een aanrader

super tevreden

• Sinds ik een Dorsoo heb, slaap ik: Veel beter
  • Rugpijn 's nachts en 's morgens: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn meer

Beste Alain, Bedankt om de tijd te nemen om ons aan te bevelen en te beoordelen! Nog vele mooie nachten gewenst. Groetjes, het Dorsoo-team

Duidelijk een doeltreffend systeem

Onze rug kan s nachts recupereren waardoor wij s ochtends zonder pijn opstaan. Dat effect was niet meteen voelbaar maar na enkele weken voelen wij een groot verschil met ons vorig bed.

• Sinds ik een Dorsoo heb, slaap ik: Veel beter
  • Rugpijn 's nachts en 's morgens: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Sabine, Recuperatie is inderdaad heel belangrijk. Blij dat we jullie daarmee verder hebben kunnen helpen. Nog vele goede nachten gewenst. Groetjes, het Dorsoo-team

Goede uitleg en service

Goede uitleg van hoe dit matras werkt. Prima service Na ‘n aantal nachten, betere nachtrust en minder last van de onderrug. Draai nu veel minder in bed. Jaren eerder moeten aanschaffen

• In welke winkel heeft u aangekocht? Dorsoo Geel
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Monique, Wat fijn te lezen! Hartelijk dank voor de mooie woorden en beoordeling. Nog vele fijne nachten gewenst. Groetjes, het Dorsoo-team

's morgens telkens uitgerust !

Beste bed/matras ooit.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn meer

Beste Marc, Fijn te lezen dat we jou goed konden helpen. Bedankt voor de mooie beoordeling! Nog vele mooie nachten gewenst. Groetjes, het Dorsoo-team

Goed slaapcomfort Goede en snelle service voor omwisselen matras

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: N.v.t.

Beste Nancy, Bedankt voor de mooie woorden en dito beoordeling. Nog vele goede nachten gewenst. Groetjes, het Dorsoo-team

Prima service, uitleg en correcte levering

Prima ontvangen. een correcte uitleg gekregen. Ook de levering was tip top.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Peter, Hartelijk dank voor de positieve beoordeling! Nog vele fijne nachten gewenst. Groetjes, het Dorsoo-team

Mijn rug voelt zich opmerkelijk beter sinds ik het Active+ slaapsysteem heb aangeschaft.

Na een uitgebreide uitleg en (prijs)afweging, toch voor Dorsoo Active+ gekozen. Na de bestelling werden al vlug de afspraken gemaakt voor levering die perfect op tijd gebeurde. De levering verliep vlot en zonder problemen. Spijtig dat de proefkussens vergeten waren, maar dat werd snel geregeld. Sinds we in het Dorsoo-bed slapen is onze nachtrust er duidelijk op vooruit gegaan: geen stijve/pijnlijke rug meer bij het opstaan, een betere nachtrust, ... De aanpassing aan het nieuwe bed ging vlot en zonder onaangename bijwerkingen.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Kris, Dank u wel voor de eerlijke reactie. Leuk om te horen dat ons Dorsoo-slaapsysteem jullie zo goed bevalt, geniet er maar elke nacht met volle teugen van! Groetjes, het Dorsoo-team

eindelijk 's morgens uitgeslapen

Hoewel niet meer uren in bed dan vroeger (integendeel zelfs), toch een zeer goed gevoel bij het opstaan van "uitgeslapen zijn".

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Eric, Wat fijn te lezen! Blij dat we jou konden van dienst zijn. Nog vele mooie nachten gewenst. Groetjes, het Dorsoo-team

Zeer goede kwaliteit en topservice.

Na reeds jaren last te hebben van hevige pijn in de onderrug, had ik besloten om te investeren in een goed bed. Uitleg in de winkel was zeer professioneel en uitgebreid. Ook leuk om door de oprichter van dit bedrijf met veel passie te horen praten over de producten van Dorsoo. Ik koop ook liever bij een Belgisch familiebedrijf die goede service geeft. Na mijn operatie aan een dubbele hernia was dit bed geen overbodige luxe voor mijn herstel. Bed werd correct op de gemelde datum geleverd en geïnstalleerd. Geen goedkoop bed, maar het is de investering zeker waard als je rugklachten hebt.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Cedric, Bedankt voor dit mooie verhaal. Doet ons veel plezier dit te mogen lezen. Wij wensen u een goede nachtrust toe! Groetjes, het Dorsoo-team

Vriendelijkheid mag beter

Verkoper niet heel vriendelijk Al had ik vlug gekozen Heb een verkoopster gehoord met zen andere klant die veel meer uitleg en vriendelijker was ! Vroeg om misschien harder matras maar heeft heeft mij afgeraden want zou last van mijn heup krijgen en is voor zwaardere mensen ! Weet niet als het daardoor is dat ik rugpijn heb nu want had daarvoor geen last ! Maar zal verkoper maar geloven zeker Is wel geen goedkope aankoop geweest en had toch liever een vriendelijker uitleg gehad , spijtig. Heb de kans niet gehad om een hardere matras te proberen ! Maar had liever haar gehad had mij beter gevoel gegeven !

• Sinds ik een Dorsoo heb, slaap ik: Even goed
  • Rugpijn 's nachts en 's morgens: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Meer rugpijn
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Evenveel rugpijn

Eindelijk 's morgens terug fit kunnen opstaan !

na jaren zoeken naar een comfortabel bed en matras omwille van rugpijn, eindelijk bij Dorsoo de verlossing gevonden. Goeie, vriendelijke service. Zonder opdringen en zelfs met thuis ter plaatse advies geven! We sliepen vanaf de eerste nacht heerlijk en staan sindsdien 's morgens uitgerust en energiek op.

• In welke winkel heeft u aangekocht? Dorsoo Roeselare
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Marnix, Dank u wel voor de mooie woorden en dito beoordeling! Nog vele fijne nachten gewenst. Groetjes, het Dorsoo-team

Super kwaliteit en service!

Na de eerste nacht wisten we al dat we nooit meer terugwillen naar iets anders.

• In welke winkel heeft u aangekocht? Dorsoo Roeselare
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Robin, Leuk te lezen dat jullie tevreden zijn! Bedankt voor de positieve beoordeling en de aanbeveling. Nog vele mooie nachten gewenst. Groetjes, het Dorsoo-team

Nooit gedacht dat een Dorsoo-bed zo anders en vooral véél beter zou zijn.

Het verschil met een andere matras & bedsysteem is erg groot. Het is één of twee nachtjes wennen omdat je “anders” ligt, maar daarna voelt het zo natuurlijk en vertrouwd aan dat je niet meer zonder kunt/ wilt. Wij ervaren op onze reizen steeds weer het gemis van ons Dorsoo-bed, hoe mooi en goed die hotelbedden ook beweren te zijn. Neem daarbij het vriendelijke onthaal en begeleiding in de winkel en de prima levering ... dan is de keuze snel gemaakt. Intussen al meer dan 10 jaar trouwe Dorsooklanten.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn meer

Beste Bob, Heel erg bedankt voor de mooie woorden! Het doet ons veel plezier. Nog vele goede nachten gewenst. Groetjes, het Dorsoo-team

Slapen als een roos

De kwaliteit van het dorsoo systeem kan ik zeker als uitmuntend bestempelen. Als rugpatiënt weet ik direct welk systeem me een slaap geeft waarvan ik s’morgens uitgerust en vol energie een dag kan aanvatten.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn meer

Beste J, Wat fijn te lezen! Bedankt voor uw mooie woorden, we zijn blij dat we jou konden van dienst zijn. Nog vele fijne nachten gewenst. Groetjes, het Dorsoo-team

Wijzelf slapen reeds 7 jaar op een dorsoo bed

Rug en nekklachten verdwijnen Volledige uitleg gekregen 7 jaar geleden in roeselare .

• In welke winkel heeft u aangekocht? Dorsoo Deinze
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Karine, Dank u wel voor uw fijne woorden en dito beoordeling. Wij blijven steeds tot uw dienst. Nog vele mooie nachten gewenst. Groetjes, het Dorsoo-team

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Evenveel rugpijn

Beste Rudy, Bedankt om de tijd te nemen om ons te beoordelen en aan te bevelen. Nog vele goede nachten gewenst. Groetjes, het Dorsoo-team

Beste aankoop (investering) van de laatste jaren!

Het was direct een heel groot verschil. Wij slapen veel beter nu en onze rug- en nekpijn is niet meer aanwezig. Heel blij met onze aankoop, de investering waard!

• In welke winkel heeft u aangekocht? Dorsoo Deinze
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn meer

Beste Roselien, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Blij te lezen dat we konden bijdragen. Nog vele fijne nachten gewenst. Groetjes, het Dorsoo-team

Zeer goed en professioneel

Alles werd goed geplaatst en geleverd en we zijn tevreden.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Hilde, Bedankt voor uw fijne reactie! Nog vele mooie nachten gewenst. Groetjes, het Dorsoo-team

Het bed dat ik zocht!!

Na jaren lang geslapen te hebben in een waterbed hebben we nu een waardige vervanger gevonden! Dit bed slaagt in alle verwachtingen, het geeft een volledige ondersteuning, vanaf dag één voelden we dat het klopte!

• In welke winkel heeft u aangekocht? Dorsoo Geel
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Leo, Wat fijn te lezen! Bedankt voor uw positieve beoordeling. Nog vele goede nachten gewenst. Groetjes, het Dorsoo-team

Mijn Dorsoo bed is fantastisch!

Ik had al een tijdje last van mijn heup en rug tijdens het slapen. Via een collega van mij zijn we terecht gekomen in een Dorsoo winkel. De eerste nacht op onze Dorsoo matras was om nooit te vergeten ...zalig ! Pijnloos en goed uitgerust stond ik s'morgens op. We hebben het systeem al 10 jaar in gebruik. De laatste maanden kreeg ik opnieuw last in hals en schouders, onze matras was aan vernieuwing toe. De levering en plaatsing was helemaal in orde. Ik slaap nu terug goed, maar de volgende keer wacht ik geen 10 jaar om de matras te vervangen maar zal ik dat zeker doen na 9 jaar gebruik.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: N.v.t.

Beste Frieda, Hartelijk dank voor uw verhaal te delen en voor de mooie review! Wij blijven steeds tot uw dienst. Nog vele fijne nachten gewenst. Groetjes, het Dorsoo-team

uitstekend

professionele uitleg, zeker niet opdringerig. nemen voldoende tijd om je te informeren en op vragen te antwoorden. op voorhand eens komen kijken of er een lift nodig was voor levering. Levering en plaatsing waren correct en op tijd. een nieuwe matras moet je natuurlijk opnieuw ontdekken, we hebben ook breder genomen dan voorheen 1m80 op 2m10. Dit scheelt uiteraard al wat aan comfort. na een drie - viertal weken ben je het wel goed gewoon. We hebben ook eens gewisseld van plaats. We hadden namelijk een soft en een medium genomen. uiteindelijk zijn we toch maar op onze originele plaats gebleven. ook de klantendienst heeft met ons contact opgenomen om onze slaapervaringen te delen. je kan steeds een omruiling vragen of indien niet tevreden geld terug. we hebben besloten om ze te behouden, want hoe langer je er op slaapt, hoe beter het voelt.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Carla, Bedankt voor uw fijne reactie en review. Doet ons veel plezier dit te mogen lezen. Nog vele mooie nachten gewenst. Groetjes, het Dorsoo-team

We raden het iedereen aan!

Zeer vriendelijke ontvangst in st niklaas en heel professioneel advies gekregen van Nadja! We slapen veel beter dan voordien en opstaan zonder rugpijn is een openbaring!

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Matthieu, Fijn te lezen dat we jou goed konden helpen. Bedankt voor de mooie beoordeling! Nog vele goede nachten gewenst. Groetjes, het Dorsoo-team

Verandering

Wij en ook mijn moeder hebben bij dorsoo het nieuwe systeem gekocht en hebben er nog geen minuut spijt van gehad. Het lichaam en de matras worden één door de flexibiliteit van de lattenbodem.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Johan, Hartelijk dank voor de positieve woorden en dito beoordeling! Nog vele fijne nachten gewenst. Groetjes, het Dorsoo-team

super bed

dit is al het tweede bed van Dorsoo dat wij kopen. Wij kopen niets anders! Aanrader

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn meer

Beste Carl, Heel erg bedankt voor de mooie woorden en dito beoordeling! Het doet ons veel plezier. Nog vele mooie nachten gewenst. Groetjes, het Dorsoo-team

we slapen nu prinsheerlijk

en niet meer als de prinses met de erwt.

• Sinds ik een Dorsoo heb, slaap ik: Uitstekend
  • Rugpijn 's nachts en 's morgens: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: N.v.t.
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: N.v.t.

Beste G&L, Wat fijn te lezen dat jullie nu terug goed slapen. Wij wensen jullie een goede nachtrust toe! Groetjes, het Dorsoo-team

Over Dorsoo

Bij Dorsoo gaat het om uw nachtrust, én om uw rug. Daarom hechten we veel belang aan het resultaat van onze producten en aan uw tevredenheid. Vandaar deze onafhankelijke enquête. Hartelijk dank alvast om deze voor ons in te vullen. Paul Van Raemdonck - Zaakvoerder