Super snel geholpen gisteren contact gehad en de volgende ochtend al bericht dat wij het vergoed krijgen Super... blij mee !!!
De schade afwikkeling van de schade is op een eenvoudige en eerlijke manier snel afgewikkeld
Eerst werd gevraagd of we rekeningen konden overleggen, die hadden wij dus niet. Normale spullen als tandpasta , tandenborstels en andere hygiëne producten bewaren wij geen bonnetjes van.Dit hebben we ook in een reactie op uw e-mail geantwoord en tevens aangegeven dat u maar moest bepalen wat een redelijke vergoeding zou zijn, En als u geen vergoeding kunt geven, dat wij dit dan accepteren als afgehandeld. Maar wij hebben tot vandaag nog geen reactie gehad op deze mail. mvg John Felix
begin september schade ingediend, er kwamen alleen maar brieven dat het heel druk was! Gisteren telefonisch gevraagd waarom het zo lang duurde, vandaag heb ik mail met vergoeding bedrag ontvangen. Tussendoor heb ik verdere info waarom gevraagd werd toegestuurd en ik hoorde gisteren aan de telefoon dat als die info binnen is, het dossier weer onderop de stapel komt. Conclusie: Zeer trage behandeling.
Er is zeer professioneel afgehandeld blij dat ik bij Heilbron mijn verzekeringen heb onder gebracht. Ook met de complimenten voor Bart Oosterhout voor de verleende afhandeling. Met de vriendelijke groet, Ton Peeren
Kan niet beter!
Bij het doorgeven van schadegeval bij mijn moeder werd ik op persoonlijke en professionele wijze te woord gestaan. Dat werkt aangenaam.
Problem lag bij verzekerimg mastschsppij dat ik 5 maanden most wachtęn voor schadevrrgoeding verkoren koffer Indianka dat ik all bonnen had wat ze vreemd vonden maar wel naar vragen
Ik ben echt blij met wederom uw goede en duidelijke hulp in alle opzichten.
Snelle reacties en duidelijke communicatie
Op 30 juni 2022 heb ik schade aan mijn auto online gemeld. Vervolgens heb ik contact opgenomen met Maandaat / Heilbron te Wijchen. Ben hier zeer duidelijk, vriendelijk en behulpzaam te woord gestaan. Uiteindelijk is alles netjes geregeld en afgehandeld. Er is mij ook medegedeeld dat i.v.m. de drukte er een achterstand was en dat dit uiteindelijk de reden is geweest waarom het allemaal wat langer heeft geduurd met het uitbetalen van mijn eigen risico , ik zal dit derhalve ook niet als "negatief"punt aangeven. Mijn ervaring is dat men op dit moment in iedere bedrijfstak te maken heeft met dergelijke issues.
Door lekkage sloeg mijn plafond geel uit . De medewerkster leefde zich gelijk in , in het probleem en vroeg of de oorzaak was op gelost en wat er vervolgens moest gebeuren . Alles beschreven , en de medewerkster kwam gelijk met een oplossing . Geen moeilijk gedoe maar gelijk gedekt door de verzekering . Ik ben hier mee heel goed en snel geholpen.
Ik had gehoopt op een hogere uitkering vanuit jullie. Van kleding is het mijn inziens logisch dat je bonnetjes etc. hier niet van bewaart (dit in tegenstelling tot bv huishoudelijke apparaten of electronica etc) Maar goed, het is niet anders. in ieder geval bedankt voor de afwikkeling die verder wel redelijk snel heeft plaatsgevonden
Duidelijke uitleg over t uit te betalen bedrag.
Heb een heel goed gevoel over hoe deze schademelding is afgehandeld
Omdat ik er digitaal niet uit kwam heb ik via Heilbron om een formulier gevraagd om die in te kunnen vullen. Ik kwam op de computer al vast te zitten met de vraag politierapport. Omdat het een busongeluk in Schotland betrof beschikte ik niet over een dergelijk rapport.
Heel begripvol en aardige medewerkers. Je voelt je begrepen erg fijn
Kreeg Bram aan de telefoon over annulering van onze vakantie door privé omstandigheden. Werd heel fijn geholpen en te woord gestaan. Binnen 2 weken was alles afgerond. Heel fijn.
Zie hier boven
Had ik al gezegd
De bijkomende kosten van mijn opname in ziekenhuis in Griekenland, m.b.t. extra hotelkosten, taxi en kosten repatriëring terug naar Nederland zijn volledig vergoed.
Ik vond de afhandeling te lang duren meerder malen zelf moeten informeren
Wederom voldoet Heilbron / mandaat aan alle verwachtingen. Vriendelijke medewerkers afsprak is afspraak een tandje extra erbij voor hulp aan de klant. Werkelijk TOP. BEDANKT
Goed geholpen en afgehandeld Bedankt hiervoor
Snelle afwikkeling
Postbus 642
7000AP Doetinchem
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.