Prettig contact, en snelle afwikkeling, er werd echt de tijd genomen.
zoals boven vermeld en mede omdat tegenpartij dezelfde verzekeringmaatschappijhad
Geduldig en op een nette manier ben ik geholpen en voorgelicht. Uiteindelijk allemaal heel soepel verlopen
Er valt verder niets aan toe te voegen
Ondanks dat het wel een tijdje heeft geduurd zijn ee heel goed geholpen. Wij zijn hier heel tevreden over.
Ik ben heel erg begripvol geholpen alles was duidelijk en is zeer snel afgehandeld en ik hoefde er zelf praktisch niets voor te doen
Na na een maand nog niks gehoord te hebben over verdere voortgang heb ik zelf gebeld.
Zeer correct te woord gestaan bij vragen. Schade formulier ingevuld en ingescand 2 dagen later kon de auto al gerepareerd worden. Top.
Zeer duidelijk wat mogelijk is, correct en vriendelijk , behulpzaam.
Fijne correspondentie en kundig bezoek.
Super klantvriendelijk en terugbel acties zijn perfect volgens afspraak. We zijn uiterst tevreden met de zeer vriendelijke medewerking. In één woord FANTASTISCH !!!!!!!!!
Zal aan mij liggen, maar ik ervaar het of ik alles dubbel moet zeggen.
Klacht gemeld en snel met tevredenheid geholpen. Top!
Correct en snel
Heel fijn kan ik gelukkig weer een nieuw apparaat kopen.
GOEDE MORGEN, IK HEB AL EEN MENSENLEVEN (BIJNA) ALLES VERZEKERD BIJ DE FAMILIE BIJMANS ONDER DE LEUZE: "WIE ZOEKT KENT BIJMANS NIET; WIE BIJMANS KENT ZOEKT NIET". DIE LEUZE HEBBEN ZE ALTIJD IN ERE GEHOUDEN. VOOR MIJ IS "HEILBRON" EVEN WENNEN, MAAR TOT NU TOE BEN IK ZEER TEVREDEN. MINPUNTJE: HET "HUISKAMERGEVOEL" HEEFT IN MOETEN BOETEN. GROETJES, ALBERT PELSER
Als gevolg van overspanning in de meterkast bij enkele zekeringen hebben een aantal elektrische apparaten ernstige schade opgelopen. De schade-expert stelde voor om de ontstane schade te onderbouwen op basis van facturen en foto's ivm de gedeeltelijke lock down in maart 2020. Een beoordeling ter plaatse was niet mogelijk. Dat heeft niet geleid tot enige vertraging en acute reparaties die al waren uitgevoerd werden gehonoreerd. Ook gevolgschade van andere apparaten worden erkend en gehonoreerd. Een prompte uitkering maakte het mogelijk de reparaties en kosten voor vervanging te betalen zonder lange wachttijden. Ook de begeleiding van de nazorg (afwikkeling van enkele nog lopende zaken) verliep voorspoedig. Wij kregen het gevoel dat bij de schade uitkering vooral werd gehandeld vanuit de oplossing. Ondanks alle ongemakken voelden wij ons gesteund door Mandaat en haar medewerkers, hetgeen een goed gevoel heeft achtergelaten.
Het was gauw verholpen en ik kreeg een leen auto
Kon niet beter
Heilbron geeft prima feedback over benodigde formulieren en handelt schade snel en profeioneel af. Zeer tevreden!
Prima
Duidelijke info en goed op de hoogte over de stand van zaken m.b.t. de afwikkeling van de schade.
zie boven
Telefoon werd snel vergoed nadat hij in het water was gevallen. Dank voor de snelle afhandeling.
Ik ben zeer tevreden met de afwikkeling
Postbus 642
7000AP Doetinchem
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.