Goeie keuze gemaakt

Heel vriendelijk en een goeie uitleg gehad.Zeer tevreden over de gemaakte keuze.Bedankt.

• Dienst-na-verkoop N.v.t.
  • Sinds ik een Dorsoo heb, slaap ik: Veel beter
  • Rugpijn 's nachts en 's morgens: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: N.v.t.
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: N.v.t.

Beste Freddy, Bedankt voor de complimenten en de mooie review! Groetjes, het Dorsoo-team.

Mijn benen en onderrug voelen veel meer ontspannen aan sinds we op een Dorsoo bed slapen.

Het is even aanpassen voor je gewoon wordt aan een nieuw bed. Ook even testen, welke kern vind ik nu het best? Welk kussen geeft mij een betere nachtrust? Maar eens je de juiste keuzes maakt is het zalig slapen. Wij hadden geen rugklachten voor onze aankoop, maar vinden goed slapen gewoon heel belangrijk waardoor we voor een Dorsoo bed kozen. Onverwacht voelen mijn benen en onderrug toch meer ontspannen aan dan voordien.

• Sinds ik een Dorsoo heb, slaap ik: Veel beter
  • Rugpijn 's nachts en 's morgens: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn meer

Beste Leen, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling! :-) Groetjes van het Dorsoo-team.

Eindelijk slapen zonder rugpijn, zo blij dat we Dorsoo leerden kennen!

Na vele bedden en matrassen geprobeerd te hebben, kwamen we terecht bij Dorsoo Roeselare. We werden daar ontvangen door Sylvie, wat een vriendelijke dame! We kregen heel veel uitleg en het slaapsysteem werd mooi uitgelegd. Daarna konden we alle soorten matrassen testen en ook daar kregen we hele goede begeleiding van Sylvie. Niets was haar teveel om ons zo goed mogelijk te begeleiden naar een nieuw en beter slaapsysteem. We waren dan ook direct overtuigd van onze keuze. Het bestellen verliep heel vlot en ook nadien werden we via mail constant op de hoogte gehouden over de levering. We moesten slechts 6 weken wachten en alles werd netjes geleverd. Ook hier was men uiterst vriendelijk en behulpzaam. Echt een topteam! Ik raad dan ook iedereen aan om zeker een kijkje te nemen bij Dorsoo. Wij zijn alvast heel tevreden klanten en zouden het iedereen aanraden!

• Sinds ik een Dorsoo heb, slaap ik: Uitstekend
  • Rugpijn 's nachts en 's morgens: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Elke, beste Bart, Super bedankt voor deze mooie review! Al onze medewerkers kunnen hier mee van genieten! ;-) Groetjes van het Dorsoo-team.

Uitstekend voor én na verkoop!

Na de vakkundige uitleg en demonstratie van de vriendelijke verkoopster was ik snel overtuigd!Snelle levering op datum naar keuze en snel geplaatst(15min)!Ook na verkoop steeds goed bijgestaan geweest met advies en antwoorden op mijn vragen. Bedankt Sylvie!

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn meer

Beste Dries, Dankjewel voor de mooie beoordeling! Heel fijn te lezen. Groetjes en fijn weekend, van het Dorsoo-team.

Super bed

Geen last meer van spanningshoofdpijn en nekpijn Wij slapen veel vaster en beter Zouden het direct opnieuw kopen

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Lindsay, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling! :-) Groetjes, het Dorsoo-team.

Iedere ochtend een uitgeslapen gevoel hebben, zelfs als je ‘‘s nachts af en toe wakker wordt

Initieel had ik een medium matras gekozen maar die was voor mijn lichaam iets te hard waardoor ik mijn been verkeerd legde en ik last had van mijn heup. Nadat de medewerkster van Dorsoo mij zelf belde om naar mijn ervaring te vragen hebben we beslist om de matras te ruilen voor een soft matras. Na twee dagen sliep ik als een roosje. Zalig uitgerust wakker worden. Zodra je in bed ligt lig je goed.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Nathalie, Dankjewel voor de mooie beoordeling. We zijn blij te lezen dat de omruilgarantie zijn nut heeft gehad. Onze beste wensen voor 2024, het Dorsoo-team.

Vertrouwen op het eerste gezicht..

Onze eerste stap in de Dorsoo winkel te Roeselare was oorspronkelijk enkel bedoeld om ons te informeren. Na meerdere miskopen in andere winkels wat kwaliteit betreft; dachten we om daar onze kans te wagen. Mijn echtgenoot en ik werden door een hartrlijke dame ontzettend goed ontvangen. In een korte tijd, ongedwongen en zeer professioneel kregen we antwoord op onze vragen. We werden daarna uitgenodigd om de verschillende producten te testen, zonder haast wel volledig op ons gemak. We waren onder de indruk van het comfort, ik had graag ter plaatse blijven slapen! De goede dienst in het algemeen zorgde ervoor dat we de keuze maakten onmiddelijk te bestellen. De levering en plaatsing zijn prima verlopen. Uw wordt zelfs enkele weken later door de winkel opgebeld om te informeren hoe de ervaring met het product verloopt. Bij Dorsoo wordt niets aan het toeval overgelaten. We zijn erg tevreden en slapen veel beter. De enige spijt die we hebben is dat we deze winkel niet vroeger binnenstapten.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn meer

Beste Fany, Dankjewel voor de mooie beoordeling! Super leuk voor ons :-) Veel groetjes, het Dorsoo-team.

service op en top.

Goed advies in winkel en aandacht voor nood van de klant. Correcte levering, opvolging en mogelijke omruil maken het plaatje compleet.

• Sinds ik een Dorsoo heb, slaap ik: Even goed
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: N.v.t.

Beste Geert, Uw complimenten doen ons veel plezier! Bedankt voor de mooie beoordeling. Groetjes, het Dorsoo-team.

Sinds mijn Dorsoo ben ik medicatievrij.

Sinds ik in mijn Dorsoobed slaap (anderhalve maand) ben ik medicatievrij, ik heb geen ‘kapotgevoel’ meer ‘s morgens. Voor mij is het een wondermatras ! Zeker een aanrader.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Linda, Wat fijn! Dankjewel om dit te delen. We wensen jou de best mogelijke nachtrust toe. Groetjes, het Dorsoo-team.

Geen rugpijn meer sedert we slapen in ons Dorso bed.

Na maanden rugpijn gehad te hebben en met pijn opstaan was de pijn na ruim een week verdwenen bij mijn man .Voor mij was het wat zoeken en na de wissel van de matras van zacht naar midden is ook bij mij de pijn verdwenen .Heel tevreden!!

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Filip, beste mevrouw, Dankjewel om dit te delen. Het is ook heel fijne feedback. :-) We wensen jullie de best mogelijke nachtrust toe. Groetjes, het Dorsoo-team.

Dorsoo is TOP en de service na verkoop is subliem!!!!

Reeds 21 jaar tevreden over Dorsoo. Vooral de service na verkoop is top. Telkens blij als we even op reis zijn geweest om terug in ons Dorsoo bed te liggen. Dorsoo is volgens mij een waterbed op latten met zijn prachtig systeem!!! De max.......

• Uitleg in de winkel N.v.t.
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Dirk, Bedankt voor uw mooie aanbeveling. :-) Altijd welkom voor een kopje koffie! Groetjes van het Dorsoo-team.

Hadden dit veel eerder moeten aanschaffen

Wij hadden van vrienden gehoord dat ze zo tevreden waren van hun Dorsoo bed. Dit overtuigde ons om eens te informeren. We hebben zeer professionele informatie gekregen, niet opdringerig en luisterend naar onze noden en wensen. We hebben dan ook vlug beslist een bed aan te schaffen. We slapen veel beter. Ook fijn dat men een hoofdkussen kan testen vooraleer je 1 aankoopt.

• Dienst-na-verkoop N.v.t.
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: N.v.t.

Beste Lies, Hartelijk dank om de mooie reactie en review! We wensen jullie een heerlijke nachtrust :-) Groetjes, het Dorsoo-team.

Goede inlichtingen ivm aankoop matras. Correct geleverd zoals afgesproken. Super matras. Sta nu op zonder rugpijn.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Andre, beste Rosa, Dankjewel voor de mooie reactie. Nog veel fijne nachten gewenst, het Dorsoo-team.

Wat een verademing

We hebben een veel betere nachtrust en ook als ik eens 8u in mijn bed lig krijg ik geen rug of nek pijn :D

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn meer

Beste Thijs, Dankjewel voor de mooie reactie en dito review! Een heel leuk weekend gewenst, het Dorsoo-team.

Tevreden

Indien nodig blyven we by dorsoo kopen

snelle top service

zeer aangenaam, warme welkom in de winkel en deskundige uitleg.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Steve, Bedankt voor de mooie complimenten en positieve review! :-) Fijn weekend en groetjes, het Dorsoo-team.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Monda, Dankjewel voor de positieve beoordeling! Zonnige groetjes, het Dorsoo-team.

Slaapcomfort ten top

Intussen de tweede matras en zouden geen ander bed meer willen. Top ondersteuning, heerlijk slapen en uitgerust wakker worden.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn meer

Beste Jan, Super bedankt voor de mooie beoordeling! Veel groetjes van het Dorsoo-team.

Slaap nu sedert bijna twee maand op dorsoobed. Veel minder rugpijn, en dit geeft mij veel meer nachtrust! Aan te bevelen aan iedereen met rugklachten. Fantastisch bed en matras.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Annemie, Superleuk om te lezen :-). Bedankt voor de mooie reactie! Groetjes, het Dorsoo-team.

Zeer behulpzaam, vriendelijk en luisterend oor naar je problemen. Verschillende keren binnen geweest tot ik mijn ideale kussen heb kunnen vinden. Sylvie bedankt voor alles

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn meer

Beste Soroush, Bedankt voor de complimenten aan onze collega Sylvie en de mooie review :-). Vele groetjes, het Dorsoo-team.

Het is een plezier om op een Dorso matras te slapen

we zouden het aan iedereen aanbevelen :)

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn meer

Beste Joseph, Bedankt voor de mooie beoordeling. Nog veel mooie nachten gewenst :-) Groetjes, het Dorsoo-team.

Topservice!

Heel vriendelijke ontvangst in de winkel. Supersnelle levering. Ideaal dat je de kussens kan testen.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Claudia, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling! En leuk te lezen dat onze aanpak in de smaak valt :-) Groetjes, het Dorsoo-team.

Dorsoo, nachtrust met veerkracht !

Onze ervaring met Dorsoo was uitermate positief. Vanaf het moment van de aankoop tot en met de nalevering zijn wij heel goed begeleid geweest. Onze eerste kennismaking in de winkel te Roeselare was er meteen op. Wij gingen voor een matras maar door de professionele uitleg van Sylvie zijn we voor het slaapsysteem gegaan en daar hebben we nog geen moment spijt van. Je voelt het meteen als je op een Dorsoo-slaapsysteem ligt. Sinds we voor het systeem gekozen hebben is onze nachtrust er zowel kwalitatief als kwantitatief op vooruit gegaan. Niet alleen de aankoop maar ook de levering was top. Binnen het halfuur stond alles op zijn plaats en kregen we de nodige uitleg. Een dikke pluim aan de mensen die daarvoor instonden. Ook administratief was de zaak snel beklonken. Na de aankoop werden we telefonisch heel goed geholpen en werd aan onze wensen/verwachtingen een positief gevolg gegeven. Dank aan Sylvie voor aankoop,begeleiding en nazorg. Dank aan zaakvoerder Paul om aan onze wensen/verwachtingen/moeilijke vraag te voldoen. Dank aan Marleen voor de administratie. Een bijzondere dank aan de mensen die het systeem kwamen plaatsen, het getuigt alleen maar van een hoog professionalisme. Dorsoo doet wat ze beloven!!! We kunnen alleen maar een Dorsoo-slaapsysteem aanbevelen.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Luc, beste Brigitte, Hartelijk dank voor deze prachtige review! :-D Het is heel fijn voor de genoemde medewerkers om deze positieve feedback te ontvangen. Iedereen fier :-). Fijn paasweekend gewenst! Het Dorsoo-team.

Dorsoo is goed

het betreft een herstelling en een nieuwe matras. We kregen de uitleg die we nodig hadden. Zeer vriendelijk onthaal

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn meer

Beste Luc, Bedankt om uw ervaring te delen. En voor de positieve review. ;-) Veel groetjes, en fijn paasweekend. Het Dorsoo-team.

Topkwaliteit mèt professionele en vriendelijke service

In 2003 waren we van de eersten in België om de luxe te ervaren om op een Dorsoo bed + matras te kunnen slapen. Het ingenieuze hydraulische bedsysteem gekoppeld aan een matras die alle troeven van het bedsysteem versterkt, is sindsdien onze trouwe 'partner'. En we zouden voor geen geld willen ruilen.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn meer

Beste Kathleen, Dank voor jouw warme aanbeveling :-). Vele groetjes, het Dorsoo-team.

Ten Beukenboom 13 9400 Oost-vlaanderen

0324-54319721

Over Dorsoo

Bij Dorsoo gaat het om uw nachtrust, én om uw rug. Daarom hechten we veel belang aan het resultaat van onze producten en aan uw tevredenheid. Vandaar deze onafhankelijke enquête. Hartelijk dank alvast om deze voor ons in te vullen. Paul Van Raemdonck - Zaakvoerder