voortreffelijk!

• In welke winkel heeft u aangekocht? Dorsoo Sint-Niklaas
  • Sinds ik een Dorsoo heb, slaap ik: Veel beter
  • Rugpijn 's nachts en 's morgens: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: N.v.t.

Prima!

Vriendelijk personeel, goede uitleg, goede service en dienst na verkoop.

• Sinds ik een Dorsoo heb, slaap ik: Veel beter
  • Rugpijn 's nachts en 's morgens: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Effectief slapen zonder rugpijn of andere pijn.

Bekwaam personeel met aandacht voor de klant. Zeer veelzijdig slaapsysteem door wetenschap onderbouwd. Zeer flexibel bedrijf, ook al mocht het product alsnog niks voor jou zijn. Kortom een aanrader voor iedereen!

• Sinds ik een Dorsoo heb, slaap ik: Uitstekend
  • Rugpijn 's nachts en 's morgens: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn meer

Vriendelijke correcte ontvangst met voldoende info. Slaapsysteem voldoet volledig aan de verwachting.

• In welke winkel heeft u aangekocht? Dorsoo Leuven
  • Ik heb Dorsoo leren kennen via: Kinesist, osteopaat, dokter, rugschool, chiropractor
  • Sinds ik een Dorsoo heb, slaap ik: Veel beter
  • Rugpijn 's nachts en 's morgens: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: N.v.t.
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Heel vriendelijk personeel.Spijtig voor het electriciteitscontact:bed te ver L.

Zeer goede en klantvriendelijk service. Uitleg 10/10. Waren op verlof in buitenland.Eenmaal in ons Dorsobed : wat een gunstig verschil: veel diepere slaap wegens de pijnloosheid van bed en matras----dus gunstigere slaap : betere bloeddruk en polsslag. (geen apnoesymptomatologie). Nog eens bedankt voor de goede en uitgebreidde raad. E.Gilissen

• Dienst-na-verkoop N.v.t.
  • Ik heb Dorsoo leren kennen via: Passant / winkelpunt gezien
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Top service en zeer vriendelijk personeel

Een Dorsoo-bed is zijn prijs dubbel en dik waard. Het comfort is gewoon fenomenaal. Hun slogan "slapen zonder rugpijn" is effectief een feit.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Goede uitleg gekregen. Vriendelijk en vlotte service!

Duidelijke uitleg gekregen in de winkel in Sint -Niklaas. Snelle levering en een goede plaatsing.

• In welke winkel heeft u aangekocht? Dorsoo Sint-Niklaas
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: N.v.t.

Zeer goede service en een fantastisch produkt

Bij een eerste kennismaking hebben we een duidelijke uitleg gekregen over het produkt, de werkwijze en de service. De plaatsing verliep vlot. Door omstandigheden liep de opvolging vertraging op. Maar de proefperiode werd gewoon verlengd. Op basis van onze feedback werd er thuis een aanpassing gedaan en zijn wij super tevreden !!!

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Afspraken bij de verkoop werden ook nageleefd bij de levering. Algemeen zeer tevreden. Top.

Alle nodige tijd en uitleg in de winkel gekregen. Alsook de afspraken die werden gemaakt bij de aankoop. Strikt nageleefd en zeker alles op afgesproken tijdstip geleverd. Vakkundige montage met nodige uitleg. Er was een onregelmatigheid met een motor voor verstelling kopstuk. Dit werd direct gemeld en binnen de 7 dagen werd dit opgelost. Afspraken worden zeker nageleefd. Ook het opvolgen en contact na verkoop en levering, zeer tevreden. Algemeen dikke proficiat aan alle personen, kennen hun vak en weten waarover ze praten. Dank u voor de betere nachtrusten.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Zeer tevreden! Na een moeilijke start......

Onze keuze was een dorsoo bed van 1,60m... daar we die breedte zo gewoon waren....We hadden pech...het liggen is anders door de hydraulische pompjes... ons bestaande bed was 1,60m met een vlakke lattenbodem en matras in één deel...Bij dorsoo is het systeem heel anders...en dat was het probleem, we hadden geen plaats genoeg in bed en verstoren mekaar in onze slaap...we zijn naar de winkel bij Nele geweest, ze was heel bezorgd met ons, en gaf ons de tijd... Terug contact genomen met Nele of we het bed mochten omwisselen voor een bed van 1,80m, dat was geen probleem, alles verliep perfect! Ongelooflijk, nu is het comfortabel slapen, in één woord...ZALIG! Met heel veel dank, in het bijzonder aan Nele, super service... en ook aan het hele team! Slapen in een dorsoo bed is een aanrader!

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn meer

Prima materiaal , perfect slaapresultaat . Top service.

goede sercice

goede uitleg gekregen en vriendelijk onthaal zeer vriendelijk voor ,,service na aankoop

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Professionele uitleg, vriendelijkheid en geduldigheid met de klanten. Dorsoo komt zijn beloftes waar

Deskundige uitleg, vriendelijkheid en geduldigheid. Dorsoo komt zijn beloftes na.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn meer

De Rolls-Royce onder de bedden!

Sinds ik het Dorsoo slaapsysteem gebruik, slaap ik veel vaster en heb veel minder rugklachten.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

zeer goede service en het personeel gaf uitgebreid informatie

In de winkel werd veel tijd besteed aan een uitgebreide uitleg en mochten we de verschillende soorten matrassen uitproberen. De levering gebeurde exact zoals werd afgesproken. We werden goed op voorhand verwittigd via mail. de levering en installatie werd perfect uitgevoerd binnen een 1/2h. kortom een heel goede service. We genieten ondertussen van ons nieuwe bed en een betere nachtrust.

• Dienst-na-verkoop N.v.t.
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Veronique, Hartelijk dank voor deze topscore. Geniet nog van jullie nachtrust. Groetjes, Het Dorsoo-team

schitterend systeem

Na jaren van spierpijnen/rugpijn en onderbroken nachten eindelijk wat meer rust gevonden... De combinatie van het pompsysteem en de soepele matras zorgt voor een perfecte ondersteuning. Hierdoor vind ik makkelijker een comfortabele slaaphouding, kunnen mijn spieren meer ontspannen en heb ik minder pijn in rug, nek, schouders... Vandaar ook minder onderbroken nachten, niet meer geradbraakt opstaan en dus meer uitgerust 's morgens! De stand van de lattenbodem pas ik dagelijks aan om de beste slaaphouding te vinden en de spieren te ontlasten... telkens een hele opluchting! Dit is goud waard! Het persoonlijk advies en de verdere opvolging na verkoop zijn een enorm pluspunt!

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Grietje, Dankjewel voor de mooie score. Die is voor ons ook goud waard! Groetjes, Het Dorsoo-team

Een professionele aanpak.

Leuke samenwerking en gecharmeerd door het bloemetje achteraf. Inspanning van de verkoper en de dienst om achteraf uit eigen initiatief het oude bedkader te willen aanpassen.

• In welke winkel heeft u aangekocht? Dorsoo Deinze
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn meer

Beste Tony, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling en reactie. Groetjes van het Dorsoo-team.

perfecte service

Wij hebben al 15 jaar een Dorsoo bed. Wij zijn super tevreden. Zij hebben een perfecte service. Nooit geen rugklachten meer. H van Leeuwen Beneden-Leeuwen.

• In welke winkel heeft u aangekocht? Dorsoo Oostende
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn meer

Beste Hans, Bedankt voor de mooie reactie en puike beoordeling! Fijn weekend en groetjes van het Dorsoo-team.

Ik voel me verlicht in mijn pijn (artrose) en uitgeslapen.

Na vele matrassen geprobeerd te hebben, blijf ik nu bij Dorsoo. Ook het slaapsysteem heeft mijn leven verbetert; als ik ga liggen op het bed, krijgt mijn hele lichaam steun en vind gemakkelijker slaap. ‘S ochtends ben ik uitgerust en heb geen last van mijn artrose. Ik heb het zelfs al aangeraden bij mijn ostheopaat voor andere patiënten!

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Anya, Super bedankt voor de mooie review! Groetjes en fijn weekend, Het Dorsoo-team.

Met Dorsoo slapen we op onze twee oren!

Toegegeven, de bedden van Dorsoo zijn niet goedkoop, maar sinds we er vorig jaar eentje gekocht hebben, hebben we nog geen spijt gehad! 't Feit dat je hun bedden voor twee maanden mag uitproberen, vonden we erg geruststellend. Oh en na enkele weken begon het bed aan een kant een beetje te piepen als we erop gingen zitten, maar Dorsoo is de week zelf nog langsgekomen en heeft het definitief verholpen. Echt wel een aanrader!

• Ik heb Dorsoo leren kennen via: Passant / winkelpunt gezien
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn meer

Beste Paul, Bedankt voor de uitgebreide review en puike punten! Fijn te lezen dat u tevreden bent. Groetjes van het Dorsoo-team.

de perfecte keuze !

We zijn super tevreden, we raden iedereen aan deze investering te doen ! Ook bedankt voor de goede opvolging na levering !

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Veerle, We zijn ook heel blij met jullie als klant! Bedankt voor de mooie review. Groetjes van het Dorsoo-team.

Goede service, goede afspraken en vlekkeloze levering.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Peter, Dat is heel fijn te lezen. Bedankt voor de puike beoordeling. Groetjes en fijn weekend. Het Dorsoo-team.

deskundig

goede bespreking, luisterend oor, probleemoplossend,

• Sinds ik een Dorsoo heb, slaap ik: Even goed

deskundig

goede bespreking, luisterend oor, probleemoplossend,

• Sinds ik een Dorsoo heb, slaap ik: Even goed
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: N.v.t.

Beste Peter, Bedankt voor uw mooie beoordeling! Groetjes van het Dorsoo-team.

Zeer tevreden van bestelling tot levering

Goede uitleg van verkoop tot nazorg bij wisseling naar soft.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Pierre, Bedankt voor de mooie beoordeling! Groetjes van het Dorsoo-team.

Over Dorsoo

Bij Dorsoo gaat het om uw nachtrust, én om uw rug. Daarom hechten we veel belang aan het resultaat van onze producten en aan uw tevredenheid. Vandaar deze onafhankelijke enquête. Hartelijk dank alvast om deze voor ons in te vullen. Paul Van Raemdonck - Zaakvoerder

Filter op Taal