Schade doorgegeven via een link met foto. Netjes afgehandeld en bevestiging per email.
Goed contact ,een eerlijke afhandeling en een goed luisterend oor ( van Niels) naar de exacte gang van zaken mbt de schade. Onze hartelijke dank hiervoor; wij vonden het contact persoonlijk , voelden ons geen " nummer" en dat waardeerden wij zeer!
Correct en netjes geholpen
De aanleiding voor het contact was nogal verdrietig (mijn man was ernstig ziek waardoor we de vakantie moesten annuleren), maar de afhandeling was prima: goede balans tussen zakelijk en persoonlijk. Bovendien heldere communicatie en tijdige afhandeling.
Zeer goede afhandeling
Ga ervan uit dat een reisverzekering schades dekt die tijdens een vakantiereis zijn ontstaan. Mijn schade blijkt niet gedekt te zijn omdat de binnenlandse reis niet vooraf geboekt is. Onze reis ging weliswaar naar onze eigen caravan die op een jaarplaats staat op een park. Aankomst en vertrek moet vooraf telefonisch of schriftelijk worden doorgegeven aan de parkbeheerder. Dit lijkt me toch duidelijk een geboekt verblijf. Desondanks wordt de claim afgewezen.
Verzekering verloopt via Heilbron Bocholtz. Helaas is het serviceniveau niet meer wat ik gewend ben. Na de melding moest ik eerst weer telefonisch contact opnemen voordat ik het eigenlijke schadeformulier ontving. Dit kan automatisch verstuurd worden. Ook de communicatie laat te wensen over. Indien de afhandeltijden oplopen, door bijv. de waterschades of andere oorzaken, kan dit in een replymail gemeld worden.
De IPhone van mijn dochter was gestoken, ik wist niet dat het onder de inboedelverzekering viel. Maar ik heb gebeld en het bleek dat we toch een gedeelte vergoed krijgen. Inmiddels is het afgehandeld. Netjes geïnformeerd aan de telefoon en vlotte verdere afhandeling.
Eerst standaard schadeformulier digitaal ingevuld, daarna verdere verduidelingsvragen beantwoord en snelle afwikkeling daaropvolgend.
Er was geen formulier beschikbaar waarin ik mijn vertraagde bagage kon aangeven. Vervolgens duurde het lang (2 weken) voor er een antwoord kwam.
Prima dienstverlening.
Vanaf de 1e melding tot nu zijn we ruim een maande verder nadat ik 3x naar de stand van zaken heb moeten bellen met als kers op de taart dat men geld overmaakt en ik hier 3 tot 5 werkdagen op moet wachten, waar hoor je dit nog in deze wereld. Echt slecht.
Schade ingediend zonder echt te weten of deze was gedekt. Na positief bericht van de behandelaars is binnen een paar dagen een bedrag aan mij overgemaakt.
1 mail was voldoende. Binnen een dag geregeld!! Top.
Nadat de schade was gemeld kom ik binnen enkele uren de schade indienen. Het formulier was duidelijk en makkelijk in te vullen.
Onze aanvraag is snel en netjes geregeld. Helemaal door toevoeging van het extra bedrag voor de schrik en schrammen.
Mijn telefonische schade melding werd begripvol en accuraat behandeld en is nog in de afhandeling fase. Schadeformulier werd direct gemaild.
Vond de situatie complex.
ik ben prima op de hoogte gehouden van de stand van zaken van het proces en over de inhoud (afronding) binnen 1 week na toezending van de documentatie geïnformeerd.
Alles online geregeld . Ik had van alles netjes bewijs daardoor keerden ze snel uit.
zie boven
Schade snel toegekend en afgehandeld !!
Zoals bovenvermeld bijzonder goed geholpen en snel afgehandeld
Ik moet wennen aan t digitale systeem. Ik ben geeend met een tussenpersoon te communiceren. Helaas is dat niet meer mogelijk snap ik, maar was t vanuit buri post zo gewend
Dankzij de speciale regeling kregen we de schade vergoed, die onbekende daders hadden aangericht. Wat fijn!
Postbus 642
7000AP Doetinchem
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.