Meermaals schijnt de voortgang niet te zijn doorgegaan i.v.m. "omstandigheden". Was er vanuit Aalten niet "meegedacht", dan denk ik dat het nog langer zou hebben geduurd. Start 24-03-2021! 1e Week juni was het geld binnen.
Hele snelle en fijne afhandeling, op maat en persoonlijk geholpen. Hartelijk bedankt Niels!
zie boven
Vlotte en vriendelijke afhandeling
Alle vragen werden snel afgehandeld en de aanvraag werd uiterst correct en snel afgerond
Zeer prettig en duidelijk contact met medewerkers. Professionele afhandeling van de (glad)schade. Niets aan te merken.
Goede service en bereikbaarheid
Kon niet sneller
Extreem snel en correcte afhandeling.
De schade is gemeld op 5 februari. En pas op 12 mei is de schade-expert langs geweest. Al met al dus ruim 3 maand later. Deze expertise werd wel door een externe partij gedaan, dus wellicht dat Mandaat hier niets aan kan doen. Maar toch..... De contacten met Mandaat waren op zich goed.
Duidelijke communicatie, snelle afhandeling, vriendelijke benadering.
Prima service!
Duidelijk communicatie en snelle afhandeling
Snelle en accurate adhandeling
De schadeafhandeling was eenvoudig na het invullen van het online schadeformulier. Het enige wat langer duurde was de reactie en afhandeling maar dit kan komen door de eventuele drukte. Verder netjes en correct. Mvg Murat Asikan
Na een grote kras op mijn tv te hebben gemaakt is deze schade op goede wijze afgehandeld , maar toen ik met het schaamrood op de kaken moest vertellen dat de nieuwe tv na het installeren voorover van de tafel. was gevallen en daarbij onherstelbaar vernield was dat voor jullie geen probleem ,is gewoon!!!!! Verzekerd klasse:
Wat ben ik fijn en snel geholpen zeg. Mijn waardering is groot, diefstal van eigendommen valt zwaar maar de vlotte en vriendelijke afhandeling maakt het weer een beetje goed.
Tijdens het bezoek van de schade exprert werd ik er op geattendeerd dat ik ben onderverzekerd. Vermoedelijk heeft dit te maken met de tussenpartij welke mijn belangen behartigt. Ik ben hier echter nooit van op de hoogte gesteld. Slechte zaak dus!!!
Een verzekering aanspreken is, door de omstandigheden, van nature een bezwaarlijke handeling. Snelle respons waarbij dan helder wordt vermeld welke documenten vereist zijn voor een afwijkkeling van de schade helpt. Kon niet beter.
Snel telefonisch geholpen Duidelijke informatie wat gedaan moest worden Snel afgehandeld.
Na een korte discussie de menselijke maat gevonden en uitgekomen op een coulanceregeling, heel fijn dat dit zo kan!
schade was al gerepareerd dus mandaat ging uit van gezonden rekeningen en eigen toelichting en door aannemer gegeven toelichting
Zaak snel en zonder poespas, met correcte en redelijke uitgangspunten goed en snel afgehandeld
Ik heb gebeld zodra ik schade had. Duidelijke afspraken gemaakt. Na herstel van schade prima afhandeling. In één woord, perfect
De persoon die de zaak behandelde, was erg behulpzaam en begeleidde me door het proces
Postbus 642
7000AP Doetinchem
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.