Filters

10

zeer goede ervaring

nette afhandeling

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Eens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Eens
  • De schade is snel afgehandeld Zeer eens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Zeer eens
  • Heeft u nog opmerkingen of suggesties waarmee wij onze service kunnen verhogen? geen gaat goed zo
8

Schade keurig afgehandeld.

Na een eerste melding van mijn kant heb ik na een week opnieuw contact gezocht omtrent de ontvangst en status van mijn melding. Ik werd keurig te woord gestaan en heb de aanvullende gevraagde informatie een dag later ingediend. Vandaag kreeg ik een mail dat mijn schade was toegekend. Als verbeter punt zou ik tussendoor ook graag een mailtje krijgen omtrent de status van mijn schade.

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Geen mening
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Eens
  • De schade is snel afgehandeld Eens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Eens
10

juiste communicatie

Goede geregeld

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Eens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Eens
  • De schade is snel afgehandeld Eens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Eens
  • Heeft u nog opmerkingen of suggesties waarmee wij onze service kunnen verhogen? N.v.t.
10

Perfecte service

Echt hele fijne service geen problemen mee gehad en binnen 3 weken het geld op mijn rekening

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Geen mening
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Eens
  • De schade is snel afgehandeld Eens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Eens
  • Heeft u nog opmerkingen of suggesties waarmee wij onze service kunnen verhogen? N.v.t.
10

Volledig naar wens afgehandeld.

Snelle, correcte afhandeling.

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Zeer eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Oneens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Geen mening
  • De schade is snel afgehandeld Eens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Zeer eens
  • Heeft u nog opmerkingen of suggesties waarmee wij onze service kunnen verhogen? Tussentijds op de hoogte stellen over bv. tijdsduur.
8

Goed, snel en adequaat

Zoals aangegeven was de informatie en afhandeling van de schade snel, doelmatig en correct. De aanleiding voor het indienen was vervelend, maar de pijn wordt door deze snelle afhandeling een beetje verlicht. Dank daarvoor!

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Eens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Eens
  • De schade is snel afgehandeld Zeer eens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Eens
  • Heeft u nog opmerkingen of suggesties waarmee wij onze service kunnen verhogen? N.v.t.
10

Snelle afhandeling

Snelle afhandeling Bedankt

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Eens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Eens
  • De schade is snel afgehandeld Zeer eens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Eens
  • Heeft u nog opmerkingen of suggesties waarmee wij onze service kunnen verhogen? N.v.t.
10

Snel en accuraat afgehandeld

Heb hier niets meer aan toe te voegen dan dat het zeer vlot is afgehandeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Zeer eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Zeer eens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Zeer eens
  • De schade is snel afgehandeld Zeer eens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Zeer eens
  • Heeft u nog opmerkingen of suggesties waarmee wij onze service kunnen verhogen? Keep up the good work
10

Uitstekend

Wat een naar ongeval was in Oostenrijk door een val is heel goed geregeld door onze reisverzekering en natuurlijk de medewerkers van het kantoor . Kan niet anders als zeer tevreden zijn zowel de communicatie tijdens mijn verblijf in het ziekenhuis huis in Oostenrijk als met mijn man thuis ( die naar huis is gegaan )wegens corona mocht hij niet het ziekenhuis in .

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling N.v.t.
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk N.v.t.
  • De schade is snel afgehandeld Zeer eens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Zeer eens
  • Heeft u nog opmerkingen of suggesties waarmee wij onze service kunnen verhogen? Geen op of aanmerkingen
9

prima, snel en correct afgewerkt.

Ik heb gebeld met de heer Verpoort, Heilbron. Hij heeft direct contact gelegd met de heer Habets van de Elburggroep. De heer Habets heeft aansluitend een afspraak gemaakt om langs te komen. Hij is een dag later gekomen toen we nog volop bezig waren met het weg pompen van het water en het veiligstellen van goederen. Hij heeft aangegeven drogers te regelen voor in de drie kelders. hetgeen ook is gebeurd. Hij heeft aangesproken om op een later tijdstip de schaden te komen opnemen. Hij gaf aan dat hij zag dat alles werd gedaan om de schade te beperken. Hij heeft gevraagd foto's van de situatie en de spullen te maken. dat is ook uitgevoerd. Hij, de heer Habets is later terug geweest om de schade op te nemen. Ik had alles op papier gezet. Afspraken zijn gemaakt. De heer Habets heeft aangegeven mijn claim als zeer schappelijk te ervaren. De schilder heeft inmiddels zijn werkzaamheden zeer tor tevredenheid uitgevoerd. Jammer heb ik het ervaren dat het kitten van de ramen wel aan de bovenkant en zijkanten is gebeurd maar niet aan de bodemkant. Dat valt blijkbaar niet onder het schilders werk.

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Eens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Eens
  • De schade is snel afgehandeld Eens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Eens
  • Heeft u nog opmerkingen of suggesties waarmee wij onze service kunnen verhogen? nee, het is prima verlopen
10

helder

heldere reactie op de aanmelding

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Eens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Eens
  • De schade is snel afgehandeld Eens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Eens
  • Heeft u nog opmerkingen of suggesties waarmee wij onze service kunnen verhogen? N.v.t.
10

Vriendelijke terugkoppeling

Mijn vakantie moest door Corona met 1 week worden verlengd. Nadat wij contact hadden opgenomen met Mandaat werden vragen vriendelijk beantwoordt en wisten wij waar wij, ook financieel, aan toe waren. Ook wie wij verder moesten bellen om e.e.a in gang te zetten. Na mijn verlengde vakantie heb ik de claim ingediend. Na een herinnering om te reageren op een eerdere mail van Mandaat heb ik de dag erna telefonisch contact opgenomen en werd mijn schadeclaim op een opnieuw erg vriendelijke wijze snel afgerond.

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Eens, Zeer eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Geen mening
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Zeer eens
  • De schade is snel afgehandeld Eens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Zeer eens
8

De juiste verzekering!

Prima afhandeling

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Eens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Eens
  • De schade is snel afgehandeld Eens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Eens
  • Heeft u nog opmerkingen of suggesties waarmee wij onze service kunnen verhogen? N.v.t.
10

Meedenken met de gedupeerde

Bij februari storm schutting omgewaaid en total loss. Eenvoudig bellen en duidelijk advies over in te dienen schade. Afwerking helder en eenvoudig. Snel afgehandeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Zeer eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Zeer eens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Zeer eens
  • De schade is snel afgehandeld Zeer eens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Zeer eens
8

goede en snelle afhandeling

werkt makkelijk zo per computer

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Eens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Eens
  • De schade is snel afgehandeld Eens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Eens
10

Formidabel

Zeer goed te woord gestaan en snel afgehandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Zeer eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Zeer eens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Eens
  • De schade is snel afgehandeld Eens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Eens
9

Goed geregeld

Ben tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling N.v.t.
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk N.v.t.
  • De schade is snel afgehandeld Eens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Eens
  • Heeft u nog opmerkingen of suggesties waarmee wij onze service kunnen verhogen?
4

Slecht

De verzekering in die tijd afgesloten met de bedoeling dat alles was mede verzekerd was ook buitenshuis, nu je de verzekering nodig hebt geven ze niet thuis, nu is het ineens niet meer verzekerd en kunnen we u een nieuwe verzekering aanbieden en dan zeggen we kunnen niets voor u betekenen in dit geval dossier gesloten.

  • Aanbevelen? Nee
  • De schade was eenvoudig in te dienen Eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Oneens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Oneens
  • De schade is snel afgehandeld Geen mening
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Zeer oneeens
  • Heeft u nog opmerkingen of suggesties waarmee wij onze service kunnen verhogen? Om duidelijkheid te geven
8

Prima geholpen

Bedankt voor de goede service

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Zeer eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Eens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Eens
  • De schade is snel afgehandeld Eens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Eens
  • Heeft u nog opmerkingen of suggesties waarmee wij onze service kunnen verhogen? N.v.t.
9

snel en betrouwbaar

goed geholpen, medewerkers heeft goed geluisterd naar mij, schade afgehandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Zeer oneens, Zeer eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Zeer eens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Zeer eens
  • De schade is snel afgehandeld Zeer eens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Zeer eens
7

Goede en snelle service

Goede service , meedenken en alert.

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Eens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Eens
  • De schade is snel afgehandeld Eens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Eens
6

Netjes afgehandeld, ondanks dit een buitenlandse schade betreft.

Van mijn kant te vrede, schade formulier ingeleverd en is zonder verdere rompslomp afgehandeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Geen mening
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Geen mening
  • De schade is snel afgehandeld Geen mening
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Eens
10

Probleemloos schade verholpen

Schade gemeld, naar wellcoll voor een schouw en afspraak, auto gebracht en ruilauto meegekregen, auto na 3 dagen weer opgehaald en tot slot een afsluitende mail met informatie over schadebedrag dat aan wellcoll werd betaald. Kortom, een happy flow.

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Zeer eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Zeer eens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Zeer eens
  • De schade is snel afgehandeld Zeer eens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Zeer eens
10

Uitstekend

Schade keurig en snel afgehandeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Zeer eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Zeer eens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Zeer eens
  • De schade is snel afgehandeld Zeer eens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Zeer eens
  • Heeft u nog opmerkingen of suggesties waarmee wij onze service kunnen verhogen? N.v.t.
10

8

De schade is correct af gehandeld ben super tevreden dankje wel

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Eens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Eens
  • De schade is snel afgehandeld Eens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Eens

Bedrijfsgegevens

Postbus 642

7000AP Doetinchem

0314-373277

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.