Alles super geregeld, van bezoek in de winkel tot en met levering en zelfs omruiling

• Sinds ik een Dorsoo heb, slaap ik: Uitstekend
  • Rugpijn 's nachts en 's morgens: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Ronny, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling! Dat doet ons plezier. We wensen u nog veel fijne nachten toe. Groetjes, het Dorsoo-team

Minder rugpijn na het kiezen van een Dorsoo matras.

Zeer vriendelijke ontvangst in winkel te Aartselaar. Goede uitleg en voldoende tijd uitgetrokken voor ons Eerst voor middelharde matras gekozen maar dan toch gebruik gemaakt van de omruilingsdeal en voor zachte matras gekozen. Was direct in kannen en kruiken. We slapen zalig nu met minder rugpijn.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Kristel, Bedankt voor deze positieve review! We wensen u nog veel zalige nachten toe. Groetjes, het Dorsoo-team

Beste aankoop ooit.

Naar aanleiding van kine wegens maandenlange rugpijn zei de kinesiste dat zijzelf veel baat gevonden had met een Dorsoo bed. Ik had mijn twijfels omdat dit tegen haar eigen inkomsten was. Toch heb ik het risico genomen en een bed en matras voor ons beide aangeschaft. Ongelooflijk maar na 3 dagen was mijn rugpijn verdwenen en dit is nu reeds 3 weken. Dit resulteert dan ook in een betere nachtrust. Ook mijn echtgenote heeft er veel baat bij gevonden. Ik kan het dan ook zeker aanraden aan mensen met rugklachten. Met de bijgeleverde hoofdkussens zijn we nog wat op zoek naar de juiste dikte maar ik ben overtuigd dat dit ook goed komt.

• Sinds ik een Dorsoo heb, slaap ik: Veel beter
  • Rugpijn 's nachts en 's morgens: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn meer

Beste Leo, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling! We vinden het heel fijn om te vernemen dat u de gewenste resultaten boekt met ons slaapsysteem, op vlak van nachtrust en van rugklachten. We wensen u nog veel goede nachten toe. Groetjes, het Dorsoo-team

Na tien jaar Dorsoo matras vervangen...een echte aanrader !

Na tien jaar hebben ze ons van DORSOO aangeraden om even je bed en matras na te kijken. Wij zijn erop in gegaan en hebben nu een (terug) medium matras besteld. Wij zijn heel tevreden over de goeie service en de nieuwe matras en verloop van de wisseling ( wel degelijk een verschil na 10 jaar).Zowel winkelbediende als leveringspersoon heel professioneel en correct gehandeld. En alles meegenomen. Dank voor de goeie service van DORSOO en al hun personeel . Guido en Dette Wij kijken ook uit om Belgische producten te kopen !

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Guido en Dette, Bedankt voor deze mooie review! Het doet ons enorm plezier dit te lezen. We wensen jullie nog vele goede nachten toe! Groetjes, het Dorsoo-team

Alles is prima in orde

Van de ontvangst tot en met de levering waren wij zeer tevreden. Jullie bedden/matrassen zijn SUPER. Ik had nooit gedacht dat ik mijn waterbed zou wisselen voor een matras maar ik ben zo blij dat ik de stap gezet heb. Wij zijn zeer tevreden. We hebben de kans gehad om de soft en de medium versie uit te testen en daaruit blijkt voor ons dat de medium versie beter was. Het wisselen van de soft naar de medium verliep zonder moeite.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Sylvia, Hartelijk dank voor deze heel mooie beoordeling! We wensen u nog vele fijne nachten toe! Groetjes, het Dorsoo-team

Resultaat zoals beloofd

Na jaren rugklachten zijn deze er helaas nog steeds maar zoals beloofd door Dorsoo zou ik verbetering moeten voelen na 4-tal weken gebruik van het systeem. Inderdaad, dat is ook zo en ik hoop nog steeds op nog meer verbetering de komende tijd.

• In welke winkel heeft u aangekocht? Dorsoo Ninove
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Eddy, Slapen op een nieuw bed heeft inderdaad een aanpassingsperiode nodig. Het is positief dat u ondertussen al verbetering ondervindt. Geef ons zeker een seintje als we nog iets voor u kunnen betekenen. Groetjes, het Dorsoo-team

Dorsoo slaapt heerlijk.

Sinds ik in mijn nieuw bed slaap, heb ik veel minder rugpijn.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Sharon, We zijn blij te vernemen dat u heerlijk slaapt op uw Dorsoo-bed en dat u minder rugpijn ervaart. Bedankt voor de positieve review! Groetjes, het Dorsoo-team

wonderbaarlijk

eindelijk een perfecte nachtrust en opstaan zonder rugpijn

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Marc, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Het doet ons plezier dat we u een perfecte nachtrust konden bieden. Nog vele fijne nachten gewenst. Groetjes, het Dorsoo-team

Nieuwe matras

De nieuwe matras voldoet helemaal.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: N.v.t.

Beste Walter, Bedankt voor uw positieve review! We zijn blij te lezen dat uw nieuwe matras aan uw verwachtingen voldoet. We wensen u nog vele mooie nachten. Groetjes, het Dorsoo-team

top kwaliteit en soepele matras

na 11 jaar heb ik mijn oude zachte dorsoo matras vervangen door een half harde dorsoo matras zoals aangeraden door dorsoo

Beste Paul, Bedankt voor de mooie beoordeling! Groetjes, het Dorsoo-team

Zalig slaapcomfort.

Goede rugondersteuning ongeacht rug- of zijlig.

• Sinds ik een Dorsoo heb, slaap ik: Even goed

Beste Johan, Bedankt voor uw positieve review! Groeten, Het Dorsoo-team

Vlotte service!

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Frederik, Van harte bedankt voor uw mooie beoordeling! Groeten, Het Dorsoo-team

Ik word terug uitgeslapen wakker

Superaangename ervaring

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Sylvie, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling! Groetjes, Het Dorsoo-team

tevreden over gans de lijn.

Zeer tevreden. Het is reeds onze 2e matras.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Luc, Bedankt voor uw fijne reactie en review! Wij blijven steeds tot uw dienst. Groetjes, het Dorsoo-team

Efficiënt en comfortabel

Met mijn handicap, veroorzaakt door een rugletsel, moet ik veel armkracht gebruiken. De elektrische bediening is dus een comfortabel pluspunt. De matras ligt goed.

• Sinds ik een Dorsoo heb, slaap ik: Even goed
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: N.v.t.

Beste Bruno, Fijn te lezen dat we jou goed konden helpen. Bedankt voor de mooie beoordeling! Nog vele mooie nachten gewenst. Groetjes, het Dorsoo-team

We slapen veel beter,geen rug meer

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Rita, Dank u wel voor de positieve review! Nog vele goede nachten gewenst. Groetjes, het Dorsoo-team

Goede service, dag rugpijn

Geen rugpijn meer. Super kwaliteit en zalige nachtrust

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn meer

Beste Bert, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Blij te lezen dat we konden bijdragen. Nog vele fijne nachten gewenst. Groetjes, het Dorsoo-team

Professionele all-in service voor een all-in slaap!

Na een professionele uitleg in de winkel met veel aandacht voor de persoonlijke situatie zijn we snel over gegaan tot de bestelling. Alles verliep in goed vertrouwen. De levering kwam eerder dan verwacht en het was duidelijk dat Dorsoo er alles aan deed om ons als klant zo snel mogelijk te bedienen. In een klein kwartier was de klus geklaard. Alles werd netjes geïnstalleerd. Wij slapen terug heel comfortabel.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: N.v.t.

Beste Olivier, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling. Fijn te lezen dat jullie over zoveel zaken tevreden zijn! Wij blijven steeds tot jullie dienst. Groetjes, het Dorsoo-team

Ongelofelijk!

Na jaren rugpijn vanaf dag 1 al verlost van de nachtelijke rugpijnen die mijn nachtrust verstoorde.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Els, Wat fijn te lezen! Blij dat we jou konden van dienst zijn. Nog vele mooie nachten gewenst. Groetjes, het Dorsoo-team

Op alle vlakken top

Ik had geen lichamelijke klachten maar was toe aan een nieuwe matras. Voel nu wel een heel groot verschil en slaap wel beter.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: N.v.t.

Beste Iris, Merci voor uw fijne woorden en dito review! Nog vele goede nachten gewenst. Groetjes, het Dorsoo-team

Ik slaap iets beter door met dit slaapsysteem.

De eerste nachten sliep ik onmiddellijk veel beter. nadien is 's nachts de rugpijn wat terug aanwezig maar doorgaans slaap ik beter.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Evenveel rugpijn

Beste Inge, Bedankt voor uw beoordeling! De adviseur van Aartselaar gaat zo spoedig mogelijk met u contact opnemen. Nog vele fijne nachten gewenst. Groetjes, het Dorsoo-team

Ik slaap nu beter

De matrassen liggen zeer goed. Het bed is mooi afgewerkt. Mocht ook allemaal wel voor de prijs ;-). Zal waarschijnlijk zijn waarde bewijzen op termijn. Ik slaap nu beter door 's nachts.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: N.v.t.

Beste Walter, Dank u wel voor de eerlijke reactie en de positieve beoordeling! Nog vele mooie nachten gewenst. Groetjes, het Dorsoo-team

Een bed dat je lichaam perfecte steun geeft.

De combinatie van lattenbodem en matras bieden een optimale steun aan de rug. Het voelt alsof ik 's nachts een centimeter gegroeid ben als ik 's morgens opsta.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Ines, Bedankt voor de mooie woorden en review! Nog vele goede nachten gewenst. Groetjes, het Dorsoo-team

super geslapen en opstaan zonder stijve rug

ik slaap beter en sta smorgens op zonder stijve rug, nu nog een goed hoofdkussen en alles komt in orde

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Christine, Hartelijk dank voor uw fijne reactie en beoordeling! Altijd van harte welkom in onze winkels om eens een kijkje te nemen naar ons assortiment hoofdkussens. Groetjes, het Dorsoo-team

Slapen was nog nooit zo aangenaam als in ons Dorsoo bed.

Bed ligt perfect. Onze rug- en nekpijn zijn op 3 weken tijd al goed verminderd. De hoogte is ideaal om in en uit te stappen. Heel mooie afwerking van het bed kader. Professionele installatie door ervaren en vriendelijke heren.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Michel, Heel erg bedankt voor de mooie woorden en beoordeling! We gaan verder op die weg. Nog vele fijne nachten gewenst. Groetjes, het Dorsoo-team

Over Dorsoo

Bij Dorsoo gaat het om uw nachtrust, én om uw rug. Daarom hechten we veel belang aan het resultaat van onze producten en aan uw tevredenheid. Vandaar deze onafhankelijke enquête. Hartelijk dank alvast om deze voor ons in te vullen. Paul Van Raemdonck - Zaakvoerder