volkomen tevreden met het Dorsoo Active+ slaapsysteem

manifest vriendelijke ontvangst en toelichting bij het eerste contact! levering en installatie correct op de afgesproken datum en door vriendelijk en professioneel personeel het Dorsoo ACTIVE + slaapsysteem voldoet volkomen aan onze wensen en geeft inderdaad een veel beter slaapcomfort !

• Sinds ik een Dorsoo heb, slaap ik: Veel beter
  • Rugpijn 's nachts en 's morgens: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: N.v.t.

Beste Guido, Dankjewel voor de mooie beoordeling en de complimenten! Dat doet ons veel plezier :-). Vele groetjes, het Dorsoo-team

Tevreden over de hele lijn

Vriendelijk onthaal in de winkel, levering binnen de afgesproken termijn door 2 behulpzame medewerkers. Ook opvolging achteraf. Ons Dorsoo bed biedt een perfecte ondersteuning en zorgt zeker voor een betere slaapkwaliteit. Aan te raden!

• Sinds ik een Dorsoo heb, slaap ik: Veel beter
  • Rugpijn 's nachts en 's morgens: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Karel, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling! We wensen u de best mogelijke nachtrust toe. Groetjes, het Dorsoo-team.

Ik slaap weer beter ondanks mijn hernia

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Chantal, Dat doet ons plezier. Bedankt voor de mooie review. Groetjes van het Dorsoo-team.

Goeie service en kwaliteit

Vriendelijke en eerlijke verkoper Vriendelijke en snelle installatie Goed slaapcomfort

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Yana, Dankjewel voor de mooie beoordeling! Groetjes van het Dorsoo-team.

het is zalig slapen als op een wolkje

sinds wij een dorsoo bed hebben en de bijhorende hoofdkussens, hebben wij minder gewrichtspijn s'nachts en s'morgens.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Evenveel rugpijn

Beste Ann, Dankjewel voor de mooie beoordeling! Groetjes van het Dorsoo-team.

Super! Een echte aanrader

Goede communicatie en super goede kwaliteit.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Johny, Doet ons veel plezier dat u dat vindt. Dankuwel voor de mooie review! Fijn paasweekend, het Dorsoo-team.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Johann, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling! Altijd welkom bij Dorsoo Ninove. Fijn paasweekend gewenst, het Dorsoo-team.

wij zijn zeer tevreden over het dorsoo slaapsysteem

als bewijs: voor ons tweede verblijf hebben we hetzelfde systeem gekozen

• In welke winkel heeft u aangekocht? Dorsoo Ninove
  • Sinds ik een Dorsoo heb, slaap ik: N.v.t.
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: N.v.t.

Beste Geert, Daar zijn we dankbaar voor :-). En bedankt voor de mooie review! Groetjes, het Dorsoo-team.

We zijn enorm tevreden over onze aankoop bij dorso

Ik en mijn vrouw hadden regelmatig last, na een zware werkdag inonze onderrug. We hebben beiden een rugoperatie achter de rug , nu moet ik zeggen als we s´avonds last hebben in onze rug , en dan zijn we s´morgens altijd veel beter en dat komt inderdaad door het bed van Dorso . Ik kan het iedereen aanraden zeker weten

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Herman, Dankjewel voor de mooie beoordeling! We wensen u de best mogelijke nachtrust toe. Groetjes, het Dorsoo-team.

Spijtig dat we dit slaapsysteem niet vroeger hebben ontdekt.

We kregen een uitvoerige deskundige informatie bij ons bezoek aan de winkel. Bij de levering bleken de bestelde wieltjes te ontbreken. Dit werd echter meteen in orde gebracht en een medewerker kwam een uurtje later alles in orde brengen. Dat is uitstekende service.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Bea, beste Raymond, Dankjewel voor de mooie review! We trachten zo snel mogelijk te reageren als iets misloopt. Groetjes en fijn weekend, het Dorsoo-team.

De oplossing voor veel minder rugpijn bij het opstaan!

Bij mijn oude lattenbodem en matras (beide 9 jaar oud) had ik al een lange tijd s' morgens last van rugpijn en kwam uit mijn bed zoals een oude kreupele man van 80jaar terwijl ik er maar 36 ben, na het zoeken voor een oplossing hiervoor kwam ik bij de firma dorsoo terecht door een dorsoo-klant. Vanaf de eerste nacht dat ik op een Dorsoo-slaapsysteem en matras geslapen heb was het s' morgens bij het opstaan bijna niet te geloven maar ik had zo goed als geen rugpijn meer en dit is nog altijd blijven duren tot op de dag van vandaag. Een echte aanrader!

• Sinds ik een Dorsoo heb, slaap ik: Even goed
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: N.v.t.

Beste Jo, Dankjewel voor mooie reactie! Een fijn eindejaar en uitstekend begin van 2024 gewenst! Vanwege het Dorsoo-team.

Beste aankoop sinds vele jaren.

Ik verlang om naar mijn bed te gaan s’avonds daar ik meteen goed lig en meteen in slaap val, draaien en keren horen er niet meer bij s’nachts opstaan ook niet, het is het omgekeerde van vroeger een hemel op aarde. Ook de kussens en dekbedden zijn van dezelfde kwaliteit luchtig warm en aangenaam. Ik heb altijd gedacht dat ik vroeger een van de beste dekbedden had maar het tegendeel is waar. Voor ons is er nog maar EEN goeie 1ste kwaliteit en dat is DORSOO

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Ik zou het zo opnieuw kopen!!

Zeer goede uitleg gekregen en de levering en installatie verliep allemaal super! Wij hebben nu geen nek en rugklachten meer. Het is de investering dubbel en dik waard!!

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn meer

Beste Steven, Bedankt voor de fijne reactie en review! Een heel fijn eindejaar gewenst, van het Dorsoo-team.

Dordogne heeft ons terug laten slapen zonder rugpijn.

Wij hebben het slaapsysteem van Dorsoo reeds 13 jaar en nu een nieuwe matras gekocht. Het slapen zonder rugpijn is wel degelijk bewaarheid.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Rita, Dankjewel voor de mooie beoordeling! :-) Veel groetjes, het Dorsoo-team.

Voor een goede en betere nachtrust

Door Dorsoo voor een betere slaapkwaliteit, zalig slapen en s' morgens fris opstaan zonder spierpijn na een zware werkdag.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: N.v.t.

Beste Johan, Dankjewel voor deze positieve beoordeling! Dit doet ons plezier :-) Groetjes, Het Dorsoo-team

Zeer tevreden van zowel het bed, hoofdkussen, verkoop, installatie, service na verkoop. Een firma die er met bezig is en weet wat ze verkopen.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Kenneth, Dank voor de mooie beoordeling. Dat ons enorm veel plezier! Een heel fijn weekend gewenst, het Dorsoo-team.

• Sinds ik een Dorsoo heb, slaap ik: Even goed
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: N.v.t.

Beste Danny, Bedankt voor de positieve beoordeling. Altijd welkom bij Dorsoo Ninove :-) Groetjes, het Dorsoo-team.

Fantastisch!!

We slapen heerlijk in ons nieuwe en ruime Dorsoobed. Ook de latexkussens en het bedlinnen voldoen zeker aan onze verwachtingen.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Eric, Hartelijk bedankt voor de mooie reactie en review :-)! Vele groetjes van het Dorsoo-team.

Super tevreden over de kwaliteit

Had ik dit vroeger geweten was ik sneller veranderd van matras en lattenbodem.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn meer

Beste Cindy, Wat fijn te lezen! Dankjewel voor de mooie reactie. Veel groetjes, het Dorsoo team.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste JP, Dank voor de mooie review! Heel fijne dag gewenst, het Dorsoo-team.

Dorsoo is champions league van de matrassen en onderstellen

Eerste ronde gedaan bij alle gekende merkmatrassen en nergens overtuigd… tot we in de Dorsoo winkel in Ninove gingen testen. Effe wennen aan het idee van een ‘dunnere’ matras, maar het werkt perfect afgestemd met het onderstel. Nooit meer te traag werkend schuim of vervelende veren. De investering waard, zeker op langere termijn en in eerste plaats voor je rug!

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: N.v.t.

Beste Frederik, Bedankt voor de complimenten en de mooie review. :-) We wensen jullie de best mogelijke nachtrust toe! Groetjes, het Dorsoo-team.

Zou mijn Dorsoo niet meer willen missen

Ik kan weer een ganse nacht doorslapen en dat is voor mij een echte luxe geworden.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Anne, Bedankt om dit te delen. Dat is een heel fijn resultaat! Vele groetjes van het Dorsoo-team.

Alles ok

Alles is goed verlopen

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn meer

Beste Ann, Hartelijk voor de positieve reactie. Veel groetjes en fijn weekend, het Dorsoo-team.

Eindelijk een goede nachtrust dankzij de Comfort matras!

Super matras en uitstekende service, aanrader!

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Elke, Hartelijk dank voor de positieve beoordeling. Uw tevredenheid maakt onze dag. Groetjes, het Dorsoo-team.

Slapen als een roosje

In bed stappen voelt als herbergen in een veilige haven van rust en comfort.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn meer

Beste Sven, We konden het niet beter zeggen :-). Dank voor de mooie beoordeling. Fijn weekend, Het Dorsoo-team.

Over Dorsoo

Bij Dorsoo gaat het om uw nachtrust, én om uw rug. Daarom hechten we veel belang aan het resultaat van onze producten en aan uw tevredenheid. Vandaar deze onafhankelijke enquête. Hartelijk dank alvast om deze voor ons in te vullen. Paul Van Raemdonck - Zaakvoerder