Je moet er altijd zelf achteraan bellen. Duurt lang voordat er iets bekend is over de schade of de afwikkeling. We blijken ook ineens een nieuwe contactpersoon te hebben. Onvriendelijke mails.
Zeer goeie verzekeraar
Telefonisch contact (terug bel aktie) snel. Uitleg en toezenden formulier zoals afgesproken. Reactie op ontvangen stukken snel. Alles liep gesmeerd. Veel dank Mvg Gerard
Zeer vriendelijk en behulpzaam
Ik ben zeer tevreden over de snelle en goede afhandeling van de schade. Door goed contact met de heer Bram Schop en juiste aanlevering van gegevens is alles correct uitgevoerd.
Duidelijke uitleg en snelle afhandeling.
Te weinig mensen daar kunnen het niet aan
Contact verliep prettig. Duidelijke communicatie en goede afhandeling.
Goede uitleg voorafgaand aan de claim, bijzonder vlotte uitbetaling!
Duidelijk
Na contact was alles binnen een week afgehandeld!
Snelle afhandeling en eenvoudig in te dienen.
Nvt
Snelle afhandeling van mijn gemaakte korten, heel prettig.
Prima afgehandeld.
Heel goed geholpen.. Fijn bedrijf, ben vanaf zestiger jaren al bij Bijmans/heilbron. Hartelijk dank.
Prima, maar ik zou het wel fijn vinden als je bericht krijgt als je aanvraag in behandeling wordt genomen. Of althans een bevestiging dat je aanvraag binnen is gekomen en dat er aan gewerkt wordt.
Was een lange weg om de schade vergoed te krijgen. Bij Heilbron de juiste persoon vinden die voor mij opkomt en de schade wil vergoeden, leek een strijd an sich. Kreeg in eerste instantie de helft van bedrag toegewezen. Heb dankzij mijn assertiviteit ongeveer het dubbele vergoed gekregen. Hetgeen nog steeds echt te laag is. Tot mijn verbazing voor inboedel en.... opstal een eigen risico van 150 euro, ondanks de inzet van Ilse om dat te vermijden (dank daarvoor). Heb ooit toen ik bij Bernd Nelissen begon, duidelijk de afspraak gemaakt dat ik een broertje dood heb aan eigen risico. Dat zou vermeden worden. Ik mis bij jullie het persoonlijke contact van een accountmanager. Ga op zoek naar een andere verzekering waar ik me prettig voel. Ga dan ook alles bij jullie weghalen. Jammer, maar de verandering is echt een drama
Goede reactie op mail bij melding schade op zaterdag.
Ik werd vanuit mijn adviseur in contact gebracht met Mandaat Assuradeuren.
Snel, duidelijk en naar tevredenheid van alle partijen
Goede hulp van de verzekering.
Je word snel en vriendelijk geholpen
Eerste contact met een medewerker verliep slordig en niet consequent. Andere medewerker heeft het dossier overgenomen en gezorgd voor een directe snelle afhandeling. Dank hiervoor.
Alles werd super goed geregeld. Hoefde zelf verder niks te doen.
Postbus 642
7000AP Doetinchem
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.