Filters

10

Luisterend oor

Lastig om de aanvraag te doen maar door professionele hulp is het gelukt

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Oneens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Zeer eens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Zeer eens
  • De schade is snel afgehandeld Zeer eens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Zeer eens
  • Heeft u nog opmerkingen of suggesties waarmee wij onze service kunnen verhogen? N.v.t.
10

Goed en professioneel geholpen

Een schadeclaim indienen is niet leuk maar soms gebeuren er dingen die je niet kon voorzien. Daarom is het fijn om goed verzekerd te zijn. Ik was m’n bril verloren tijdens een hike van 3,5 uur en kwam daar pas bij de koffie na afloop achter. Ik heb dit direct geclaimd bij ASR en na 2 weken stond de vergoeding al op mijn rekening. Ik werd via e-mail ook op de hoogte gehouden van de voortgang en dat vond ik erg professioneel.

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Zeer eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Zeer eens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Zeer eens
  • De schade is snel afgehandeld Zeer eens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Zeer eens
  • Heeft u nog opmerkingen of suggesties waarmee wij onze service kunnen verhogen? N.v.t.
10

Snelle en duidelijke afhandeling

Vakantiehuis moeten annuleren ivm onverwacht ziekenhuisbezoek, Snel uitslag van vergoeding incl veerboot ernaartoe. Opgelost binnen een week; uitstekend dus

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Zeer eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Zeer eens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Zeer eens
  • De schade is snel afgehandeld Zeer eens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Zeer eens
  • Heeft u nog opmerkingen of suggesties waarmee wij onze service kunnen verhogen? N.v.t.
10

Regelmatig iets moeten claimen altijd goede hulp

Altijd uitstekende afhandeling en fijn contact.

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Eens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Eens, Zeer eens
  • De schade is snel afgehandeld Zeer eens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Zeer eens
  • Heeft u nog opmerkingen of suggesties waarmee wij onze service kunnen verhogen? N.v.t.
10

Snel gehandeld, diefstal van katalysator vakkundig opgelost.

Zie hierboven

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Zeer eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Zeer eens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Zeer eens
  • De schade is snel afgehandeld Zeer eens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Zeer eens
  • Heeft u nog opmerkingen of suggesties waarmee wij onze service kunnen verhogen? N.v.t.
9

fantastisch geregeld

het heeft even geduurd ( mijn schuld) maar uiteindelijk afgehandeld naar tevredenheid

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Eens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Eens
  • De schade is snel afgehandeld Eens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Eens
  • Heeft u nog opmerkingen of suggesties waarmee wij onze service kunnen verhogen? N.v.t.
10

Ondanks de mindere ervaring van de opgelopen schade, zeer prettige en efficiënte afhandeling ervan.

De opgelopen schade (door buurkinderen ingegooid glazen schuifdeur, was nu niet direct iets om opgewekt van te worden. Het telefonisch contact met Maandaat, de uitleg van wat hoe te doen en de afwikkeling van de schade daar in tegen is wel iets van opgewekt van te worden: Professioneel, klantgericht, efficiënt, snel en uiterst klantvriendelijk ! Waarvoor dank !

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Zeer eens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Zeer eens
  • De schade is snel afgehandeld Zeer eens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Zeer eens
  • Heeft u nog opmerkingen of suggesties waarmee wij onze service kunnen verhogen? N.v.t.
10

Zeer fijn en accuraat geholpen

Ben zeer goed geholpen na de melding van de ruitschade. Met korte lijnen en snelle reacties.

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Eens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Eens
  • De schade is snel afgehandeld Eens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Zeer eens
8

Alsnog een snelle afhandeling

het was mij niet bekend dat de reisschade niet meer via de Europeese kon worden ingediend. Na contact vorige week met de Nederlandse Skivereniging (Jeanette van Beek) is de schade keurig en snel afgehandeld. Hartelijk dank. Mvg Chris Ciggaar

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Geen mening
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Eens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Oneens
  • De schade is snel afgehandeld Eens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Zeer eens
  • Heeft u nog opmerkingen of suggesties waarmee wij onze service kunnen verhogen? Beter communiceren naar leden van de Ned. Ski Vereniging hoe een eventuele schade wordt afgehandeld. De Europeese had mijn schadeclaim niet doorgegeven aan de Nederlandse Ski Vereniging.
8

Mijn claim is op een fijne manier afgehandeld.

Ik ben prettig en duidelijk geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Zeer eens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Eens
  • De schade is snel afgehandeld Eens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Eens
  • Heeft u nog opmerkingen of suggesties waarmee wij onze service kunnen verhogen? N.v.t.
9

Goede service; scherp op de bal

Het heeft bi onze ven geduurd voordat duidelijk werd dat een deel van de door ons geleden schade niet door de ziektekostenverzekeraar werd vergoed. Sabine Verkaik hield constant vinger aan de pols t.a.v. de ontwikkeling van ons verzoek aan de ziektekostenverzekeraar. Toen die onze schade niet vergoedde, werd binnen zeer korte tijd dit alsnog door Mandaat geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Eens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Eens
  • De schade is snel afgehandeld Zeer eens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Zeer eens
10

Goede en snelle afhandeling

Zeer goede ervaring. Vriendelijke telefoongesprekken. Goede uitleg hoe te handelen en wat te doen. Accuraat en snelle afhandeling.

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Eens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Zeer eens
  • De schade is snel afgehandeld Zeer eens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Zeer eens
  • Heeft u nog opmerkingen of suggesties waarmee wij onze service kunnen verhogen? N.v.t.
8

Goed geholpen

Goed en snel afgehandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Zeer eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Eens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Eens
  • De schade is snel afgehandeld Eens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Eens
  • Heeft u nog opmerkingen of suggesties waarmee wij onze service kunnen verhogen? N.v.t.
10

Keurig en correct

Werd vriendelijk en correct geholpen Heb niet vaak te maken met de verzekering ( gelukkig) maar ze hielp mij fijn en prettig !

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Zeer eens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Zeer eens
  • De schade is snel afgehandeld Zeer eens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Zeer eens
10

Tot volle tevredenheid snel afgehandeld

De schademelding is binnen een paar dagen afgehandeld. Dat was heel prettig.

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Zeer eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Zeer eens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Zeer eens
  • De schade is snel afgehandeld Zeer eens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Zeer eens
  • Heeft u nog opmerkingen of suggesties waarmee wij onze service kunnen verhogen? N.v.t.
8

prima

goed bereikbaar, duidelijke antwoorden op vragen

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Eens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Eens
  • De schade is snel afgehandeld Eens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Eens
6

Goed

Vriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Eens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Eens
  • De schade is snel afgehandeld Eens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Eens
  • Heeft u nog opmerkingen of suggesties waarmee wij onze service kunnen verhogen? N.v.t.
9

Goed en snel afgewikkeld

Na de melding direct gereageerd naar ons toe. en verdere stappen ondernomen.

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Eens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Eens
  • De schade is snel afgehandeld Eens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Eens
  • Heeft u nog opmerkingen of suggesties waarmee wij onze service kunnen verhogen? N.v.t.
10

Heel goed.

Uiterst snelle afwerking van schadeclaim.

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Zeer eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling N.v.t.
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Eens
  • De schade is snel afgehandeld Zeer eens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Zeer eens
  • Heeft u nog opmerkingen of suggesties waarmee wij onze service kunnen verhogen? N.v.t.
10

Een zeer goede ervaring

Het contact was zeer goed. Ik kreeg positief en kundig advies.

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Zeer eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Zeer eens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Zeer eens
  • De schade is snel afgehandeld Zeer eens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Zeer eens
  • Heeft u nog opmerkingen of suggesties waarmee wij onze service kunnen verhogen? N.v.t.
9

Prettig geholpen

Vanaf dag 1 ben ik goed geholpen door Nynke. Erg prettig contact gehad en kon voor al mijn vragen bij haar terecht. Ook dacht zij mee aan zaken waar ik zelf nog niet aan had gedacht. Zeer prettig

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Eens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Eens
  • De schade is snel afgehandeld Eens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Eens
  • Heeft u nog opmerkingen of suggesties waarmee wij onze service kunnen verhogen? Het is wel lastig bij grote bedragen dat de vergoeding pas na het sturen van de herstelfactuur overgemaakt wordt. Hierdoor moet je zelf een groot bedrag voorschieten
10

Makkelijk en snel

Deed melding van schade aan de inboedel. Werd vlot geholpen en het digitale verkeer is ook super simpel. Heerlijk dat het zonder gedoe kan

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Zeer eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Geen mening
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Zeer eens
  • De schade is snel afgehandeld Zeer eens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Zeer eens
  • Heeft u nog opmerkingen of suggesties waarmee wij onze service kunnen verhogen? N.v.t.
10

Zeer snelle afhandeling

Correct en efficient afgehandeld, binnen 1 dag rond.

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Zeer eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Eens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Zeer eens
  • De schade is snel afgehandeld Zeer eens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Zeer eens
10

Snelle fijne afhandeling van mijn claim

Mijn laptop was gestolen op vakantie. Na de aangifte bij de verzekering de politiepapieren en bewijs van aankoop opgestuurd en toen is het snel afgehandeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Zeer eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Eens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Zeer eens
  • De schade is snel afgehandeld Zeer eens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Zeer eens
  • Heeft u nog opmerkingen of suggesties waarmee wij onze service kunnen verhogen? N.v.t.
10

Snel en proffesioneel

Snel reactie op mijn email

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Zeer eens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Zeer eens
  • De schade is snel afgehandeld Zeer eens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Zeer eens
  • Heeft u nog opmerkingen of suggesties waarmee wij onze service kunnen verhogen? N.v.t.

Bedrijfsgegevens

Postbus 642

7000AP Doetinchem

0314-373277

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.