Er werd goed geluisterd, alles was duidelijk voor ons, schade werd naar tevredenheid vergoed. Wij kregen ook de tijd om alles goed uit te zoeken. Het was een lastige en tijdrovende schade waar gelukkig door toedoen van de verzekering een goed einde aan is gekomen.
Geleden schade gemaild, duidelijke reactie gehad over aan te leveren documenten en daarna netjes afgehandeld.
Schade-expert had een zeer empatisch vermogen. Het was nogal een schok, wanneer zeer persoonlijke goederen je ontnomen wordt. Daarna kwam de zakelijke afwikkeling van de ontstane schade, met o.a. het insturen van allerlei bewijsmateriaal om de schade te kunnen staven. Kost tijd, maar uiteindelijk ben ik tevreden met de uitkomst. Nogmaals dank hiervoor.
Als gevolg van een enorme stortbui hadden we schade door wateroverlast. Toen het schadebedrag eenmaal bekend heb ik dat doorgegeven. De afhandeling was 100% conform melding en uitbetaling ontvangen na 3 drie dagen. Top!
Dit was mijn eerste schadeclaim. Mijn verzekering en Heilbron waren duidelijk en vriendelijk en hielden me op de hoogte.
-
De schade is nog niet afgehandeld.
Ik ben zeer tevreden over de informatie, de service en de klantvriendelijkheid van Mandaat Assuradeuren.
Schadeclaim netjes en vlot afgehandeld
Snelle, correcte afhandeling.
Correct, snel en accuraat. Heel veel dank. Martine van Trommel.
Mandaat was goed bereikbaar, schade direct kunnen bespreken en aanwijzingen ontvangen hoe die in te dienen. Indienen ging prima. Daarna bleef het helaas 2 weken stil en was een telefonische reminder nodig. Maar na dit telefoontje werd dezelfde dag de claim beoordeeld en afgehandeld.
Snel geholpen
ik had een mail gestuurd naar een oud adres (bleek later); dus ook veranderingen doorgeven. Na een correctie mijnerzijds volgde een (weliswaar formele) prima afwikkeling.
Daarna heb ik geen reactie meer vernomen.
Het herstel van mijn schade duurde nogal lang ivm materiaal tekort. Tussentijds werd ik zelf herinnerd aan de schade en dat ik nog een rekening moest insturen. Netjes.. alleen moest se schade toen nog hersteld worden. Nu alles netjes afgehandeld.
.
Door naar het liet aanzien dreigende medische privé-omstandigheden moesten wij noodgedwongen een beroep doen op onze reis- en annuleringsverzekering. De kosten daarvan werden dezelfde dag nog overgemaakt naar onze rekening. Maar de wijze waarop er met aandacht en inlevingsvermogen gereageerd werd op onze omstandigheden, maken we zelden mee. Met recht een persoonlijke dienstverlening waar je als klant heel tevreden mee kan zijn!
Super verzekering en tussenpersoon
Snelle, correcte afhandeling van de schade. Ook zaken die niet vergoedt konden worden werden met een goede duidelijke onderbouwing beschreven. Fijn telefonisch contact met alle gesproken medewerkers
Klantenvriendelik goede servus snel en vriendelijke
Bedankt voor het regelen
verbazend snel afgehandeld
Snelle afwikkeling, vriendelijk personeel.
Ook al gebeurd de schadeafhandeling online zonder persoonlijk / telefonisch contact, vonden wij het 'een klantvriendelijke' afhandeling die snel gebeurd was.
Postbus 642
7000AP Doetinchem
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.