Filters

7

goede samen werking

schade ingediend. redelijke snelle afwikkeling

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima afhandeling met goede communicatie

Makkelijke aangifte van schade door middel van de site met keuzemenu's. Goede en duidelijke communicatie tijdens het proces. Puntje van aandacht (omdat je nooit helemaal tevreden kunt zijn) iets snellere communicatie tijdens het proces...

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede, snelle communicatie

Prettig contact, snelle verwerking.

  • Aanbevelen? Ja
10

Duidelijke regels waaran je moet voldoen. Snelle afhandeling.

Nadat ik het voorval en schade beschreven heb kreeg ik snel via de mail een reactie van jullie. Hierin vermeldden jullie welke bewijsstukken aangeleverd moesten worden. Duidelijk! Daarna werd alles vlot afgehandeld. Prima. Ik kan me het niet beter wensen!

  • Aanbevelen? Ja
10

montage en mandaat

zeer te vreden goed geholpen nouwkeuring afgewerkt en ben trots over jullie dienst en de dienst van carglass op en TOP

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijk en snelle afhandeling van schade.

Bij een ongeluk met de diepvries, waarbij de inhoud verloren ging , is de schade binnen 2dagen naar grote tevredenheid opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede afwikkeling van de schade; goed bedrijf ingeschakeld die ons goed op de hoogte hebben gehouden

Goede afwikkeling van de schade; goed bedrijf ingeschakeld die ons goed op de hoogte hebben gehouden en evt leentafel wilden bezorgen , hetgeen niet nodig was omdat we zelf een tuintafel hebben gebruikt. Informeerden ons omdat het fineer niet op tijd geleverd kon worden zodat ze vertraging hadden bij het herstel.

  • Aanbevelen? Ja
10

goed en vriendelijk geholpen alles naar volle tevredenheid afgehandeld

Goede service en vriendelijk geholpen kon niet beter

  • Aanbevelen? Ja
9

Correct en netjes afgehandeld

Wij hebben heel weinig schades te melden. Dan verwacht je dat het zonder mitsen en maren wordt afgewerkt. Dat is gebeurd. HARTELIJK DANK DAARVOOR!

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede service en een luisterend oor.

Meedenkend personeel.

  • Aanbevelen? Ja
10

Een nette en vlotte afhandeling van de schademelding

Wij hebben een snelle reactie en afwikkeling van onze schademelding ervaren

  • Aanbevelen? Ja
10

Betrouwbare verzekering, geweldige service, snelle afhandelijng

Via Akkermans-Meeus-Mandaat al 50 jaar een betrouwbare verzekering! Geweldige service, snelle afhandeling.

  • Aanbevelen? Ja
1

Vreselijk. Veel beloften, weinig waarmaken.

Alles zou vergoed worden etc. Eindresultaat alle kosten voor ons zelf of 5 jaar lang 42 euro per maand meer betalen. Dus 1 x 500 euro uitbetalen en 2500 euro terugbetalen. Wat een belachelijke verzekering.

  • Aanbevelen? Nee
9

Zeer efficiente afhandeling van een schade

De medewerkers denken mee en zijn zeer ter zake kundig.

  • Aanbevelen? Ja
9

Uitstekende en snelle afhandeling van schade en perfecte communicatie.

Met twee telefonische contacten en twee mails een internationale schade binnen 48 uur geregeld! Klasse. En dat voor mij als particuliere eindverzekerde.( verzekerd via Radboud UMC collectief).

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service

Staan altijd keurig de klant te woord en ontzorgen volledig.

  • Aanbevelen? Ja
10

Een goede afwikkeling met veel begrip

Wij hebben ons zeer begrepen gevoeld, zowel in de ervaring van de schade als in de lange duur van herstel door onszelf. Wij zijn al wat ouder, dus duurt alles wat langer. Ook wilde wij zoveel mogelijk kosten besparen. Mn mevrouw Van Gessel heeft ons steeds op een prettige manier herinnert en begrip getoond voor de langere duur, tevens hulp geboden bij het verzenden van de foto’s. Dank u wel.

  • Aanbevelen? Ja
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Gewoon perfecte service in alle opzichten. Ik zou niet weten hoe het beter zou kunnen. Ik waardeer vooral de deskundigheid en vriendelijkheid.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid
  • Deskundigheid medewerkers
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Afspraken nakomen
  • Persoonlijke benadering
  • Snelheid schade-afwikkeling
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Als je door omstandigheden niet positief aan je vakantie kunt beginnen, dan is het fijn als dit snel wordt opgepakt en de ‘schade’ netjes en snel wordt afgehandeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid
  • Deskundigheid medewerkers
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Afspraken nakomen
  • Persoonlijke benadering
  • Snelheid schade-afwikkeling
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Na de melding is er snel gereageerd werd klantvriendelijk behandeld. Niets dan lof.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid
  • Deskundigheid medewerkers
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Afspraken nakomen
  • Persoonlijke benadering
  • Snelheid schade-afwikkeling
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Doorverbinden naar schade afd Niet even makkelijk Uit eindelijk is het zeer goed gegaan

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid
  • Deskundigheid medewerkers
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Afspraken nakomen
  • Persoonlijke benadering
  • Snelheid schade-afwikkeling
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Heel goed vriendelijk contact met begrip en een snelle regeling, buitengewoon, na het opgeven van een keukenbrandje in verband met ontploffing.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid
  • Deskundigheid medewerkers
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Persoonlijke benadering
  • Snelheid schade-afwikkeling
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid
  • Deskundigheid medewerkers
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Afspraken nakomen
  • Persoonlijke benadering
  • Snelheid schade-afwikkeling
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

M.i. correcte, snelle afhandeling.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid
  • Deskundigheid medewerkers
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Afspraken nakomen
  • Persoonlijke benadering
  • Snelheid schade-afwikkeling
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

De schade snel berekend en uit betaald ,.Maar vooraf gaand aan dit ongeval moet ik dat opgeven bij Meeus die stuurt\mij door naar Mandaat en nu weer naar AON. !!!?

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid
  • Deskundigheid medewerkers
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Afspraken nakomen
  • Persoonlijke benadering
  • Snelheid schade-afwikkeling

Bedrijfsgegevens

Postbus 642

7000AP Doetinchem

0314-373277

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.