Snel handelen en mee denkend.

Gewoon zoals het hoort top service

• Dienst Operational lease

Top service, snelle reactie!

Hele snelle reactie, top service, voor vragen altijd antwoorden klaar hebben. Zou ik zeker iedereen aanraden!

Supergoed en snel geleverd

Supergoed en snel geleverd

Erg vriendelijk, snel en goed

Erg vriendelijk, snel en goed

Geweldige service

Hele vriendelijke en vlotte hulp gehad met het vinden van de juiste leaseauto. Echt top!!!

Duidelijke uitleg

Eerste auto in de lease dus veel vragen waarop zeer snel en duidelijk op geantwoord is. Tevens contact met één persoon, in dit geval dhr. Molenaar, die op alle vragen zeer snel en accuraat en zonder poespas heeft gereageerd is zeker een pluspunt.

• Dienst Operational lease

Goede service en kwaliteit.

Mensen met veel professionaliteit en adequaat aanbod.

Heel behulpzaam

Via Sunny Ben ik in contact gekomen met Autoleasebedrijf. Hij heeft me heel behulpzaam geholpen en stond altijd klaar om mijn vragen te beantwoorden.

top geholpen

dit is de 2e auto via hun wederom goed geholpen. zeker in deze lastige tijd. Ook na uitgestelde levering vervangend vervoer geregeld.

Meer dan fantastisch!!!!

Ik heb nog nooit zo een onwijs goede service gehad. Ik voelde me echt speciaal. De medewerker binnen deze organisatie is zo oprecht en denkt echt met je mee. Vanaf begin tot eind werd ik prima geholpen in het proces. Ze zij ontzettend transparent en je voelt je geen nummer. Ik heb verschillende leasemaatschappijen geprobeerd maar de auto lease centrale is echt de best of the best. Op de dag dat de auto geleverd werd kreeg ik spontaan een bos bloemen geleverd om de dag nog spectaculairder te maken. Ben zo ontzettend blij met ze en kan het iedereen adviseren, je krijgt echt geen spijt.

• Dienst Operational lease

Alles gewoon goed en snel geregeld!!

Inmiddels de derde leaseauto besteld. Geen omkijken naar. Prima informeerd. Alles snel geregeld!!

Het helpen bij leasen

Ik ben top geholpen door dhr.A. Alles wat duidelijk uitgelegd, hij heeft me helpen zoeken naar de juiste auto ! Top service

• Dienst N.v.t.

Superklantgericht

De service is optimaal. Goed aanbod van lease-auto’s, persoonlijke dienstverlening en klantgericht.

Topservice van topmensen

Als kraamzorgorganisatie was ik op zoek naar 2 nieuwe auto's voor op korte termijn. Via google kwam ik terecht bij Autoleasecentrale. Echt werkelijk binnen 1 dag had ik 4-5 verschillende offertes binnen en na 2 dagen was alles rond wat betreft het papierwerk. De jongens van Autoleasecentrale denken actief met je mee en het leukste is dat ze goedkoper zijn dan de concurrentie. Echt een topbedrijf en een aanrader. En Neeeee, ik ben geen familie van ze.

• Dienst Operational lease

Artan is iemand die goed luistert naar je wensen, een reëel beeld schetst en snel handelt.

Artan heeft een bijzonder plezierige aanpak. Hij luisterde heel goed naar wat ik wilde. Vervolgens gaf hij goed advies. Ook schetste hij een helder tijdpad. Hij heeft er voor gezorgd dat ik nu in een mooie en goede auto rij. Hij is een man die uitermate klantvriendelijk is. Ik zal mijn familie, vrienden en collega's, als zij aangeven een auto te willen leasen, adviseren om contact met hem op te nemen. Auto Lease Centrale kan trots op hem zijn.

• Dienst N.v.t.

Super goed geregeld en vlot

Zocht snel een nieuwe vito, en voila binnen 3 weken alles geregeld! Vandaag is hij afgelevert! We zijn zeer tevreden!

Snel en eerlijk

Erg klantvriendelijk en proberen niet hard te verkopen.

Alles top geregeld

Leuk geholpen

• Dienst Operational lease

Super klantvriendelijk snelle antwoorden goed geregeld

• Dienst Financial lease

Geweldige snelle service! Zowel in het verleden als nu...

Ruim 7 jaar geleden hebben wij een auto via de Autolease centrale geregeld. Destijds verliep het snel en was de service fantastisch. Nu hebben wij opnieuw de Autolease centrale benaderd (gelukkig hadden wij de gegevens nog van ons contactpersoon Artan). Binnen een paar dagen heeft Artan opnieuw een mooie auto geregeld, met minstens dezelfde service! Kortom een absolute aanrader!!

• Dienst Operational lease

Wij zijn zeer tevreden. Wij zijn snel geholpen en hadden al snel een leuke auto.

Persoonlijk en betrokken

Persoonlijk contact en snelle reacties op vragen.

Super goed!

Ik ben geholpen door Artan, geweldige kerel. Denkt/kijkt goed mee, is heel geduldig en totaal niet opdringerig. Absoluut een aanrader!

Geweldig!!

Ik ben fijn geholpen bij het vinden van een nieuwe leaseauto. Ze zijn aardig en erg behulpzaam. Alles wordt goed en netjes afgehandeld. Helemaal tevreden met mijn nieuwe leaseauto Top!!