Filters

7

Uitleg was prima

Ervaring ASR bizar slecht. Nooit meer naar toe als ik weer een schade zou hebben

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Eens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Eens
  • De schade is snel afgehandeld Zeer oneens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Zeer oneeens
  • Heeft u nog opmerkingen of suggesties waarmee wij onze service kunnen verhogen? Er moest 250,00 eigen risico betaald worden voor jong bestuurder. Weet je hoeveel ervaren volwassenen roemlozer rijden dan een jong bestuurder? Vind dit niet correct
10

Snel en accuraat

We moesten helaas door een blessure een fietsvakantie annuleren, fijn dat de kosten zijn vergoed.

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Eens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Zeer eens
  • De schade is snel afgehandeld Zeer eens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Zeer eens
6

Na lang wachten is het toch opgelost

Ik heb steeds lang moeten wachten als ik een mail stuurde en de behandeling van mijn schade werd behandeld door een ander kantoor en niet in het kantoor van Wijchen. Dat hoeft geen probleem te zijn maar in mijn geval was het lang wachten en zelf maar weer informeren. Wat wel heel positief was mijn bezoek aan het kantoor in Wijchen de. Schade behandelaar was heel begrip vol het heeft het de zelfde dag nog opgelost.

  • Aanbevelen? Nee
  • De schade was eenvoudig in te dienen Oneens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Zeer oneens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Oneens
  • De schade is snel afgehandeld Zeer oneens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Eens
  • Heeft u nog opmerkingen of suggesties waarmee wij onze service kunnen verhogen? N.v.t.
10

Goed geregeld!

De schadeafhandeling is snel en prettig geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Eens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Eens
  • De schade is snel afgehandeld Zeer eens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Zeer eens
8

we zijn zeer goed geholpen en tevreden over het resultaat.

we zijn zeer goed geholpen en tevreden over het resultaat.

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Eens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Eens
  • De schade is snel afgehandeld Oneens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Eens
  • Heeft u nog opmerkingen of suggesties waarmee wij onze service kunnen verhogen? het was voor ons begrijpelijk dat de afhandeling wat langer duurde.
10

Keurig netjes afgehandeld!

Erg snel en netjes afgehandeld! Dankjewel!

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Zeer eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Eens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Eens
  • De schade is snel afgehandeld Zeer eens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Eens
  • Heeft u nog opmerkingen of suggesties waarmee wij onze service kunnen verhogen? Op dit moment niet
1

Slecht.

Betreft het verliezen van een bril tijdens een weekend weg rond oud en nieuw. Nog steeds geen vergoeding, schrijf dit 25 mei 2023. Super slechte service.

  • Aanbevelen? Nee
  • De schade was eenvoudig in te dienen Zeer oneens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Zeer oneens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Zeer oneens
  • De schade is snel afgehandeld Zeer oneens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Zeer oneeens
8

vlotte afhandeling

een vriendelijke en snelle afhandeling

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Eens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Eens
  • De schade is snel afgehandeld Eens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Eens
  • Heeft u nog opmerkingen of suggesties waarmee wij onze service kunnen verhogen? N.v.t.
10

Top gereageerd en afgehandeld.

De door u aangewezen schadehersteller ben ik ook zeer tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Zeer eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Zeer eens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Zeer eens
  • De schade is snel afgehandeld Zeer eens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Zeer eens
  • Heeft u nog opmerkingen of suggesties waarmee wij onze service kunnen verhogen? N.v.t.
9

snel en vriendelijk

zie boven

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Eens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Eens
  • De schade is snel afgehandeld Eens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Eens
  • Heeft u nog opmerkingen of suggesties waarmee wij onze service kunnen verhogen? N.v.t.
8

Ben tevreden met afhandeling

Ik ben tevreden hoe alles gelopen is, vind alleen erg dat ik toch € 150,00 moet betalen terwijl het niet mijn schuld Is ( kan dat niet op de verzekering verhaald worden.?) En dat ook mijn schade vrije jaren minder wordt. Kost ook weer geld. Als AH dat hek meteen gerepareerd had was er niets gebeurd.

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Geen mening
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Eens
  • De schade is snel afgehandeld Eens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Geen mening
  • Heeft u nog opmerkingen of suggesties waarmee wij onze service kunnen verhogen? N.v.t.
10

Positief

Positief

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Geen mening
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Geen mening
  • De schade is snel afgehandeld Geen mening
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Zeer eens
10

Fijn contact

Goede afhandeling van de schade

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Zeer eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Eens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Eens
  • De schade is snel afgehandeld Eens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Eens
  • Heeft u nog opmerkingen of suggesties waarmee wij onze service kunnen verhogen? N.v.t.
10

Snel en netjes

Positief

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Eens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Zeer eens
  • De schade is snel afgehandeld Eens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Zeer eens
6

Duurde lang voordat ik iets hoorde na insturen schadeformulier

Na 1 maand zelf contact opgenomen waarom ik nog niks gehoord had. Man zei dat collega ermee bezig was en dit aan haar door zou geven. Geen idee wat dat betekende, maar gelukkig binnen 1 week toen bericht gehad dat schade vergoed werd en bedrag binnen 10 dagen op de rekening zou staan

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Zeer oneens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Eens
  • De schade is snel afgehandeld Zeer oneens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Eens
  • Heeft u nog opmerkingen of suggesties waarmee wij onze service kunnen verhogen? Doorgeven als er aan gewerkt wordt en het langer duurt.
10

Ik ben tevreden

Gewoon goed afgehandeld zoals het zich gehoord te zijn

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Eens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Zeer eens
  • De schade is snel afgehandeld Eens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Eens
  • Heeft u nog opmerkingen of suggesties waarmee wij onze service kunnen verhogen? N.v.t.
9

Snel en perfect geregeld

Geen moeilijke onderhandelingen, top service

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Zeer eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Zeer eens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Zeer eens
  • De schade is snel afgehandeld Zeer eens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Zeer eens
  • Heeft u nog opmerkingen of suggesties waarmee wij onze service kunnen verhogen? N.v.t.
7

afhandeling prima

het invullen van het formulier neemt wat tijd in beslag

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Geen mening
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Geen mening
  • De schade is snel afgehandeld Zeer eens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Eens
7

Goed af gehabdeld

Het heeft wel lang geduurd, maar ondanks dat is 't naaar mijn idee heel goed afgehandeld, bedank. Peter Langen.

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Geen mening
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Geen mening
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Geen mening
  • De schade is snel afgehandeld Geen mening
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Geen mening
10

klantvriendelijk

snel en to the point

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Zeer eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Zeer eens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk N.v.t.
  • De schade is snel afgehandeld Zeer eens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Zeer eens
  • Heeft u nog opmerkingen of suggesties waarmee wij onze service kunnen verhogen? geen
10

Ik ben snel, vriendelijk en kundig behandeld

Ik heb het als prettig ervaren. Het was duidelijk wat er van mij verwacht werd, ik werd vriendelijk, snel en kundig behandeld. Er werd met mij naar een passende oplossing gekeken. De afhandeling was redelijk snel onanks de drukte.

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Zeer eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Eens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Eens
  • De schade is snel afgehandeld Eens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Eens
  • Heeft u nog opmerkingen of suggesties waarmee wij onze service kunnen verhogen? N.v.t.
9

Echt heel erg fijn en betrouwbaar

Al meer dan 35 jaar klant. Doen altijd je geweldig ontzorgen. Een aanrader

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Zeer eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Eens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Zeer eens
  • De schade is snel afgehandeld Zeer eens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Zeer eens
  • Heeft u nog opmerkingen of suggesties waarmee wij onze service kunnen verhogen? N.v.t.
10

Goede communicatie en afwikkeling van de schade.

Goede bereikbaarheid. Goede en duidelijke communicatie.

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Zeer eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Zeer eens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Zeer eens
  • De schade is snel afgehandeld Zeer eens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Zeer eens
  • Heeft u nog opmerkingen of suggesties waarmee wij onze service kunnen verhogen? N.v.t.
9

Top

Uitstekende communicatie en omgaan met mijn schade

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Eens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Eens, Zeer eens
  • De schade is snel afgehandeld Zeer eens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Zeer eens
9

correcte benadering en afhandeling.

In de loop der jaren ook met voorgangers nooit problemen gehad. Altijd beleefd en correct behandeld .Gelukkig voor ons niet veel gebruik hoeven te maken van Uw diensten.

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Zeer eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling N.v.t.
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk N.v.t.
  • De schade is snel afgehandeld Zeer eens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Zeer eens
  • Heeft u nog opmerkingen of suggesties waarmee wij onze service kunnen verhogen? Blijven zoals jullie zijn.

Bedrijfsgegevens

Postbus 642

7000AP Doetinchem

0314-373277

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.