schade ingediend. redelijke snelle afwikkeling
Makkelijke aangifte van schade door middel van de site met keuzemenu's. Goede en duidelijke communicatie tijdens het proces. Puntje van aandacht (omdat je nooit helemaal tevreden kunt zijn) iets snellere communicatie tijdens het proces...
Prettig contact, snelle verwerking.
Nadat ik het voorval en schade beschreven heb kreeg ik snel via de mail een reactie van jullie. Hierin vermeldden jullie welke bewijsstukken aangeleverd moesten worden. Duidelijk! Daarna werd alles vlot afgehandeld. Prima. Ik kan me het niet beter wensen!
zeer te vreden goed geholpen nouwkeuring afgewerkt en ben trots over jullie dienst en de dienst van carglass op en TOP
Bij een ongeluk met de diepvries, waarbij de inhoud verloren ging , is de schade binnen 2dagen naar grote tevredenheid opgelost.
Goede afwikkeling van de schade; goed bedrijf ingeschakeld die ons goed op de hoogte hebben gehouden en evt leentafel wilden bezorgen , hetgeen niet nodig was omdat we zelf een tuintafel hebben gebruikt. Informeerden ons omdat het fineer niet op tijd geleverd kon worden zodat ze vertraging hadden bij het herstel.
Goede service en vriendelijk geholpen kon niet beter
Wij hebben heel weinig schades te melden. Dan verwacht je dat het zonder mitsen en maren wordt afgewerkt. Dat is gebeurd. HARTELIJK DANK DAARVOOR!
Meedenkend personeel.
Wij hebben een snelle reactie en afwikkeling van onze schademelding ervaren
Via Akkermans-Meeus-Mandaat al 50 jaar een betrouwbare verzekering! Geweldige service, snelle afhandeling.
Alles zou vergoed worden etc. Eindresultaat alle kosten voor ons zelf of 5 jaar lang 42 euro per maand meer betalen. Dus 1 x 500 euro uitbetalen en 2500 euro terugbetalen. Wat een belachelijke verzekering.
De medewerkers denken mee en zijn zeer ter zake kundig.
Met twee telefonische contacten en twee mails een internationale schade binnen 48 uur geregeld! Klasse. En dat voor mij als particuliere eindverzekerde.( verzekerd via Radboud UMC collectief).
Staan altijd keurig de klant te woord en ontzorgen volledig.
Wij hebben ons zeer begrepen gevoeld, zowel in de ervaring van de schade als in de lange duur van herstel door onszelf. Wij zijn al wat ouder, dus duurt alles wat langer. Ook wilde wij zoveel mogelijk kosten besparen. Mn mevrouw Van Gessel heeft ons steeds op een prettige manier herinnert en begrip getoond voor de langere duur, tevens hulp geboden bij het verzenden van de foto’s. Dank u wel.
Gewoon perfecte service in alle opzichten. Ik zou niet weten hoe het beter zou kunnen. Ik waardeer vooral de deskundigheid en vriendelijkheid.
Als je door omstandigheden niet positief aan je vakantie kunt beginnen, dan is het fijn als dit snel wordt opgepakt en de ‘schade’ netjes en snel wordt afgehandeld.
Na de melding is er snel gereageerd werd klantvriendelijk behandeld. Niets dan lof.
Doorverbinden naar schade afd Niet even makkelijk Uit eindelijk is het zeer goed gegaan
Heel goed vriendelijk contact met begrip en een snelle regeling, buitengewoon, na het opgeven van een keukenbrandje in verband met ontploffing.
M.i. correcte, snelle afhandeling.
De schade snel berekend en uit betaald ,.Maar vooraf gaand aan dit ongeval moet ik dat opgeven bij Meeus die stuurt\mij door naar Mandaat en nu weer naar AON. !!!?
Postbus 642
7000AP Doetinchem
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.