Goed afgewikkelt.
We zijn tevreden over de afahandeling
snelle service en zeer vriendelijke afhandeling van zaken. erg prettig geholpen.
snelle service en zeer vriendelijke afhandeling van zaken. erg prettig geholpen.
Nadat ik met Dolf Slotegraaf gesproken heb over de situatie wat mij overkomen is, zei Dolf ik ga je auto verz.polis na kijken dat gedaan hebbende, kwam Dolf tot de conclusie dat ik daarvoor verzekerd was.Nu blijkt weer dat het weer anders ligt.Daar ik bij Hemelraad Keijzer een groot verz. pakket heb, zou enige coulance wat de schade betreft op z'n plaats zijn.(denkend aan minimaal de helft van het schade bedrag). Mvg.Peter Hanemaaijer
Goede telefonische afhandeling door mw Ingrid Botzen. Heldere communicatie.
Het hele proces van schademeldingen tot uitbetaling is goed verlopen
Prima service, snel en vakkundig afgehandeld
Wij werden goed geïnformeerd en bijgestaan bij de afwikkeling van deze autoschade.
Dit was mijn eerste schademelding bij Mandaat. Alles werd correct afgehandeld en er was een goede communicatie en berichtgeving over de afhandeling van mijn melding.
Mijn garagehouder heeft mij geholpen met invullen van het schadeformulier. Na indienen nog 1 keer contact gehad over formulier. Daarna bericht gehad dat het in behandeling was genomen. Wij zijn zeer te spreken over alles.
Na inlevering van het schadeformulier is snel en correct contact Met mij opgenomen. Hierdoor kon ik snel een afspraak plannen om mijn auto te herstellen. Ook de schade van de tegenpartij is snel verholpen. Ik ben zeer tevreden over de afhandeling en communicatie. To-geregeld.
Was super
We zijn vriendelijk geholpen. De schade is snel tot volle tevredenheid afgehandeld.
mijn ervaring is ik ben allrisk verzekerd voor mijn auto en de premie elke maand is niet mis nu heb ik zelf schade gereden gaat mijn premie waarvoor ben ik dan allrisk verzekerd mijn schade betaal ik toch zelf heb ik in de gaten ik heb een verkeerd beroep gekozen ik had een verzekering moeten beginnen dan hoef ik niet zo hard te werken voor mijn centen maar ja je moet je verzekeren in dit land kortom ik ben niet tevreden gr wiet Ariens
Door een ongelukje tijdens het stofzuigen, was het beeldscherm van onze televisie (welke op een een schouw staat) beschadigd en defect. Via de (uitgebreide) inboedelverzekering bleek de schade gedekt te zijn. We hebben de schade ingediend en de volgende dag kregen we al bericht, dat het aankoopbedrag (min eigen risico) aan ons word vergoed ! Een hele dikke 10 voor Mandaat verzekeringen voor deze zeer snelle en uiterst correcte afhandeling !!
Uitst
enige puntje is als iemand uitvalt die je begeleid,het proces stilvalt. maar als diegene terug is wordt het gelijk weer opgepakt.
Ik Ben heel tevreden
Van begin tot het eind, goed uitgevoerd en afgehandeld. Zoals je mag verwachten, maar lang niet altijd vanzelfsprekend is.
Hallo, ik las in jullie laatste mail dat ik terugval in mijn bonus/malus korting en schade vrije jaren. Mijn vraag is nu hoeveel en hoever val ik terug, want dat staat er niet bij. groet Harry Gijsbertse
Prima afhandeling met duidelijke communicatie.
De schademelding is direct en zeer snel afgehandeld.
alles netjes geregeld met de afhandeling
Prima en snel afgehandeld.
Postbus 642
7000AP Doetinchem
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.