Wij hebben goede matras

Minder rugpijn ,beter slaapkwaliteit

• Sinds ik een Dorsoo heb, slaap ik: Veel beter
  • Rugpijn 's nachts en 's morgens: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

wij hebben a l10 jaar een DORSOO en zijn zeer tevreden.

gewoon een reeds goede ervaring en hebben een nieuwe aankoop gedaan voor de kinderen

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Geen rugpijn meer ‘s morgends bij het opstaan.

Wegens mijn erg gevoelige benen ruilde ik de harde matras voor een medium.

• Sinds ik een Dorsoo heb, slaap ik: Veel beter
  • Rugpijn 's nachts en 's morgens: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Maria, Leuk te lezen dat we u van dienst konden zijn. Hartelijk dank voor de mooie beoordeling! Groetjes, het Dorsoo-team.

Zalig slapen en comfortabel ontwaken !

Wij sliepen een tijdje op een ander gerenommeerd bed met hoogstaand slaapcomfort, maar beslisten toch om terug naar Dorsoo over te stappen . Dorsoo blijft onze voorkeur behouden : topkwaliteit !!! Wij staan terug onbezorgd en uitgerust op !!! Dankjewel Dorsoo !!! ☺️

• In welke winkel heeft u aangekocht? Dorsoo Sint-Niklaas
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Ann, Wat fijn te lezen :-). Dankjewel voor de mooie beoordeling! Groetjes, het Dorsoo-team.

Van bestelling tot levering alles correct verlopen.

Het was eerst een paar dagen wennen, maar nu willen we geen ander bed meer. Wij zijn ook zeer tevreden van de hoofdkussens, deze geven een heel goede ondersteuning aan de nek.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Bart, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling! We wensen jullie de best mogelijke nachtrust toe. Fijn weekend en groetjes, het Dorsoo-team.

uitstekend

in één woord UITSTEKEND, De heer Jean-Marie neemt ruim de tijd om je een volledige ,nauwkeurige uitleg te geven, is heel vriendelijk naar de klant toe, niets is hem teveel, de intentie waarmee hij het product "DORSOO" aanbeveelt is heel professioneel, je voelt dat hij echt begaan is, niet om te verkopen maar wel om het welbevinden voor een goede nachtrust van de klant, chapeau Jean-Marie.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Pat, Da's fijn te mogen lezen :-). Jean-Marie is een heel gewaardeerde collega. Bedankt voor de complimenten! Fijn weekend en groetjes, het Dorsoo-team.

Ik heel blij met mijn bed.

Vanaf de eerste dag heb ik goed geslapen. Ik voelde me uitgerust. Vroeger stond ik soms op met pijn in de onder rug.Met het nieuwe bed is dat veel verbeterd.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Doris, Super te lezen :-). Bedankt voor de mooie beoordeling! Fijn weekend en groetjes, het Dorsoo-team.

De slogan is de waarheid, slapen zonder rugpijn is een feit

Ik had dagelijks vooral 's nachts veel pijn in mijn onderrug. Dit verdween vanaf de 1ste nacht. Plaatsing gebeurde professioneel en correct.

Goed product

Vlotte service en snelle levering perfect georganiseerd.

• In welke winkel heeft u aangekocht? Dorsoo Deinze
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn meer

Beste Carlos, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling. Doet plezier te lezen. Groetjes, het Dorsoo-team.

Uitgeslapen wakker worden.

Slapen op mijn rug of op mijn zij Slapen zoals ik wil, dat maakt me blij. Dorsoo, het is geen medicijn Maar nu wordt ik wakker zonder pijn. Ach, wat is het fijn Wakker worden en volledig uitgeslapen zijn.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Katelijne, Bedankt voor de poëtische woorden! We zouden het zelf niet beter kunnen zeggen ;-). Groetjes en fijn weekend, het Dorsoo-team.

Aangenaam ondersteunend gevoel bij het slapengaan. Minder gewrichtspijnen bij het opstaan.

• Sinds ik een Dorsoo heb, slaap ik: Even goed
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Anita, Bedankt voor de mooie beoordeling! Nog een heel goede nachtrust gewenst. Groetjes, Het Dorsoo-team.

Prefect

Wij staan s’morgens op zonder rugpijn . Enorm verschil bij vroeger !

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste heer, beste mevrouw, Hartelijk dank voor de mooie review! Groetjes, het Dorsoo-team

veel beter dan gelijk welke andere bedden

Het is veel beter dan vroeger, minder zweten en veel vaster slapen!

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Christine, Dat is heel fijn te lezen. Hartelijk dank! Nog een heel goede nachtrust gewenst, het Dorsoo-team.

Volledig ontspannen slapen

Wij slapen nu volledig ontspannen op ons Dorsoo bed. Ook het hoofdkussen waar ik nu op slaap zorgt ervoor dat mijn nek beter ondersteund wordt en de pijn veel makkelijker weg blijft.

• Sinds ik een Dorsoo heb, slaap ik: Uitstekend
  • Rugpijn 's nachts en 's morgens: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: N.v.t.
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: N.v.t.

Beste Rik, Hartelijk dank voor de mooie review! Groetjes van het Dorsoo-team.

Super geen rugpijn bij het opstaan smorgens

Vroeger heb ik 2 rugoperaties gehad. Na achteraf jarenlang nog rugpijn te hebben na lange werkuren zei nonkel André de pastoor van Dadizele, ga eens naar Dorsoo gaan zien, mijn bed komt van daar en mijn rug doet geen pijn meer. Mijn man en ik naar Dorsoo Roeselare. En inderdaad na een week rugpijn weg smorgens, de rug ook veel beter tijdens de dag zelfs mijn benen en schouders dankzij het goeie ligcomfort van Dorsoo. Een goeie nachtrust doet heel veel. Wij raden het zeker iedereen aan. Het is de moeite waard. En ook de bediening in de winkel, heel goed uitgelegd en alles proberen, zeer vriendelijk. Zelfs als we achteraf nog vragen hadden, altijd goede dienst bewezen. Wij zijn super content.

Hemels

Een zalig zwevend gevoel dat zich vertaald in een heerlijke nachtrust.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn meer

Beste Linda, Bedankt voor fijne reactie! Doet ons veel plezier. :-) Groetjes, het Dorsoo-team.

Duidelijk uitleg en goede dienst

Duidelijk uitleg en goede dienst

• In welke winkel heeft u aangekocht? Dorsoo Leuven
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn meer

Beste Muriel, Bedankt voor positieve beoordeling! We wensen u een zalige nachtrust toe. Groetjes, het Dorsoo-team.

Comfortabeler slapen

Als rugpatiënt met bovendien artrose is mijn slaapcomfort aanzienlijk verbeterd. Het bed past zich telkens aan aan mijn slaaphouding.

• In welke winkel heeft u aangekocht? Dorsoo Leuven
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Evenveel rugpijn

Beste Guy, Dat is superleuk te vernemen. Bedankt voor uw reactie! Groetjes, het Dorsoo-team.

de beste keuze !

Wij hebben veel te lang op een oud bed en matras geslapen. Op aanraden van de kinesist van mijn man zijn wij bij Dorsoo langs geweest. Ik was na de eerste nacht al overtuigd dat dit de goeie keuze was. Bij mijn man heeft het iets langer geduurd maar ook hij is nu overtuigd en heeft minder klachten.

Een fantastisch bed

Het bed biedt goeie ondersteuning. We hebben 2 aparte matrassen die in 1 hoes zitten, dat is zeer comfortabel.

• Sinds ik een Dorsoo heb, slaap ik: Veel beter
  • Rugpijn 's nachts en 's morgens: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: N.v.t.

Beste Charlotte, Bedankt voor de fijne reactie! Groetjes, het Dorsoo-team

Rust een herwonnen gevoel dankzij Dorsoo

Wegens rugproblemen sliep mijn ega zeer moeizaam waardoor mijn nachtrust eveneens herhaaldelijk in het gedrang kwam, desondanks een zeer aangenaam bed met aangepaste bodem en matras het mocht niet baten. Sedert een paar weken slapen wij nu in een Dorsoo bed tja een investering is het wel, alvast een duurzame want mijn vrouw slaapt nu hemels soms zelfs de nacht door, haar pijn is met op z'n minst met 90% afgenomen. Door dit alles heb ikzelf dus eveneens de rust herwonnen. Dit alles door een zeer doordacht systeem, onvoorstelbaar. Mijn persoonlijke rugklachten zijn verwaarloosbaar t.o.z. van mijn vrouw doch zit eveneens met allergieën die soms astma veroorzaken rechtop slapen is dan de boodschap dit is nu eveneens opgelost, zalig! Bedankt Dorsoo!!!!

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn meer

Beste Joseph, Dat is superfijn om te lezen. Bedankt om de tijd te nemen om uw verhaal in een mooie beoordeling te gieten. We wensen jullie de best mogelijke nachtrust toe! Het Dorsoo-team.

Kan weer liggen en draaien zonder wakker te worden van de pijn

Het heeft voor mij 1.5 maand geduurd om te wennen aan het bed maar volharding wint. Ik kan weer draaien zonder wakker te worden van de pijn in mijn onderrug en hoef 's nachts niet meer te stretchen. Mijn man was meteen overtuigd. Geen tintelingen in de vingers meer en meer uitgerust opstaan.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Ingrid, Wat fijn te lezen, hartelijk dank voor de mooie review! Groetjes van het Dorsoo-team.

Perfect product en service

Dorso slaapsysteem is voor ons, mijn vrouw en ikzelf, veruit het beste bed wat wij tot nog toe hebben ervaren. Dit is ons Vierde bedsysteem en ben overtuigd dat er geen Vijfde zal worden gekocht, zelfs met rugklachten geeft dit bed perfecte steun en is ons bezoek aan chiropractor gedaald Ook wil ik benadrukken dat de service even perfect is als het bed In de winkel voor aankoop kregen wij een zeer professionele begeleiding van een verkoper, fysiotherapeut, war zeker helpt bij de keuze De service nadien , levering en na service, verwisselen van medium matras naar Soft, dit na 2 weken proefslapen, was even perfect Bedankt aan het Dorso team

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Ludo, Hartelijk bedankt voor de mooie reactie! Groetjes van het Dorsoo-team.

Al vanaf dag 1 slaap ik veel beter. Ik heb minder uren slaap nodig en ben volledig uitgerust bij het opstaan. En bovendien heb ik geen rugpijn meer s nachts en bij het opstaan. Deze keuze van slaapsysteem hadden we al veel vroeger moeten nemen.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn meer

Beste Sylvie, Wat fijn! Bedankt om dit te delen. Groetjes van het Dorsoo-team.

Gevoelig minder pijnen bij het opstaan

Zeer goede slaap, aangename verbetering na pakweg anderhalve maand Dus geen klachten super content Eddy

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Eddy, Blij te lezen dat u tevreden bent. Hartelijk dank voor de beoordeling. Groetjes, het Dorsoo-team

Over Dorsoo

Bij Dorsoo gaat het om uw nachtrust, én om uw rug. Daarom hechten we veel belang aan het resultaat van onze producten en aan uw tevredenheid. Vandaar deze onafhankelijke enquête. Hartelijk dank alvast om deze voor ons in te vullen. Paul Van Raemdonck - Zaakvoerder