Via via hoorde ik dat Arjan waardevolle dingen weet over SEO. Dat had ik nodig. En gelukkig vond ik nog wat belangstellenden - zo konden we kosten én input en output delen. Prima cursus! Een docent die bepaald weet waar hij het over heeft. Veel tips en trucs. En bovendien blijkt SEO leuker dan ik eerst dacht. Want het gaat meer om het beantwoorden van klantvragen, dan om trucjes om gevonden te worden. Zo had ik het nog niet bekeken. Dank je, Arjan!

• Nazorg

Ik volgde de intensieve cursus SEO-teksten schrijven van Arjan Jonker. Ik was daarvoor wat sceptisch over SEO, want... alleen maar specifieke woordjes gebruiken om hoog te scoren in Google vond ik maar een trucje. Maar... Van Arjan leerde ik dat hoog scoren in Google eigenlijk alleen maar een gewenst bijverschijnsel is. Want: SEO vriendelijke teksten zijn sterk gericht op de vraag van degene die iets googelt. Door de structuur en de inhoud van je webpagina af te stemmen op die vragen lever je dus service aan de lezer! Waardevolle eye opener!

• Nazorg

Fijn dat je de cursus grondig had voorbereid, goed rekening hield met individuele leerdoelen en afstemde op praktijkvoorbeelden van onszelf. Zo kunnen je trainingen alleen maar succesvol zijn, helemaal als je dan ook nog zo bevlogen bent als jij.

• Nazorg

Dankzij deze praktische en toegankelijke cursus weet ik precies hoe ik SEO slim kan inzetten voor mijn webteksten, zonder dat ik me beperkt voel in mijn creativiteit als tekstschrijver. Dank Arjan!

• Nazorg

De SEO-cursus van Arjan raad ik echt elke tekstschrijver aan. Boordevol praktische tips en trucs die je moet weten om goed klantgericht teksten te kunnen opstellen. Met volop ruimte voor inbreng van eigen cases en veel persoonlijke aandacht. Ik heb er veel van opgestoken.

• Nazorg

Goede cursus. Zeer klantvriendelijk. Megafoon nazorg. Geen twijfel, een echte aanrader

• Nazorg

Leuke, duidelijke en leerzame cursus! Aanraden voor elke webtekstschrijver.

• Nazorg

Leuke vlotte cursus. Veel tips gekregen. De websites zoekwoordenplanner en keywoordtool zijn een heel handig middel om te gebruiken voor je een artikel gaat schrijven. Arjan brengt 'de stof' op een leuke zeker geen belerende manier. Nu het geleerde in de praktijk gaan brengen. Dank voor de cursus

• Nazorg

In twee middagen veel praktische tips gekregen voor het schrijven van webteksten. Ideaal om je teksten te verbeteren en af te stemmen op je doelgroep.

• Nazorg

"De cursus Webteksten Schrijven was voor mij zeer waardevol. Door concrete schrijftips en praktische uitleg over zoekwoordenonderzoek, kan ik mijn webteksten nu nóg waardevoller maken."

• Nazorg

De website is het resultaat van een perfecte samenwerking tussen Arjan en mij. Aan de hand van zoekwoordenonderzoek kwam Arjan met de hoofdindeling van de site, de indeling van de pagina’s en de belangrijke zoekwoorden die een plaats moesten krijgen. Vervolgens kwam ik met de invulling met tekst. Arjan stond open voor mijn woorden en formuleringen die naast wervend/commercieel ook waarachtig en inhoudelijk moeten zijn. Een uitstekende webtekstcoach.

• Nazorg

Leerdoel behaald, heb nu het idee dat ik gestructureerd en doordacht een webtekst kan opstellen.

• Nazorg

Een erg interessante cursus waarin ik veel geleerd heb over webteksten schrijven. Arjan geeft de cursus enthousiast en met kennis van zaken. Tegelijk houdt hij rekening met verschil in achtergrond van de collega’s. Echt een aanrader!

• Nazorg

Het werken met Arjan heb ik als erg plezierig ervaren. Hij is professioneel, begripvol, weet waar hij het over heeft, maakt dingen concreet en is gericht op wat wij als klanten graag wilden. Hij heeft een positieve en evenwichtige manier van beoordelen van producten, zodat je er ook op een leuke manier wat van leert.

• Nazorg

Inhoudelijk sterke training! Het geleerde is praktisch zeer toepasbaar; na de cursus weet je hoe je goede online teksten schrijft die door Google gevonden worden.

• Nazorg

Arjan heeft voor ons team (docenten Nederlands) een cursus 'webteksten schrijven' gegeven. Hij sluit hierbij aan op de vraag die er in de maatschappij leeft. Dit kunnen we goed gebruiken in de lessen die wij geven. Arjan neemt de tijd voor de hoofdzaken, maar verliest de details niet uit het oog. Voor vragen die na de cursus leven, staat hij ook volledig open. Van harte aanbevolen!

• Nazorg

Als stagiaire heb ik heel veel geleerd qua teksten schrijven.

• Nazorg N.v.t.

beetje rommelige aanloop veel geleerd heel praktisch

• Nazorg

Het was een pittige -lange- cursusdag bomvol relevante en actuele informatie. Arjan weet de informatie goed te visualiseren aan de hand van voorbeelden. Nu nog aan de slag met alle tips!

• Nazorg

Je wilt de vraag van de bezoeker op jouw website beantwoorden. Op de beste manier. Volg dan deze cursus! Veel praktische tips, aandacht voor jouw vragen en een goede nazorg. Bedankt Arjan.

• Nazorg

De cursus Webteksten Schrijven van Arjan Jonker is een must voor iedereen die webteksten schrijft. Ik vond Arjan al een topper als tekstschrijver, maar als trainer doet hij het ook enorm goed. Arjan heeft een schat aan vakkennis in huis en brengt dat op een duidelijke en nuchtere manier over. Door de vele praktijkvoorbeelden blijft de theorie goed hangen. Ik heb heel veel geleerd van deze waardevolle cursus en nu kan ik mijn opdrachtgevers veel meer bieden.

Over Waardevolle Webteksten

Webteksten maken het verschil op je website. Deugen ze niet, deugt je marketing niet. Je loopt leads en klanten mis. Ik schrijf jouw waardevolle webteksten. Óf leer je hoe je ze zelf schrijft. Dus laat me weten wat jíj wilt. :-) Wie ik ben? Arjan Jonker, SEO-tekstschrijver én trainer.