Goed.

Persoonlijk slaap ik overal goed en mijn rug doet niet minder pijn want kan volgens verschillende specialisten niet meer verbeteren. Mijn echtgenote is een moeilijkere slaper doch zij ervaart wel dat ze beter slaapt.

• Sinds ik een Dorsoo heb, slaap ik: Even goed
  • Rugpijn 's nachts en 's morgens: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Evenveel rugpijn
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Evenveel rugpijn

Beste Leo, Bedankt voor de eerlijke review. Altijd welkom als we jullie met iets kunnen verder helpen. Groetjes, het Dorsoo-team.

Eindelijk comfort en de ondersteuning die mijn rug verdient

In 2013 heb ik voor de 1ste keer een hernia gekregen. Eind 2023 een 2de hernia op dezelfde plek ( L5/S1). Ik heb toen beslist om eindelijk te investeren in een goede nachtrust daar ik een operatie wil vermijden. Wij slapen sinds een 4tal weken in het Active+ systeem van Dorsoo en zijn zéér tevreden over het comfort en de ondersteuning. Ik merkte het comfort en ondersteuning onmiddellijk en dit in combinatie met spierversterkende oefeningen overdag zorgen ervoor dat ik momenteel geen nieuwe operatie hoef te ondergaan. Wij raden het dus zeker aan om Dorsoo een kans te geven. Een investering in gezondheid is nu éénmaal belangrijk. Ook wil ik graag het uitstekende persoonlijke advies, de opvolging en het proces tot levering benadrukken. Je wordt persoonlijk op de hoogte gehouden en er wordt persoonlijk gekeken naar jouw specifieke noden! Bedankt hiervoor.

• Sinds ik een Dorsoo heb, slaap ik: Veel beter
  • Rugpijn 's nachts en 's morgens: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Gilles, Uw verhaal is voor ons heel fijn. Dankjewel om het zo goed te beschrijven. We wensen u de best mogelijke nachtrust toe! Groetjes van het Dorsoo-team.

Zeker een aanrader voor mensen met rugklachten.

Beide zijn we mensen met redelijk wat rugklachten . Nu we al een aantal weken ons bedje gewennen, ondervinden we minder pijn en krijgen we de mogelijkheid om beter door te slapen. En staan uit beter uitgerust op. Het is is zeker de aankoop waard . Nu nog een laatste aankoop voor een ergonomisch hoofdkussen voor mezelf. Mijn echtgenoot heeft er reeds eentje en is zeer tevreden.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn meer

Beste Christel, beste Joppe, Fijn om uw ervaring te mogen lezen. En dankuwel voor de mooie review! Fijn paasweekend, het Dorsoo-team.

Na 2 jaar aanhoren hoe geweldig Dorsoo is... zelf een gekocht.

Is je rug kapot, blijft hij kapot, maar veel beter slapen dan dit gaat toch niet worden... :) Heel goede dienst na verkoop en installatie. Beetje prijzig, maar gelukkig is er afbetaling in termijnen mogelijk.

• Sinds ik een Dorsoo heb, slaap ik: Veel beter
  • Rugpijn 's nachts en 's morgens: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn meer

Beste Sven, Dankuwel voor de mooie review! We wensen u de best mogelijke nachtrust toe, Groetjes van het Dorsoo-team.

Top bed

en geweldige dienst bij/na verkoop.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Sven, Dankjewel voor de mooie reactie! :-) Groetjes van het Dorsoo-team.

Service was TOP. Vriendelijke vrolijke plaatsingsdienst.

Heel goede uitleg gekregen in de Dorsoowinkel. Vriendelijk. Vriendelijke vrolijke plaatsingsdienst.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Inge, Tof, onze mannen kunnen idd heel vrolijk zijn :-D. Dankuwel voor de mooie beoordeling! Groetjes van het Dorsoo-team.

rugklachten bij het ontwaken zijn verdwenen!!

heel goede service, prima uitleg en opvolging

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn meer

Beste Marc, Blij te lezen dat u goed slaapt, en bedankt voor de complimenten voor onze medewerkers. Onze beste wensen voor 2024! het Dorsoo-team.

TOP. Een ongelooflijke ervaring. Geen rugklachten meer

De ontvangst is telkens alsof je bij vrienden binnenkomt. Met wat een expertise wordt over de producten en aangepaste adviezen gegeven. Of het nu over de Dorsoo techniek gaat of over accessoires zoals hoofkussen enz telkens een diepgaand professioneel advies. TOP.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn meer

Beste Guy, Dankjewel voor de mooie complimenten en de puike review. Het doet heel veel plezier :-). Een fijne kerst en goed eindejaar vanwege het Dorsoo-team!

Positief

Positieve ervaring

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn meer

Beste Albert, Dankjewel voor de positieve beoordeling! Hartelijke groeten, het Dorsoo-team

Effe wennen

Zowel m’n echtgenoot als ik hebben nu een matras van dorsoo, Hij was het na een nachtje al gewoon en heeft heerlijk geslapen, Bij mij heeft het een paar dagen geduurd, Ik moest m’n hoofdkussen aanpassen, Maar nu slapen we allebei als roosjes! De investering zeker waard

Dag Veerle, Bedankt voor de mooie beoordeling! Groetjes, Team Dorsoo

Gewoonweg excellent

We hadden zware heupproblemen en door onze nieuwe bed merken we een serieuze verbetering. Bovendien worden we veel minder tussentijds wakker en hebben we een uitgerust gevoel. Wij zijn ontzettend tevreden van deze aankoop en hadden het veel sneller moeten doen.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn meer

Beste Chantal, We vinden het heel fijn om dit te vernemen :-) Bedankt voor deze mooie review! Groetjes, het Dorsoo-team

Rugvriendelijk slaapcomfort

Door op een Dorsoo te slapen is het slaapcomfort toegenomen. De ondersteuning wordt op elk moment aangepast aan je slaaphouding waardoor je lichaam optimaal kan herstellen en je uitgerust aan de dag kan beginnen.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn meer

Beste Thomas, Bedankt voor de mooie, gevatte reactie en review. :-) Een heel fijn weekend gewenst! het Dorsoo-team.

zeer goed

zeer goed

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste An, Dankjewel voor de positieve beoordeling! Groetjes van het Dorsoo-team.

Prima professionele onderneming - van winkel tot levering

EIGEN proces. Niet effen bestellen in buitenland en wachten tot je een levering bijeen hebt en dan door de goedkoopste mensen laten leveren. Goede bereikbaarheid. Deskundige uitleg. Eigen concept dat volgens mij efficiënt is. Eigen productie dus snelle levering Echte terugneemgarantie die bewijst dat ze achter hun product staan. Deskundige en zeer behulpzame en efficiënte levering.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Patrick, Dankjewel voor de mooie beoordeling! We hadden het niet beter kunnen verwoorden :-) Groetjes van het Dorsoo-team.

Na jaren van slecht slapen en pijn een herstellende slaap

Wij mochten 2 maanden proefslapen en … 11 jaar later nog steeds top, juist nieuwe matrassen geleverd, de technieker keek ook meteen het bed na, dit is de beste koop ooit! Wij zijn zeer tevreden! Dirk en Karin

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Dirk, beste Karin, Super bedankt voor de mooie beoordeling! Heel fijn om jullie terug te mogen bedienen. :-) Fijn weekend, het Dorsoo-team.

De service is uitstekend!

In de winkel kreeg ik een zeer uitgebreide uitleg. Er werd veel tijd uitgetrokken om gedetailleerde informatie te geven op maat van mijn toegelichte problemen. Aan de zijkant van het bed is duidelijk zichtbaar op welke wijze de rug ondersteund wordt. Ik heb verschillende soorten matrassen en hoofdkussens kunnen testen om concreet te kunnen ervaren hoe dat voelt. Een keuze maken is dan gemakkelijker. De hygiëne werd goed in acht genomen want er werd ter plaatse per persoon een handdoekje voorzien om op het geteste hoofdkussen te leggen. De levering van het bed met matras en hoofdkussen gebeurde snel, efficiënt en met zorg. Het was duidelijk op welke wijze het geheel in elkaar werd gezet.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn meer

Beste Chris, Hartelijk dank voor uw uitgebreid relaas, de complimenten en de mooie beoordeling. :-) Alvast een fijn weekend, het Dorsoo-team.

‘S ochtends soepel wakker zonder rugklachten na een nacht zalig geslapen te hebben

Ik kijk telkens weer uit na een reis/vakantieperiode om opnieuw in dit Dorsoo- bed te slapen . Het bed geeft je een goede ondersteuning, comfortabel gevoel en voornamelijk s morgens een soepele rug .

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Hedwige, Bedankt voor de mooie beoordeling! Doet plezier :-) Groetjes van het Dorsoo-team.

Van furieus naar blij

Mijn eerste nachten op het bed waren een heuse ramp. Ik was geradbraakt en moest zelfs naar de specialist omdat bestaande problemen drastisch verergerd waren. Een furieuzere klant als ik kon je niet hebben, daar mag je zeker van zijn. Ondanks mijn woede, want ja, het zijn voor mij best heel dure bedden, heb ik het nog een kans gegeven om een aanpassing te laten doen waar ik eigenlijk niet in kon geloven. Maar ik gaf het het voordeel van de twijfel. Na opnieuw geprobeerd te hebben was ik nog niet direct overtuigd gezien ik nog steeds enorme pijn hield maar in overleg met mijn kinesist heb ik het aantal uren slapen op dit bed opgebouwd en zo kon mijn lichaam wennen en ik moet zeggen dat ik nu best goed slaap op mijn dorsoo. Het heeft even geduurd maar mijn nachtrust is een pak verbeterd. Pijnvrij ben ik verre van en kan ook niet, maar de intensiteit is een pak draaglijker geworden en maakt dat ik een tevreden klant ben geworden al had ik dit zelf niet meer kunnen voorstellen! Dus de boodschap is om het toch tijd te geven en in overleg te gaan als het begin even dik tegenslaat want het tij kan verkeren!!! Blij dat ik op een dorsoo slaap!

• In welke winkel heeft u aangekocht? Dorsoo Aartselaar
  • Sinds ik een Dorsoo heb, slaap ik: N.v.t.
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Saskia, Bedankt om jouw verhaal hier neer te pennen. We weten dat slaap een heel persoonlijke aangelegenheid is, net als rugklachten. Voor de klanten die een extraatje nodig hebben om een goed resultaat te bekomen, steken wij ook een tandje bij :-). We wensen jou de best mogelijke nachtrust toe, op alle vlakken. Groetjes, Team Dorsoo

Elke ochtend fris en monter opstaan zonder pijn

Na een rugoperatie gingen we op zoek naar een nieuw bed. We kregen hopen advies en hebben veel matrassen getest. Bij dorsoo kregen we meteen een goed gevoel! We hadden nog geen seconde spijt van onze aankoop. Eén nadeel wel.....wij gaan niet graag meer op vakantie want we slapen nergens beter dan thuis.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn meer

Beste Isabelle, Dankjewel voor de mooie beoordeling, superfijn :-). Vele groetjes, het Dorsoo-team.

Geweldig product

Zeer goed product en doet voor wat we het gekocht hadden, kan het zeker aanraden voor andere rug lijders.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn meer

Beste Chris, Dankjewel voor de mooie reactie! :-) Warme groeten, het Dorsoo-team

Een echte aanrader voor al wie houdt van een fijne en gezonde nachtrust!

Wij zijn in alle opzichten heel tevreden over onze aankoop. Dorsoo geeft de juiste ondersteuning aan je lichaam om heerlijk en comfortabel te kunnen slapen. De elektrisch verstelbare bodem is echt een must voor een optimaal comfort.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn meer

Beste Marcia, Dankjewel voor de mooie beoordeling :-)! We wensen jou een fantastische nachtrust toe. Groetjes, het Dorsoo-team

Ik ben niet meer met rugpijn opgestaan sinds de eerste nacht op Dorsoo

Ik stond al enkele weken op met een verkrampte onderrug, zodat ik niet meer rechtop kon lopen bij het opstaan. Het was krom lopen en eerder strompelen dan stappen. Na de eerste nacht op het Dorsoo bed kon ik gewoon rechtop lopen, en nu al bijna twee weken, geen enkele keer nog last gehad.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn meer

Beste Yves, Super te lezen. Dat zijn hele mooie effecten van een ergonomische nachtrust :-). Bedankt om dit te delen! Veel groetjes van het Dorsoo-team.

ik slaap zeer goed . geen rugpijn.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste André, Dankjewel voor de mooie beoordeling. Groetjes, het Dorsoo-team.

Prima comfortabelslaapconcept

Zeer professionele uitleg en demo door de klantvriendelijke verkoper Waren direkt overtuigd van het concept en kunnen dit beamen na 3 weken een zalige comfortabele nachtrust te hebben beleefd

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn meer

Beste Johny, Heel fijn te vernemen :-). Bedankt voor deze mooie review! Alvast een fijn weekend gewenst. Het Dorsoo-team.

We slapen gewoon beter!!!

vrouw heeft naar eigen zeggen een dieper en meer ontspannen slaappatroon we woelen minder (minder draaien en keren in de slaap) kortom beter uitgerust

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Danny, Bedankt voor de mooie review en dito reactie! Veel slaapplezier gewenst. :-) Veel groetjes van het Dorsoo-team.

Over Dorsoo

Bij Dorsoo gaat het om uw nachtrust, én om uw rug. Daarom hechten we veel belang aan het resultaat van onze producten en aan uw tevredenheid. Vandaar deze onafhankelijke enquête. Hartelijk dank alvast om deze voor ons in te vullen. Paul Van Raemdonck - Zaakvoerder