Filters

10

Vriendelijk personeel en tevreden met de afhandeling

Schade doorgegeven via een link met foto. Netjes afgehandeld en bevestiging per email.

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Zeer eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling N.v.t.
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Eens
  • De schade is snel afgehandeld Eens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Eens
  • Heeft u nog opmerkingen of suggesties waarmee wij onze service kunnen verhogen? N.v.t.
10

Uitstekend

Goed contact ,een eerlijke afhandeling en een goed luisterend oor ( van Niels) naar de exacte gang van zaken mbt de schade. Onze hartelijke dank hiervoor; wij vonden het contact persoonlijk , voelden ons geen " nummer" en dat waardeerden wij zeer!

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Zeer eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Zeer eens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Zeer eens
  • De schade is snel afgehandeld Zeer eens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Zeer eens
  • Heeft u nog opmerkingen of suggesties waarmee wij onze service kunnen verhogen? Neen
10

Super snelle afhandeling

Correct en netjes geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Zeer eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Zeer eens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Zeer eens
  • De schade is snel afgehandeld Zeer eens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Zeer eens
  • Heeft u nog opmerkingen of suggesties waarmee wij onze service kunnen verhogen? N.v.t.
9

prettig en zorgvuldig

De aanleiding voor het contact was nogal verdrietig (mijn man was ernstig ziek waardoor we de vakantie moesten annuleren), maar de afhandeling was prima: goede balans tussen zakelijk en persoonlijk. Bovendien heldere communicatie en tijdige afhandeling.

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Eens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Zeer eens
  • De schade is snel afgehandeld Eens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Zeer eens
10

Zeer correct

Zeer goede afhandeling

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Zeer eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling N.v.t.
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Zeer eens
  • De schade is snel afgehandeld Zeer eens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Zeer eens
1

Waar heb ik een reisverzekering voor?

Ga ervan uit dat een reisverzekering schades dekt die tijdens een vakantiereis zijn ontstaan. Mijn schade blijkt niet gedekt te zijn omdat de binnenlandse reis niet vooraf geboekt is. Onze reis ging weliswaar naar onze eigen caravan die op een jaarplaats staat op een park. Aankomst en vertrek moet vooraf telefonisch of schriftelijk worden doorgegeven aan de parkbeheerder. Dit lijkt me toch duidelijk een geboekt verblijf. Desondanks wordt de claim afgewezen.

  • Aanbevelen? Nee
  • De schade was eenvoudig in te dienen Eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling N.v.t.
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Zeer oneens
  • De schade is snel afgehandeld N.v.t.
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Zeer oneeens
  • Heeft u nog opmerkingen of suggesties waarmee wij onze service kunnen verhogen? Misschien de maatschappij deze case nog eens ter beoordeling voorleggen i.p.v. afwijzen op grond van de polisvoorwaarden.
6

onvoldoende communicatie

Verzekering verloopt via Heilbron Bocholtz. Helaas is het serviceniveau niet meer wat ik gewend ben. Na de melding moest ik eerst weer telefonisch contact opnemen voordat ik het eigenlijke schadeformulier ontving. Dit kan automatisch verstuurd worden. Ook de communicatie laat te wensen over. Indien de afhandeltijden oplopen, door bijv. de waterschades of andere oorzaken, kan dit in een replymail gemeld worden.

  • Aanbevelen? Nee
  • De schade was eenvoudig in te dienen Oneens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Oneens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Oneens
  • De schade is snel afgehandeld Oneens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Eens
9

Nette en vlotte afhandeling

De IPhone van mijn dochter was gestoken, ik wist niet dat het onder de inboedelverzekering viel. Maar ik heb gebeld en het bleek dat we toch een gedeelte vergoed krijgen. Inmiddels is het afgehandeld. Netjes geïnformeerd aan de telefoon en vlotte verdere afhandeling.

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Geen mening
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Eens
  • De schade is snel afgehandeld Eens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Zeer eens
  • Heeft u nog opmerkingen of suggesties waarmee wij onze service kunnen verhogen? N.v.t.
9

Goede regeling voor melding, effectief contact daarna.

Eerst standaard schadeformulier digitaal ingevuld, daarna verdere verduidelingsvragen beantwoord en snelle afwikkeling daaropvolgend.

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Eens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Zeer eens
  • De schade is snel afgehandeld Zeer eens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Zeer eens
  • Heeft u nog opmerkingen of suggesties waarmee wij onze service kunnen verhogen? N.v.t.
6

Uitkomst prima, proces matig

Er was geen formulier beschikbaar waarin ik mijn vertraagde bagage kon aangeven. Vervolgens duurde het lang (2 weken) voor er een antwoord kwam.

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Oneens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Zeer oneens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Zeer eens
  • De schade is snel afgehandeld Oneens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Oneens
8

Prima formulier, snelle services

Prima dienstverlening.

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Zeer eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling N.v.t.
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Zeer eens
  • De schade is snel afgehandeld Eens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade N.v.t.
  • Heeft u nog opmerkingen of suggesties waarmee wij onze service kunnen verhogen? N.v.t.
1

zeer slecht

Vanaf de 1e melding tot nu zijn we ruim een maande verder nadat ik 3x naar de stand van zaken heb moeten bellen met als kers op de taart dat men geld overmaakt en ik hier 3 tot 5 werkdagen op moet wachten, waar hoor je dit nog in deze wereld. Echt slecht.

  • Aanbevelen? Nee
  • De schade was eenvoudig in te dienen Geen mening
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Zeer oneens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Zeer oneens
  • De schade is snel afgehandeld Zeer oneens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Zeer oneeens
  • Heeft u nog opmerkingen of suggesties waarmee wij onze service kunnen verhogen? alles kan beter
10

Toegankelijk en Coulant wanneer nodig

Schade ingediend zonder echt te weten of deze was gedekt. Na positief bericht van de behandelaars is binnen een paar dagen een bedrag aan mij overgemaakt.

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Zeer eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Zeer eens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Eens, Zeer eens
  • De schade is snel afgehandeld Eens, Zeer eens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Eens, Zeer eens
  • Heeft u nog opmerkingen of suggesties waarmee wij onze service kunnen verhogen? N.v.t.
10

super snelle afhandeling

1 mail was voldoende. Binnen een dag geregeld!! Top.

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Eens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Zeer eens
  • De schade is snel afgehandeld Zeer eens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Zeer eens
  • Heeft u nog opmerkingen of suggesties waarmee wij onze service kunnen verhogen? nee
9

Uitstekende, snelle en eenvoudige afhandeling van de schade

Nadat de schade was gemeld kom ik binnen enkele uren de schade indienen. Het formulier was duidelijk en makkelijk in te vullen.

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Eens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Eens
  • De schade is snel afgehandeld Eens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Eens
10

Snel en netjes

Onze aanvraag is snel en netjes geregeld. Helemaal door toevoeging van het extra bedrag voor de schrik en schrammen.

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Eens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Eens
  • De schade is snel afgehandeld Zeer eens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Zeer eens
  • Heeft u nog opmerkingen of suggesties waarmee wij onze service kunnen verhogen? N.v.t.
10

Luisterend oor.

Mijn telefonische schade melding werd begripvol en accuraat behandeld en is nog in de afhandeling fase. Schadeformulier werd direct gemaild.

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Eens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Eens
  • De schade is snel afgehandeld N.v.t.
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade N.v.t.
  • Heeft u nog opmerkingen of suggesties waarmee wij onze service kunnen verhogen? Op dit moment niet.
10

Had niet gedacht, dat het zo prettig werd opgelost.

Vond de situatie complex.

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Eens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Zeer eens
  • De schade is snel afgehandeld Zeer eens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Zeer eens
  • Heeft u nog opmerkingen of suggesties waarmee wij onze service kunnen verhogen? Zo doorgaan.
8

goede en tijdige communicatie

ik ben prima op de hoogte gehouden van de stand van zaken van het proces en over de inhoud (afronding) binnen 1 week na toezending van de documentatie geïnformeerd.

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Geen mening
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Eens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Eens
  • De schade is snel afgehandeld Eens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Eens
  • Heeft u nog opmerkingen of suggesties waarmee wij onze service kunnen verhogen? N.v.t.
10

Kan niet makkelijker

Alles online geregeld . Ik had van alles netjes bewijs daardoor keerden ze snel uit.

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Zeer eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Zeer eens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Zeer eens
  • De schade is snel afgehandeld Zeer eens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Zeer eens
  • Heeft u nog opmerkingen of suggesties waarmee wij onze service kunnen verhogen? N.v.t.
8

Geweldige begeleiding en afhandeling

zie boven

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Eens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Eens
  • De schade is snel afgehandeld Eens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Eens
9

snelle actie na één telefoontje, zonder veel papierwerk

Schade snel toegekend en afgehandeld !!

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Zeer eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Eens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Eens
  • De schade is snel afgehandeld Zeer eens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Eens
10

Geweldig geholpen vriendelijk, duidelijk en snel!

Zoals bovenvermeld bijzonder goed geholpen en snel afgehandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Zeer eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Eens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Zeer eens
  • De schade is snel afgehandeld Zeer eens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Zeer eens
  • Heeft u nog opmerkingen of suggesties waarmee wij onze service kunnen verhogen? N.v.t.
8

Prima snel

Ik moet wennen aan t digitale systeem. Ik ben geeend met een tussenpersoon te communiceren. Helaas is dat niet meer mogelijk snap ik, maar was t vanuit buri post zo gewend

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Eens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Eens
  • De schade is snel afgehandeld Eens, Zeer eens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Eens
10

Fantastisch!

Dankzij de speciale regeling kregen we de schade vergoed, die onbekende daders hadden aangericht. Wat fijn!

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Zeer eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Zeer eens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Zeer eens
  • De schade is snel afgehandeld Zeer eens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Zeer eens

Bedrijfsgegevens

Postbus 642

7000AP Doetinchem

0314-373277

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.