Je wilt de vraag van de bezoeker op jouw website beantwoorden. Op de beste manier. Volg dan deze cursus! Veel praktische tips, aandacht voor jouw vragen en een goede nazorg. Bedankt Arjan.

• Nazorg

De cursus Webteksten Schrijven van Arjan Jonker is een must voor iedereen die webteksten schrijft. Ik vond Arjan al een topper als tekstschrijver, maar als trainer doet hij het ook enorm goed. Arjan heeft een schat aan vakkennis in huis en brengt dat op een duidelijke en nuchtere manier over. Door de vele praktijkvoorbeelden blijft de theorie goed hangen. Ik heb heel veel geleerd van deze waardevolle cursus en nu kan ik mijn opdrachtgevers veel meer bieden.

• Nazorg

Arjan Jonker is overtuigend omdat hij vertelt en doceert vanuit eigen ervaring. Zijn stijl als docent is prettig: helpend, duidelijk, let goed op de behoeften van zijn leerlingen. De nazorg is een klasse apart: verzorgde handleidingen, duidelijk, helpt mij om het echt allemaal zelf uit te gaan voeren. Zijn aanbod om contact op te nemen bij vragen: daar ga ik zeker gebruik van maken.

• Nazorg

Arjan is een deskundige trainer die veel van het onderwerp weet. Hij verdiept zich duidelijk in de materie en gaat met de ontwikkeling in zijn vakgebied mee. Je krijgt enorm veel theorie. Aan het eind van de dag ben je echt wel verzadigd. Voor mij had het iets minder theorie en iets meer praktijk gemogen. Al met al zeker een zeer goede training en echt wel aan te bevelen.

• Nazorg

Super, die adviezen voor onze website. Word ik helemaal blij van!

• Nazorg

Snel had Arjan de doelgroepen waarin INDICIA zich op richt in de vingers. Hij fungeerde als prima sparringpartner in het proces te komen tot een nieuwe tagline. Sessie van twee uur leverde het gewenste resultaat op: pakkende tagline om de proposities van INDICIA te illustreren: unleash your digital potential.

• Nazorg

Eindelijk de 'stoute schoenen' aangetrokken en de cursus webteksten schrijven bij Arjan gevolgd. Heerlijk concrete handvatten die je helpen je webteksten op een hoger plan te brengen. Een echte aanrader dus! En...niet alleen voor 'doorgewinterde' tekstschrijvers ;-)

• Nazorg

Veel geleerd, een aanrader.

• Nazorg

Omdat Nathalie vergeten is haar beoordeling hier in te voeren, citeer ik haar even van Springest, want daar schreef ze een prachtig verhaal: "Wil jij goed gevonden worden in Google? Dan ben je bij Arjan Jonker aan het juiste adres! Zijn cursus waardevolle websteksten schrijven gaat veel verder dan webteksten schrijven alleen. Aan de hand van praktijkvoorbeelden en door zelf te oefenen krijg je gelijk een goede indruk hoe het werkt. Na de cursus ben je in staat om wat je hebt geleerd gelijk toe te passen in de praktijk en ontvang je de presentatie en handleiding. Mocht je na de cursus nog vragen hebben dan kun je altijd bij Arjan aankloppen voor nazorg. Kom je er echt niet uit of vind je het teveel werk? Dan kun je deze topper altijd nog inhuren!" (Hier kun je haar beoordeling op Springest checken: https://www.springest.nl/waardevolle-webteksten#ervaringen) Dank, Nathalie! :-)

Arjan Jonker geeft tijdens de cursus veel praktische tips die je direct kunt toepassen en glasheldere voorbeelden die het inzicht vergroten. Het wordt zo niet alleen duidelijk maar ook leuk en boeiend! Er komt heel veel aan bod; dat je hem na de cursus ook nog kunt benaderen voor tips is wel zo handig dus.

• Nazorg

Een interessante cursus waarbij het hele proces van briefing tot de ideale webtekst aan bod komt.

• Nazorg

Leerzame cursus, vergaand op maat omdat deelnemers vooraf leerdoelen en vragen konden insturen. Arjan hield goed rekening met de verschillende niveaus in de groep. Prettig dat de groepsgrootte klein was, zodat iedereen aan bod kon komen. Goed toepasbare informatie. Ik popel om met mijn site en die van opdrachtgevers aan de slag te gaan.

• Nazorg

Het was een zeer intensieve, maar ook heel inspirerende cursusdag. Veel informatie was nieuw voor mij. Doordat Arjan dat begreep en benadrukte dat ik altijd op hem kan terugvallen bij vragen, ga ik er vol goede moed mee aan de slag. Ik ben er van overtuigd dat ik er uiteindelijk veel profijt van heb.

• Nazorg

Een intensieve én zeer praktische cursus, waarmee je een verdiepingsslag maakt in webteksten schrijven. Veel geleerd dat direct bruikbaar is. Blij dat ik klanten nu nog beter kan helpen met hun webteksten.

• Nazorg

Mijn ervaring komt tot uitdrukking in deze opmerking aan Arjan: "Wat een verandering ten opzichte van de huidige site! De leeservaring is verfrissend. Je geeft weer waar het om draait. Da’s heel goed gedaan.”

• Nazorg

“Ik stuurde je tips door naar mijn webdesigner en die was meteen geïrriteerd, maar gaf je ook direct gelijk.”

• Nazorg

Voor mij was deze cursus een eye-opener. Weer terug naar de marketinggedachte "Wat zoekt en wil de klant" en daarop je websteksten afstemmen. Het verhaal moet wel echt blijven en geen tekst alleen voor de Google-robot. Ook het stukje 'meten' niet vergeten. Deze cursus is met recht waardevol, ook als het niet alleen om tekstschrijven gaat maar om bijvoorbeeld het inrichten van je website met titels en kopjes. Het zoeken naar de juiste domeinnaam. Als je niet weet waar mensen naar zoeken gaan ze je waarschijnlijk ook niet vinden. Complimenten Arjan!

• Nazorg

Arjan biedt waar voor je geld. Een volle intensieve dag met veel goede informatie, eigen oefening en ruimte voor vragen. Een frisse presentatie met goed gebruik van power point.

• Nazorg N.v.t.

De cursus gaat veel verder dan webteksten schrijven alleen. Arjan deelt zijn kennis over schrijven voor het web op professionele, laagdrempelige wijze aan de hand van tal van praktijkvoorbeelden. Na de cursus ben je in staat om het geleerde direct in de praktijk brengen. En opdat je niets vergeet, ontvang je al het geleerde in een overzichtelijke Powerpoint presentatie. Na afloop van de cursus stopt het nog niet, Arjan biedt nazorg om je vakkundig verder te helpen op het ingeslagen pad.

• Nazorg

Vraag zeker tips voor je website aan. Ik vind deze erg waardevol en duidelijk. Dank je wel, ik ben er super blij mee en raad iedereen aan om dit ook te doen. Groetjes Sandra

• Nazorg

Ja, heel goed: oefenen met de dashboards Vragen vooraf stellen en mogelijkheid tot nazorg: prima. Idem persoonlijke begeleiding en beantwoording van de vragen aan het slot. Ik had graag ook de website die centraal stond Alhydran vooraf willen bekijken. Het laatste deel van de ochtend was te snel. De oefentijd was soms te lang en deelnemers gingen over andere zaken kletsen. Dat is het enige aan minpunten. Ben benieuwd naar een workshop zoektermen en naar schrijven van teksten voor het web. Al met al: dank!

• Nazorg

Door de cursus van één dag over Google Analytics weet ik nu veel beter hoe ik dit programma kan inzetten voor de websites in onze organisatie. Arjan heeft heel helder laten zien waar de handige, fijne kneepjes zitten, zodat je niet verdrinkt in alle cijfers, zijpaden, ondergrondse gangen en bochten van dit programma. Ik begrijp nu eindelijk waar ik naar kijk!

• Nazorg

Echt een praktijkgerichte workshop waar ik veel geleerd heb. Het feit dat mensen zelfs in de pauzes moeilijk van hun beeldscherm waren los te weken omdat ze nog van alles uit wilden proberen, zegt in dat verband genoeg! Van de nazorg heb ik nog geen gebruik gemaakt, maar dat dit onderdeel er volgens Arjan nog helemaal bij hoort, vind ik heel professioneel.

• Nazorg N.v.t.

Hoe kun je als SEO-tekstschrijver Google Analytics op de juiste manier gebruiken? Arjan Jonker legt het uit. Helder, duidelijk en met een originele invalshoek. Cursisten krijgen handige tools aangereikt waarmee je direct aan de slag kunt. En mocht je er in de toekomst toch niet helemaal uitkomen, dan mag je altijd bij Arjan aankloppen.

Over Waardevolle Webteksten

Webteksten maken het verschil op je website. Deugen ze niet, deugt je marketing niet. Je loopt leads en klanten mis. Ik schrijf jouw waardevolle webteksten. Óf leer je hoe je ze zelf schrijft. Dus laat me weten wat jíj wilt. :-) Wie ik ben? Arjan Jonker, SEO-tekstschrijver én trainer.