Doet wat het belooft!

Na 2 rugoperaties opnieuw quasi pijnloos slapen en opstaan. In het begin is slapen in een Dorsoobed toch een aanpassing. Maar nu is slapen in een niet-dorsoo-bed een aanpassing. Genieten van een goede nachtrust en uitgerust wakker worden.

• In welke winkel heeft u aangekocht? Dorsoo Roeselare
  • Sinds ik een Dorsoo heb, slaap ik: Uitstekend
  • Rugpijn 's nachts en 's morgens: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Topervaring, geen pijn meer in de rug!

Ik had al enkele jaren rugpijn tijdens het slapen door mijn scoliose. Ik slaap nu al een halfjaar in mijn nieuw bed en mijn rugpijn blijft weg snachts! Ik zou niet meer zonder kunnen! :)

• Sinds ik een Dorsoo heb, slaap ik: Uitstekend
  • Rugpijn 's nachts en 's morgens: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Annelies, Super bedankt voor de mooie beoordeling! Groetjes, het Dorsoo-team.

Geweldig bed met een geweldige service

Wij mogen al meer dan 15 jaar genieten van het comfort dat de dorsoo bedden ons bieden. Mijn vrouw en ik zijn allebei rugpatienten. Als het al eens moeilijk gaat vinden we in ons bed de nodige ondersteuning en rust. Wat ik ongelooflijk vindt, is de naservice die ze bieden. Ongezien.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Ronny, Heel erg bedankt voor de mooie woorden! Het doet ons veel plezier. We gaan verder op die weg! Groetjes van het Dorsoo-team.

Één van de beste aankopen van mijn leven!

Mijn ervaringsomschrijving slaat op het Dorsoo systeem in het algemeen èn op de bijhorend matrassen. Mijn Dorsoo is nu 20 jaar nieuw en leidt nog steeds, zoals in het begin, tot ‘verzachting’ van het minder leuke gevoel van terug uit vakantie komen. “Eindelijk weer in mijn lekker bedje, al is de vakantietijd voorbij....”. Om de 10 jaar nieuwe matrassen is weliswaar een ‘must’ en doet je weer 100% genieten van het zalige systeem. Je rug is je elke dag weer dankbaar. Als net gepensioneerde Acupuncturist heb ik in mijn loopbaan ontelbare patiënten geadviseerd om een Dorsoo aan te schaffen, als basis van een efficiënte behandeling. Dit niet enkel voor rugklachten maar als onmisbare ondersteuning voor elke therapie. Genezen doe je immers via je (parasympatische) nachtrust en dit kan enkel in een correcte houding!! Ongeacht welke therapie wordt toegepast. Ik noem mezelf een ‘Dorsoo’-ervaringsdeskundige sinds mijn aankoop!

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste JP, Bedankt om jouw verhaal te delen. Het is voor de Dorsoo medewerkers heel motiverend om te lezen. Groetjes en blijf gezond in deze rare tijden. Paul Zaakvoerder

Het bed doet wat het beloofd te doen nl: Slapen zonder rugpijn.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Luc, Hartelijk dank voor de mooie review! Groetjes, het Dorsoo-team.

Wij slapen supergoe door..... Dorsoo !!.

Wij hadden geen van beide rugproblemen maar hoorden zoveel goeds over Dorsoo matrassen en idd we genieten al bijna 2 maand van fantastische nachtrust!! Zowel Nadja in de winkel te St Niklaas als de jongen voor de levering danken we van harte voor de uitstekende vriendelijke service !!

• Sinds ik een Dorsoo heb, slaap ik: Veel beter
  • Rugpijn 's nachts en 's morgens: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: N.v.t.
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: N.v.t.

Dag Ria, Bedankt voor de mooie beoordeling! We maken het over aan onze mensen :-) Groetjes, het Dorsoo-team.

We zijn heel tevreden met ons bed.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Rik, Hartelijk dank voor de positieve beoordeling! Nog veel mooie nachten gewenst. Het Dorsoo-team.

Professioneel

Alleen maar een positieve ervaring .. professionele uitleg .. zeer vriendelijk en zeer luisterend oor .. ben geholpen door Ingrid

• In welke winkel heeft u aangekocht? Dorsoo Aartselaar
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Sophie, Ingrid kan inderdaad fantastisch luisteren :-). Bedankt voor de mooie beoordeling! Groetjes, het Dorsoo-team.

Fantastisch slaapcomfort, zalig !

Spijt dat we deze niet vroeger aankochten! Een uitstekende matras die door de twee afzonderlijke helften aan ieders noden en comfort tegemoet komt.

• In welke winkel heeft u aangekocht? Dorsoo Ninove
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: N.v.t.

Beste Ingrid, Hartelijk dank voor de positieve beoordeling. Nog veel fijne nachten gewenst! Groetjes en blijf gezond

De begeleiding is prima.

Alles zeer correct en professioneel.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Hendrikus, Hartelijk bedankt voor uw fijne beoordeling! Groetjes van het Dorsoo-team.

Alles perfect in orde.

Alles perfect in orde.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn meer

Beste Ann, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Groetjes van het Dorsoo-team.

Goede service, geen opdringerige verkoper, zalig bed!

Je zorgen glijden van je af van zodra je in bed ligt.

• In welke winkel heeft u aangekocht? Dorsoo Ninove
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Annemie, Hartelijk dank voor uw fijne beoordeling. Doet ons veel plezier. Groetjes van het Dorsoo-team.

Belofte maakt schuld?

Voor mij was de matras van Dorsoo geen verbetering van nachtrust. Gelukkig mocht ik de matras omruilen naar een andere hardheid .. De aanvraag voor omruil was ruim binnen de omruilperiode. Jammer genoeg kon deze door corona maatregelen slechts later uitgevoerd worden. De nieuwe matras was een verslechtering in plaats van verbetering. We hebben dit ASAP gemeld aan Dorsoo met de vraag om terug te gaan naar vorige versie. Een 2de omruil kon niet. Dan maar gebruik maken van de tevredenheidsgarantie en geld terug vragen?? Geen reactie meer .... ondertussen een maand .... Benieuwd of we ze nog gaan horen ...

• Sinds ik een Dorsoo heb, slaap ik: Minder goed
  • Rugpijn 's nachts en 's morgens: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Meer rugpijn
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Meer rugpijn

Beste Toon, Jammer te lezen hoe dit is verlopen. Het is niet onze gewoonte om onze klanten te vergeten. U mag een telefoontje van uw adviseur verwachten. Onze welgemeende excuses. Het Dorsoo-team.

Verbetering van slaapkwaliteit en minder nekpijn

Sinds ik op een matras en kussen van Dorsoo slaap heb ik minder nekpijn. Zowel bij het neerliggen in bed als opstaan voel/heb ik minder pijn/last. Ook heb ik het idee dat ik uitgeruster ben of een betere slaapkwaliteit heb.

• In welke winkel heeft u aangekocht? Dorsoo Aartselaar
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste klant, Hartelijk dank voor uw fijne reactie en positieve review. Groetjes van het Dorsoo-team.

het dorsoo bed voldeed aan de verwachtingen

We waren aangenaam verrast dat we beide een betere nachtrust hadden ook ondervonden we minder last van onze rug.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Eddy, Bedankt voor positieve beoordeling! Groetjes, het Dorsoo-team.

Betere slaapkwaliteit

Ik ben fibromyalgiepatiënt en ik ondervind dat de matras mij comfort en een perfecte slaaphouding geeft. Ik voel s ' nachts geen pijnlijke drukpunten meer en mijn spieren zijn ook meer ontspannen bij het ontwaken . Fijn gevoel om de dag zo te starten .

• In welke winkel heeft u aangekocht? Dorsoo Roeselare
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: N.v.t.

Beste Lien, Bedankt voor uw fijne reactie! Groetjes, het Dorsoo-team.

Een heel goede investering!

Mijn man had veel klachten aan zijn rug. Die zijn natuurlijk niet allemaal weg maar het is alleszins veel verbeterd. Hij slaapt beter en is ook minder stram 's morgens. Een goede investering!

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Lien, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Blij te lezen dat we konden bijdragen. Groetjes van het Dorsoo-team.

Kwalitatief advies

het Geadviseerde matras voldoet helemaal aan onze verwachtingen. De rugpijn van mijn vrouw is veel minder en het slaapgenot is veel beter

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Marc, Bedankt voor de fijne reactie. Leuk te lezen dat jullie goed slapen. Groetjes van het Dorsoo-team.

Heerlijk uitgerust wakker worden.

Na een uitstekend advies en na aankoop een proefperiode die lang genoeg was om de juiste matrassen te zoeken zijn wij veel tevreden met onze aankoop. Goed uitgerust wakker worden en zonder rugpijn, dit is wat wij zochten.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Guido, Bedankt voor uw positieve review. Doet veel plezier om uw reactie te lezen. Groetjes van het Dorsoo-team.

super

Heel jammer dat we er niet vroeger over nagedacht hebben om een DORSO bed aan te kopen. Het is een aanrader voor iedereen , ,geen pijnlijk rug meer bij het ontwaken ,uitgerust opstaan. We vinden het echt zeker de moeite ,ondanks het prijzig kaartje... We hadden dit veel vroeger moeten aanschaffen.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn meer

Beste Jan, Bedankt voor uw fijne reactie en review. Blij u eindelijk als klant te mogen hebben. ;-) Groetjes, het Dorsoo-team.

Het perfecte slaapsysteem

Ik had altijd last van lage rugpijn maar sinds ik Dorsoo slaap ben ik hier helemaal van verlost.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn meer

Beste Peter, Wat fijn te lezen! Bedankt voor uw positieve beoordeling! Groetjes van het Dorsoo-team.

Fijn gevoel

Na constant rugpijn te hebben gehad bij het opstaan, kan ik nu zeggen dat ik 's ochtends pijnvrij kan opstaan. Het systeem van Dorsoo werkt.

• Sinds ik een Dorsoo heb, slaap ik: Even goed
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Johanna, Bedankt voor jouw fijne reactie! Gezonde groeten, het Dorsoo-team.

Vlotte vriendelijke service.

Ze hebben tijd voor jou, goede uitleg, geven tips ivm met punten waar je zelf niet aan denkt. Vlotte omruiling

• Sinds ik een Dorsoo heb, slaap ik: Veel beter
  • Rugpijn 's nachts en 's morgens: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: N.v.t.
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: N.v.t.

Beste Monique, Bedankt voor de mooie woorden en dito beoordeling. Groetjes van het Dorsoo-team

's Morgens uitgeslapen wakker worden met een pijnvrije rug.

's Morgens uitgeslapen wakker worden met een pijnvrije rug. Je voelt echt het verschil met andere, eveneens degelijke slaapsystemen. Heel tevreden met mijn aankoop!

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Jan, Bedankt voor de fijne beoordeling! Groetjes van het Dorsoo-team.

uitstekend!

Bij het opstaan uit ons oud bed hadden wij het gevoel nog even moe te zijn als bij het slapen gaan .Nu na een nachtje slapen in ons Dorsoo bed ,hoe ge ook wakker wordt ,op uw rug ,linker-of rechterzijde altijd dat zalig gevoel en spijt dat ge er uit moet.Ge krijgt voor de kosten van het bed zeker de verwachte kwaliteit terug.Wij zijn zeer tevreden .

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Albert, Bedankt voor jouw positieve review! Groetjes van het Dorsoo-team.

Over Dorsoo

Bij Dorsoo gaat het om uw nachtrust, én om uw rug. Daarom hechten we veel belang aan het resultaat van onze producten en aan uw tevredenheid. Vandaar deze onafhankelijke enquête. Hartelijk dank alvast om deze voor ons in te vullen. Paul Van Raemdonck - Zaakvoerder