Zwaar teleurgesteld

Wij hebben sinds 6 jaar een Dorsoo bed aangekocht wegens rugklachten. Ondanks de dure aankoopprijs dachten wij een goed bed aangeschaft te hebben. Na 5 jaar bleken de matrassen versleten ondanks bij aankoop en op de website 10 jaar gegeven wordt. De matras zakt volledig door in het midden ook al werd deze regelmatig gedraaid. Na contact klantenservice werd dit defect aan de matras bevestigd en kregen we het fantastisch ?? aanbod om aan 10 % korting terug nieuwe matrassen aan te kopen. Nee bedankt, weer betalen voor een matras die het na 5 jas begeeft? De klantenservice had dit op een andere manier moeten tegemoet komen na 5 jaar. Spijt van mij aankoop, dit kan niet in deze prijscategorie!

• In welke winkel heeft u aangekocht? Dorsoo Geel
  • Sinds ik een Dorsoo heb, slaap ik: Minder goed
  • Rugpijn 's nachts en 's morgens: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Meer rugpijn
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Meer rugpijn

Wij slapen beter als voorheen.

We zijn uitstekend geholpen door de dame in Sint-Niklaas.

• In welke winkel heeft u aangekocht? Dorsoo Sint-Niklaas
  • Sinds ik een Dorsoo heb, slaap ik: Veel beter
  • Rugpijn 's nachts en 's morgens: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Gunther, Bedankt voor uw mooie reactie en beoordeling! Nog vele fijne nachten gewenst. Groetjes, het Dorsoo-team

ik heb nog nooit zo goed geslapen

Voordien stond ik regelmatig met veel pijn op . Ondanks mijn jonge leeftijd voelde ik me zo stijf als iets. Sinds ik mijn dorsoo bed heb slaap ik altijd fantastisch ook ben ik meer uitgeslapen s'ochtends. Ik zou het ten zeerste aanraden aan mensen die op zoek zijn naar een nieuwe matras. Men geeft ook heel veel duidelijke uitleg. Ik vond de service super!!

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn meer

Beste Nancy, Fijn om te horen dat ons DORSOO-slaapsysteem aan al uw wensen voldoet. Geniet er maar met volle teugen van! Wij blijven steeds tot uw dienst. Groetjes, het Dorsoo-team

In een woord TOP

Erg tevreden met de uitleg aan huis en heel erg tevreden voor de levering. Vriendelijk personeel. Een aanrader

• Uitleg in de winkel N.v.t.
  • Sinds ik een Dorsoo heb, slaap ik: Veel beter
  • Rugpijn 's nachts en 's morgens: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Christiane, Merci voor uw fijne woorden en mooie beoordeling! Nog vele goede nachten gewenst. Groetjes, het Dorsoo-team

optimale nachtrust en uitgerust ontwaken

optimale nachtrust en uitgerust ontwaken

• In welke winkel heeft u aangekocht? Dorsoo Leuven
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Gerda, Hartelijk dank voor uw fijne reactie en beoordeling! Doet ons veel plezier. Nog vele mooie nachten gewenst. Groetjes, het Dorsoo-team

Sweet dreams

Vrienden van ons hadden Dorsoo aan geraden. Bij Dorsoo werden wij zeer goed ontvangen en kregen een uitgebreide en volledige uitleg. Wij slapen nu sinds enkele maanden op een Dorsoo en zijn er heel tevreden over. Beiden slapen we beter dankzij Dorsoo. Het bed werd op de beloofde datum geleverd. De plaatsers waren zelfs voor het afgesproken tijdstip bij ons. Ze waren zeer vriendelijk en de plaatsing was binnen het half uur gepiept. Ze namen de oude matras mee en lieten alles proper achter. Wij hebben alleen maar positieve ervaringen met Dorsoo. Zowel het bed, de verkoper, als de plaatsers waren top.

• In welke winkel heeft u aangekocht? Dorsoo Oostende
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: N.v.t.

Beste Mike en Caroline, Wat fijn te lezen dat jullie over zoveel zaken tevreden zijn! Hartelijk dank voor de mooie beoordeling. Nog vele fijne nachten gewenst. Groetjes, het Dorsoo-team

De verkoper blijft meezoeken naar een passende oplossing

Over het bed zijn we, na een korte aanpassingsperiode, tevreden. De gekozen kussens, die we mochten testen, voldeden in eerste instantie niet. Na inlevering hebben we één kussen weerhouden. De plaatsingsdienst deed zijn werk zeer professioneel.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: N.v.t.

Beste André, Dank u wel voor de eerlijke reactie en positieve beoordeling! Nog vele goede nachten gewenst. Groetjes, het Dorsoo-team

Wat een slaapcomfort!

Na enige tijd hebben wij beslist om te investeren in een goede nachtrust. De investering is elke eurocent waard! De dienst na verkoop is subliem alsook de levering verliep vlekkeloos. Alvast een dikke duim voor Wim!

• In welke winkel heeft u aangekocht? Dorsoo Oostende
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Thierry, Fijn om te horen dat ons DORSOO-slaapsysteem aan al uw wensen voldoet. Geniet er maar met volle teugen van! Beste wensen gewenst voor 2022. Groetjes, het Dorsoo-team

Fantastisch bed !!!

Goede uitleg gekregen, perfecte levering en ook goede naservice. Het wisselen achteraf naar een ander type matras was geen probleem. Slapen is een stuk aangenamer geworden met ons Dorsoo bed.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn meer

Beste Bjorn, Hartelijk dank voor de positieve beoordeling! Fijne feesten gewenst. Groetjes, het Dorsoo-team

Heel vlot geholpen

Ik leerde Dorsoo kennen via mijn ouders die heel erg tevreden waren. We werden hartelijk ontvangen in Roeselare door Nele en op een kwartiertje tijd wisten we perfect welk bed het zou worden. We verhuisden al enkele weken later, maar Nele deed er alles aan om het bed toch op tijd hier te krijgen. Nu slapen we er al enkele weken in en zouden geen ander bed meer willen.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn meer

Beste Lara, Wat fijn te lezen! Blij dat we jou konden van dienst zijn. Prettige feestdagen gewenst. Groetjes, het Dorsoo-team

Gewoonweg super

Heel veel last van mijn rug , inmiddels 12 x operatie vastzetten iedere dag morfine, neurosimulator … Hierbij dorsoo bed gekocht naar aanraden dokter Pijn heel veel verminderd ( weg onmogelijk) Slapen heel veel verbeterd zou het zeker weten niet meer kunnen missen , gewoonweg top matras en verstelbaar bed

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Evenveel rugpijn

Beste Heidi, Bedankt om jouw verhaal te delen! Doet ons plezier dat we jou hebben kunnen helpen. Fijne feestdagen gewenst. Groetjes, het Dorsoo-team

Zalig!

Sedert ik op een Dorsoo systeem slaap heb ik merkelijk minder rugpijn. Het is elke avond een feest om op die zalige matras te mogen gaan liggen. Hij ligt zacht en toch voel ik me goed ondersteund. Ik denk dat ik eindelijk het perfecte bed gevonden heb!

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Dominique, Merci voor de lovende woorden en beoordeling! Fijne feestdagen gewenst. Groetjes, het Dorsoo-team

Ik ben heel tevreden van mijn nieuwe bed.. Ik ben ook uiterst tevreden van de prima service. Ik heb veel tijd gekregen om de juiste beslissing te nemen bij de keuze tussen een medium en een soft matras wat ik in mijn geval wel heel belangrijk vond.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: N.v.t.

Beste Gaby, Fijn te lezen dat we jou goed konden helpen. Bedankt voor de mooie beoordeling! Fijne feestdagen gewenst. Groetjes, het Dorsoo-team

Geweldig .

Zeer tevreden over ons Dorsoo bed .

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Frank, Dank u wel voor de positieve woorden en om de tijd te nemen om ons te beoordelen! Nog vele mooie nachten gewenst. Groetjes, het Dorsoo-team

Supergoed bed en vanaf dag 1 goed geslapen en veel minder rugklachten.

Goede begeleiding in de winkel. Snel geleverd. Vanaf dag 1 beter geslapen en minder rugpijn.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Terry, Bedankt voor uw mooie woorden en dito review! Nog vele fijne nachten gewenst. Groetjes, het Dorsoo-team

Uitstekend op elk gebied, slaap kwaliteit na maanden heup problemen opgelost O

• In welke winkel heeft u aangekocht? Dorsoo Leuven
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn meer

Beste Francois, Wat fijn te lezen! Blij dat we u konden van dienst zijn. Wij wensen u een goede nachtrust toe! Groetjes, het Dorsoo-team

matras en service verdienen een 10

Enkele jaren geleden hebben we een nieuwe matras gekocht. Onze keuze werd bepaald door de prijs. Een goedkope matras zou voldoen. Na twee jaar en dagelijkse rugpijn bij het opstaan besloten we een kwaliteitsvolle matras te kopen. Na enig speurwerk, en ons niet laten misleiden door reclame, kwamen we terecht bij Dorsoo. Vanaf de éérste nacht werd ons lichaam aangenaam verrast door het slaapcomfort van onze nieuw matras. Jammer dat we niet eerder op Dorsoo beroep deden.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn meer

Beste Rudy, Hartelijk dank voor uw fijne reactie en beoordeling. Doet ons veel plezier! Nog vele goede nachten gewenst. Groetjes, het Dorsoo-team

Goeie nachtrust en uitgeslapen ontwaken.

Diepere slaap en minder woelen. Veel minder last van snurken.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn meer

Beste Marc, Merci voor de fijne reactie en positieve beoordeling! Nog vele mooie nachten gewenst. Groetjes, het Dorsoo-team

Zalig slapen!! En top service!

Ik slaap beter sinds een maand - ik lig beter (zijslaper) en word minder wakker door de nacht! Zeer tevreden van de klantendienst in Aartselaar, de snelle en op tijd levering!

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Catherine, Fijn te lezen dat we jou goed konden helpen. Bedankt voor de mooie beoordeling! Nog vele mooie nachten gewenst. Groetjes, het Dorsoo-team

Heerlijk

Na enkele maandag met rugklachten te kampen gekozen voor een dorsoo matran en lattenbodem. Nog geen seconde spijt van gehad... Een vriendelijk uitleg zonder al te veel toeters en bellen. Gewoon waar het op neer kwam.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Carolien, Bedankt voor uw mooie woorden en dito beoordeling! Nog vele fijne nachten gewenst. Groetjes, het Dorsoo-team

Enorm klantvriendelijk

Wijziging nieuw bed gebeurde op ongelooflijk vlotte en klantgerichte wijze. Professionele en vriendelijke vakmannen bij de levering.

• Sinds ik een Dorsoo heb, slaap ik: Even goed
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Willemijn, Hartelijk dank voor uw fijne reactie en beoordeling! Wij wensen u een goede nachtrust toe. Groetjes, het Dorsoo-team

Zalig slapen !!!

Was toe aan een nieuw bed en kan het nu niet meer missen, het ligt zalig. Heb zeer goede uitleg gekregen en levering was correct.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Raymonde, Wat fijn te lezen! Blij dat we jou konden van dienst zijn. Nog vele goede nachten gewenst. Groetjes, het Dorsoo-team

Topproduct én topservice

Ongeveer 6 maanden geleden kochten wij een Dorsoo bed. Het is niet onze gewoonte om in reviews een perfect rapport uit te delen, maar in dit geval hebben we geen seconde getwijfeld. Zelf sliep ik wegens heupproblemen al een tijd heel slecht. Sinds we ons Dorsoo bed hebben is dit enorm verbeterd. Ik slaap veel vaster en word 's nachts nog maar zelden wakker van de pijn. We moesten wel een paar nachtjes wennen aan het nieuwe bed, maar dat namen we er met plezier bij (en er was ons op voorhand ook eerlijk gezegd dat dit waarschijnlijk het geval zou zijn). Een speciale vermelding voor Nele, die ons steeds met de glimlach advies gaf en uitgebreid de tijd nam om ons te begeleiden. Zonder enige druk konden we dankzij haar duidelijke uitleg een weloverwogen beslissing nemen. Kortom: Onze ervaring met Dorsoo Roeselare is op alle gebied een voltreffer. We kunnen het product en de winkel in Roeselare alleen maar aanraden!

• Sinds ik een Dorsoo heb, slaap ik: Uitstekend
  • Rugpijn 's nachts en 's morgens: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: N.v.t.
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: N.v.t.

Beste Tom, Heel erg bedankt voor de lovende woorden en mooie beoordeling! Geniet er nog met volle teugen van! Wij blijven steeds tot uw dienst. Groetjes, het Dorsoo-team

Snelle levering en een goei bed

Ik voel me gelukkiger zonder pijn

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn meer

Beste Broos, Blij dat we jou konden van dienst zijn! Nog vele mooie nachten gewenst. Groetjes, het Dorsoo-team

Gelukzalige ervaring.

Jarenlang werd ik ‘s ochtends wakker met rugpijn. Dankzij mijn Dorsoo-slaapsysteem heb ik geen rugpijn meer. Ook het ergonomische hoofdkussen zou ik niet meer kunnen missen. Ik kan Dorsoo iedereen aanbevelen. Dorsoo “Slapen zonder rugpijn” is dus geen loze slogan.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Luc, Heel erg bedankt voor de mooie woorden en dito beoordeling. Nog vele fijne nachten gewenst. Groetjes, het Dorsoo-team

Over Dorsoo

Bij Dorsoo gaat het om uw nachtrust, én om uw rug. Daarom hechten we veel belang aan het resultaat van onze producten en aan uw tevredenheid. Vandaar deze onafhankelijke enquête. Hartelijk dank alvast om deze voor ons in te vullen. Paul Van Raemdonck - Zaakvoerder