Filters

8

Goed

Goed afgewikkelt.

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Geen mening
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Oneens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Eens
  • De schade is snel afgehandeld Eens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Eens
  • Heeft u nog opmerkingen of suggesties waarmee wij onze service kunnen verhogen? Alleen jammer dat ik zelf heb moeten bellen wst de stand van zaken was.
10

Top geregeld

We zijn tevreden over de afahandeling

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Eens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Eens
  • De schade is snel afgehandeld N.v.t.
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Zeer eens
10

Kundig, en vooral zeer vriendelijk

snelle service en zeer vriendelijke afhandeling van zaken. erg prettig geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Zeer eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Zeer eens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Zeer eens
  • De schade is snel afgehandeld Zeer eens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Zeer eens
  • Heeft u nog opmerkingen of suggesties waarmee wij onze service kunnen verhogen? al jaren zeer tevreden met Heilbron
10

Kundig, en vooral zeer vriendelijk

snelle service en zeer vriendelijke afhandeling van zaken. erg prettig geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Zeer eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Zeer eens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Zeer eens
  • De schade is snel afgehandeld Zeer eens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Zeer eens
  • Heeft u nog opmerkingen of suggesties waarmee wij onze service kunnen verhogen? al jaren zeer tevreden met Heilbron
1

Een tegenvallend bericht.

Nadat ik met Dolf Slotegraaf gesproken heb over de situatie wat mij overkomen is, zei Dolf ik ga je auto verz.polis na kijken dat gedaan hebbende, kwam Dolf tot de conclusie dat ik daarvoor verzekerd was.Nu blijkt weer dat het weer anders ligt.Daar ik bij Hemelraad Keijzer een groot verz. pakket heb, zou enige coulance wat de schade betreft op z'n plaats zijn.(denkend aan minimaal de helft van het schade bedrag). Mvg.Peter Hanemaaijer

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Eens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Eens
  • De schade is snel afgehandeld Zeer oneens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Zeer oneeens
9

Adequaat en prettig

Goede telefonische afhandeling door mw Ingrid Botzen. Heldere communicatie.

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Zeer eens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Zeer eens
  • De schade is snel afgehandeld Zeer eens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Zeer eens
8

Duidelijke en goede service

Het hele proces van schademeldingen tot uitbetaling is goed verlopen

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Eens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Eens
  • De schade is snel afgehandeld Eens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Eens
10

Prima service, snel en vakkundig afgehandeld

Prima service, snel en vakkundig afgehandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling N.v.t.
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk N.v.t.
  • De schade is snel afgehandeld Zeer eens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Zeer eens
8

Meer dan tevreden over het kontakt met Heilbron en medewerkster Dorie.

Wij werden goed geïnformeerd en bijgestaan bij de afwikkeling van deze autoschade.

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Zeer eens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Zeer eens
  • De schade is snel afgehandeld Zeer eens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Zeer eens
8

Heel zorgvuldig en goede communicatie

Dit was mijn eerste schademelding bij Mandaat. Alles werd correct afgehandeld en er was een goede communicatie en berichtgeving over de afhandeling van mijn melding.

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Eens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Eens
  • De schade is snel afgehandeld Eens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Eens
9

Vlotte afhandeling

Mijn garagehouder heeft mij geholpen met invullen van het schadeformulier. Na indienen nog 1 keer contact gehad over formulier. Daarna bericht gehad dat het in behandeling was genomen. Wij zijn zeer te spreken over alles.

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Eens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Eens
  • De schade is snel afgehandeld Eens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Eens
9

Snelle en correcte afhandeling

Na inlevering van het schadeformulier is snel en correct contact Met mij opgenomen. Hierdoor kon ik snel een afspraak plannen om mijn auto te herstellen. Ook de schade van de tegenpartij is snel verholpen. Ik ben zeer tevreden over de afhandeling en communicatie. To-geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Eens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Eens
  • De schade is snel afgehandeld Eens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Eens
10

Prima service

Was super

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Eens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Eens
  • De schade is snel afgehandeld Zeer eens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Zeer eens
10

Vriendelijk en correct.

We zijn vriendelijk geholpen. De schade is snel tot volle tevredenheid afgehandeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Zeer eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Zeer eens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Zeer eens
  • De schade is snel afgehandeld Zeer eens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Zeer eens
1

mijn ervaring is dat ik veel teveel betaal

mijn ervaring is ik ben allrisk verzekerd voor mijn auto en de premie elke maand is niet mis nu heb ik zelf schade gereden gaat mijn premie waarvoor ben ik dan allrisk verzekerd mijn schade betaal ik toch zelf heb ik in de gaten ik heb een verkeerd beroep gekozen ik had een verzekering moeten beginnen dan hoef ik niet zo hard te werken voor mijn centen maar ja je moet je verzekeren in dit land kortom ik ben niet tevreden gr wiet Ariens

  • Aanbevelen? Nee
  • De schade was eenvoudig in te dienen Eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Eens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Eens
  • De schade is snel afgehandeld Eens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Zeer oneeens
  • De schade is afgewezen Geen mening
10

Zeer snelle en uiterst correcte afhandeling !

Door een ongelukje tijdens het stofzuigen, was het beeldscherm van onze televisie (welke op een een schouw staat) beschadigd en defect. Via de (uitgebreide) inboedelverzekering bleek de schade gedekt te zijn. We hebben de schade ingediend en de volgende dag kregen we al bericht, dat het aankoopbedrag (min eigen risico) aan ons word vergoed ! Een hele dikke 10 voor Mandaat verzekeringen voor deze zeer snelle en uiterst correcte afhandeling !!

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Zeer eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Zeer eens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Zeer eens
  • De schade is snel afgehandeld Zeer eens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Zeer eens
  • De schade is afgewezen N.v.t.
8

Snel, adequaat en zorgvuldig

Uitst

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Eens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Zeer eens
  • De schade is snel afgehandeld Zeer eens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Zeer eens
  • De schade is afgewezen N.v.t.
8

goede begeleiding

enige puntje is als iemand uitvalt die je begeleid,het proces stilvalt. maar als diegene terug is wordt het gelijk weer opgepakt.

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Eens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Eens
  • De schade is snel afgehandeld Oneens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Eens
  • De schade is afgewezen N.v.t.
10

Alles correct en snel behandeld

Ik Ben heel tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Zeer eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Zeer eens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Zeer eens
  • De schade is snel afgehandeld Zeer eens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Zeer eens
  • De schade is afgewezen Geen mening
9

Gewoon zoals verwacht afgehandeld, top

Van begin tot het eind, goed uitgevoerd en afgehandeld. Zoals je mag verwachten, maar lang niet altijd vanzelfsprekend is.

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Eens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Eens
  • De schade is snel afgehandeld Eens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Eens
  • De schade is afgewezen N.v.t.
8

Prima voor zover het nu is netjes afgehandeld.

Hallo, ik las in jullie laatste mail dat ik terugval in mijn bonus/malus korting en schade vrije jaren. Mijn vraag is nu hoeveel en hoever val ik terug, want dat staat er niet bij. groet Harry Gijsbertse

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Eens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Eens
  • De schade is snel afgehandeld Eens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Eens
  • De schade is afgewezen N.v.t.
9

Snelle afhandeling

Prima afhandeling met duidelijke communicatie.

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Zeer eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Zeer eens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Zeer eens
  • De schade is snel afgehandeld Eens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Zeer eens
  • De schade is afgewezen N.v.t.
9

Snel en perfect geholpen

De schademelding is direct en zeer snel afgehandeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Zeer eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling N.v.t.
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk N.v.t.
  • De schade is snel afgehandeld Zeer eens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Zeer eens
  • De schade is afgewezen N.v.t.
10

zie hier onder

alles netjes geregeld met de afhandeling

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Zeer eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Geen mening
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Zeer eens
  • De schade is snel afgehandeld Zeer eens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Zeer eens
  • De schade is afgewezen N.v.t.
8

Prima

Prima en snel afgehandeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Eens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Eens
  • De schade is snel afgehandeld Zeer eens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Eens
  • De schade is afgewezen N.v.t.

Bedrijfsgegevens

Postbus 642

7000AP Doetinchem

0314-373277

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.