• Nazorg

In twee middagen veel praktische tips gekregen voor het schrijven van webteksten. Ideaal om je teksten te verbeteren en af te stemmen op je doelgroep.

• Nazorg

"De cursus Webteksten Schrijven was voor mij zeer waardevol. Door concrete schrijftips en praktische uitleg over zoekwoordenonderzoek, kan ik mijn webteksten nu nóg waardevoller maken."

• Nazorg

De website is het resultaat van een perfecte samenwerking tussen Arjan en mij. Aan de hand van zoekwoordenonderzoek kwam Arjan met de hoofdindeling van de site, de indeling van de pagina’s en de belangrijke zoekwoorden die een plaats moesten krijgen. Vervolgens kwam ik met de invulling met tekst. Arjan stond open voor mijn woorden en formuleringen die naast wervend/commercieel ook waarachtig en inhoudelijk moeten zijn. Een uitstekende webtekstcoach.

• Nazorg

Leerdoel behaald, heb nu het idee dat ik gestructureerd en doordacht een webtekst kan opstellen.

• Nazorg

Een erg interessante cursus waarin ik veel geleerd heb over webteksten schrijven. Arjan geeft de cursus enthousiast en met kennis van zaken. Tegelijk houdt hij rekening met verschil in achtergrond van de collega’s. Echt een aanrader!

• Nazorg

Het werken met Arjan heb ik als erg plezierig ervaren. Hij is professioneel, begripvol, weet waar hij het over heeft, maakt dingen concreet en is gericht op wat wij als klanten graag wilden. Hij heeft een positieve en evenwichtige manier van beoordelen van producten, zodat je er ook op een leuke manier wat van leert.

• Nazorg

Inhoudelijk sterke training! Het geleerde is praktisch zeer toepasbaar; na de cursus weet je hoe je goede online teksten schrijft die door Google gevonden worden.

• Nazorg

Arjan heeft voor ons team (docenten Nederlands) een cursus 'webteksten schrijven' gegeven. Hij sluit hierbij aan op de vraag die er in de maatschappij leeft. Dit kunnen we goed gebruiken in de lessen die wij geven. Arjan neemt de tijd voor de hoofdzaken, maar verliest de details niet uit het oog. Voor vragen die na de cursus leven, staat hij ook volledig open. Van harte aanbevolen!

• Nazorg

Als stagiaire heb ik heel veel geleerd qua teksten schrijven.

• Nazorg N.v.t.

beetje rommelige aanloop veel geleerd heel praktisch

• Nazorg

Het was een pittige -lange- cursusdag bomvol relevante en actuele informatie. Arjan weet de informatie goed te visualiseren aan de hand van voorbeelden. Nu nog aan de slag met alle tips!

• Nazorg

Je wilt de vraag van de bezoeker op jouw website beantwoorden. Op de beste manier. Volg dan deze cursus! Veel praktische tips, aandacht voor jouw vragen en een goede nazorg. Bedankt Arjan.

• Nazorg

De cursus Webteksten Schrijven van Arjan Jonker is een must voor iedereen die webteksten schrijft. Ik vond Arjan al een topper als tekstschrijver, maar als trainer doet hij het ook enorm goed. Arjan heeft een schat aan vakkennis in huis en brengt dat op een duidelijke en nuchtere manier over. Door de vele praktijkvoorbeelden blijft de theorie goed hangen. Ik heb heel veel geleerd van deze waardevolle cursus en nu kan ik mijn opdrachtgevers veel meer bieden.

• Nazorg

Arjan Jonker is overtuigend omdat hij vertelt en doceert vanuit eigen ervaring. Zijn stijl als docent is prettig: helpend, duidelijk, let goed op de behoeften van zijn leerlingen. De nazorg is een klasse apart: verzorgde handleidingen, duidelijk, helpt mij om het echt allemaal zelf uit te gaan voeren. Zijn aanbod om contact op te nemen bij vragen: daar ga ik zeker gebruik van maken.

• Nazorg

Arjan is een deskundige trainer die veel van het onderwerp weet. Hij verdiept zich duidelijk in de materie en gaat met de ontwikkeling in zijn vakgebied mee. Je krijgt enorm veel theorie. Aan het eind van de dag ben je echt wel verzadigd. Voor mij had het iets minder theorie en iets meer praktijk gemogen. Al met al zeker een zeer goede training en echt wel aan te bevelen.

• Nazorg

Super, die adviezen voor onze website. Word ik helemaal blij van!

• Nazorg

Snel had Arjan de doelgroepen waarin INDICIA zich op richt in de vingers. Hij fungeerde als prima sparringpartner in het proces te komen tot een nieuwe tagline. Sessie van twee uur leverde het gewenste resultaat op: pakkende tagline om de proposities van INDICIA te illustreren: unleash your digital potential.

• Nazorg

Eindelijk de 'stoute schoenen' aangetrokken en de cursus webteksten schrijven bij Arjan gevolgd. Heerlijk concrete handvatten die je helpen je webteksten op een hoger plan te brengen. Een echte aanrader dus! En...niet alleen voor 'doorgewinterde' tekstschrijvers ;-)

• Nazorg

Veel geleerd, een aanrader.

• Nazorg

Omdat Nathalie vergeten is haar beoordeling hier in te voeren, citeer ik haar even van Springest, want daar schreef ze een prachtig verhaal: "Wil jij goed gevonden worden in Google? Dan ben je bij Arjan Jonker aan het juiste adres! Zijn cursus waardevolle websteksten schrijven gaat veel verder dan webteksten schrijven alleen. Aan de hand van praktijkvoorbeelden en door zelf te oefenen krijg je gelijk een goede indruk hoe het werkt. Na de cursus ben je in staat om wat je hebt geleerd gelijk toe te passen in de praktijk en ontvang je de presentatie en handleiding. Mocht je na de cursus nog vragen hebben dan kun je altijd bij Arjan aankloppen voor nazorg. Kom je er echt niet uit of vind je het teveel werk? Dan kun je deze topper altijd nog inhuren!" (Hier kun je haar beoordeling op Springest checken: https://www.springest.nl/waardevolle-webteksten#ervaringen) Dank, Nathalie! :-)

Arjan Jonker geeft tijdens de cursus veel praktische tips die je direct kunt toepassen en glasheldere voorbeelden die het inzicht vergroten. Het wordt zo niet alleen duidelijk maar ook leuk en boeiend! Er komt heel veel aan bod; dat je hem na de cursus ook nog kunt benaderen voor tips is wel zo handig dus.

• Nazorg

Een interessante cursus waarbij het hele proces van briefing tot de ideale webtekst aan bod komt.