Het bed van je dromen

Ik kan niet uiten hoe tevreden ik ben over dit slaapsysteem. Ik heb altijd op een degelijk standaard bed geslapen tot ik dit Dorsoo via familie heb leren kennen. Het bed kraakt of piept niet, is super comfortabel, geen pijn meer aan de schouders of heupen door op de zijkant te slapen ezv. Het is de investering zeker waard. De opvolging en dienst na verkoop is ook niet te onderschatten, ik had een paar opmerkingen waarbij oplossingen snel zijn gevonden. Een echte aanrader

• Sinds ik een Dorsoo heb, slaap ik: Veel beter
  • Rugpijn 's nachts en 's morgens: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn meer

Beste Thomas, Bedankt voor de volledige review!!! Fijn weekend en groetjes, het Dorsoo-team.

Een gamechanger voor mij en mn partner, en uitstekende service!

Al jarenlang bijzonder tevreden met ons Dorsoo bed. Enthousiast aangeraden aan verschillende vrienden en kennissen, die net als ons unaniem tevreden zijn over het Dorsoo bed. Recent een matras moeten vervangen owv een productiefout. 1 telefoontje volstond om ons vriendelijk en snel te helpen. Wat een uitstekende service van het Dorsoo team uit Aarstelaar! Dank je!

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Karel, Dankjewel voor de mooie beoordeling en de complimenten! :-) Vele groetjes, het Dorsoo-team

Uitstekend, betere nachtrust

Sinds we in een Dorsoobed slapen vele minder rugklachten . Niet goedkoop maar voor kwaliteit hebben we dat er voor over.

• Sinds ik een Dorsoo heb, slaap ik: Uitstekend
  • Rugpijn 's nachts en 's morgens: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Hugo, Hartelijk bedankt voor de mooie beoordeling! :-) Altijd welkom en groetjes, het Dorsoo-team.

Goede servies

Eerst en vooral een goede uitleg van de verkoper zeer correcte , Geweest met de levering nadien contact op genomen voor een lijm plekje daar is een datum afgesproken die ze ook gerespecteerd hebben super na verkoop een zalig bed slaapt super zeker aan te raden .

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn meer

Beste Frans, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling! :-) Vele groetjes, het Dorsoo-team.

comfortabel slapen

ondersteuning van de rug - aangenaam gevoel van de matras - minder last van rugpijn

• Sinds ik een Dorsoo heb, slaap ik: Veel beter
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: N.v.t.

Beste Rita, Dankjewel voor de mooie review! Vele groetjes, het Dorsoo-team.

Onze beste aankoop ooit !

De laatste tijd heb ik 's nachts regelmatig last van warmteopwellingen. Waar ik vroeger na de eerste opwelling een ganse nacht lag te draaien en te keren, merk ik nu duidelijk dat ik na een opwelling binnen de kortste keren terug in slaap val. Dit resulteert dus in een veel betere nachtrust dan voorheen. Rugpijn is sinds ons nieuw slaapsysteem verleden tijd. Elke ochtend sta ik fris en monter op, zonder rugpijn en dat is in het verleden wel anders geweest. De eerste week had ik wel wat last van pijn aan de nek maar na de aankoop van een uiterst comfortabel Dorsoo 3D Latex hoofdkussen, is ook dat nu verholpen. Kortom niets dan voordelen aan ons nieuw slaapsysteem. Alhoewel, er is toch 1 groot nadeel en dat is dat je het niet mee kan nemen op vakantie. Oh wat zal ik mijn bed missen :-)

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn meer

Beste Fanny, Super bedankt voor de mooie beoordeling! Vele groetjes, het Dorsoo-team.

Omdat ik een slechte rug heb hadden we besloten eens langs te gaan bij dorsoo,na eerdere goede verhalen over het slaapsysteem. Zeer goed ontvangen in de winkel in aartselaar en een deskundige uitleg gekregen! Na bestelling goede communicatie voor levering en plaatsing via mail..zeer vriendelijke plaatser en alles netjes geplaatst. Kortweg een aanrader voor een goede nachtrust!!

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Mark, Dankjewel voor de supermooie beoordeling! Vele groetjes, het Dorsoo-team.

Gaan slapen is nu een zaligheid

Door de vormaanpassing voelt het bed heel knus aan. De heup zakt wel degelijk dieper naar beneden waardoor de rug recht blijft en dit zonder drukpunten te creëren. Ik word 'snachts niet meer wakker maar slaap steeds door tot 's ochtends.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Evenveel rugpijn

Beste Rudy, Dankjewel voor de mooie beoordeling en prima beschrijving van het slaapsysteem :-). Vele groetjes, het Dorsoo-team.

Zalig slapen, zonder rugpijn of wakker worden

Ik ben al vele jaren "Dorsoo-slaper" en onlangs hebben we ons bed van 140cm breed vervangen door eentje van 180cm breed. Waarom een nieuwe Dorsoo? Ik maakte destijds als rugpijnlijder de keuze voor een Dorsoo op aangeven van mijn huisarts en heb er nooit spijt van gekregen. In plaats van uren wakker liggen en 's nachts wakker worden van de rugpijn kon ik eindelijk genieten van een weldoende nachtrust! Na jaren trouwe dienst was de matras van het vorige bed versleten en een lek in het hydraulisch systeem van één lattenbodem moest hersteld worden. Gezien de gevorderde leeftijd, was deze herstelling logischerwijze niet meer onder garantie. Daarbij waren ook onze kussens aan vervanging toe. Omdat we altijd heel goed geslapen hebben in onze Dorsoo wilden we graag opnieuw een Dorsoo, want zeg nu zelf: heerlijk slapen zonder rugpijn is onbetaalbaar. We gingen langs in de winkel, waar we een deskundige uitleg kregen en de vernieuwde matrassen nog eens konden uittesten. Het verschil met de versleten matras was uiteraard meteen voelbaar en we moesten dan ook niet lang nadenken om onze bestelling te plaatsen. We kozen ook voor 2 aangepaste ergonormische kussens en een matrasbeschermer en daarna was het gewoon vol ongeduld wachten op de levering van ons bed om terug te kunnen genieten van een heerlijke nachtrust. Bedankt Dorsoo!

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn meer

Beste Jean-Marie, Dankjewel voor het mooie verhaal en dito review. We zijn blij dat u terug te mogen bedienen. :-). Groetjes van het Dorsoo-team.

Minder rugpijn!

Ik had vroeger vaak rugpijn bij het opstaan. Na een korte aanpassingsperiode is mijn ochtendrugpijn volledig verdwenen.

• Sinds ik een Dorsoo heb, slaap ik: Even goed
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: N.v.t.

Beste Jean-Baptiste, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling! Groetjes, het Dorsoo-team.

Goed.

Persoonlijk slaap ik overal goed en mijn rug doet niet minder pijn want kan volgens verschillende specialisten niet meer verbeteren. Mijn echtgenote is een moeilijkere slaper doch zij ervaart wel dat ze beter slaapt.

• Sinds ik een Dorsoo heb, slaap ik: Even goed
  • Rugpijn 's nachts en 's morgens: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Evenveel rugpijn
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Evenveel rugpijn

Beste Leo, Bedankt voor de eerlijke review. Altijd welkom als we jullie met iets kunnen verder helpen. Groetjes, het Dorsoo-team.

Eindelijk comfort en de ondersteuning die mijn rug verdient

In 2013 heb ik voor de 1ste keer een hernia gekregen. Eind 2023 een 2de hernia op dezelfde plek ( L5/S1). Ik heb toen beslist om eindelijk te investeren in een goede nachtrust daar ik een operatie wil vermijden. Wij slapen sinds een 4tal weken in het Active+ systeem van Dorsoo en zijn zéér tevreden over het comfort en de ondersteuning. Ik merkte het comfort en ondersteuning onmiddellijk en dit in combinatie met spierversterkende oefeningen overdag zorgen ervoor dat ik momenteel geen nieuwe operatie hoef te ondergaan. Wij raden het dus zeker aan om Dorsoo een kans te geven. Een investering in gezondheid is nu éénmaal belangrijk. Ook wil ik graag het uitstekende persoonlijke advies, de opvolging en het proces tot levering benadrukken. Je wordt persoonlijk op de hoogte gehouden en er wordt persoonlijk gekeken naar jouw specifieke noden! Bedankt hiervoor.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Gilles, Uw verhaal is voor ons heel fijn. Dankjewel om het zo goed te beschrijven. We wensen u de best mogelijke nachtrust toe! Groetjes van het Dorsoo-team.

Zeker een aanrader voor mensen met rugklachten.

Beide zijn we mensen met redelijk wat rugklachten . Nu we al een aantal weken ons bedje gewennen, ondervinden we minder pijn en krijgen we de mogelijkheid om beter door te slapen. En staan uit beter uitgerust op. Het is is zeker de aankoop waard . Nu nog een laatste aankoop voor een ergonomisch hoofdkussen voor mezelf. Mijn echtgenoot heeft er reeds eentje en is zeer tevreden.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn meer

Beste Christel, beste Joppe, Fijn om uw ervaring te mogen lezen. En dankuwel voor de mooie review! Fijn paasweekend, het Dorsoo-team.

Na 2 jaar aanhoren hoe geweldig Dorsoo is... zelf een gekocht.

Is je rug kapot, blijft hij kapot, maar veel beter slapen dan dit gaat toch niet worden... :) Heel goede dienst na verkoop en installatie. Beetje prijzig, maar gelukkig is er afbetaling in termijnen mogelijk.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn meer

Beste Sven, Dankuwel voor de mooie review! We wensen u de best mogelijke nachtrust toe, Groetjes van het Dorsoo-team.

Top bed

en geweldige dienst bij/na verkoop.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Sven, Dankjewel voor de mooie reactie! :-) Groetjes van het Dorsoo-team.

Service was TOP. Vriendelijke vrolijke plaatsingsdienst.

Heel goede uitleg gekregen in de Dorsoowinkel. Vriendelijk. Vriendelijke vrolijke plaatsingsdienst.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Inge, Tof, onze mannen kunnen idd heel vrolijk zijn :-D. Dankuwel voor de mooie beoordeling! Groetjes van het Dorsoo-team.

rugklachten bij het ontwaken zijn verdwenen!!

heel goede service, prima uitleg en opvolging

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn meer

Beste Marc, Blij te lezen dat u goed slaapt, en bedankt voor de complimenten voor onze medewerkers. Onze beste wensen voor 2024! het Dorsoo-team.

TOP. Een ongelooflijke ervaring. Geen rugklachten meer

De ontvangst is telkens alsof je bij vrienden binnenkomt. Met wat een expertise wordt over de producten en aangepaste adviezen gegeven. Of het nu over de Dorsoo techniek gaat of over accessoires zoals hoofkussen enz telkens een diepgaand professioneel advies. TOP.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn meer

Beste Guy, Dankjewel voor de mooie complimenten en de puike review. Het doet heel veel plezier :-). Een fijne kerst en goed eindejaar vanwege het Dorsoo-team!

Positief

Positieve ervaring

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn meer

Beste Albert, Dankjewel voor de positieve beoordeling! Hartelijke groeten, het Dorsoo-team

Effe wennen

Zowel m’n echtgenoot als ik hebben nu een matras van dorsoo, Hij was het na een nachtje al gewoon en heeft heerlijk geslapen, Bij mij heeft het een paar dagen geduurd, Ik moest m’n hoofdkussen aanpassen, Maar nu slapen we allebei als roosjes! De investering zeker waard

Dag Veerle, Bedankt voor de mooie beoordeling! Groetjes, Team Dorsoo

Gewoonweg excellent

We hadden zware heupproblemen en door onze nieuwe bed merken we een serieuze verbetering. Bovendien worden we veel minder tussentijds wakker en hebben we een uitgerust gevoel. Wij zijn ontzettend tevreden van deze aankoop en hadden het veel sneller moeten doen.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn meer

Beste Chantal, We vinden het heel fijn om dit te vernemen :-) Bedankt voor deze mooie review! Groetjes, het Dorsoo-team

Rugvriendelijk slaapcomfort

Door op een Dorsoo te slapen is het slaapcomfort toegenomen. De ondersteuning wordt op elk moment aangepast aan je slaaphouding waardoor je lichaam optimaal kan herstellen en je uitgerust aan de dag kan beginnen.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn meer

Beste Thomas, Bedankt voor de mooie, gevatte reactie en review. :-) Een heel fijn weekend gewenst! het Dorsoo-team.

zeer goed

zeer goed

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste An, Dankjewel voor de positieve beoordeling! Groetjes van het Dorsoo-team.

Prima professionele onderneming - van winkel tot levering

EIGEN proces. Niet effen bestellen in buitenland en wachten tot je een levering bijeen hebt en dan door de goedkoopste mensen laten leveren. Goede bereikbaarheid. Deskundige uitleg. Eigen concept dat volgens mij efficiënt is. Eigen productie dus snelle levering Echte terugneemgarantie die bewijst dat ze achter hun product staan. Deskundige en zeer behulpzame en efficiënte levering.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Patrick, Dankjewel voor de mooie beoordeling! We hadden het niet beter kunnen verwoorden :-) Groetjes van het Dorsoo-team.

Na jaren van slecht slapen en pijn een herstellende slaap

Wij mochten 2 maanden proefslapen en … 11 jaar later nog steeds top, juist nieuwe matrassen geleverd, de technieker keek ook meteen het bed na, dit is de beste koop ooit! Wij zijn zeer tevreden! Dirk en Karin

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Dirk, beste Karin, Super bedankt voor de mooie beoordeling! Heel fijn om jullie terug te mogen bedienen. :-) Fijn weekend, het Dorsoo-team.

Ten Beukenboom 13

9400 Oost-vlaanderen

0324-54319721

Over Dorsoo

Bij Dorsoo gaat het om uw nachtrust, én om uw rug. Daarom hechten we veel belang aan het resultaat van onze producten en aan uw tevredenheid. Vandaar deze onafhankelijke enquête. Hartelijk dank alvast om deze voor ons in te vullen. Paul Van Raemdonck - Zaakvoerder