Kwaliteit en uitstekende service

Al meer dan 20 jaar een tevreden klant. Het dynamische bed van dorsoo en de bijbehorende matras geeft een perfecte en ontspannende ondersteuning aan je rug. Zelf heb ik een soft matras, terwijl mijn vrouw een medium matras verkiest. Voor elk dus wat wils. Dorsoo biedt ook een uitstekende service na verkoop. Als een technieker langskomt of een matras wordt vervangen zijn ze steeds stipt op het afgesproken uur.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: N.v.t.

Ik word nu zonder rugpijn wakker.

De laatste tijd had ik steeds meer last van lage rugpijn, met verkrampte spieren aan de onderkant van mijn wervelkolom en mijn heupen. Kinesitherapie hielp, maar het effect was slechts tijdelijk. Sinds ik op een dorsoo bed slaap, is de rugpijn er gewon niet meer. Ook mijn vrouw heeft merkelijk minder pijn in haar rechterschouder, die vaak door werk overbelast wordt.

• Sinds ik een Dorsoo heb, slaap ik: Veel beter
  • Rugpijn 's nachts en 's morgens: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Kris, Dankjewel voor de mooie beoordeling! Heel fijn dit te mogen vernemen! :-) Vele groetjes, het Dorsoo-team.

Eindelijk een verkoper die keek naar de juiste ligwijze van de wervelkolom!

Degelijk onderbouwde uitleg over de voordelen van de Dorsoo matras. De verkoper gaf een zeer professionele uitleg over hoe deze matras mijn rug- en stress-klachten zou kunnen verbeteren. Ik was meteen overtuigd. Na enkele weken voelt de matras nog steeds heel goed aan (in tegenstelling met 2 andere matrassen van diverse merken die ik uitgeprobeerd heb) Ik ben zeeeeeer blij dat ik 's morgens geen hoofdpijn meer heb en dat mijn rugklachten verdwenen zijn!

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Martine, Bedankt voor de mooie beoordeling. Super te lezen :-). Vele groetjes, het Dorsoo-team.

Top service en prima kwaliteit

Heel professionele en uitgebreide uitleg gekregen in de winkel. We werden super vriendelijk ontvangen. Stipte levering.

• In welke winkel heeft u aangekocht? Dorsoo Sint-Niklaas
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Becky, Hartelijk bedankt voor de mooie review! :-) Vele groetjes, het Dorsoo-team.

Goede uitleg bij een goed systeem

In onze zoektocht naar een nieuw bed kregen we in de winkel van Dorsoo accurate uitleg over het systeem. Het systeem op overtuigde ook meer dan de andere systemen op de markt.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: N.v.t.

Beste Yvan, Bedankt voor de mooie beoordeling en het compliment! Vele groetjes, het Dorsoo-team.

Tevreden

Heel tevreden over advies en slaapkwaliteit

• Sinds ik een Dorsoo heb, slaap ik: Uitstekend
  • Rugpijn 's nachts en 's morgens: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Evenveel rugpijn

Beste Rob, Hartelijk bedankt voor de mooie beoordeling!! Groetjes van het Dorsoo-team.

klasse bed

Zeer tevreden met mijn Dorsoo-Bed. Rugpijn is volledig verdwenen. EEN aanrader

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn meer

Beste Charles, Dankjewel voor de mooie beoordeling!! :-) Vele groetjes, het Dorsoo-team.

Tevreden!!

Fijn dat je de keuze hebt om je matras eerst voor enige tijd te testen met de mogelijkheid om nog te wisselen. Wij slapen beter en met minder pijn!

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Stefanie, Dankjewel voor de mooie beoordeling!! :-) Vele groetjes en fijn weekend, het Dorsoo-team

een uitstekend slaapsysteem bij rugklachten

de rugpijn die ik ervaarde bij het wakker worden is volledig verdwenen.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Yolande, Dat is super te lezen. Dankjewel voor de mooie review! Fijn weekend en groetjes, het Dorsoo-team.

Optimale nachtrust verzekerd

Uitstekende slaapkwaliteit, zonder rugpijn bij het ontwaken. Dorsoo advies essentieel voor het kiezen van de juiste ondersteuning. Vriendelijke klantenservice.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Genny, Bedankt voor de mooie beoordeling en het compliment :-). Vele groetjes, en fijn weekend, het Dorsoo-team.

Beste aankoop ooit !

Het dorsoo bed is een topbed. Nooit meer stijf opstaan, geen rugpijn, zalig slapen.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn meer

Beste Ria, Hartelijk bedankt voor de mooie beoordeling!! Vele groetjes, en fijn weekend, het Dorsoo-team.

Heel tevreden.

Na een weekje wennen, was er een merkwaardige verbetering. Niet meer wakker worden van de rugpijn. Ook een top advies en opvolging gehad. Alvast bedankt aan het ganse Dorsoo team.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Rita, U bent ook bedankt voor de mooie review! :-) Vele groetjes en fijn weekend, het Dorsoo-team.

Ik voel mij uitgeslapen.

Ik val nu elke avond gelijk in slaap, en ik word wakker in dezelfde positie…normaal lig ik altijd te draaien en te keren en word wel 10 keer wakker in de nacht…

• In welke winkel heeft u aangekocht? Dorsoo Sint-Niklaas
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn meer

Beste Hessel, Hartelijk dank voor de mooie review!! :-) Vele groetjes, en fijn weekend, het Dorsoo-team.

Zonder twijfel het beste bed waar ik in vele jaren heb geslapen.

Na heel veel jaren slechte nachtrust kan ik eindelijk weer goed slapen, zonder verschillende keren wakker te worden en niet meer de slaap kunnen vatten.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Herman, Super bedankt om dit te delen. We wensen u een deugddoende nachtrust! Vele groetjes, het Dorsoo-team.

Geen rugpijn meer!

Ik kan echt herstellen terwijl ik slaap en word uitgerust wakker.

• Uitleg in de winkel N.v.t.
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Thydric, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling! Vele groetjes en fijn weekend, het Dorsoo-team.

Zowel bij het kiezen van het bed tot de levering verliep alles vlekkeloos.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Magda, Dat is fijn te lezen. Hartelijk dank daarvoor! Groetjes van het Dorsoo-team

Het bed van je dromen

Ik kan niet uiten hoe tevreden ik ben over dit slaapsysteem. Ik heb altijd op een degelijk standaard bed geslapen tot ik dit Dorsoo via familie heb leren kennen. Het bed kraakt of piept niet, is super comfortabel, geen pijn meer aan de schouders of heupen door op de zijkant te slapen ezv. Het is de investering zeker waard. De opvolging en dienst na verkoop is ook niet te onderschatten, ik had een paar opmerkingen waarbij oplossingen snel zijn gevonden. Een echte aanrader

• In welke winkel heeft u aangekocht? Dorsoo Aartselaar
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn meer

Beste Thomas, Bedankt voor de volledige review!!! Fijn weekend en groetjes, het Dorsoo-team.

wanneer je uitgerust opsta, is dit zeer goed

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: N.v.t.

Beste René, Dat kunnen we niet beter zeggen :-). Dankjewel voor de mooie beoordeling, het Dorsoo-team.

Goed slaapcomfort.

Zeer tevreden van het systeem en daarnaast ook de service van Dorsoo.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: N.v.t.

Beste Anna, Bedankt voor de mooie beoordeling! :-) Vele groetjes, het Dorsoo-team.

Om medische redenen waren we op zoek naar nieuwe matrassen, hoofdkussens, lakens, eigenlijk alles van A tot Z... na verschillende winkels te hebben bezocht kwamen we terecht bij Dorsoo in Geel... een godsgeschenk dat uit de hemel viel! Onze verkoper Steve luisterde naar ons verhaal en onze noden, gaf ons veel informatie, mochten matrassen testen zoveel we wilde en deed opzoekingswerk om ons te helpen zoeken naar de dingen die we nodig hadden. Nog nooit zo goed, vriendelijk en geduldig verder geholpen als bij Dorsoo in Geel. We kregen de tijd om erover te praten en na te denken en hebben de stap gezet om te bestellen. De levering heeft niet lang op zich laten wachten, ook de leveranciers waren heel vriendelijk, behulpzaam en gaven nog een woordje uitleg! Ben je opzoek naar goede service, uitstekend materiaal voor een correcte prijs, begripvolle en niet opdringerige service? Dan ben je bij Dorsoo Geel op de juiste plaats! Één echte aanrader om zeker eens binnen te springen!

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Evenveel rugpijn

Beste Tessa, Super bedankt voor de mooie, volledige beoordeling! :-) Vele groetjes en fijn weekend gewenst, het Dorsoo-team.

Zeer goede klantenservice. Voor mensen met ruglast of andere problemen.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Talia, Dankjewel voor de mooie beoordeling! :-) Alvast een fijn weekend en groetjes, het Dorsoo-team.

Zeer tevreden met het bed van Dorsoo.

Het slaapcomfort is uitstekend. We hebben geen last meer van rugpijn. We zouden Dorsoo zeker aanbevelen.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn meer

Beste Karolien, Leuk :-), dankjewel voor de mooie beoordeling. Alvast een fijn weekend gewenst, het Dorsoo-team.

professioneel klantvriendelijk en gepaste opvolging

ik ben over de ganse lijn heel tevreden

• In welke winkel heeft u aangekocht? Dorsoo Deinze
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: N.v.t.

Beste Roeland, Dankjewel voor de mooie beoordeling! Alvast een fijn weekend, Groetjes, het Dorsoo-team.

Blij dat ik een Dorsoo gekocht heb

Het is mijn 2de Dorsoo matras na een andere te hebben geprobeerd. Na de eerste nacht voelde ik al een verschil, nu zijn we een paar weken verder en wat een verschil, beter uitgerust, geen rugpijn meer bij het opstaan, ik kijk er zelfs nr uit om te gaan slapen, zo een goed en zalig gevoel. Ik kan het de twijfelaars zeker aanraden, een Dorsoo matras is de beste ! En ook de verkoper in Oostende, Jean Marie waar ik mij zeer welkom voelde was een aangename man.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Marina, Bedankt voor deze wondermooie aanbeveling! :-) Vele groetjes, het Dorsoo-team.

Uitstekende keuze gemaakt

We waren aan het twijfelen tussen een bed van ergo sleep en dorsoo. We waren echter snel overtuigd van het duidelijk superieure systeem van dorso met de lattenbodem. We slapen nu ook erg goed, beter dan ervoor. Het is een investering, maar ik vond ze het waard.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn meer

Beste Tom, Leuk te lezen, bedankt voor de mooie review! We wensen jullie een deugddoende, herstellende nachtrust :-)! Vele groetjes, het Dorsoo-team.

Ten Beukenboom 13

9400 Oost-vlaanderen

0324-54319721

Over Dorsoo

Bij Dorsoo gaat het om uw nachtrust, én om uw rug. Daarom hechten we veel belang aan het resultaat van onze producten en aan uw tevredenheid. Vandaar deze onafhankelijke enquête. Hartelijk dank alvast om deze voor ons in te vullen. Paul Van Raemdonck - Zaakvoerder