Aangenaam slapen

Aan te raden voor iedereen

• In welke winkel heeft u aangekocht? Dorsoo Deinze
  • Sinds ik een Dorsoo heb, slaap ik: Veel beter
  • Rugpijn 's nachts en 's morgens: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn meer

Beste Hendrik, Bedankt om ons aan te raden! Nog vele mooie nachten gewenst. Groetjes, het Dorsoo-team

Positief over heel de lijn

Snelle en correcte informatie wat materiaal en levering betreft. Monteur vriendelijk, met verwittiging van zijn komst. Bestelwagen was proper gewassen. Opruimen na plaatsing. Slaapcomfort is OK.

• Sinds ik een Dorsoo heb, slaap ik: Veel beter
  • Rugpijn 's nachts en 's morgens: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Evenveel rugpijn

Beste Eduard, Leuk te lezen dat u tevreden bent! Nog vele fijne nachten gewenst. Groetjes, het Dorsoo-team

Gewoon heel goede matrassen

Na 20 jaar op een waterbed geslapen te hebben wat ook wel wat onderhoud vergt, zijn we overgeschakeld naar een Dorsoo matras en tot hiertoe bevalt het ons heel goed, de rugpijn is minder en hopelijk in de toekomst helemaal weg. Voor de rest een geweldige service van het team en zeker een dikke pluim aan de personen die het bij ons geleverd hebben 2 top techniekers die weten over wat ze praten zeer tevreden over.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Guy, Hartelijk dank voor uw fijne reactie en beoordeling. Doet ons veel plezier. Nog vele goeie nachten gewenst. Groetjes, het Dorsoo-team

Tevreden dat we de stap gezet hebben.

• In welke winkel heeft u aangekocht? Dorsoo Roeselare
  • Rugpijn 's nachts en 's morgens: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: N.v.t.
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: N.v.t.

Beste Margot, Hartelijk dank voor de positieve beoordeling! Nog veel mooie nachten gewenst. Groetjes, het Dorsoo-team

Heel goede kwaliteit met een vriendelijke service !

Verkoper met kennis van zaken, die ons rustig de tijd gaf om te ervaren welke matras en lattenbodem bij ons het best zou passen. Wij raden mensen DORSOO zeker aan !!

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Franky, Bedankt voor de mooie woorden en beoordeling. Nog vele fijne nachten gewenst. Groetjes, het Dorsoo-team

Zeer tevreden van de winkel , de levering van de matrassen en ook de ophaling van de oude matras .

Zeer tevreden van de uitleg in de winkel , ook van de levering van de matrassen , en eveneens van de ophaling van de oude matras.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Erwin, Fijn te lezen dat we jou goed konden helpen. Bedankt voor de mooie beoordeling! Groetjes, het Dorsoo-team

ik heb nog altijd geen spijt

omdat mijn handelingen op het werk veel vragen van mijn inmiddels al 35-jarige rug, besloot ik via internet op zoek te gaan naar een nieuwe matras. Heb verschillende soorten matrassen bekeken tot ik op de site van dorsoo terechtkwam. Ik was gefascineerd door de 'lattenbodem', en van het een kwam het ander. Na de afspraak maken, bestelling plaatsen, levering & installatie en dienst na verkoop + al een weekje gedorsoo't te hebben voel ik me als herboren.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn meer

Beste Nick, Bedankt voor uw mooie reactie en review. Het is fijn om te horen dat ons Dorsoo-slaapsysteem u zo goed bevalt, geniet er maar elke nacht met volle teugen van! Groetjes, het Dorsoo-team

Zoals het moet zijn: zonder minpuntjes!

We kenden het slaapsysteem via " Impulse". Bij het vervangen van de matrassen, hanteerde "Dorso" dezelfde werkwijze als voorheen: top!

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Paul, Bedankt voor de mooie woorden en dito beoordeling. Nog vele mooie nachten gewenst. Groetjes, het Dorsoo-Team

Dit is het perfecte bed voor ons

Voorheen moest ik 's morgens opstaan omwille van rugpijn. Nu met het dorsoobed kan ik op mijn rug blijven liggen zonder rugpijn.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Marc, Bedankt voor deze fijne reactie. Het doet ons veel plezier dit te mogen lezen. Nog vele fijne nachten gewenst. Groetjes, het Dorsoo-team

Zeer tevreden over alles

Wij zijn heel tevreden omdat ik nu geen last meer heb van mijn rug ik sta nu op zonder rugpijn.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Florent, Wat fijn om te lezen dat je nu opstaat zonder rugpijn. Nog vele pijnloze nachten gewenst. Groetjes, het Dorsoo-team

Prima comfortmatras

Na onze slechte ervaring met Auping slapen wij nu ėcht goed: “Dorsoo nights better days”

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Judith, Fijn om te horen dat u nu goed slaapt. Geniet er maar met volle teugen van! Wij blijven steeds tot uw dienst. Groetjes, het Dorsoo-team

Zeer aangenaam liggen

Zeker aan te bevelen

• In welke winkel heeft u aangekocht? Dorsoo Roeselare
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Dirk, Bedankt om de tijd te nemen om ons aan te bevelen en zo goed te beoordelen! Groetjes, het Dorsoo-team

Perfecte nachtrust

Eindelijk sta ik op zonder rugpijn

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Goes, Wat fijn om te lezen dat u nu zonder rugpijn opstaat. Tevens bedankt voor uw positieve beoordeling! Groetjes, het Dorsoo-team

zeer goed systeem

ik kan het alleen maar aanraden aan mensen met een "slechte" rug (wat ik ook doe) alleen is het voor veel mensen (vooral jonge) een beetje aan de dure kant

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Jan, Bedankt voor uw positieve review en om ons aan te bevelen! Nog vele fijne nachten gewenst. Groetjes, het Dorsoo-team

lekker slapen

s'avonds slapen gaan met rugpijn s'morgens geen rugpijn soms minder omdat ik artrose heb aan mijn heupen

Beste Josée, Bedankt voor de positieve beoordeling! Groetjes, het Dorsoo-team

Excellente service

De service was al begonnen bij de raad die je bekomt op voorhand. De levering verliep heel vlot. Je krijgt op voorhand een telefoontje met het uur dat ze er ongeveer zijn . Bij de installatie wordt de nodige toelichting voorzien en alles wordt proper opgeruimd. Het systeem zelf bewijst al na een korte tijd dat het werkt. Mijn slaap begon beter te worden na 2 weken. Minder wakker worden en geen pijn meer bij opstaan. Super!

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Inge, Fijn om te horen dat alles vlot verlopen is en dat ons Dorsoo-slaapsysteem aan al uw wensen voldoet! Geniet er maar met volle teugen van. Wij blijven steeds tot uw dienst. Groetjes, het Dorsoo-team

Man met kennis van zaken en zeer vriendelijk

We zijn tijdens Corona tijd vriendelijk ontvangen en de man loodste ons door het assortiment zodat we de juiste keuze hebben gemaakt! De ophaal en levering gebeurde zoals afgesproken en bijzondere vriendelijke man die terplaatse kwam.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn meer

Beste Jan, Fijn te lezen dat we u goed konden helpen. Bedankt voor uw beoordeling! Groetjes, het Dorsoo-team

Gigantische verbetering in nachtrust en rugpijn

Voor Dorsoo werden mijn vrouw en ik geregeld wakker 's nachts. Dit valt zo goed als niet meer voor. Ook mijn rugpijn is enorm verbeterd. Zowel 's morgens, als gedurende de dag. Ik ben enorm blij dat we voor Dorsoo gekozen hebben !

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Maarten, Een optimale nachtrust is enorm belangrijk. Het is leuk om te horen dat we u hiermee hebben kunnen helpen. Bedankt voor de fijne reactie! Groetjes, het Dorsoo-team

zeer goede service over de ganse lijn

Sinds van bij de aankoop in 2015 zeer tevreden over het bed, bijna geen rugpijn meer. Goede service en na-service. Nadja doet alles om ons (de klant) tevreden te stellen. Bij problemen staat Nadja steeds klaar en probeert er zo vlug mogelijk op een professionele manier een oplossing aan te geven. Dus zeker een aanrader om in de Dorsoo winkel van de Kapelstraat in Sint-Niklaas eens binnen te springen en uitleg te vragen. Wel spijtig dat men sommige producten niet meer kan aanbieden. (hoeslaken van 80 cm, beschermhoes voor hoofdkussen met rits (dit is nog wel in voorraad zonder rits, maar valt te groot uit)

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Tristan & Carina Bedankt voor uw fijne reactie en review. Ik heb jullie mooie woorden doorgegeven aan Nadja. Groetjes, het Dorsoo-team

Zalig slapen. Fit ontwaken!

Met een Dordoo slaapsysteem krijg je overal ondersteuning. Dit zorgt voor een heel goed gevoel. We waren dit bed ook direct gewoon. Gewoonweg:zalig!

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Evenveel rugpijn

Beste Suzanne, Bedankt voor de mooie beoordeling! Groetjes van het Dorsoo-team

Een constante smile op m’n gezicht als ik ga slapen!

Binnen komen in de winkel, direct al de nodige informatie krijgen die ik nodig had en meteen over gegaan tot aankoop en nog steeds de beste aankoop die ik heb gedaan in heel lange tijd. Zeer dankbaar voor de rug!

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Tom, Hartelijk bedankt voor de fijne reactie. Uw tevredenheid maakt onze dag! Groetjes, het Dorsoo-team.

Fantastische service na verkoop

Na 5 jaar sliepen we niet meer goed in ons Dorsoo bed. De matras was in de loop van de jaren te zacht geworden. Ondanks het motto “klanten klagen niet, ze zappen“ zijn we naar de winkel geweest en hebben we het probleem uitgelegd. Drie dagen later stond de heer Paul Van Raemdonck persoonlijk voor onze deur om het probleem te analyseren. Hij stelde ons nadien voor om de matrassen te vervangen voor een heel schappelijke prijs. Iets wat we absoluut niet verwacht hadden. Nu twee weken later zijn de matrassen geleverd door een heel vriendelijke chauffeur/installateur van Dorsoo zelf. Dit is gewoonweg top. Ik ken geen andere bedrijven die zelfs na 5 jaar zo’n service na verkoop leveren. Bedankt Dorsoo team.

• Rugpijn 's nachts en 's morgens: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: N.v.t.
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: N.v.t.

Beste Jan, Bedankt om jouw verhaal te delen. We vinden tevredenheid en service enorm belangrijk dus het doet ons veel plezier om dit te mogen lezen. Groetjes, het Dorsoo-team

super

mijn vrouw heeft nekhernia en een gebogen ruggengraat; sinds ze op Dorsoo slaapt, heeft ze geen pijn meer en slaapt ze de nacht door ondanks andere hiermee niet gerelateerde gezondheidsproblemen. Ikzelf heb twee rughernia en slaap ook goed op de soft, voor mijn hoofdkussen in dons heb ik twee nachten nodig gehad om te wennen en dit werkt nu ook goed. Wij hebben dus geen enkele klacht en zijn zeer tevreden. Niet goedkoop, maar absoluut het geld waard, waarvoor dank

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn meer

Beste Patrick, Het doet ons deugd om te horen dat jullie nu allebei pijnloos kunnen slapen. Tevens bedankt om de tijd te nemen om ons te beoordelen en aan te bevelen! Groetjes, het Dorsoo-team

Heel goede ervaring,

We slapen blijkbaar meer op onze rug dan voorheen, minder rugpijn

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Verhoogen-van Dyck, Bedankt voor de aanbeveling en de recensie! We zijn blij te horen dat jullie nu minder rugpijn hebben dan voorheen. Daar streven we naar. Groetjes, het Dorsoo-team

Ronduit geweldig!

Ik heb mij voor de 2de keer een Dorsoo bed aangeschaft (deze keer 1m80 breed tov 1m60). Ik had vroeger veel pijn in de onderrug en zat regelmatig ernstig geblokkeerd. Sinds ik 'Dorsoo slaap' heb ik hier geen enkele last meer van. Ik kan dit product dan ook aan iedereen aanbevelen. Je betaalt iets meer, maar dit is het volledig waard!

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn meer

Beste Peter, Bedankt om ons aan te bevelen en de tijd te nemen om ons te beoordelen! We zijn zeer tevreden dat u geen rugpijn meer heeft en dat u een tweede maal voor ons heeft gekozen. Nog vele fijne nachten gewenst. Groetjes, het Dorsoo-team

Over Dorsoo

Bij Dorsoo gaat het om uw nachtrust, én om uw rug. Daarom hechten we veel belang aan het resultaat van onze producten en aan uw tevredenheid. Vandaar deze onafhankelijke enquête. Hartelijk dank alvast om deze voor ons in te vullen. Paul Van Raemdonck - Zaakvoerder