Een van de beste aankopen van mijn leven

Prima info gekregen, stipte levering, zeer goede service. Het bed ligt heel comfortabel, ik slaap beter dan vroeger. Had veel vroeger moeten overgaan tot de aankoop van een Dorsoo bed. Echt heel tevreden

• Sinds ik een Dorsoo heb, slaap ik: Veel beter
  • Rugpijn 's nachts en 's morgens: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn meer

Beste Liesbeth, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling! Uw tevredenheid lezen doet ons heel veel plezier : ). Alvast een fijn weekend! het Dorsoo-team.

Perfecte prijs - kwaliteit!

• Sinds ik een Dorsoo heb, slaap ik: Veel beter
  • Rugpijn 's nachts en 's morgens: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Hilde, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling! Groetjes, het Dorsoo-team.

Zou dorsoo aanbevelen.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Kathleen, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling! Groetjes van het Dorsoo-team.

Een echte aanrader

Sinds mijn Dorsoo bed slaap ik terug goed en voel ik mij smorgens weer 5 jaar jonger. Vooral voor sporters met rugklachten een echte aanrader.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Wim, Das fijn. Hartelijk dank voor de mooie review! Groetjes, het Dorsoo-team.

Goede aankoop en vlotte bediening

Bij bezoek aan onze kine werd de flyer van Dorsoo opgemerkt. Na twee bezoeken aan Dorsoo Deinze werden we overtuigd om twee eenpersoons matrassen aan te kopen. We zijn verheugd met onze beslissing. Daarom wordt Dorsoo Deinze warm aanbevolen.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Roger, Hartelijk dank voor de positieve beoordeling! We wensen jullie een uitstekende nachtrust toe. Groetjes, het Dorsoo-team.

Heel tevreden!

We zijn heel vriendelijk en professioneel geholpen bij Dorsoo in Deinze. Onze oude Impulse is omgezet naar een nieuwe Dorsoo met tijdelijk behoud van onze matrassen. Coördinatie van onze bestelling en levering is prima. We zijn tevreden en slapen heerlijk!

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn meer

Beste Katie, Bedankt voor de mooie reactie. :-) Fijn weekend en groetjes, het Dorsoo-team.

Zeer professionele service en kwaliteit van de bovenste plank!

We hebben beide rugproblemen en de aankoop van een bed van Dorsoo is de beste aankoop die we gedaan hebben. En er bovenop de vriendelijkheid van het personeel en de persoonlijke terugkoppeling en opvolging van de winkel. Een aanrader voor iedereen die last heeft van de rug.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Els, Jouw reactie geeft ons een ruggensteuntje :-). Dank voor de mooie beoordeling! Groetjes, het Dorsoo-team.

Het is waar!!! Een dorsoo bed, zorgt voor een heerlijk slaapcomfort

Het is echt waar, sinds wij ons dorsoo bed hebben, hebben wij al veel minder tot bijna geen rugpijn meer.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn meer

Beste Ilse, Hartelijk dank voor de mooie reactie! Vele groetjes, het Dorsoo-team.

eindelijk een matras die voldoet aan al mijn wensen

na enkele weken gebruik van deze matras zijn mijn rugklachten verdwenen en heb ik een uitstekende nachtrust.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Johnny, Dat is super! Bedankt om dit te delen :-) Groetjes, het Dorsoo-team.

Bijzonder tevreden over de uitstekende service en kwaliteit van deze top producten.

Na een hartelijke ontvangst in de winkel te Deinze kreeg ik een uitgebreide uitleg over de verschillende mogelijkheden. Hierdoor was ik volledig overtuigd om deze matrassen aan te kopen. De levering verliep vlekkeloos en ook de dienst na verkoop was perfect.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Marijke, Hartelijk bedankt voor de positieve beoordeling! Heel leuk om lezen dat u onze werking waardeert. :-) Veel groetjes, het Dorsoo-team.

Top product met innovatie

Na een dubbele Hernia op mijn 26ste hebben we de keuze gemaakt om te investeren in kwaliteit en een zeer goed getest systeem. Vandaag na 10 jaar slaapcomfort in onze Dorsoo bedden hebbben we onze nieuwe matrassen en hoofdkussens gaan bestellen. Wouter die me ontving heeft me vlot opnieuw advies gegeven. De producten zijn gewoon top en als je het verrekend op zijn levensduur zeker betaalbaar, onze bedbodem blijft ongeacht zijn werk doen. Wij kijken er naar uit om de nieuwe matrassen en kussens in ontvangst te nemen met de laatste nieuwigheden erin verwerkt.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn meer

Beste Matthieu, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling! Doet plezier te lezen dat u nog steeds heel tevreden bent. Beste wensen voor het nieuwe jaar. Het Dorsoo-team.

We hebben een goede nachtrust. Rugklachten zijn voorbij. Het installeren van het nieuwe bed is vlot verlopen. Mooie service

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Inge, Leuk te lezen voor alle medewerkers. Bedankt voor de mooie beoordeling :-) Groetjes, het Dorsoo-team.

heel tevreden van de 'firm' matras

de eerste twee dagen was het wat wennen maar daarna was ik helemaal overtuigd, ik wil geen andere matras meer, de rug voelt veel beter bij het opstaan, minder pijn en meer uitgerust

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: N.v.t.

Beste An, Hartelijk dank voor de fijne beoordeling! Groetjes. het Dorsoo-team.

eerste klas service voor een uitmuntend bed

Dat onze aankoop van het dorsoo bedsysteem enkele jaren terug een goede investering bleek voor onze nachtrust, dat wisten we al. Nu ondervonden we een klein probleempje, dit werd feilloos en binnen de week opgelost. Dus, ook een dat verdient een 10 op 10 voor dienst na verkoop! Hartelijke dank!

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Evelyn, beste Armand, Leuk dat u onze service kan appreciëren. :-) We doen ook ons uiterste best als er eens iets misloopt. Fijn weekend, het Dorsoo-team.

Goed product

Vlotte service en snelle levering perfect georganiseerd.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn meer

Beste Carlos, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling. Doet plezier te lezen. Groetjes, het Dorsoo-team.

Alles super geregeld, van bezoek in de winkel tot en met levering en zelfs omruiling

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Ronny, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling! Dat doet ons plezier. We wensen u nog veel fijne nachten toe. Groetjes, het Dorsoo-team

Nieuwe matras

De nieuwe matras voldoet helemaal.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: N.v.t.

Beste Walter, Bedankt voor uw positieve review! We zijn blij te lezen dat uw nieuwe matras aan uw verwachtingen voldoet. We wensen u nog vele mooie nachten. Groetjes, het Dorsoo-team

Vlotte service!

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Frederik, Van harte bedankt voor uw mooie beoordeling! Groeten, Het Dorsoo-team

Ik word terug uitgeslapen wakker

Superaangename ervaring

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Sylvie, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling! Groetjes, Het Dorsoo-team

super geslapen en opstaan zonder stijve rug

ik slaap beter en sta smorgens op zonder stijve rug, nu nog een goed hoofdkussen en alles komt in orde

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Christine, Hartelijk dank voor uw fijne reactie en beoordeling! Altijd van harte welkom in onze winkels om eens een kijkje te nemen naar ons assortiment hoofdkussens. Groetjes, het Dorsoo-team

• Sinds ik een Dorsoo heb, slaap ik: Veel beter
  • Rugpijn 's nachts en 's morgens: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: N.v.t.
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: N.v.t.

Beste Aurélie, Dank u wel om de tijd te nemen om ons te beoordelen! Nog vele mooie nachten gewenst. Groetjes, het Dorsoo-team

Slapen is terug rust.

Sinds het Dorsoo bed is het terug mogelijk om op één van mijn zijden te slapen. De houding van mij rug, zorgt ervoor dat de pijn veroorzaakt door mijn lage discus hernia zo goed als verdwijnt en 's morgens ervoor zorgt dat de pijn voor 80 % verdwenen is. Een echte aanrader.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Mike, Fijn te lezen dat we jou goed konden helpen. Bedankt voor de mooie beoordeling! Nog vele fijne nachten gewenst. Groetjes, het Dorsoo-team

rugproblemen grotendeels opgelost

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Marc, Merci voor de mooie beoordeling! Nog vele fijne nachten gewenst. Groetjes, het Dorsoo-team

zeer goed

snelle en goede levering, alles zoals gevraagd

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Paul & Lucie, Merci voor uw fijne reactie en review! Nog vele fijne nachten gewenst. Groetjes, het Dorsoo-team

Een Dorsoo bed geeft een uitstekende slaap!

Goede nachtrust. Langere parodies van diepe slaap. Kon bijna niet op linker zij liggen en nu lukt dat al vrij lang.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Bernadette, Leuk te lezen dat u tevreden bent! Bedankt voor de mooie beoordeling. Nog vele goede nachten gewenst. Groetjes, het Dorsoo-team

Ten Beukenboom 13

9400 Oost-vlaanderen

0324-54319721

Over Dorsoo

Bij Dorsoo gaat het om uw nachtrust, én om uw rug. Daarom hechten we veel belang aan het resultaat van onze producten en aan uw tevredenheid. Vandaar deze onafhankelijke enquête. Hartelijk dank alvast om deze voor ons in te vullen. Paul Van Raemdonck - Zaakvoerder