Filters

10

Heel fijn contact en snelle afwikkelen

Prettig contact, en snelle afwikkeling, er werd echt de tijd genomen.

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Zeer eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Zeer eens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Zeer eens
  • De schade is snel afgehandeld Zeer eens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Zeer eens
  • Heeft u nog opmerkingen of suggesties waarmee wij onze service kunnen verhogen? N.v.t.
10

snel-vriendelijk-up to date

zoals boven vermeld en mede omdat tegenpartij dezelfde verzekeringmaatschappijhad

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Zeer eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Zeer eens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Zeer eens
  • De schade is snel afgehandeld Zeer eens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Zeer eens
  • Heeft u nog opmerkingen of suggesties waarmee wij onze service kunnen verhogen? nvtjan
9

Geduldig en snel geholpen

Geduldig en op een nette manier ben ik geholpen en voorgelicht. Uiteindelijk allemaal heel soepel verlopen

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Zeer eens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Zeer eens
  • De schade is snel afgehandeld Eens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Zeer eens
  • Heeft u nog opmerkingen of suggesties waarmee wij onze service kunnen verhogen? N.v.t.
10

alles was perfect geregeld

Er valt verder niets aan toe te voegen

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Zeer eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Zeer eens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Zeer eens
  • De schade is snel afgehandeld Zeer eens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Zeer eens
  • Heeft u nog opmerkingen of suggesties waarmee wij onze service kunnen verhogen? beter kan niet
8

Heel fijn geholpen

Ondanks dat het wel een tijdje heeft geduurd zijn ee heel goed geholpen. Wij zijn hier heel tevreden over.

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Eens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Zeer eens
  • De schade is snel afgehandeld Eens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Zeer eens
  • Heeft u nog opmerkingen of suggesties waarmee wij onze service kunnen verhogen? N.v.t.
10

Ontzettend goed en snel geholpen

Ik ben heel erg begripvol geholpen alles was duidelijk en is zeer snel afgehandeld en ik hoefde er zelf praktisch niets voor te doen

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Zeer eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Zeer eens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Zeer eens
  • De schade is snel afgehandeld Zeer eens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Zeer eens
  • Heeft u nog opmerkingen of suggesties waarmee wij onze service kunnen verhogen? N.v.t.
6

Goed, maar onduidelijk

Na na een maand nog niks gehoord te hebben over verdere voortgang heb ik zelf gebeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Zeer oneens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Geen mening
  • De schade is snel afgehandeld Oneens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Eens
  • Heeft u nog opmerkingen of suggesties waarmee wij onze service kunnen verhogen? Mensen meer serviceupdates sturen + uitwerking van vergoeding (wat wordt er precies vergoed)
10

Snelle schade afhandeling.

Zeer correct te woord gestaan bij vragen. Schade formulier ingevuld en ingescand 2 dagen later kon de auto al gerepareerd worden. Top.

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Eens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Eens
  • De schade is snel afgehandeld Eens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Eens
  • Heeft u nog opmerkingen of suggesties waarmee wij onze service kunnen verhogen? Het is al perfect vooral zo doorgaan.
10

Correct

Zeer duidelijk wat mogelijk is, correct en vriendelijk , behulpzaam.

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling N.v.t.
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Zeer eens
  • De schade is snel afgehandeld Eens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Eens
  • Heeft u nog opmerkingen of suggesties waarmee wij onze service kunnen verhogen? N.v.t.
10

Kundig, met zicht op persoonlijke situatie

Fijne correspondentie en kundig bezoek.

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Zeer eens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Zeer eens
  • De schade is snel afgehandeld Zeer eens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Zeer eens
  • Heeft u nog opmerkingen of suggesties waarmee wij onze service kunnen verhogen? N.v.t.
10

Prima service

Super klantvriendelijk en terugbel acties zijn perfect volgens afspraak. We zijn uiterst tevreden met de zeer vriendelijke medewerking. In één woord FANTASTISCH !!!!!!!!!

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Zeer eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Zeer eens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Zeer eens
  • De schade is snel afgehandeld Eens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Zeer eens
  • Heeft u nog opmerkingen of suggesties waarmee wij onze service kunnen verhogen? N.v.t.
10

Heel netjes en duidelijk geholpen.

Zal aan mij liggen, maar ik ervaar het of ik alles dubbel moet zeggen.

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Zeer eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Zeer eens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Zeer eens
  • De schade is snel afgehandeld Zeer eens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Zeer eens
  • Heeft u nog opmerkingen of suggesties waarmee wij onze service kunnen verhogen? Via de telefoon is het allemaal heel geduldig en duidelijk uitgelegd. Wij zijn zeer tevreden.
9

Zeer snel opgelost

Klacht gemeld en snel met tevredenheid geholpen. Top!

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Eens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Eens
  • De schade is snel afgehandeld Zeer eens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Zeer eens
  • Heeft u nog opmerkingen of suggesties waarmee wij onze service kunnen verhogen? N.v.t.
10

Correct en snel

Correct en snel

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Zeer eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Eens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Eens
  • De schade is snel afgehandeld Eens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Eens
  • Heeft u nog opmerkingen of suggesties waarmee wij onze service kunnen verhogen? N.v.t.
9

Zeer goed geholpen

Heel fijn kan ik gelukkig weer een nieuw apparaat kopen.

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Zeer eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Eens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Zeer eens
  • De schade is snel afgehandeld Zeer eens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Zeer eens
  • Heeft u nog opmerkingen of suggesties waarmee wij onze service kunnen verhogen? Ben erg blij
10

DE BESTE VERZEKERAAR VAN DE WERELD EN OMSTREKEN.

GOEDE MORGEN, IK HEB AL EEN MENSENLEVEN (BIJNA) ALLES VERZEKERD BIJ DE FAMILIE BIJMANS ONDER DE LEUZE: "WIE ZOEKT KENT BIJMANS NIET; WIE BIJMANS KENT ZOEKT NIET". DIE LEUZE HEBBEN ZE ALTIJD IN ERE GEHOUDEN. VOOR MIJ IS "HEILBRON" EVEN WENNEN, MAAR TOT NU TOE BEN IK ZEER TEVREDEN. MINPUNTJE: HET "HUISKAMERGEVOEL" HEEFT IN MOETEN BOETEN. GROETJES, ALBERT PELSER

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Zeer eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Zeer eens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Zeer eens
  • De schade is snel afgehandeld Zeer eens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Zeer eens
  • Heeft u nog opmerkingen of suggesties waarmee wij onze service kunnen verhogen? NOG BETER? DAT KAN NIET!
9

De hele afwikkeling is uitstekend verzorgd!

Als gevolg van overspanning in de meterkast bij enkele zekeringen hebben een aantal elektrische apparaten ernstige schade opgelopen. De schade-expert stelde voor om de ontstane schade te onderbouwen op basis van facturen en foto's ivm de gedeeltelijke lock down in maart 2020. Een beoordeling ter plaatse was niet mogelijk. Dat heeft niet geleid tot enige vertraging en acute reparaties die al waren uitgevoerd werden gehonoreerd. Ook gevolgschade van andere apparaten worden erkend en gehonoreerd. Een prompte uitkering maakte het mogelijk de reparaties en kosten voor vervanging te betalen zonder lange wachttijden. Ook de begeleiding van de nazorg (afwikkeling van enkele nog lopende zaken) verliep voorspoedig. Wij kregen het gevoel dat bij de schade uitkering vooral werd gehandeld vanuit de oplossing. Ondanks alle ongemakken voelden wij ons gesteund door Mandaat en haar medewerkers, hetgeen een goed gevoel heeft achtergelaten.

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Zeer eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Zeer eens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Zeer eens
  • De schade is snel afgehandeld Zeer eens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Zeer eens
  • Heeft u nog opmerkingen of suggesties waarmee wij onze service kunnen verhogen? Soms hoor je wel eens dat verzekeraars graag premie ontvangen, maar als het uitkeren aankomt...... Mandaat heeft door haar actieve ondersteuning aangetoond dat dit zeer niet altijd waar is. De goede klantbenadering was een weldaad bij alle narigheid.
8

zeer goed

Het was gauw verholpen en ik kreeg een leen auto

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Eens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Eens
  • De schade is snel afgehandeld Eens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Eens
  • Heeft u nog opmerkingen of suggesties waarmee wij onze service kunnen verhogen? nee
10

Geweldig geholpen door vriendelijk medewerkers

Kon niet beter

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Zeer eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Eens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Zeer eens
  • De schade is snel afgehandeld Zeer eens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Zeer eens
  • Heeft u nog opmerkingen of suggesties waarmee wij onze service kunnen verhogen? Zou niet weten
10

Goed en professioneel geholpen

Heilbron geeft prima feedback over benodigde formulieren en handelt schade snel en profeioneel af. Zeer tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Zeer eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Zeer eens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Zeer eens
  • De schade is snel afgehandeld Zeer eens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Zeer eens
  • Heeft u nog opmerkingen of suggesties waarmee wij onze service kunnen verhogen? niets aan toe te voegen
6

Prima

Prima

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Zeer oneens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Zeer oneens
  • De schade is snel afgehandeld Eens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Eens
  • Heeft u nog opmerkingen of suggesties waarmee wij onze service kunnen verhogen? Nee
9

Helder en duidelijk

Duidelijke info en goed op de hoogte over de stand van zaken m.b.t. de afwikkeling van de schade.

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Zeer eens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Eens
  • De schade is snel afgehandeld Eens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Eens
  • Heeft u nog opmerkingen of suggesties waarmee wij onze service kunnen verhogen? N.v.t.
8

prima afgehandeld!

zie boven

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Eens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Eens
  • De schade is snel afgehandeld Geen mening
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Eens
10

Snel en correct!

Telefoon werd snel vergoed nadat hij in het water was gevallen. Dank voor de snelle afhandeling.

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Zeer eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Zeer eens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Zeer eens
  • De schade is snel afgehandeld Zeer eens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Zeer eens
9

Snelle oplossing

Ik ben zeer tevreden met de afwikkeling

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Zeer eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Eens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Eens
  • De schade is snel afgehandeld Eens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Zeer eens
  • Heeft u nog opmerkingen of suggesties waarmee wij onze service kunnen verhogen? N.v.t.

Bedrijfsgegevens

Postbus 642

7000AP Doetinchem

0314-373277

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.