Zelfs als je al het nodige weet over SEO schrijven, is dit een goede opfris/aanvulling.

Een must do voor beginnende SEO schrijvers, heel goed uitgelegd en overzichtelijk. Je kunt gelijk aan de slag.

In 1 dag de basis gelegd voor een overtuigend nieuw perspectief op schrijven voor het web

De cursusdag webteksten schrijven is intensief, maar goed opgebouwd en voldoende om niet alleen kennis over te dragen, maar ook handvaten aan te leveren om concreet mee aan de slag te gaan.

Boeiend en leerzaam

Een trainingsdag met Arjan heeft ons doen inzien dat er in onze Webteksten ruimte voor verbetering zit. Sterker nog, onze benadering moet radicaal anders willen we ons op de gewenste manier presenteren. Bijzonder leerzaam en opbouwend kritisch. Een echte aanrader wat mij betreft.

Zoekwoordenanalyse

Mijn website is hernieuwd en om dat goed te kunnen doen, heb ik Arjan gevraagd een zoekwoordenonderzoek te doen. Heel handig want nu weet ik precies waar mensen wel en niet naar zoeken. Het bleek dat ik woorden gebruikte die mijn klanten niet gebruiken. Arjan dacht met mee naar welke woorden nu handig waren om in mijn webteksten te gebruiken. Daarvoor nam hij ruim de tijd. Arjan bedankt!

Uitstekende en praktische cursus

Precies wat ik zocht een stappenplan voor het schrijven van webteksten.

Interessant en leerzaam

Ik ben nieuw met het schrijven van webteksten en heb enorm veel geleerd in deze leuke training. Boeiende voorbeelden en ook mijn eigen teksten werden besproken. Veel tips over vindbaarheid en schrijfstijl. Een volle dag en zeker de moeite waard. Goede nazorg ook!

Vakman in zijn gebied en uitmuntende uitleg.

Een gekwalificeerde vakman die alles rustig uitlegt. Op een kleine pauze na, echt 8 uur lang leerzaam.

degelijk voorbereid, goede opzet, effectieve cursusdag

Lekker tempo in de dag, haalbaar door een klein aantal cursisten en een ervaren docent. Goed concept. Voorzorg en nazorg prima. De cursusruimte (en tafelgrootte) een beetje benauwd; ruimer vind ik fijner.

Arjan kan als geen ander teksten schrijven die aansluiten op de taal van de klant!

Arjan Jonker schrijft al weer 3 jaar Waardevolle teksten voor onze organisatie, NSO-CNA Leiderschapsacademie. En ik heb veel met verschillende tekstschrijvers mogen werken, maar geen een was in staat zo goed de bedoeling om te zetten in een tekst in de taal die onze klanten aanspreekt. Daarbij denkt Arjan van harte mee over onze communicatie in brede zin. En hij is zeer betrouwbaar en snel. Hij doet wat hij belooft en altijd bereid om tot een spoedje met net zo veel kwaliteit.

Veel geleerd in 1 dag en goede nazorg

Zeer leerzame cursus

Arjan neemt je mee en stipt alle belangrijke zaken aan, die te maken hebben met het schrijven voor websites. In een divers groepje weet hij het voor iedereen interessant en leerzaam te houden. De gemoedelijke sfeer zorgt voor de rest. Aan het eind van de dag zit je boordevol praktische kennis, waar je goed mee verder kunt.

Geweldige hoeveelheid informatie

Zeer goede cursus, veel geleerd, ik kan er nu echt mee aan de slag. En ook fantastische nazorg.

Onmisbaar voor iedere website!

Na de cursus webteksten schrijven die we als bedrijf bij Arjan hebben gevolgd, hebben we besloten Arjan in te zetten voor het schrijven van artikelen op onze website. Arjan heeft een vlotte schrijfstijl en kan ingewikkelde informatie in hapklare brokken presenteren. Ontzettend fijn voor een site die werkt met termen die soms lastig uit te leggen zijn. Bovendien zijn de artikelen ook nog eens leuk om te lezen! Arjan neemt een hoop werk uit handen en zorgt ervoor dat je op bepaalde onderwerpen goed wordt gevonden op Google. Onmisbaar!

Erg leerzaam, Arjan is kundig en super enthousiast. Ik zou het het echt iedereen aanraden die ook maar iets van internet vindbaarheid wil weten. Ik kan even vooruit in ieder geval.

• Nazorg

Heldere en duidelijke uitleg, goede opbouw en vooral een fijne manier van lesgeven. Al met al een zeer gewaardeerde ervaring!

• Nazorg

Heel interessant. Goede handvaten gekregen. Metadata stuk was ietsjes te kort.

• Nazorg

Hele fijne en duidelijke cursus, hier ga ik veel voordelen meehebben.

• Nazorg

De samenwerking was erg prettig, je hebt voor ons de juiste toon geraakt en luisterde goed naar wat wij wilden. Waar nodig gaf je tegengas maar altijd cooperatief en uiteindelijk zijn we vlot en redelijk soepel bij het eindresultaat gekomen.

• Nazorg

De cursus is praktisch en concreet. Handig is ook het stappenplan dat Arjen geeft. Je leert heel goed ‘hoe het werkt’ en kunt meteen zelf aan de slag met het schrijven van goede webteksten.

• Nazorg

Een cursus met heel veel inhoudelijke tips en inzichten. Erg blij mee, absolute meerwaarden voor onze site en verdere marketing.

• Nazorg

Webteksten hebben mij altijd grote griezels geleken. Teksten waarin je meer rekende dan schreef. Bij Arjan jonker is dat anders. Hij is een zeer ervaren en daardoor nuchtere vakman. Zeer dienstverlenend, snapt waar je mee zit en hoe hij daarbij effectief aansluit.

• Nazorg

De cursus van Arjan was helder, overzichtelijk en bovenal ontzettend leerzaam! Ik kan de kennis direct inzetten als tekstschrijver. Arjan is een toegankelijke docent met ontzettend veel kennis. Hij weet die ook nog eens goed en enthousiast over te brengen!

• Nazorg

Leerzame cursus over hoe je SEO-vriendelijke en doelgroepgerichte webteksten schrijft. Arjan is een kei in z'n vak. Ik had wel iets meer willen oefenen met schrijven. Door tijdgebrek lukte dat helaas niet. De nazorg is laagdrempelig en prettig. Prima ervaring!!

• Nazorg

Arjan legt helder uit dat je met een goed stappenplan SEO kan toepassen. Geen krampachtige webteksten of geknutselde blogs met vastgenagelde SEO-woorden. Gewoon, een beetje van mijzelf en een beetje van SEO. Smakelijk lezen!

• Nazorg

Arjan is deskundig, duidelijk en direct. Zijn tips zijn eenvoudig toepasbaar.

• Nazorg N.v.t.