Heel interessant. Goede handvaten gekregen. Metadata stuk was ietsjes te kort.

• Nazorg

Hele fijne en duidelijke cursus, hier ga ik veel voordelen meehebben.

• Nazorg

De samenwerking was erg prettig, je hebt voor ons de juiste toon geraakt en luisterde goed naar wat wij wilden. Waar nodig gaf je tegengas maar altijd cooperatief en uiteindelijk zijn we vlot en redelijk soepel bij het eindresultaat gekomen.

• Nazorg

De cursus is praktisch en concreet. Handig is ook het stappenplan dat Arjen geeft. Je leert heel goed ‘hoe het werkt’ en kunt meteen zelf aan de slag met het schrijven van goede webteksten.

• Nazorg

Een cursus met heel veel inhoudelijke tips en inzichten. Erg blij mee, absolute meerwaarden voor onze site en verdere marketing.

• Nazorg

Webteksten hebben mij altijd grote griezels geleken. Teksten waarin je meer rekende dan schreef. Bij Arjan jonker is dat anders. Hij is een zeer ervaren en daardoor nuchtere vakman. Zeer dienstverlenend, snapt waar je mee zit en hoe hij daarbij effectief aansluit.

• Nazorg

De cursus van Arjan was helder, overzichtelijk en bovenal ontzettend leerzaam! Ik kan de kennis direct inzetten als tekstschrijver. Arjan is een toegankelijke docent met ontzettend veel kennis. Hij weet die ook nog eens goed en enthousiast over te brengen!

• Nazorg

Leerzame cursus over hoe je SEO-vriendelijke en doelgroepgerichte webteksten schrijft. Arjan is een kei in z'n vak. Ik had wel iets meer willen oefenen met schrijven. Door tijdgebrek lukte dat helaas niet. De nazorg is laagdrempelig en prettig. Prima ervaring!!

• Nazorg

Arjan legt helder uit dat je met een goed stappenplan SEO kan toepassen. Geen krampachtige webteksten of geknutselde blogs met vastgenagelde SEO-woorden. Gewoon, een beetje van mijzelf en een beetje van SEO. Smakelijk lezen!

• Nazorg

Arjan is deskundig, duidelijk en direct. Zijn tips zijn eenvoudig toepasbaar.

• Nazorg N.v.t.

Als je dacht dat je al kon schrijven of helemaal niet: Arjan neemt je mee hoe jezelf een beter online resultaat kan krijgen. Met vooraf ingestuurde leerdoelen krijg je ook 1-op-1 advies. Met de groep deel je tips, kennis en inspiratie. Ik wilde structuur voor mijn webteksten en die kennis heb ik nu gekregen. Door de nazorg worden de doelen ook echt behaald. Dat maakt deze cursus uniek! Arjan, bedankt voor deze enorm "waardevol-ste" cursus!

• Nazorg

Arjan zijn cursus is van begin tot eind interessant. Het is een lange zit, maar het enthousiasme van Arjan werkt aanstekelijk. Als individu volgde ik de cursus in een groep van 5 en aan iedereen werd voldoende tijd en aandacht besteed. Ook mag je na de cursus vragen stellen en teksten opsturen voor feedback. Zeker een aanrader!

• Nazorg

Supertraining! Heel praktisch, heel waardevol!

• Nazorg

Arjan is een bevlogen en gedreven man in zijn vak. Hij stelt de leerdoelen van zijn cursisten voorop. Dat zie je terug in de voorbereiding, de behandelde stof en de voorbeelden die ter sprake komen. Je kunt hem het hemd van het lijf vragen. Hij zal alle moeite doen om je zo goed mogelijk te antwoorden. Voor, tijdens en na de cursus. Een absolute bron van inspiratie en kennis. Zeer gewaardeerd!

• Nazorg

leerzaam, waar voor je geld prettige wijze van lesgeven, heel informatief goede balans instructie/opdrachten goede feedback op dingen die we eerder konden aanleveren

• Nazorg

Arjan heeft een heldere cursus opgezet die je van A tot Z leert geoptimaliseerde webteksten te schrijven. Van harte aanbevolen.

• Nazorg

Het volgen van de Cursus Webteksten Schrijven is een zeer leerzame en leuke ervaring. Ik heb de cursus met plezier gevolgd en veel tips gekregen om teksten gerichter te schrijven voor de doelgroep.

• Nazorg

De cursus belichte niet alleen het belang van goed geschreven teksten, maar zoomde ook uit naar de doelgroep, en het inleven in je doelgroep. Wat ik erg prettig vond was dat de cursus ingericht was met onderwerpen en teksten die voor ons relevant waren. Ik zou de cursus zeker aanbevelen aan iedereen die ook maar een beetje communiceert naar externe partijen!

• Nazorg N.v.t.

Leerzame cursus waarin Arjan duidelijk uitlegt hoe je SEO-vriendelijke en goed leesbare webteksten schrijft. Hij levert daarnaast ook uitstekende nazorg!

• Nazorg

Een zeer waardevolle cursus met direct resultaat

• Nazorg

Ik vond het een hele goede cursus. Het begon al bij het lezen van de website en wat de cursus mij zou kunnen bieden. Heel toegankelijk en aansprekend. Wat ook heel fijn was, is het feit dat Arjan cursussen op maat kan geven, aansluitend op mijn eigen leerdoelen. Zo kan ik zelf gericht stappen zetten zonder te verdwalen in overbodige informatie. De inhoud van de cursus vond ik heel interessant en duidelijk en overzichtelijk gepresenteerd in de powerpoints. Ook de afwisseling tussen luisteren en zelf dingen doen was goed. Doordat Arjan ook praktijkvoorbeelden deelde, ging de cursus nog meer leven. Daarnaast was de sfeer informeel, wat het heel gezellig maakte. Het mailcontact was super en Arjan was ook heel snel in het delen van de beloofde informatie via de mail. En wat ook heel fijn is: we kunnen altijd bij hem terecht met vragen. Een super leuke, interessante cursus. Aanrader!

• Nazorg

Arjan vertelt lekker no-nonsense hele praktische tips om nog betere webteksten te schrijven. En hij laat goed zien dat het nog werkt ook. Zoekmachinevriendelijk schrijven is geen trucje. Het is keihard werken en creatief zijn. Meteen zin om er mee aan de slag te gaan.

• Nazorg

Ik heb een hele fijne dag gehad tijdens de cursus Webteksten schrijven. Vanwege het kleine groepje was er veel persoonlijke aandacht. Ook het gebruik van cases vanuit de praktijk van de cursisten heb ik erg gewaardeerd. We zijn stap voor stap door de stof gegaan met veel voorbeelden en opdrachten om de informatie zelf in de praktijk te brengen. Ik heb er veel aan gehad en beveel de cursus zeker aan!

• Nazorg

Theorie en praktijk goed gecombineerd. Vooral de aangereikte tools en tips zijn direct toepasbaar.

• Nazorg N.v.t.

Cursus gaf goede inzichten! Wij hebben gekozen voor 2 x 3 uur en dat was kort. Het maakte dat ik wel nog wat meer had willen oefenen en feedback had willen krijgen op de teksten. Ik vond het tweede deel wat meer op 'verkoop' gericht en dat is voor onze branche minder relevant.

Over Waardevolle Webteksten

Webteksten maken het verschil op je website. Deugen ze niet, deugt je marketing niet. Je loopt leads en klanten mis. Ik schrijf jouw waardevolle webteksten. Óf leer je hoe je ze zelf schrijft. Dus laat me weten wat jíj wilt. :-) Wie ik ben? Arjan Jonker, SEO-tekstschrijver én trainer.