Filters

10

Top geholpen

Super snel geholpen gisteren contact gehad en de volgende ochtend al bericht dat wij het vergoed krijgen Super... blij mee !!!

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Zeer eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Zeer eens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Zeer eens
  • De schade is snel afgehandeld Zeer eens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Zeer eens
  • Heeft u nog opmerkingen of suggesties waarmee wij onze service kunnen verhogen? N.v.t.
9

Super snelle afwikkeling

De schade afwikkeling van de schade is op een eenvoudige en eerlijke manier snel afgewikkeld

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Eens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Eens
  • De schade is snel afgehandeld Zeer eens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Zeer eens
2

Slecht

Eerst werd gevraagd of we rekeningen konden overleggen, die hadden wij dus niet. Normale spullen als tandpasta , tandenborstels en andere hygiëne producten bewaren wij geen bonnetjes van.Dit hebben we ook in een reactie op uw e-mail geantwoord en tevens aangegeven dat u maar moest bepalen wat een redelijke vergoeding zou zijn, En als u geen vergoeding kunt geven, dat wij dit dan accepteren als afgehandeld. Maar wij hebben tot vandaag nog geen reactie gehad op deze mail. mvg John Felix

  • Aanbevelen? Nee
  • De schade was eenvoudig in te dienen Eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Oneens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Geen mening
  • De schade is snel afgehandeld Geen mening
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Oneens
1

heel erg traag!!!

begin september schade ingediend, er kwamen alleen maar brieven dat het heel druk was! Gisteren telefonisch gevraagd waarom het zo lang duurde, vandaag heb ik mail met vergoeding bedrag ontvangen. Tussendoor heb ik verdere info waarom gevraagd werd toegestuurd en ik hoorde gisteren aan de telefoon dat als die info binnen is, het dossier weer onderop de stapel komt. Conclusie: Zeer trage behandeling.

  • Aanbevelen? Nee
  • De schade was eenvoudig in te dienen Oneens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Oneens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Oneens
  • De schade is snel afgehandeld Zeer oneens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Geen mening
10

Lekker vlot afgehandeld, top

Er is zeer professioneel afgehandeld blij dat ik bij Heilbron mijn verzekeringen heb onder gebracht. Ook met de complimenten voor Bart Oosterhout voor de verleende afhandeling. Met de vriendelijke groet, Ton Peeren

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Zeer eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Eens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Zeer eens
  • De schade is snel afgehandeld Zeer eens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Zeer eens
  • Heeft u nog opmerkingen of suggesties waarmee wij onze service kunnen verhogen? N.v.t.
9

Geweldig hoe medewerkster meeleefden en mij geholpen hebben!

Kan niet beter!

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Oneens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Eens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Eens
  • De schade is snel afgehandeld Eens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Eens
10

Betrokken en duidelijk

Bij het doorgeven van schadegeval bij mijn moeder werd ik op persoonlijke en professionele wijze te woord gestaan. Dat werkt aangenaam.

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Zeer eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Zeer eens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Zeer eens
  • De schade is snel afgehandeld Zeer eens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Zeer eens
8

Goed en snel

Problem lag bij verzekerimg mastschsppij dat ik 5 maanden most wachtęn voor schadevrrgoeding verkoren koffer Indianka dat ik all bonnen had wat ze vreemd vonden maar wel naar vragen

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Zeer oneens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Eens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Eens
  • De schade is snel afgehandeld Zeer oneens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Oneens
  • Heeft u nog opmerkingen of suggesties waarmee wij onze service kunnen verhogen? Problemen door verzekering maatschappij
10

zeer correcte , snelle en duidelijke hulp

Ik ben echt blij met wederom uw goede en duidelijke hulp in alle opzichten.

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Zeer eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Zeer eens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Zeer eens
  • De schade is snel afgehandeld Zeer eens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Zeer eens
  • Heeft u nog opmerkingen of suggesties waarmee wij onze service kunnen verhogen? N.v.t.
8

Snelle reacties en duidelijke communicatie

Snelle reacties en duidelijke communicatie

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Geen mening
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Eens
  • De schade is snel afgehandeld Eens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Eens
  • Heeft u nog opmerkingen of suggesties waarmee wij onze service kunnen verhogen? N.v.t.
8

Keurig en correct afgehandeld

Op 30 juni 2022 heb ik schade aan mijn auto online gemeld. Vervolgens heb ik contact opgenomen met Maandaat / Heilbron te Wijchen. Ben hier zeer duidelijk, vriendelijk en behulpzaam te woord gestaan. Uiteindelijk is alles netjes geregeld en afgehandeld. Er is mij ook medegedeeld dat i.v.m. de drukte er een achterstand was en dat dit uiteindelijk de reden is geweest waarom het allemaal wat langer heeft geduurd met het uitbetalen van mijn eigen risico , ik zal dit derhalve ook niet als "negatief"punt aangeven. Mijn ervaring is dat men op dit moment in iedere bedrijfstak te maken heeft met dergelijke issues.

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Geen mening
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Eens
  • De schade is snel afgehandeld Eens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Eens
  • Heeft u nog opmerkingen of suggesties waarmee wij onze service kunnen verhogen? N.v.t.
10

Goed geholpen

Door lekkage sloeg mijn plafond geel uit . De medewerkster leefde zich gelijk in , in het probleem en vroeg of de oorzaak was op gelost en wat er vervolgens moest gebeuren . Alles beschreven , en de medewerkster kwam gelijk met een oplossing . Geen moeilijk gedoe maar gelijk gedekt door de verzekering . Ik ben hier mee heel goed en snel geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Zeer eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling N.v.t.
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Eens
  • De schade is snel afgehandeld N.v.t.
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Zeer eens
  • Heeft u nog opmerkingen of suggesties waarmee wij onze service kunnen verhogen? Nee
5

Teleurgesteld

Ik had gehoopt op een hogere uitkering vanuit jullie. Van kleding is het mijn inziens logisch dat je bonnetjes etc. hier niet van bewaart (dit in tegenstelling tot bv huishoudelijke apparaten of electronica etc) Maar goed, het is niet anders. in ieder geval bedankt voor de afwikkeling die verder wel redelijk snel heeft plaatsgevonden

  • Aanbevelen? Nee
  • De schade was eenvoudig in te dienen Eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Oneens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Eens
  • De schade is snel afgehandeld Eens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Oneens
9

Snelle service en duidelijkbeargumenteerd

Duidelijke uitleg over t uit te betalen bedrag.

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Zeer eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Eens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Eens, Zeer eens
  • De schade is snel afgehandeld Zeer eens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Zeer eens
9

Perfecte communicatie en afhandeling van onze schadeklacht

Heb een heel goed gevoel over hoe deze schademelding is afgehandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Zeer eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Zeer eens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Zeer eens
  • De schade is snel afgehandeld Zeer eens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Zeer eens
  • Heeft u nog opmerkingen of suggesties waarmee wij onze service kunnen verhogen? N.v.t.
7

Afhandeling had wat sneller gekund

Omdat ik er digitaal niet uit kwam heb ik via Heilbron om een formulier gevraagd om die in te kunnen vullen. Ik kwam op de computer al vast te zitten met de vraag politierapport. Omdat het een busongeluk in Schotland betrof beschikte ik niet over een dergelijk rapport.

  • Aanbevelen? Nee
  • De schade was eenvoudig in te dienen Geen mening
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Geen mening
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Geen mening
  • De schade is snel afgehandeld Oneens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Geen mening
  • Heeft u nog opmerkingen of suggesties waarmee wij onze service kunnen verhogen? Voor niet iedereen is digitaal invullen gemakkelijk
10

Super vriendelijke en snelle reacties !

Heel begripvol en aardige medewerkers. Je voelt je begrepen erg fijn

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Zeer eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Zeer eens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Zeer eens
  • De schade is snel afgehandeld Zeer eens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Zeer eens
  • Heeft u nog opmerkingen of suggesties waarmee wij onze service kunnen verhogen? N.v.t.
10

Heel blij met overleg omtrent annulering vakantie

Kreeg Bram aan de telefoon over annulering van onze vakantie door privé omstandigheden. Werd heel fijn geholpen en te woord gestaan. Binnen 2 weken was alles afgerond. Heel fijn.

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Zeer eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Eens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Zeer eens
  • De schade is snel afgehandeld Zeer eens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Zeer eens
10

Creditering ivm Annulering van onze reis snel geregeld

Zie hier boven

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen N.v.t.
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling N.v.t.
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Eens
  • De schade is snel afgehandeld Eens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Eens
  • Heeft u nog opmerkingen of suggesties waarmee wij onze service kunnen verhogen? Hier hoort ook annuleren bij te staan
8

Netjes afgehandeld

Had ik al gezegd

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Eens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Eens
  • De schade is snel afgehandeld Eens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Eens
10

Geweldig geholpen

De bijkomende kosten van mijn opname in ziekenhuis in Griekenland, m.b.t. extra hotelkosten, taxi en kosten repatriëring terug naar Nederland zijn volledig vergoed.

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Zeer eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Eens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Zeer eens
  • De schade is snel afgehandeld Eens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Zeer eens
8

Kon sneller

Ik vond de afhandeling te lang duren meerder malen zelf moeten informeren

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Oneens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Eens
  • De schade is snel afgehandeld Oneens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Oneens
  • Heeft u nog opmerkingen of suggesties waarmee wij onze service kunnen verhogen? Sneller zaken oppakken
10

Zeer klantvriendelijk en accuraat

Wederom voldoet Heilbron / mandaat aan alle verwachtingen. Vriendelijke medewerkers afsprak is afspraak een tandje extra erbij voor hulp aan de klant. Werkelijk TOP. BEDANKT

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Zeer eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Zeer eens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Zeer eens
  • De schade is snel afgehandeld Zeer eens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Zeer eens
  • Heeft u nog opmerkingen of suggesties waarmee wij onze service kunnen verhogen? Blijf doen wat jullie nu doen
9

Goed geholpen

Goed geholpen en afgehandeld Bedankt hiervoor

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Eens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Eens
  • De schade is snel afgehandeld Eens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Eens
  • Heeft u nog opmerkingen of suggesties waarmee wij onze service kunnen verhogen? N.v.t.
8

goed

Snelle afwikkeling

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Geen mening
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Eens
  • De schade is snel afgehandeld Eens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Eens

Bedrijfsgegevens

Postbus 642

7000AP Doetinchem

0314-373277

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.