Een cursus van Arjan Jonker over SEO webschrijven kan ik iedereen aanbevelen. Zeer pragmatisch, boordevol tips en inspirerend van begin tot eind. De cursusdag van 9 tot 17 uur vloog voorbij! Bedankt Arjan!

• Nazorg

Het is heel plezierig om van Arjan les te krijgen. Humor met vakkundigheid gecombineerd, beter kan niet. Klein groepje werkt heel goed. Heb mijn kennis over webteksten schrijven aangescherpt. Mijn oordeel over de inhoudelijke nazorg kan ik op het moment van het invullen van deze beoordeling nog niet geven. Beloofde documenten zijn wel al geleverd.

• Nazorg N.v.t.

Arjan geeft op een rustige en duidelijke manier les. De opbouw van de cursus is goed. Prettige balans tussen zelf doen en uitleg. Zeer leerzaam qua inhoud.

• Nazorg

Veel kennis en expertise, prettige manier van overbrengen, zeer behulpzaam en 'klantvriendelijk', leuk en leerzaam. jammer dat ik wegens ziekte gemist heb!!

• Nazorg

Hele waardevolle tips en meteen toe te passen!

• Nazorg

Waren zeer leerzame sessies, ik hoop dat de nieuwe site met deze verwerkte kennis goed gaat lopen, en in extra afzet resulteert.

• Nazorg

Ik vind van mijzelf dat ik goed kan schrijven. Dat wordt ook regelmatig door andere bevestigd, zij schuiven mij de schrijftaken maar al te graag toe. Maar dat betekent nog niet dat ik goed een webtekst/ blog kan schrijven! Arjan maakte mij dat heel goed duidelijk in en 2x een middag "Webteksten/ Blog schrijven". Niemand leest namelijk die verschrikkelijk mooi en goed geschreven teksten van mij als ik niet iets schrijf over waar mijn doelgroep interesse in heeft! En als ik niet hún woorden gebruik. Arjan heeft mij prachtige tools in handen gegeven waarmee ik feilloos achterhaal wat mijn publiek wil horen. En het wordt dan ook een uitdaging om daar optimaal op in te spelen. Nu nog dóen... Dat dan weer wel... Maar ik ben ervan overtuigd dat dit zijn vruchten gaat afwerpen.

• Nazorg N.v.t.

Ik ben zeer tevreden over Arjan en Waardevolle Webteksten. Ik vind het bijzonder hoe hij erin geslaagd is om de essentie van mijn grote en logge verhaal op een pakkende manier te verwoorden. Toen ik zijn teksten de eerste keer las, kreeg ik zelfs zin om een afspraak te maken met mezelf. Ik hoop dat mijn potentiële klanten datzelfde zullen ervaren.

• Nazorg

Arjan geeft precies de handvatten die je nodig hebt om de vertaalslag te maken van 'goede teksten schrijven' naar 'goede teksten schrijven voor het web'. De opbouw van een webtekst verschilt wezenlijk van persbericht, magazine, folder of welk ander communicatiemiddel dan ook. Dankzij de nazorg lukt het nu ook om het geleerde op de juiste manier toe te passen in de praktijk.

• Nazorg

Op het moment dat we bij Arjan kwamen, waren wij nog aan het zoeken naar een juiste vertaling van onze propositie. Arjan heeft ons daarbij heel goed geholpen; de "pitch" was weer (in tekst) scherp, onze USP's kwamen er beter uit. Natuurlijk is ook de vindbaarheid van onze website verhoogd. We hebben vele goede reacties ontvangen!

• Nazorg

Een hele duidelijke cursus. Veel nieuwe inzichten en technieken. Dus. Een hele waardevolle cursus!

• Nazorg

Vooraf had ik mijn twijfels, het is niet goedkoop en ik wist niet of waardevollewebteksten ons verder kon helpen. Door de training hebben wij waardevolle inzichten gekregen. Het schrijven van artikel verloopt volgens stappen plan. We kiezen nu zonder moeite de juiste koppen. We weten het nu zo te schrijven dat de inhoud wordt gelezen. Dit is onze eerste tekst na de cursus. https://www.prijsvergelijken.nl/informatie/internet-pakketten/3-voordelen-glasvezel-buitengebied/ Het leuke is dat andere websites nu naar deze pagina linkjes plaatsen, omdat het een goed stuk is.

• Nazorg

Een leuke, inspirerende en superwaardevolle training, dat was het. Niet alleen door de lesstof en door de manier van overdracht zelf, maar ook doordat Arjan zelf voorbereidend huiswerk had gedaan. De cursus zat vol met waardevolle feedback en adviezen voor de ingebrachte teksten van zijn cursisten, waardoor de lesstof met relevante praktijkvoorbeelden ondersteund werd en we het geleerde meteen in de praktijk op de eigen teksten konden toepassen. Een absolute aanrader dus!

• Nazorg

Dynamisch, energiek en bomvol tips, trucs en adviezen. Een waardevolle cursusdag met veelbelovend vervolg. Eerst kon ik niet om SEO heen, nu wíl ik het niet eens meer: in deze cursus leer je over nut, noodzaak en - belangrijk - de lol van SEO. Aanrader!

• Nazorg

Via via hoorde ik dat Arjan waardevolle dingen weet over SEO. Dat had ik nodig. En gelukkig vond ik nog wat belangstellenden - zo konden we kosten én input en output delen. Prima cursus! Een docent die bepaald weet waar hij het over heeft. Veel tips en trucs. En bovendien blijkt SEO leuker dan ik eerst dacht. Want het gaat meer om het beantwoorden van klantvragen, dan om trucjes om gevonden te worden. Zo had ik het nog niet bekeken. Dank je, Arjan!

• Nazorg

Ik volgde de intensieve cursus SEO-teksten schrijven van Arjan Jonker. Ik was daarvoor wat sceptisch over SEO, want... alleen maar specifieke woordjes gebruiken om hoog te scoren in Google vond ik maar een trucje. Maar... Van Arjan leerde ik dat hoog scoren in Google eigenlijk alleen maar een gewenst bijverschijnsel is. Want: SEO vriendelijke teksten zijn sterk gericht op de vraag van degene die iets googelt. Door de structuur en de inhoud van je webpagina af te stemmen op die vragen lever je dus service aan de lezer! Waardevolle eye opener!

• Nazorg

Fijn dat je de cursus grondig had voorbereid, goed rekening hield met individuele leerdoelen en afstemde op praktijkvoorbeelden van onszelf. Zo kunnen je trainingen alleen maar succesvol zijn, helemaal als je dan ook nog zo bevlogen bent als jij.

• Nazorg

Dankzij deze praktische en toegankelijke cursus weet ik precies hoe ik SEO slim kan inzetten voor mijn webteksten, zonder dat ik me beperkt voel in mijn creativiteit als tekstschrijver. Dank Arjan!

• Nazorg

De SEO-cursus van Arjan raad ik echt elke tekstschrijver aan. Boordevol praktische tips en trucs die je moet weten om goed klantgericht teksten te kunnen opstellen. Met volop ruimte voor inbreng van eigen cases en veel persoonlijke aandacht. Ik heb er veel van opgestoken.

• Nazorg

Goede cursus. Zeer klantvriendelijk. Megafoon nazorg. Geen twijfel, een echte aanrader

• Nazorg

Leuke, duidelijke en leerzame cursus! Aanraden voor elke webtekstschrijver.

• Nazorg

Leuke vlotte cursus. Veel tips gekregen. De websites zoekwoordenplanner en keywoordtool zijn een heel handig middel om te gebruiken voor je een artikel gaat schrijven. Arjan brengt 'de stof' op een leuke zeker geen belerende manier. Nu het geleerde in de praktijk gaan brengen. Dank voor de cursus