Een aanrader voor iedereen

• Sinds ik een Dorsoo heb, slaap ik: Veel beter
  • Rugpijn 's nachts en 's morgens: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Anita, Bedankt voor uw fijne reactie en review! Nog vele mooie nachten gewenst. Groetjes, het Dorsoo-team

Nog geen seconde spijt

Het is nu reeds een half jaar geleden dat we een dorsoo-bed aangeschaft hebben. We hebben er nog geen seconde spijt van gehad. Al vanaf de eerste nacht sliepen we zeer goed en hadden we 's morgens geen rugpijn. We slapen nu in een vreemd, maar degelijk bed (geen Dorsoo-bed) op vakantie. Dat we 's morgens opstaan met rugpijn toont nogmaals aan dat de aankoop van een dorsoo-bed een goede keuze was.

• In welke winkel heeft u aangekocht? Dorsoo Roeselare
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste David, Heel erg bedankt voor het delen van jouw verhaal! We zijn blij te lezen dat ons Dorsoo-bed jullie goed helpt. Nog vele fijne nachten gewenst en veel plezier op vakantie! Groetjes, het Dorsoo-team

Professionele en persoonlijke aanpak

Zeer goede kwaliteit zowel qua bed/matras als service!

• Sinds ik een Dorsoo heb, slaap ik: Veel beter
  • Rugpijn 's nachts en 's morgens: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: N.v.t.

Beste Severine, Wat fijn te lezen. Bedankt voor uw positieve beoordeling! Nog vele goede nachten gewenst. Groetjes, het Dorsoo-team

Een zeer positive ervaring

Degelijke uitleg in de winkel Plaatsing op tijd en zonder problemen Opvolging om te zien of er problemen zijn of waren Kwalitatief zeer goed bed

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Ronald, Hartelijk dank voor uw fijne woorden en positieve beoordeling! Nog vele mooie nachten gewenst. Groetjes, het Dorsoo-team

Ik slaap ‘s nachts beter in dit comfortabel bed, met een uitstekende afwerking en perfecte service!

Sinds ik op een dorsoo slaapsysteem slaap wordt ik ‘s nachts minder wakker en sta ik beter uitgerust op! Deze grote comfortabele bedden zijn uitstekend afgewerkt en maken bovendien bijna geen lawaai, waardoor je niet wakker wordt door geluid. Het bedkader zorgt voor extra comfort en een mooie afwerking en dankzij de ruime keuze vindt iedereen zeker zijn/haar ding. Het beddengoed is zeer zacht en past perfect. De dienstverlening is bovendien uitstekend! Van bestelling, tot het maken van een afspraak en de levering zelf gebeurt alles met de glimlach en met kennis van zaken. Ik zal Dorsoo zeker aanbevelen!

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Viktor, Fijn te lezen dat je over zoveel zaken tevreden bent. Hartelijk dank voor de mooie beoordeling! Nog vele fijne nachten gewenst. Groetjes, het Dorsoo-team

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Evenveel rugpijn

Beste Dieter, Bedankt voor de positieve review en om ons aan te bevelen! Nog vele goede nachten gewenst. Groetjes, het Dorsoo-team

Super geholpen, prima levering,top bed

Vriendelijk onthaald in de winkel, levering ging zoals het moet. Al bij al top bed.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn meer

Beste Kurt, Hartelijk dank voor de fijne woorden en review! Nog vele mooie nachten gewenst. Groetjes, het Dorsoo-team

Super smooth

Goed begeleid in onze zoektocht naar betere slaap. Snelle afhandeling en snel handelen bij klein misloop.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Ben, Wat fijn te lezen en bedankt voor uw perfecte beoordeling! Nog vele fijne nachten gewenst. Groetjes, het Dorsoo-team

Degelijk en betrouwbaar

Het is een prijzige investering, maar als ik erop terugkijk deed ik deze al beter jaren terug.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: N.v.t.

Beste Pieter-Jan, Dank u wel voor de eerlijke reactie en fijne beoordeling! Geniet er maar elke nacht met volle teugen van! Groetjes, het Dorsoo-team

Echt een heel goed bed!!

Na verschillende jaren een goedkopere matras te hebben gehad, nu bij Dorsoo een volledig nieuw bed gekocht. Goede uitleg, correcte levering en installatie. Mijn rug merkt het verschil!!

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Nathalie, Bedankt voor de lovende woorden en mooie beoordeling! Nog vele goede nachten gewenst. Groetjes, het Dorsoo-team

Nog geen seconde spijt gehad. Ik slaap beter, dieper en voel me uitgeruster. Ook merk ik dat men rug kan recupereren tijdens de slaap, ik word nooit meer wakker met een pijnlijke/stijve onderrug waar ik voordien vaak last van had.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Arthur, Dank u wel voor uw fijne woorden en positieve beoordeling! Nog vele mooie nachten gewenst. Groetjes, het Dorsoo-team

Vlotte service& levering

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: N.v.t.

Beste Servaas, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Nog vele fijne nachten gewenst. Groetjes, het Dorsoo-team

De matras doet wat ze beloofde te doen.

We kunnen stilaan doorgaan voor ervaringsdeskundige omdat het reeds de tweede Dorsoo-matras is die we aanschaften. Tot nu toe is dat algemeen een positieve ervaring geweest en het ziet er naar uit dat dat zo zal blijven.

• Uitleg in de winkel N.v.t.
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Michel, Fijn te lezen dat we jullie opnieuw goed hebben kunnen helpen. Wij blijven steeds tot uw dienst. Nog vele goede nachten gewenst. Groetjes, het Dorsoo-team

Als ge eenmaal met het systeem van Dorsoo geproefd hebt dan wilt U geen ander matras meer. Geen pijnlijke rug meer.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn meer

Beste Jules, Bedankt voor uw mooie woorden en dito beoordeling! Nog vele mooie nachten gewenst. Groetjes, het Dorsoo-team

Het hydraulische systeem is een fantastische uitvinding…

Het hydraulische systeem is een fantastische uitvinding…

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn meer

Beste Dirk, Dank u wel voor het compliment en de mooie review! Nog vele fijne nachten gewenst. Groetjes, het Dorsoo-team

Niet alleen het slaapsysteem is perfect, ook de service en opvolging

Prima kwaliteit en service

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Filip, Hartelijk dank voor uw mooie woorden en dito beoordeling! Nog vele goede nachten gewenst. Groetjes, het Dorsoo-team

Gewoon de oplossing

Normaal heb ik 3 nachten nodig om te wennen aan een ander bed. Nu was dat amper een uurtje. De lage rugpijn in de namiddag door de combinatie bureauwerk en laden en lossen waren na 1 week zo goed als verleden tijd. ‘S morgends vroeger moeten opstaan door rugpijn is inmiddels ook verleden tijd even als de pijn in de heupen. Hadden we dit maar eerder geweten. Er blijft maar 1 probleem : wat als je nu op reis in een ander bed moet slapen.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn meer

Beste Jan, Bedankt voor uw fijne reactie en review! Nog vele mooie nachten gewenst. Groetjes, het Dorsoo-team

even wennen maar voldoet zeker aan onze eisen

Een beetje wantrouwig omdat je langs allerlei kanalen overspoelt wordt met reclame over slaapcomfort. Dorsoo voldoet aan mijn eisen.

• In welke winkel heeft u aangekocht? Dorsoo Oostende
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Evenveel rugpijn

Beste Witsel, Het is fijn te lezen dat onze Dorsoo-matras aan uw eisen voldoet. Nog vele fijne nachten gewenst. Groetjes, het Dorsoo-team

Top kwaliteit. Prima service.

Wij zijn heel tevreden.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Bart, Dank u wel voor uw mooie woorden en positieve beoordeling! Wij wensen u een goede nachtrust toe. Groetjes, het Dorsoo-team

Na de vorige aankoop een nieuwe ervaring

Na de aankoop van mijn bedbodem en matras 10 jaar geleden, heb ik een nieuwe matras aangeschaft. Ik ben heel tevreden, even een paar dagen wennen, maar heel goed. Alleen de levertijd, tussen 8 & 12uur was gezegd, was een beetje vroeger. Om 7.25 stonden ze hier al! Ik heb mijn gsm niet naast mijn bed liggen dus heb de oproep van de vervoerder niet gehoord.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: N.v.t.

Beste Ann, Bedankt voor de fijne reactie en review. Nog vele mooie nachten gewenst. Groetjes, het Dorsoo-team

Zalig om op te slapen.

Top service. Niks op aan te merken,van aankoop,levering,plaatsing en opvolging super tevreden!

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: N.v.t.

Beste Linda en Luc, Wat fijn te lezen dat jullie over zoveel zaken tevreden zijn. Hartelijk dank voor de mooie beoordeling! Nog vele fijne nachten gewenst. Groetjes, het Dorsoo-team

Goede

Goede ervaring is tenslotte al onze tweede matras en ons bed zelf is al 14jaar zonder Problemen.

• Sinds ik een Dorsoo heb, slaap ik: Even goed
  • Rugpijn 's nachts en 's morgens: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: N.v.t.
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: N.v.t.

Beste Ronny, Van harte bedankt voor uw mooie woorden en dito beoordeling! Nog vele goede nachten gewenst. Groetjes, het Dorsoo-team

Stevig, ondersteunend en toch zacht.

Ik slaap heerlijk op deze matras. Op de juiste plaatsen geeft hij goede ondersteuning en ligt toch lekker zacht. Ik vind een matras vaak te hard, ook al worden ze zacht genoemd. Maar deze is zalig! 1 minpuntje misschien is dat ze bij warm weer ook wel sneller warm aanvoelt. Ik ben blij dat ik mij deze matras heb aangeschaft.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn meer

Beste Annelies, We zijn blij te lezen dat we jou van dienst konden zijn met onze matras! Bedankt voor de positieve review en de aanbeveling. We kunnen een paar kleine hulpmiddelen aanbevelen tegen de warmte zoals een geweven hoeslaken, deze zijn frisser, de AeroSleep, ... Groetjes, het Dorsoo-team

Veel minder rugpijn

Mijn vrouw had vroeger heel veel rugpijn. Deze is nu een pak minder, ze staat ook beter uitgeslapen op.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Pieter, Wat fijn te lezen! Blij dat we jullie van dienst konden zijn. Nog vele mooie nachten gewenst. Groetjes, het Dorsoo-team

Relaxerende houding in bed.

Na 2 zware rughernia operaties in 4 weken tijd. Was het welletjes geweest om in ons andere bed te slapen. Mijn lichaam had enorm moeite om een rustig correcte houding aan te nemen in bed. Bij een bezoek te brengen naar Dorsoo Roeselare en er hele goeie uitleg te hebben gekregen door Nele zijn we overtuigd geweest om ons een dorsoo bed aan te kopen. In het begin was het enorm zoeken voor mijn lichaam. Telkens stond ze klaar om ons te helpen en te kijken waar we eventueel de latten van het bed hoger of lager konden zetten zodat men lichaam juist lag. Dit was echter wel wennen. Nu zijn we enkele maanden verder en men lichaam heeft zich goed gewend aan ons bed. Mijn echtgenote ligt ook super ontspannen in bed. En zegt dat haar lichaam rust heeft in bed. Het was een duurder bed of anders maar voor ons een zekere meer waarde en zeker zijn geld waard. Een super investering. Hebben ook elk een aangepast hoofdkussen die ons nek aan beide kant ondersteunt, waar we ook zeker tevreden van zijn. Manuella & Lucie

• In welke winkel heeft u aangekocht? Dorsoo Roeselare
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Manuella & Lucie, Hartelijk dank voor het delen van jullie verhaal! Nele is inderdaad heel behulpzaam. Nog vele fijne nachten gewenst. Groetjes, het Dorsoo-team

Over Dorsoo

Bij Dorsoo gaat het om uw nachtrust, én om uw rug. Daarom hechten we veel belang aan het resultaat van onze producten en aan uw tevredenheid. Vandaar deze onafhankelijke enquête. Hartelijk dank alvast om deze voor ons in te vullen. Paul Van Raemdonck - Zaakvoerder