Kwaliteit voor de beste prijs

Gewoon uitstekende service op locatie door een vakman.

Gebeld en dag erop geregeld, top!

Vriendelijk geholpen. Kon de volgende dag al terecht en alles opgelost tegen een nette prijs!

Snel en goede service

Platte band, auto nodig voor werk tijdens ov stakingen dus had best haast. De afspraak was via WhatsApp snel gemaakt, monteur was stipt op tijd en toen een nieuwe band nodig bleek lag hij er een half uur later op. Helemaal goed dus.

snelle vakkundige service

Goede communicatie, concurrerende prijzen en gemaakte afspraak nagekomen. Voor herhaling vatbaar.

Staat altijd voor je klaar. Waar dan ook

Goed werk afgeleverd

Een goede service,voor een mooie prijs,en dat aan huis !!!! Echt tevreden over het geleverde werk !!

Goede service, duidelijk en klantvriendelijk

Op aanraden van een kennis telefonisch contact opgenomen met dit bedrijf. Na een heldere uitleg diverse mogelijkheden aangeboden gekregen. Vervolgens op korte termijn afspraak gemaakt. Goede service, klantvriendelijk. Zeer tevreden!

Snelle en uitstekende service

Frank komt aan huis en lost het probleem snel op. Vriendelijk, deskundig en een nette prijs! Voor herhaling vatbaar als er problemen zijn met de banden

Goed en vlot werk geleverd.

Van mijn partner begrepen dat het allemaal vlot geregeld was en ook nog eens door vriendelijk en vakkundig personeel! :)

Perfect, mooi op tijd en geregeld

Professionele hulp met snelheid.

Snel, vakkundig en kwaliteit

Goed advies, komt afspraken na en communiceert voldoende en snel. Had ik jaren eerder moeten weten.

Snelle, vriendelijke service van goede kwaliteit

De afspraak konden we op korte termijn al inplannen waardoor we snel geholpen waren. Het contact was prettig en kregen snelle reacties. We zijn vriendelijk geholpen en we werden voorzien van goede adviezen. Goede prijs-kwaliteit verhouding. We zijn al is eerder geholpen door Mobiele bandenservice Eindhoven en beide keren zijn erg goed bevallen. Kortom, zeker aan te raden!

Wat een top service!

Zoals de site zegt geen paniek, gewoon bellen! Fijne service, binnen 20 minuten weer onderweg. Ondanks dat ik niet hoop het nog een keer nodig te hebben, het nummer direct in de contacten opgeslagen. Echt een aanrader voor een prima prijs.

Uitstekende service aan huis voor banden reparatie en vervanging

De mobiele bandenservice Eindhoven levert uitstekende service: communicatie is snel en duidelijk, de prijzen zijn scherp en Frank komt zijn afspraken na. Ideaal om thuis de banden gerepareerd of vervangen te krijgen. Vorig jaar heb ik een lekke band laten plakken en nu de voorbanden laten vervangen. Beide keren top service!

Betrouwbaar, punctueel en heel goed werk

Na de vorige keer een complete winterwielenset via Frank te hebben aangeschaft, nu enkel de wielenwissel. Tsja, zoals verwacht ging het weer erg soepel. Ik ben thuis aan het werk en heb Frank alleen maar eventjes gezien tijdens het betalen. Hij komt, doet zijn ding en belt dan pas aan. Hij stoort mij niet en ik hem niet. :-) Fijn dat hij mij herinnert aan het calibreren van de banden. Bespaart me een melding op het dashboard tijdens de volgende rit. In het najaar weer een wissel en dan in het volgend voorjaar nieuwe zomerbanden. Frank, bedankt!

Topklasse bandenservice!

Vriendelijke man! In no time mijn auto voorzien van 4 all-seasonbanden voor de beste prijs! Aanrader! Volgende keer weer bij deze topper!

Prima ervaring

Ik kwam dit bedrijf tegen op internet en dacht: “dit is echt handig” Niet meer slepen met de wielen in de auto richting bandenzaak maar gewoon voor de deur. Frank was keurig op tijd en heeft mij uitstekend geholpen met zijn service aan huis. Wanneer mijn zomerbanden zijn versleten dan weet ik hem zeker weer te vinden. Een aanrader.

Fijne service aan huis. Altijd gezellig als hij even langs komt om de banden te verwisselen.

Heel tevreden, betrouwbaar, behulpzaam, vriendelijk. Top bedrijf!!!

Supersnelle service

Fijne service en snel. Binnen 2 uur ter plekke en band snel gemaakt. Vriendelijke man

Vriendelijk, meedenkend, communicatief en uitstekend werk

Via een vriend ben ik op Frank geattendeerd. Ik was al een maand bezig om via een officiële dealer nieuwe velgen en winterbanden te bemachtigen. Moedeloos om van te worden. Frank heb ik op gecontacteerd en na een aantal berichten over en weer met ook bijbehorende offertes, hebben wij een deal gesloten. Tussen het eerste contact en zijn werkzaamheden voor ons huis zat anderhalve week. Frank denkt heel goed mee met de klantwensen en hij biedt aan wat voor de klant nodig is. Niet meer dan dat! Het wisselen van de wielen op onze oprit ging soepel. Ik hoefde alleen de auto open te doen en kon zelf verder met mijn werk. Toen hij klaar was, heb ik betaald en de klus was geklaard. Hoe soepel kan het gaan? Frank komt op mij over als een oprecht en integer persoon. Zeer vriendelijk en levert uitstekend werk. De auto rijdt heel fijn. De wielen/banden liggen er perfect onder. Ik ben heel erg blij met deze doorverwijzing naar de Mobiele Bandenservice en blijf er zeker gebruik van maken. Maarten bedankt!

Good service

Nice job done

• Would you recommend us? Yes

Makkelijk afgesproken, super vriendelijk en vakkundig.

excellent

show up on time, nice work and good price

• Would you recommend us? Yes

Fast and good service by a very nice guy

Fast and good service by a very nice guy. And it's very convenient that you only need to wait at home