Zalig slaapcomfort.

Goede rugondersteuning ongeacht rug- of zijlig.

• Sinds ik een Dorsoo heb, slaap ik: Even goed
  • Rugpijn 's nachts en 's morgens: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Vlotte service!

• Sinds ik een Dorsoo heb, slaap ik: Veel beter
  • Rugpijn 's nachts en 's morgens: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Ik word terug uitgeslapen wakker

Superaangename ervaring

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Sylvie, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling! Groetjes, Het Dorsoo-team

tevreden over gans de lijn.

Zeer tevreden. Het is reeds onze 2e matras.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Luc, Bedankt voor uw fijne reactie en review! Wij blijven steeds tot uw dienst. Groetjes, het Dorsoo-team

Efficiënt en comfortabel

Met mijn handicap, veroorzaakt door een rugletsel, moet ik veel armkracht gebruiken. De elektrische bediening is dus een comfortabel pluspunt. De matras ligt goed.

• Sinds ik een Dorsoo heb, slaap ik: Even goed
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: N.v.t.

Beste Bruno, Fijn te lezen dat we jou goed konden helpen. Bedankt voor de mooie beoordeling! Nog vele mooie nachten gewenst. Groetjes, het Dorsoo-team

We slapen veel beter,geen rug meer

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Rita, Dank u wel voor de positieve review! Nog vele goede nachten gewenst. Groetjes, het Dorsoo-team

Goede service, dag rugpijn

Geen rugpijn meer. Super kwaliteit en zalige nachtrust

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn meer

Beste Bert, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Blij te lezen dat we konden bijdragen. Nog vele fijne nachten gewenst. Groetjes, het Dorsoo-team

Professionele all-in service voor een all-in slaap!

Na een professionele uitleg in de winkel met veel aandacht voor de persoonlijke situatie zijn we snel over gegaan tot de bestelling. Alles verliep in goed vertrouwen. De levering kwam eerder dan verwacht en het was duidelijk dat Dorsoo er alles aan deed om ons als klant zo snel mogelijk te bedienen. In een klein kwartier was de klus geklaard. Alles werd netjes geïnstalleerd. Wij slapen terug heel comfortabel.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: N.v.t.

Beste Olivier, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling. Fijn te lezen dat jullie over zoveel zaken tevreden zijn! Wij blijven steeds tot jullie dienst. Groetjes, het Dorsoo-team

Ongelofelijk!

Na jaren rugpijn vanaf dag 1 al verlost van de nachtelijke rugpijnen die mijn nachtrust verstoorde.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Els, Wat fijn te lezen! Blij dat we jou konden van dienst zijn. Nog vele mooie nachten gewenst. Groetjes, het Dorsoo-team

Op alle vlakken top

Ik had geen lichamelijke klachten maar was toe aan een nieuwe matras. Voel nu wel een heel groot verschil en slaap wel beter.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: N.v.t.

Beste Iris, Merci voor uw fijne woorden en dito review! Nog vele goede nachten gewenst. Groetjes, het Dorsoo-team

Ik slaap iets beter door met dit slaapsysteem.

De eerste nachten sliep ik onmiddellijk veel beter. nadien is 's nachts de rugpijn wat terug aanwezig maar doorgaans slaap ik beter.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Evenveel rugpijn

Beste Inge, Bedankt voor uw beoordeling! De adviseur van Aartselaar gaat zo spoedig mogelijk met u contact opnemen. Nog vele fijne nachten gewenst. Groetjes, het Dorsoo-team

Ik slaap nu beter

De matrassen liggen zeer goed. Het bed is mooi afgewerkt. Mocht ook allemaal wel voor de prijs ;-). Zal waarschijnlijk zijn waarde bewijzen op termijn. Ik slaap nu beter door 's nachts.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: N.v.t.

Beste Walter, Dank u wel voor de eerlijke reactie en de positieve beoordeling! Nog vele mooie nachten gewenst. Groetjes, het Dorsoo-team

Een bed dat je lichaam perfecte steun geeft.

De combinatie van lattenbodem en matras bieden een optimale steun aan de rug. Het voelt alsof ik 's nachts een centimeter gegroeid ben als ik 's morgens opsta.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Ines, Bedankt voor de mooie woorden en review! Nog vele goede nachten gewenst. Groetjes, het Dorsoo-team

super geslapen en opstaan zonder stijve rug

ik slaap beter en sta smorgens op zonder stijve rug, nu nog een goed hoofdkussen en alles komt in orde

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Christine, Hartelijk dank voor uw fijne reactie en beoordeling! Altijd van harte welkom in onze winkels om eens een kijkje te nemen naar ons assortiment hoofdkussens. Groetjes, het Dorsoo-team

Slapen was nog nooit zo aangenaam als in ons Dorsoo bed.

Bed ligt perfect. Onze rug- en nekpijn zijn op 3 weken tijd al goed verminderd. De hoogte is ideaal om in en uit te stappen. Heel mooie afwerking van het bed kader. Professionele installatie door ervaren en vriendelijke heren.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Michel, Heel erg bedankt voor de mooie woorden en beoordeling! We gaan verder op die weg. Nog vele fijne nachten gewenst. Groetjes, het Dorsoo-team

Fantastisch

Sinds ik op die Dorsoo matras slaap heb ik geen rugpijn meer. Ook op mijn schouders kon ik door artrose moeilijk liggen. Dat gaat nu heel goed. Ik kan het aan iedereen aanraden. Super tevreden. Ook van het hoofdkussen uit viscose ben ik heel tevreden.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn meer

Beste MT, Fijn te lezen dat we jou goed konden helpen! Bedankt voor de positieve review. Nog vele mooie nachten gewenst. Groetjes, het Dorsoo-team

Super ervaring, en het beste slaapsysteem waar we ooit op geslapen hebben.

Zeer aangename koopervaring, met zeer degelijke uitleg over het systeem, de voordelen en beperkingen. Stipte opvolging, levering en montage door een top team. Zeer ontspannende slaapervaring en perfecte ondersteuning (wij hebben de M matrassen). We worden minder wakker, en draaien ook minder om tijdens de nacht. Fysieke ongemakken (heup/rug) die er wél nog waren met ons vorig slaapsysteem, zijn na een paar weken op de Dorsoo volledig verdwenen. Zeer fijn dat er ook na levering nog een goede opvolging is ivm ons slaapcomfort.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Koen, Dank u wel voor de eerlijke reactie. Leuk om te horen dat ons Dorsoo-slaapsysteem jullie zo goed bevalt, geniet er maar elke nacht met volle teugen van! Wij blijven steeds tot jullie dienst. Groetjes, het Dorsoo-team

Tevreden over de ontvangst met de nodige uitleg en vooral over de kwaliteit van bodem en matras.

Zie hierboven

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn meer

Beste Agnes, Bedankt voor de mooie woorden en dito beoordeling! Groetjes, het Dorsoo-team

Eindelijk een goede nachtrust en fris uit bed!

Uitstekende uitleg in de winkel. Na 2 weken toch beslist om over te schakelen van 'soft' naar 'medium' matras. Binnen de week was alles geregeld èn geen rugklachten meer sindsdien!!! Uitstekende dienstverlening na verkoop.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn meer

Beste Toni, Hartelijk dank voor uw fijne reactie en positieve beoordeling! Nog vele goede nachten gewenst. Groetjes, het Dorsoo-team

Een droom om in te slapen !

Als rugpatiënte (Mara) is dit het "beste bed ever" om in te slapen. Maar ook zonder rugklachten (Steven) is slapen in een Dorsoo echt wel zalig! Ook de afwerking van het slaapsysteem is top. En we spreken uit ervaring: onze oude matrassen waren zogenaamde "medische matrassen". Vandaag hebben we voor ongeveer dezelfde prijs een nieuwe inventieve lattenbodem, een nieuwe matras en nieuw bed, mét "niet tevreden, geld terug garantie". Wat wij nog belangrijker vinden, is de persoonlijke aanpak van het Dorsoo-team. Men nam meer dan ruimschoots de tijd voor ons en er werden zelfs 2 hoofdkussens aangeboden om te testen. Topservice!! Bedankt, Dorsoo team!

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Steven & Mara, Heel erg bedankt voor de mooie woorden! Het doet ons veel plezier uw reactie te lezen. We gaan verder op die weg! Groetjes, het Dorsoo-team

Echte nachtrust eindelijk gevonden …

Wij sliepen 20 jaar op een waterbed, de Dorsoo leunt hier zeer dicht bij aan maar is toch dat beetje meer … al na een dikke maand geen rugpijn meer bij het opstaan.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn meer

Beste Marcus, Hartelijk dank voor uw mooie reactie en beoordeling! Nog vele fijne nachten gewenst. Groetjes, het Dorsoo-team

Alles is in orde

Slaap goed

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Monique, Wat fijn te lezen! Bedankt voor uw positieve review! Nog vele mooie nachten gewenst. Groetjes, het Dorsoo-team

Joepie, het is slaaptijd!

Het enthousiasme van mijn echtgenoot wanneer het slaaptijd is en hij besefte dat hij in het nieuwe Dorsoo-bed kon gaan liggen, was vanaf dag 1 enorm! Ook ik sliep, hoogzwanger, weer als een roos. Absoluut de investering waard!

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn meer

Beste Eva, Heel erg bedankt voor het delen van jullie mooie verhaal. Geniet er maar met volle teugen van! Wij blijven steeds tot uw dienst. Groetjes, het Dorsoo-team

Kwalitatieve aanpak en oplossingen ; volledig volgens afspraak

Afspraak kon vlot geregeld worden ( zelfs met een aantal aanpassingen van mijnentwege) . op de dag van de afspraak was de levering op het afgesproken tijdstip.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Frank, Bedankt voor het delen van jouw verhaal en voor de positieve beoordeling! Nog vele goede nachten gewenst. Groetjes, het Dorsoo-team

Wij zijn tevreden maar zitten nog in een testfase

Nu ga ik met meer zin mijn bed in.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Marina, Dank u wel om de tijd te nemen om ons te beoordelen! Aarzel zeker niet om ons te contacteren bij vragen, wij blijven steeds tot uw dienst. Nog vele fijne nachten gewenst. Groetjes, het Dorsoo-team

Over Dorsoo

Bij Dorsoo gaat het om uw nachtrust, én om uw rug. Daarom hechten we veel belang aan het resultaat van onze producten en aan uw tevredenheid. Vandaar deze onafhankelijke enquête. Hartelijk dank alvast om deze voor ons in te vullen. Paul Van Raemdonck - Zaakvoerder