top geholpen

dit is de 2e auto via hun wederom goed geholpen. zeker in deze lastige tijd. Ook na uitgestelde levering vervangend vervoer geregeld.

Meer dan fantastisch!!!!

Ik heb nog nooit zo een onwijs goede service gehad. Ik voelde me echt speciaal. De medewerker binnen deze organisatie is zo oprecht en denkt echt met je mee. Vanaf begin tot eind werd ik prima geholpen in het proces. Ze zij ontzettend transparent en je voelt je geen nummer. Ik heb verschillende leasemaatschappijen geprobeerd maar de auto lease centrale is echt de best of the best. Op de dag dat de auto geleverd werd kreeg ik spontaan een bos bloemen geleverd om de dag nog spectaculairder te maken. Ben zo ontzettend blij met ze en kan het iedereen adviseren, je krijgt echt geen spijt.

• Dienst Operational lease

Alles gewoon goed en snel geregeld!!

Inmiddels de derde leaseauto besteld. Geen omkijken naar. Prima informeerd. Alles snel geregeld!!

Het helpen bij leasen

Ik ben top geholpen door dhr.A. Alles wat duidelijk uitgelegd, hij heeft me helpen zoeken naar de juiste auto ! Top service

• Dienst N.v.t.

Superklantgericht

De service is optimaal. Goed aanbod van lease-auto’s, persoonlijke dienstverlening en klantgericht.

Topservice van topmensen

Als kraamzorgorganisatie was ik op zoek naar 2 nieuwe auto's voor op korte termijn. Via google kwam ik terecht bij Autoleasecentrale. Echt werkelijk binnen 1 dag had ik 4-5 verschillende offertes binnen en na 2 dagen was alles rond wat betreft het papierwerk. De jongens van Autoleasecentrale denken actief met je mee en het leukste is dat ze goedkoper zijn dan de concurrentie. Echt een topbedrijf en een aanrader. En Neeeee, ik ben geen familie van ze.

• Dienst Operational lease

Artan is iemand die goed luistert naar je wensen, een reëel beeld schetst en snel handelt.

Artan heeft een bijzonder plezierige aanpak. Hij luisterde heel goed naar wat ik wilde. Vervolgens gaf hij goed advies. Ook schetste hij een helder tijdpad. Hij heeft er voor gezorgd dat ik nu in een mooie en goede auto rij. Hij is een man die uitermate klantvriendelijk is. Ik zal mijn familie, vrienden en collega's, als zij aangeven een auto te willen leasen, adviseren om contact met hem op te nemen. Auto Lease Centrale kan trots op hem zijn.

• Dienst N.v.t.

Super goed geregeld en vlot

Zocht snel een nieuwe vito, en voila binnen 3 weken alles geregeld! Vandaag is hij afgelevert! We zijn zeer tevreden!

Snel en eerlijk

Erg klantvriendelijk en proberen niet hard te verkopen.

Alles top geregeld

Leuk geholpen

• Dienst Operational lease

Super klantvriendelijk snelle antwoorden goed geregeld

• Dienst Financial lease

Geweldige snelle service! Zowel in het verleden als nu...

Ruim 7 jaar geleden hebben wij een auto via de Autolease centrale geregeld. Destijds verliep het snel en was de service fantastisch. Nu hebben wij opnieuw de Autolease centrale benaderd (gelukkig hadden wij de gegevens nog van ons contactpersoon Artan). Binnen een paar dagen heeft Artan opnieuw een mooie auto geregeld, met minstens dezelfde service! Kortom een absolute aanrader!!

• Dienst Operational lease

Wij zijn zeer tevreden. Wij zijn snel geholpen en hadden al snel een leuke auto.

Persoonlijk en betrokken

Persoonlijk contact en snelle reacties op vragen.

Super goed!

Ik ben geholpen door Artan, geweldige kerel. Denkt/kijkt goed mee, is heel geduldig en totaal niet opdringerig. Absoluut een aanrader!

Geweldig!!

Ik ben fijn geholpen bij het vinden van een nieuwe leaseauto. Ze zijn aardig en erg behulpzaam. Alles wordt goed en netjes afgehandeld. Helemaal tevreden met mijn nieuwe leaseauto Top!!

• Dienst Financial lease

Dit is jaar 5 dat wij een auto leasen dit is onze tweede auto . IK ben beide keren door Artan geholpen. Deze meneer heeft SUPER VEEL geduld (ik met mij wensen die steeds veranderen) al met al rij in een super auto Ik zeg tot over een paar jaar weer !!

Uitstekend geregeld

Duidelijk en snel daar zit een ondernemer op te wachten

Super service

Ze doen alle moeite om je tevreden te stellen en dat is absoluut gelukt... Fijne ervaring! Bedankt Artan Ismaili.

Altijd behulpzaam en snel

Op elke vraag betreffende het leasen van auto's wordt adequaat en snel gereageerd en met het juiste antwoord.

Een Top Bedrijf

Ze werken snel luisteren goed naar je wensen en hebben altijd een passend voorstel ik werk graag met ze en hoop jaren gebruik te maken van hun diensten echte aanrader

• Dienst Operational lease

Alles top geregeld mooie auto en rijd super

Een hele mooie transporter die echt heerlijk rijd Mijn dank aan Sunny Lease tot geregeld heren

Ondanks alles, prima.

Vanwege de huidige maatregelen rondom civid-19 liep de levering anders dan afgesproken.dit was onmacht,maar toch erg vervelend.ze hebben ons goed geholpen met oplossingen te bedenken. En eind goed,al goed!

Niks is teveel!

Zeer vriendelijk en goed geholpen.

Ik zou het zo weer doen

Lucas was zeer goed in het vatten van onze wensen en het daarbij beschikbare budget. Hij heeft binnen korte tijd een auto gevonden die aan de wensen voldeed en tevens op korte termijn leverbaar was. De besproken prijs is gehaald, de leverdatum en het meedenken voor een klein bedrijf dat nog pas een paar jaar bezig is ook zeer op prijs gesteld. Al met al, zeker aan te raden.