matrassen. Wij zijn allebei heel erg onder de indruk en zijn blij dat deze service nog bestaat!

• Uitleg in de winkel N.v.t.
  • Levering en plaatsing N.v.t.
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Famke, Een goede naam moet men verdienen. Het ons plezier om jullie terug te helpen. Bedankt om deze mooie review te maken. Groetjes, het Dorsoo-team.

Jammer van de dure "niet-tevreden-geld-terug-garantie"

Spijtig genoeg was het Dorsoo-slaapsysteem geen oplossing voor mijn rugprobleem. We waren wel zeer tevreden over de gegeven informatie (uitgezonderd retourinfo) en de prima service. Er is ons bij aankoop gewezen op de “niet-tevreden-geld-terug-garantie” maar dit voor een bedrag van €***. Tot onze verbazing werd er voor het ophalen van het slaapsysteem €*** aangerekend hoewel er slechts één maal moet langs gekomen worden. De communicatie bij verkoop hieromtrent is NIET correct en misleidend want er is nooit sprake geweest van €***. Als er een tweepersoonsbed aangekocht wordt, is het toch vanzelfsprekend dat, indien het slaapsysteem niet aan de verwachtingen voldoet, dit volledig teruggenomen dient te worden. Al bij al dus veel geld voor een "niet tevreden-geld-terug-garantie"!

• Sinds ik een Dorsoo heb, slaap ik: Even goed
  • Rugpijn 's nachts en 's morgens: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Meer rugpijn
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Meer rugpijn

"Beste Marleen, Jammer te lezen dat dit verkeerd is overgekomen. We werken al meer dan 20 jaar op deze manier. Maar we gaan er extra op letten dat het duidelijk wordt uitgelegd bij de verkoop. We hebben koppels gekend waarbij we een iemand heel goed slaapt en de andere persoon helaas niet het gewenste resultaat bereikt. Bedankt voor de mooie review en het goede contact met onze medewerkers. En we staan steeds klaar als we voor u nog iets kunnen betekenen. Groetjes, Paul Van Raemdonck Zaakvoerder

keep up the good work

Ik was voorheen al Dorsoo gebruiker. Vanwege slijtage matras en olielek systeem (!! hopelijk niet meer aanwezig bij dit vernieuwde model), moest ik een nieuw exemplaar kopen. Ruggengraat ligt wel zichtbaar in lijn, dankzij dit hydraulisch systeem. Hoofdkussen is even belangrijk om de verdere aliniëring van het lichaam te behouden.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: N.v.t.

Beste Raf, Bedankt voor mooie beoordeling. U kan op beide oren slapen. Na 20 jaar kennen we onze techniek door en door. We wensen u de beste nachtrust toe. Het Dorsoo-team

Goede uitleg en service

Goede uitleg van hoe dit matras werkt. Prima service Na ‘n aantal nachten, betere nachtrust en minder last van de onderrug. Draai nu veel minder in bed. Jaren eerder moeten aanschaffen

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Monique, Wat fijn te lezen! Hartelijk dank voor de mooie woorden en beoordeling. Nog vele fijne nachten gewenst. Groetjes, het Dorsoo-team

Het bed dat ik zocht!!

Na jaren lang geslapen te hebben in een waterbed hebben we nu een waardige vervanger gevonden! Dit bed slaagt in alle verwachtingen, het geeft een volledige ondersteuning, vanaf dag één voelden we dat het klopte!

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Leo, Wat fijn te lezen! Bedankt voor uw positieve beoordeling. Nog vele goede nachten gewenst. Groetjes, het Dorsoo-team

duidelijke, correcte service

correcte prijs/kwaliteit. Na een uitgebreide en doelbewuste uitleg van het product zijn wij overgegaan tot de aankoop. En niets van de gegeven uitleg was gelogen of overdreven. Mijn vrouw en ik genieten nu elke dag terug van onze nachtrust zonder pijn.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Kurt, Fijn te lezen dat we jullie goed konden helpen. Bedankt voor de mooie beoordeling! Nog vele goede nachten gewenst. Groetjes, het Dorsoo-team

Eindelijk terug goed slapen

Na jaren slecht geslapen te hebben en met veel rugklachten en pijn aan mijn schouders, ben ik eindelijk verlost van dit alles. Ik heb terug een goed nachtrust en minder rugklachten. Het is een zaligheid. Ik raad het iedereen aan.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Marijn, Een optimale nachtrust is inderdaad heel belangrijk. Blij te lezen dat we konden bijdragen. Wij wensen u nog vele fijne nachten toe. Groetjes, het Dorsoo-team

Tevreden over aankoop

Nogal prijzig in aankoop,wel tevreden over slaapresultaat

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: N.v.t.

Beste Lambert, Bedankt voor uw eerlijke reactie. Nog vele fijne nachten gewenst. Groetjes, het Dorsoo-team

duidelijke uitleg, geduld en kwaliteit

Als rugpatiënt terecht gekomen bij Dorsoo. Ons bezoek aan de showroom was rustig, eenrom geïnformeerd en je kreeg het gevoel dat je begrepen bent. Duidelijke uitleg en advies en geen druk gevoeld om meteen te bestellen. Het gaat om een serieuze investering wat de mensen ook begrijpen. De investering is het driedubbel waard. Niet enkel meer slaapcomfort maar ook een gerust hart bij de dienst na verkoop. Zeker in deze tijden ook fijn dat je nog lokaal in België koopt. Ik raad iedereen aan om de investering te doen!

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Marie, Heel erg bedankt voor de mooie woorden! Het doet ons veel plezier dit te mogen lezen. Wij wensen u nog een goede nachtrust toe. Groetjes, het Dorsoo-team

Uiterst professioneel

Duidelijk en professioneel advies bij eerste gesprek Zeer correcte levering Slaapervaring is top vanaf de eerste dag al, geen aanpassingsmoeilijkheden.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Michele, Wat fijn te lezen dat jullie over zoveel zaken tevreden zijn. Hartelijk dank voor de mooie beoordeling. Groetjes, het Dorsoo-team

Ik ben heel tevreden met Dorsoo slaapsysteem

Ik heb fibromyalgie en sliep slecht vanwege pijn in de schouders, nek en rug. Met het Dorsoo slaapsysteem heb ik een betere nachtrust en minder pijn. Na 7 jaar had ik een probleem met het matras en heb ik tegen een kleine vergoeding een nieuw matras ontvangen. Super service dus! Heb door wat leveringsproblemen op mijn logeerbed geslapen, wat was ik blij dat ik mijn Dorsoo matras terug had

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Diana, Dankuwel voor de eerlijke reactie. Leuk om te horen dat ons Dorsoo slaapsysteem u goed verder helpt. Nog vele fijne nachten gewenst. Groetjes, het Dorsoo-team

Ten Beukenboom 13

9400 Oost-vlaanderen

0324-54319721

Over Dorsoo

Bij Dorsoo gaat het om uw nachtrust, én om uw rug. Daarom hechten we veel belang aan het resultaat van onze producten en aan uw tevredenheid. Vandaar deze onafhankelijke enquête. Hartelijk dank alvast om deze voor ons in te vullen. Paul Van Raemdonck - Zaakvoerder