Uitstekend, zowel de prijs, vakkundige montage door Frank

Scherpe prijs voor banden en montage. Montage aan huis scheelt tijd en ook kosten. Uitstekende mobiele apparatuur. Frank is heel ervaren monteur. Montage zonder velgenschade. Ik blijf dit zo doen.

Prima service 👍

Banden vernieuwd en accu vervangen op locatie, in korte tijd tegen prima prijzen. Niet moeilijk doen, prima service 👍

Perfecte deal, afspraak keurig nagekomen.

reageert prompt, keurige aanbieding met diverse opties. Afspraak keurig op tijd, prima communciatie.

Top service, ideaal!

Ideaal dat je gewoon thuis bent. Service is uitstekend en je krijgt goed advies. Echte aanrader!

top service

erg toegangkelijke man en erg oplossings gericht.

Zeer goede service. Lage prijzen en erg vriendelijk

4 Nieuwe Run on Flat banden nodig. Na kort overleg gekozen voor Pirelli's met BMW goedkeuring. Ruim lagere prijs dan bij de dealer. Vriendelijke vent helemaal top.

Met het verkeerde been uit bed gestapt

Beste heer rijd naar locatie zonder vooraf een tijd af te spreken, belt vervolgens naar verluid een inactief whatsapp nummer meermaals op zonder gehoor. Als ik enige tijd later vervolgens probeer om een tijd via whatsapp af te spreken (waar de communicatie mee begon in eerste instantie) word meneer boos en blokkeert me. Ik bel hem vervolgens op om alsnog iets af te spreken en mn excuses aan te bieden voor de miscommunicatie... maar ik kan mn zinnen nog niet afmaken of hij gooit de hoorn op met de woorden ''dat snap je natuurlijk zelf ook toch wel''. Jammer, dat het zo moet! Heb dan in ieder geval nog het fatsoen om de klus te cancellen. Had hem graag betaald voor zn diensten. Erg commercieel ingesteld en klantvriendelijk is het in ieder geval niet. Het is ook kut dat je als zelfstandigen gewoon aan de bak moet terwijl 3 kwart van Nederland thuis op de bank aan zn zak zit te krabben door het corona virus. Goei verhaal, lekker kort. Conclusie van het verhaal; de beller is sneller. Als je telefonisch alles afspreekt zal het best een fijne vent zijn.

Grappig dit. Meneer appt met vraag of lekke band gemaakt kan worden. Tuurlijk kan dat. Lokatie was doorgegeven dus ik daar naar toe. Bel het nummer van de Whatsapp................niks nada geen gehoor. App hem 2x ook geen response. Dan houd het op voor mij, ben geen detective. Dat meneer verschillende nummers heeft kan ik niet ruiken. Maar goed.............dit soort mensen WIL ik niet helpen, zoek het lekker uit.

Ik werd vriendelijk en adequaat geholpen.

Ik had alleen de banden nodig, zonder montage. Makkelijk dat ophalen aan huis kon en vóór openingstijd. Aanrader!

Top service

Top service! Erg vriendelijk en een eerlijke prijs. Man met verstand van zaken en een enorm snelle service. Zeker aan te bevelen. We zullen vaker er gebruik van maken!

Zeer snel, vriendelijk en top gedaan.

Snel reageren op de aanvraag en zeer correcte afhandeling. Afspraken allemaal snel nagekomen. Top.

Aardige man en goede service!

Niks op aan te merken

Zeer prettige ervaring

Het contact met Frank tijdens het aanvragen van de offerte verliep goed en er werd snel gereageerd. Ik kreeg een aanbod met een scherpe prijs en dus meteen een afspraak gemaakt. Frank was keurig op tijd en in no time klaar. De banden zijn vakkundig gemonteerd en gebalanceerd. Tevens kreeg ik nog een advies mee m.b.t. het uitlijnen van de banden. En dat alles voor je deur. Top service!

Perfecte, service!

Frank, levert op een aangename manier, een zeer goede service!

Mob. Bandenservice levert banden en service tegen de scherpste prijs

Heb weer mijn banden door Mobiele Bandenservice laten vernieuwen. Eerdere ervaring was uitstekend en dat is nu weer. Een constante en betrouwbare waarde dus. Bedankt Frank

Goede service, flexibel, scherpe prijs

Komt zijn afspraken na, levert goed werk voor een nette prijs

Goede service en op afgesproken tijdstip

Mooie set allseason banden voor goede prijs en vakkundig gemonteerd

Goed advies, snelle service.

Zeer vriendelijk en behulpzaam

Uitstekende service,zeer vriendelijk, prijs kwaliteit verhouding is goed.

Dit is inmiddels mijn 3e ervaring met de super service van de mobiele bandenservice Eindhoven. Ik wil gewoon geen andere bandenservice. Dan mobiele banden service Eindhoven.

Frank ga zo door.

Niets aan voorgaande reviews toe te voegen. Ben erg tevreden over jouw service.

Top service!

Frank is een erg vriendelijke man. Netjes op tijd en binnen no-time de 4 banden vervangen. Goede prijs, fijn dat de oude banden worden afgevoerd en de nieuwe via hem te bestellen zijn tegen een goede prijs. Samengevat; Top service!

Zeer klant vriendelijk en goed advies, bovenal lage prijzen.

Zeer klant vriendelijk en goed advies, bovenal lage prijzen. Bovendien is het erg prettig dat ze gewoon op locatie komen.

Snel en vriendelijk

Frank was op de afgesproken tijd bij ons thuis, en was in een goed halfuur klaar. Goede prijs, snel en vriendelijk. Kan het iedereen aanraden

Goede service, eerlijk advies, vriendelijk en flexibel!

Na een duidelijke uitleg over de keuze (run flat of niet) en een goed advies zijn we snel en vakkundig geholpen. Binnen enkele dagen werden de nieuwe banden van de auto thuis(!) snel gemonteerd.

Goede prijs, netjes op tijd en vriendelijk

Goede prijs, netjes op tijd en vriendelijk