Nu we op het Dorsoo systeem slapen heb ik minder of geen rugpijn meer. Ook geen ochtendstijfheid meer tijdens het opstaan. We slapen als een roos.

• Sinds ik een Dorsoo heb, slaap ik: Uitstekend
  • Rugpijn 's nachts en 's morgens: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Urbain, Super te lezen. :-) Dankjewel voor de mooie review! Groetjes van het Dorsoo-team.

Tevreden over de hele lijn

Vriendelijk onthaal in de winkel, levering binnen de afgesproken termijn door 2 behulpzame medewerkers. Ook opvolging achteraf. Ons Dorsoo bed biedt een perfecte ondersteuning en zorgt zeker voor een betere slaapkwaliteit. Aan te raden!

• Sinds ik een Dorsoo heb, slaap ik: Veel beter
  • Rugpijn 's nachts en 's morgens: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Karel, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling! We wensen u de best mogelijke nachtrust toe. Groetjes, het Dorsoo-team.

Ik slaap weer beter ondanks mijn hernia

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Chantal, Dat doet ons plezier. Bedankt voor de mooie review. Groetjes van het Dorsoo-team.

Goeie service en kwaliteit

Vriendelijke en eerlijke verkoper Vriendelijke en snelle installatie Goed slaapcomfort

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Yana, Dankjewel voor de mooie beoordeling! Groetjes van het Dorsoo-team.

Eindelijk comfort en de ondersteuning die mijn rug verdient

In 2013 heb ik voor de 1ste keer een hernia gekregen. Eind 2023 een 2de hernia op dezelfde plek ( L5/S1). Ik heb toen beslist om eindelijk te investeren in een goede nachtrust daar ik een operatie wil vermijden. Wij slapen sinds een 4tal weken in het Active+ systeem van Dorsoo en zijn zéér tevreden over het comfort en de ondersteuning. Ik merkte het comfort en ondersteuning onmiddellijk en dit in combinatie met spierversterkende oefeningen overdag zorgen ervoor dat ik momenteel geen nieuwe operatie hoef te ondergaan. Wij raden het dus zeker aan om Dorsoo een kans te geven. Een investering in gezondheid is nu éénmaal belangrijk. Ook wil ik graag het uitstekende persoonlijke advies, de opvolging en het proces tot levering benadrukken. Je wordt persoonlijk op de hoogte gehouden en er wordt persoonlijk gekeken naar jouw specifieke noden! Bedankt hiervoor.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Gilles, Uw verhaal is voor ons heel fijn. Dankjewel om het zo goed te beschrijven. We wensen u de best mogelijke nachtrust toe! Groetjes van het Dorsoo-team.

het is zalig slapen als op een wolkje

sinds wij een dorsoo bed hebben en de bijhorende hoofdkussens, hebben wij minder gewrichtspijn s'nachts en s'morgens.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Evenveel rugpijn

Beste Ann, Dankjewel voor de mooie beoordeling! Groetjes van het Dorsoo-team.

zeer goede kwaliteit

zeer goed

• In welke winkel heeft u aangekocht? Dorsoo Geel
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Pieter, Hartelijk dank voor mooie beoordeling! Groetjes van het Dorsoo-team.

Super! Een echte aanrader

Goede communicatie en super goede kwaliteit.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Johny, Doet ons veel plezier dat u dat vindt. Dankuwel voor de mooie review! Fijn paasweekend, het Dorsoo-team.

Zeker een aanrader voor mensen met rugklachten.

Beide zijn we mensen met redelijk wat rugklachten . Nu we al een aantal weken ons bedje gewennen, ondervinden we minder pijn en krijgen we de mogelijkheid om beter door te slapen. En staan uit beter uitgerust op. Het is is zeker de aankoop waard . Nu nog een laatste aankoop voor een ergonomisch hoofdkussen voor mezelf. Mijn echtgenoot heeft er reeds eentje en is zeer tevreden.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn meer

Beste Christel, beste Joppe, Fijn om uw ervaring te mogen lezen. En dankuwel voor de mooie review! Fijn paasweekend, het Dorsoo-team.

De aankoop: zeer vriendelijk en hulpvaardig. Alle nodige uitleg. De levering: stipt en professioneel Dienst na verkoop: de beloofde opvolging wordt ook daadwerkelijk gedaan. Een pluim voor het team

• In welke winkel heeft u aangekocht? Dorsoo Oostende
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: N.v.t.

Beste Marianne, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling! :-) Fijn paasweekend gewenst van het Dorsoo-team.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Johann, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling! Altijd welkom bij Dorsoo Ninove. Fijn paasweekend gewenst, het Dorsoo-team.

Slapen zonder rugpijn, dat klopt zeker waar dorsoo voor staat

Uitstekende service, goede uitleg in de winkel en dienst na verkoop is ook super. Een aanrader!

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Davy, Hartelijk dank voor de complimenten en de mooie review! Groetjes van het Dorsoo-team.

's Morgens uitgerust opstaan !

Dorsoo werkt niet alleen helend voor de rug, maar heeft ook een ondersteunende werking bij schouder- en nekklachten dankzij de specifieke deelstukken.

• In welke winkel heeft u aangekocht? Dorsoo Oostende
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Katleen, Dankjewel voor de mooie beoordeling! :-) Groetjes van het Dorsoo-team.

Goeie keuze gemaakt

Heel vriendelijk en een goeie uitleg gehad.Zeer tevreden over de gemaakte keuze.Bedankt.

• Sinds ik een Dorsoo heb, slaap ik: Veel beter
  • Rugpijn 's nachts en 's morgens: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: N.v.t.
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: N.v.t.

Beste Freddy, Bedankt voor de complimenten en de mooie review! Groetjes, het Dorsoo-team.

zeer tevreden

zeer tevreden over het product zelf ,zowel als over de service

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Jan, Dat doet ons veel plezier! :-) Bedankt! Groetjes, het Dorsoo-team.

Mijn benen en onderrug voelen veel meer ontspannen aan sinds we op een Dorsoo bed slapen.

Het is even aanpassen voor je gewoon wordt aan een nieuw bed. Ook even testen, welke kern vind ik nu het best? Welk kussen geeft mij een betere nachtrust? Maar eens je de juiste keuzes maakt is het zalig slapen. Wij hadden geen rugklachten voor onze aankoop, maar vinden goed slapen gewoon heel belangrijk waardoor we voor een Dorsoo bed kozen. Onverwacht voelen mijn benen en onderrug toch meer ontspannen aan dan voordien.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn meer

Beste Leen, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling! :-) Groetjes van het Dorsoo-team.

Eindelijk slapen zonder rugpijn, zo blij dat we Dorsoo leerden kennen!

Na vele bedden en matrassen geprobeerd te hebben, kwamen we terecht bij Dorsoo Roeselare. We werden daar ontvangen door Sylvie, wat een vriendelijke dame! We kregen heel veel uitleg en het slaapsysteem werd mooi uitgelegd. Daarna konden we alle soorten matrassen testen en ook daar kregen we hele goede begeleiding van Sylvie. Niets was haar teveel om ons zo goed mogelijk te begeleiden naar een nieuw en beter slaapsysteem. We waren dan ook direct overtuigd van onze keuze. Het bestellen verliep heel vlot en ook nadien werden we via mail constant op de hoogte gehouden over de levering. We moesten slechts 6 weken wachten en alles werd netjes geleverd. Ook hier was men uiterst vriendelijk en behulpzaam. Echt een topteam! Ik raad dan ook iedereen aan om zeker een kijkje te nemen bij Dorsoo. Wij zijn alvast heel tevreden klanten en zouden het iedereen aanraden!

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Elke, beste Bart, Super bedankt voor deze mooie review! Al onze medewerkers kunnen hier mee van genieten! ;-) Groetjes van het Dorsoo-team.

goed gevoel bij het inslapen

is momenteel goed maar is nog kort ( 2 tal weken in gebruik ) om al een standpunt te kunnen innemen . Een wat langer gebruik zou een realistiser beeld kunnen geven

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Geert, Dank voor de mooie beoordeling! Laat ons zeker weten hoe het u verder bevalt en of we voor u nog iets kunnen betekenen. Groetjes, het Dorsoo-team.

Super slaapcomfort,geen rugpijn meer

Vroeger 2 tot 3maal opstaan,nu sporadisch 1maal onder de morgend,terug in bed en terug in vaste slaap.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Eddy, Dankjewel voor de mooie review! Groetjes, het Dorsoo-team.

Een betere ondersteuning, minder rugpijn

Een opwaartse ondersteuning wordt waargenomen. In combinatie met het 3D Ergo hoofdkussen ervaar ik dat mijn lichaam een betere slaaphouding aanneemt wat resulteert in minder rugpijn. Slapen op mijn rug is echter nog steeds niet mogelijk, jammer genoeg... De verstelbare lattenbodem waarbij een leeshouding/tv-kijk houding kan aangenomen worden, zorgt ervoor dat ik niet meer met pijn in mijn rug ga slapen.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Hannelien, Dankjewel voor de mooie beoordeling. Misschien zit er nog wat verbetering in voor het rugslapen. We weten dat lichaam tijd nodig heeft om te wennen. We wensen u in elk geval de best mogelijke nachtrust toe! Groetjes, het Dorsoo-team.

Alles vlot.

Goede uitleg in de winkel. Snelle en correcte leveringen. Nu is het genieten van een zalige nachtrust.

• In welke winkel heeft u aangekocht? Dorsoo Geel
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Kevin, Dankuwel voor de mooie beoordeling! Groetjes van het Dorsoo-team.

Na 2 jaar aanhoren hoe geweldig Dorsoo is... zelf een gekocht.

Is je rug kapot, blijft hij kapot, maar veel beter slapen dan dit gaat toch niet worden... :) Heel goede dienst na verkoop en installatie. Beetje prijzig, maar gelukkig is er afbetaling in termijnen mogelijk.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn meer

Beste Sven, Dankuwel voor de mooie review! We wensen u de best mogelijke nachtrust toe, Groetjes van het Dorsoo-team.

wij zijn zeer tevreden over het dorsoo slaapsysteem

als bewijs: voor ons tweede verblijf hebben we hetzelfde systeem gekozen

• In welke winkel heeft u aangekocht? Dorsoo Ninove
  • Sinds ik een Dorsoo heb, slaap ik: N.v.t.
  • Rugpijn 's nachts en 's morgens: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: N.v.t.
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: N.v.t.

Beste Geert, Daar zijn we dankbaar voor :-). En bedankt voor de mooie review! Groetjes, het Dorsoo-team.

We zijn enorm tevreden over onze aankoop bij dorso

Ik en mijn vrouw hadden regelmatig last, na een zware werkdag inonze onderrug. We hebben beiden een rugoperatie achter de rug , nu moet ik zeggen als we s´avonds last hebben in onze rug , en dan zijn we s´morgens altijd veel beter en dat komt inderdaad door het bed van Dorso . Ik kan het iedereen aanraden zeker weten

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Herman, Dankjewel voor de mooie beoordeling! We wensen u de best mogelijke nachtrust toe. Groetjes, het Dorsoo-team.

Uitermate tevreden

Een gigantische stap omhoog in comfortabel slapen en uitgerust opstaan.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Wim, Dankjewel voor de mooie beoordeling! :-) Heel fijn te lezen dat u resultaat boekt. Groetjes van het Dorsoo-team.

Over Dorsoo

Bij Dorsoo gaat het om uw nachtrust, én om uw rug. Daarom hechten we veel belang aan het resultaat van onze producten en aan uw tevredenheid. Vandaar deze onafhankelijke enquête. Hartelijk dank alvast om deze voor ons in te vullen. Paul Van Raemdonck - Zaakvoerder