Goed, maar voor die prijs mag dat ook wel !

Ik slaap goed, maar kan mij soms ook echt wel niet goed leggen waardoor ik de slaap niet kan vatten . Het pomp systeem maakt ook soms lawaai, bij draaien vb....maar niet altijd. Ik twijfel er nog aan om de automatische verhoging voor benen en bovenlichaam te laten toevoegen. Misschien lig ik dan beter. Mijn man slaapt goed, is niet meer stijf smorgens, dus ok

• In welke winkel heeft u aangekocht? Dorsoo Deinze
  • Ik heb Dorsoo leren kennen via: Passant / winkelpunt gezien
  • Sinds ik een Dorsoo heb, slaap ik: Even goed
  • Rugpijn 's nachts en 's morgens: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Tevreden

Veel uitleg gekregen twas niet op 5 min buiten

• In welke winkel heeft u aangekocht? Dorsoo Ninove
  • Ik heb Dorsoo leren kennen via: Kinesist, osteopaat, dokter, rugschool, chiropractor

Heel goed

• Ik heb Dorsoo leren kennen via: TV, radio, krant of tijdschrift
  • Sinds ik een Dorsoo heb, slaap ik: Uitstekend
  • Rugpijn 's nachts en 's morgens: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn meer

Dankjewel Heidi voor deze fijne reactie Wij wensen je niet alleen fijne eindejaarsfeesten, maar ook zalige nachten toe Het DORSOO-Team

Zeer goede en prettige ervaring

Van in het begin zeer goede ervaring met Dorsoo. 2 kinderen hebben ook al een dorsoo, evenals enkele vrienden.

• Uitleg in de winkel N.v.t.
  • Ik heb Dorsoo leren kennen via: TV, radio, krant of tijdschrift
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn meer

Blij dat ons doel bereikt is bij een heel gezin Dank u wel voor deze topscore; dit geeft ons adrenaline om door te gaan! Fijne eindejaarsfeesten! Het DORSOO-Team

Super tevreden !!!

Ik twijfelde om een Dorsoo matras te kopen, het is wel redelijk duur maar het is elke Euro waard !!!

• In welke winkel heeft u aangekocht? Dorsoo Oostende
  • Ik heb Dorsoo leren kennen via: N.v.t.
  • Sinds ik een Dorsoo heb, slaap ik: Veel beter
  • Rugpijn 's nachts en 's morgens: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: N.v.t.
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: N.v.t.

Christiane, dank je wel voor deze fijne reactie Aarzel niet ons te contacteren indien we je nog verder van dienst kunnen zijn Maar nu eerst.....slapen.... Fijne nacht Het DORSOO-Team

No bullshit 👍 Snelle levering Goede klantenservice Uitstekend slaapcomfort

TOPPER! En nu volop genieten maar.... Dankjewel! Het DORSOO-Team

Eén en al tevredenheid

Gelukzalig gevoel

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn meer

Wat zijn we weer tevreden met zo een fijne reactie! Dank u wel! Geniet nu maar verder van je DORSOO-bed Het DORSOO-Team

goede vriendelijke service, geweldige opvolging en prima matras

ben goed en professioneel geholpen geweest in de winkel, met goede uitleg. Snelle levering van de gekozen matras (die ik na thuis testen nog kon teruggeven, wat niet nodig was). Ben heel tevreden over matras en kreeg nadien nog telefoon om te vragen of alles naar wens was. kortom prima service en goede matras

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Zo moet het dus zijn! Dank om deze topscore met iedereen te delen Wij wensen dat jullie heel lang mogen genieten van de herwonnen slaap Het DORSOO-Team

super

vanaf eerste dag ganse nacht doorgeslapen!! (jaren niet voorgehad!) Heb zowel in Dorsoo Leuven als dorsoo Geel aangekocht

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Deze superreactie doet deugd aan onze hele ploeg! Dikke dankjewel hiervoor Geniet maar heel lang van de herwonnen pijnloze rust Het DORSOO-Team

Sinds we een nieuw matras hebben van Dorsoo ,slapen we veel beter !Het is hemels gevoel .Ik had erg rugpain daarvoor en dat was de reden dat we ons oude matras weg deed.Nu mijn rugpain is bijna weg! We radden die zeker ann! Topper! 🙂

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Wij zijn blij dat we in ons doel zijn geslaagd,dat u terug rustige nachten en vooral duidelijk minder rugpijn hebt Dank voor je reactie! Het DORSOO-Team

Slapen is vanaf nu zalig :-)

Ondanks mijn hernia heb ik 's nachts geen rugpijn en maak ik een rustige nacht door. 's Morgens plezant opstaan met minder rugpijn als op het oude bed . We hadden veel vroeger de keuze voor een Dorsoo bed moeten maken

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Deze topscore doet ons allemaal heel veel deugd Dank u wel hiervoor en geniet maar elke nacht van je bed! En elke morgen fit weer op! Het DORSOO-team

Rugklachten sterk verminderd

Ik wordt niet meer wakker met rugklachten!

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Dank u wel voor de fijne reactie, Pieter Geniet maar volop van je Dorsoo-bed! Groetjes, Het DORSOO-team

heel aangenaam om in een Dorsoo bed te slapen

heel aangenaam om in een dorsoo bed te slapen.

• Ik heb Dorsoo leren kennen via: Andere Dorsoo-klanten
  • Sinds ik een Dorsoo heb, slaap ik: N.v.t.
  • Rugpijn 's nachts en 's morgens: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: N.v.t.
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Ignace, Leuk om te horen dat ons slaapsysteem uw rugklachten vermindert. Dank voor deze topscore! Het DORSOO-Team

Fantastisch bed

We zijn heel tevreden over onze Dorsoo, ondertussen 2 maanden eigenaar en we willen hem niet meer kwijt. Davy had regelmatig last van krampen in de benen bij het opstaan, sedert we het Dorsoo bed hebben is dit helemaal verleden tijd. Ikzelf geen rug en nekpijn meer ook dankzij het Dorsoo hoofdkussen. Nog een pluspunt is dat we elk onze matras hebben kunnen kiezen en je toch het gevoel hebt dat je op 1 matras ligt. Bedankt aan Nele voor het advies en al je antwoorden op onze vragen.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn meer

Beste Stefanie, deze reactie en de fantastische score motiveert ons hele team! Een pluim voor Nele voor de deskundige uitleg Geniet er nu maar met volle teugen van, Stefanie! Het DORSOO-Team

Eerst wat septisch en achterdochtig, nu lekker slapen en ontspannen, genieten dit is echt de max.

Eerst een beetje septisch en mss wat tasten in het duister over dit systeem en aangepaste matras. Maar eenmalig geleverd en gemonteerd en na enkele weken in slapen en ook ons aanpassen, werkt dit wel zeer goed. Uitgeslapen, ontspannen en tevens een goed ligcomfort wat zeker ten goede komt voor mijn rug. Veel minder pijn en een rustige slaap en in de morgen een ontlaste rug. Dit is echt de MAX, moesten dit al eerder hebben aangekocht. Zeer tevreden, dank aan Dorsoo.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Kurt, dank u wel voor deze eerlijke reactie Het DORSOO-team wenst u zeer zalige nachten toe

Zalige slaapervaring

Na een zeer professionele uitleg van Nadia en veel twijfelen toch een Dorsoo matras en lattenbodem aangeschaft. Nog geen moment spijt van gehad ! Na een aanpasperiode slaap ik nu zonder pijn.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Had ik eerder moeten doen!

Pijnlijke rug 's ochtends zijn voorlopig niet meer vastgesteld. Tijdig voorkomen van erstiger rugletsels in de toekomst.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Fijn om te horen, beste Herman Geniet er maar elke dag van! Dank je wel! Het DORSOO-Team

Eindelijk verlichting

Ik volg rugrevalidatie en heb scoliose en heb al een jaar gebroken nachten wegens rugpijn. Na de uitgebreide uitleg in de Dorsoo winkel mochten we het slaapsysteem en de matras uittesten en toen waren we helemaal overtuigd. Wat een verschil qua ondersteuning met een traditionele lattenbodem! De rugpijn is nu 's nachts volledig weg.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

We zijn blij te horen dat alles nu beter gaat Geniet maar van een welverdiende nachtrust Het DORSOO-team

wij geraken ons bed niet meer uit! (zo aangenaam liggen we)

De volledige ondersteuning geeft een boost aan het slaapcomfort.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Dank u wel voor deze fijne reactie Geniet maar zoveel mogelijk! Groetjes, het DORSOO-team

EINDELIJK DE GOEDE !!!!!!!

Na een jarenlange zoektocht onder gekende diverse leveranciers van bedden en matrassen eindelijk de goede gevonden. Nu na enkele maanden onze DORSOO bedden in alle omstandigheden getest te hebben zijn we van alle kwaaltjes verlost. Één woord: SUPER!!!!!!!!!! Bedankt DORSOO...............

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Deze reactie geeft ons hele team een goed gevoel! Hier doen we het voor Geniet maar van je DORSOO-bed Groetjes, het DORSOO-team

zalig!

Vanaf het eerste moment heb ik een zalig gevoel gehad in ons Dorsoo bed. Je voelt gewoon dat je goed ligt en de ondersteuning er is waar nodig.

• Sinds ik een Dorsoo heb, slaap ik: Veel beter
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: N.v.t.

Wat een zalige beoordeling, Rita! Heel veel dank hiervoor. Geniet maar rustig verder van je DORSOO-bed. Groetjes, het DORSOO-team

Super comfortabel slaapsysteem!!

Op het aanraden van onze osteopaat zijn wij informatie gaan inwinnen in de winkel te Sint-Niklaas. Wij hebben daar van de verantwoordelijke een heel deskundige uitleg gekregen over de verschillende slaapsystemen. Wij hebben geopteerd voor het volledig elektrisch systeem, tot hier toe hebben wij het nog niet moeten gebruiken, maar het zal ongetwijfeld zijn nut bewijzen in de toekomst, zeker als we een dagje ouder geworden zijn :-) Na het gratis 2 maanden getest te hebben, zijn we overgegaan tot de aankoop van het systeem. De levering is heel professioneel en vlot verlopen. Na de verkoop zijn er op onze vraag nog enkele aanpassingen uitgevoerd. Het systeem staat nu volledig naar onze wensen ingesteld. Daisy en Noël

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Dank u wel Noël voor deze leuke reactie. Het doet altijd deugd zoiets te lezen Groetjes, het DORSOO-team

eindelijk mijn slaap en rust terug

in een woord wauw. met pijn in de rug gaan slapen zonder pijn wakker worden . geweldig toch !!!! ik kan terug genieten van mijn nachtrust .

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Heel fijn om dit te horen, beste Sonja Geniet maar met volle teugen van je hervonden nachtrust Groetjes, het DORSOO-team

Blij om 's ochtends op te staan zonder pijn.

We willen graag een mobiel Dorsoo bed, zo kunnen we ook op vakantie goed slapen ... Tevreden met onze nachtrust, dankzij ons Dorsoobed.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Evenveel rugpijn

Beste Geert, Bedankt voor de leuke review! Nog veel mooie nachten gewenst. Groetjes, het Dorsoo-team.

super content,kan het iedereen aanbevelen

Goede uitleg,vriendelijk ontvangen,heel tevreden

• Sinds ik een Dorsoo heb, slaap ik: Even goed
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Evenveel rugpijn

Beste Marijke, Bedankt voor uw fijne reactie! Groetjes, het Dorsoo-team.

In welke winkel heeft u aangekocht?

Over Dorsoo

Bij Dorsoo gaat het om uw nachtrust, én om uw rug. Daarom hechten we veel belang aan het resultaat van onze producten en aan uw tevredenheid. Vandaar deze onafhankelijke enquête. Hartelijk dank alvast om deze voor ons in te vullen. Paul Van Raemdonck - Zaakvoerder