Een grote verbetering

Na een prima uitleg in de winkel kochten we een Dorsoo-system, dat na een drietal weken geleverd werd. Prima installatiedienst. Sindsdien slapen we prima, zonder noemenswaardige aanpassingsproblemen.

• Sinds ik een Dorsoo heb, slaap ik: Uitstekend
  • Rugpijn 's nachts en 's morgens: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: N.v.t.

Beste Jan, Leuk te lezen dat jullie tevreden zijn! Nog vele mooie nachten gewenst. Groetjes, het Dorsoo-team

Beloftes worden waargemaakt

Ben zeer tevreden, voornamelijk van de service na verkoop: na een tijdje merkten we dat één van de matrassen toch niet zo geschikt bleek te zijn en heb slechts 1 telefoontje moeten doen waarna deze onmiddellijk vervangen werd. Qua slaapcomfort merk ik geen grote verandering met vroeger, maar dus ook zeker geen negatieve evolutie op dat vlak.

• Sinds ik een Dorsoo heb, slaap ik: Even goed
  • Rugpijn 's nachts en 's morgens: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Matthias, Bedankt om jouw verhaal te delen en de tijd te nemen om ons te beoordelen. Nog vele fijne nachten gewenst. Groetjes, het Dorsoo-team

Juiste keuze als je een moeilijke rug hebt

Zoals verwacht liggen wij perfect op dit Dorsoo bed en worden wij in elke lighouding perfect ondersteund!

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn meer

Beste Rudiger, Hartelijk dank voor uw fijne woorden en mooie beoordeling! Nog vele goede nachten gewenst. Groetjes, het Dorsoo-team

Een aanrader...

Bedankt voor de fijne samenwerking en vlotte afhandeling en levering van de nieuwe slaapkamer!

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn meer

Beste Luc, Wat fijn te lezen! Bedankt voor uw positieve beoordeling! Geniet nog van de nieuwe slaapkamer. Groetjes, het Dorsoo-team

Een aangename ervaring en zalige matras.

Ben tevreden van mijn aankoop. Een weldaad voor de rug.

• Sinds ik een Dorsoo heb, slaap ik: Even goed
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Martinne, Bedankt om de tijd te nemen om ons te beoordelen en aan te bevelen. Nog vele mooie nachten gewenst. Groetjes, het Dorsoo-team

lifechanger

Na eerste nachten al een duidelijke verbetering van lage en hoge rugklachten. En ja, ook nog geweldig slapen op de koop toe. Om met plezier naar bed te gaan.

• In welke winkel heeft u aangekocht? Dorsoo Geel
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn meer

Beste Claudia, Bedankt voor uw fijne reactie en review. Nog vele goede nachten gewenst. Groetjes, het Dorsoo-team

zeer goed

op een gewoon bed met een goede matras had ik rugpijn bij het opstaan, nu niet meer

• Uitleg in de winkel N.v.t.
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Rosette, Fijn te lezen dat we jou goed konden helpen. Bedankt voor de mooie beoordeling! Nog vele fijne nachten gewenst. Groetjes, het Dorsoo-team

Effectief beter uitgerust en minder uitstralingspijnen door beter matras en hydraulisch systeem

voel me veel beter 's morgens ,voel me beter uitgerust en heb ook minder uitstralingspijn

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Guy, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Blij te lezen dat we konden bijdragen. Nog vele goede nachten gewenst. Groetjes, het Dorsoo-team

Top zaak!

Men doet wat men beloofd :-)

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn meer

Beste Sarah, Hartelijk dank voor uw fijne reactie en mooie beoordeling! Nog vele mooie nachten gewenst. Groetjes, het Dorsoo-team

Top service.

Goede begeleiding in de winkel te Aartselaar. Correcte levering op voorgestelde datum en tijdslot zelfs vriendelijk telefoontje een 1/2 uur voor de levering. Het oude impuls bed en verpakking werden meegenomen. Zeer vriendelijk en professioneel personeel die de levering gedaan hebben.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn meer

Beste Jan, Bedankt voor de mooie woorden en beoordeling! We maken het over aan onze mensen. Nog vele fijne nachten gewenst. Groetjes, het Dorsoo-team

Beter slaapcomfort

Hoe langer we op dit systeem slapen hoe beter we aangepast geraken aan dit comfort.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Myriam, Wat fijn te lezen! Bedankt voor uw positieve beoordeling! Groetjes, het Dorsoo-team

zalige en goede nachtrust, volgens onze ervaringen met andere systemen is Dorsoo uniek

De nachtrust is veel beter, minder wakker gedurende de nacht. En 's morgens geen rugpijn meer bij het opstaan. Je begint de dag ontspannen

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Ivo, Bedankt voor de mooie woorden en dito beoordeling. Nog vele goede nachten gewenst. Groetjes, het Dorsoo-team

heerlijk bed

onze dorsoo bedjes zijn heerlijk zacht om in te liggen en bieden toch de juiste steun

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: N.v.t.

Beste Katrien, Wat fijn te lezen! Bedankt voor uw positieve beoordeling. Nog vele fijne nachten gewenst. Groetjes, het Dorsoo-team

fantastisch!

sinds ik op het Dorsoo bed slaap, heb ik geen rugpijn meer gehad 's nachts! Sinds nacht 1! Beste beslissing die ik ooit heb genomen!

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Evenveel rugpijn

Beste Van Gorp, Fijn te lezen dat we u goed konden helpen! Bedankt voor uw beoordeling. Nog vele goede nachten gewenst. Groetjes, het Dorsoo-team

• In welke winkel heeft u aangekocht? Dorsoo Roeselare
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Sam, Bedankt om ons aan te bevelen en zo goed te beoordelen! Groetjes, het Dorsoo-team

Fantastisch bed, goede matras, minder rugpijn

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Sabine, Hartelijk dank voor de positieve beoordeling! Nog veel mooie nachten gewenst. Groetjes, het Dorsoo-team

De schouderzone maakt echt een groot verschil

Na maanden pijn aan mijn schouders tijdens het slapen heb ik gekozen voor het Dorsoo-systeem met extra schouderzone. Die heeft echt wonderen gedaan, sindsdien geen last meer!

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Jeroen, Fijn te lezen dat we jou goed konden helpen. Bedankt voor de mooie beoordeling! Nog vele goede nachten gewenst. Groetjes, het Dorsoo-team

Uitstekende service

Wij kwamen bij Dorsoo voor de aankoop van matrassen en kussens. In de winkel goed geholpen met onze keuze. Er werd niet opgedrongen om het volledige systeem aan te kopen, aangezien wij reeds een boxspring hadden. Echter werd ons een oplossing op maat aangeboden. Binnen de afgesproken levertijd alles geleverd en geïnstalleerd in de slaapkamer. Na 2 weken onze matras getest te hebben toch besloten om voor een ander type matras te kiezen (medium i.p.v. soft). Dit was geen probleem, matras werd gratis omgewisseld. Het enige minpuntje dat ik heb is dat de extra vullingen in de kussens wat verschuiven / in het kussen plooien na een tijd, maar dit kan je gemakkelijk terug op zijn plaats steken. Slaapcomform is voor de rest uitstekend!

• Sinds ik een Dorsoo heb, slaap ik: Veel beter
  • Rugpijn 's nachts en 's morgens: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: N.v.t.
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: N.v.t.

Beste Sander, Heel erg bedankt voor de mooie woorden en de positieve review! Het doet ons veel plezier. Nog vele fijne nachten gewenst. Groetjes, het Dorsoo-team

Zijn geld waard

Mijn man is truckchauffeur en had moeite met in slaap te geraken. Zijn slaap is nu echt verbeterd. Mijn rugpijn is verminderd. Het is een flinke kost maar zijn geld zeker waard.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: N.v.t.

Beste Pascale, Hartelijk dank voor uw positieve review. Blij te lezen dat we konden bijdragen. Nog vele mooie nachten gewenst. Groetjes, het Dorsoo-team

Goed slapen, geweldig

Ik slaap reuze in mijn nieuw bed.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Evenveel rugpijn

Beste Fernand, Bedankt om de tijd te nemen om ons te beoordelen! Groetjes, het Dorsoo-team

goed geslapen

ik had heel erge rugpijn, 'morgens was een hel om op te staan, ik kon niet verder stappen dan 200meter, kinesitherapeuten hadden een trouwe klant aan mij .Ik leef nu veel beter.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Linda, Bedankt om jouw verhaal te delen! Het doet ons veel plezier dat u nu veel beter leeft. Nog vele goede nachten gewenst. Groetjes, het Dorsoo-team

Aangenaam en klantgericht

Aangenaam, klantgericht en zeer vriendelijk.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Tinne, Bedankt voor uw positieve review. Doet ons veel plezier om uw reactie te lezen. Nog vele fijne nachten gewenst. Groetjes, het Dorsoo-team

prima ervaring

• In welke winkel heeft u aangekocht? Dorsoo Deinze

Beste Linda, Leuk te lezen dat u tevreden bent! Groetjes, het Dorsoo-team

Correct

Vriendelijk en bekwaam Nemen tijd voor je, prima

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Danny, Wat fijn om te lezen. Bedankt voor uw positieve beoordeling! Nog vele goede nachten gewenst. Groetjes, het Dorsoo-team

wij zijn zeer tevreden

Aangename ervaring, blij met de aankoop

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Linda, Hartelijk dank voor uw fijne reactie en mooie beoordeling! Groetjes, het Dorsoo-team

Over Dorsoo

Bij Dorsoo gaat het om uw nachtrust, én om uw rug. Daarom hechten we veel belang aan het resultaat van onze producten en aan uw tevredenheid. Vandaar deze onafhankelijke enquête. Hartelijk dank alvast om deze voor ons in te vullen. Paul Van Raemdonck - Zaakvoerder