Uitstekend service

Een plotselinge lekke band. Er werd snel gereageerd op mijn app en op het afgesproken tijdstip stond er een mededeling op de stoep (en had de band al vervangen). Top service!

**Uitstekende Mobiele Bandenservice van Frank: Snel, Betrouwbaar en Handig**

Ik had onlangs het genoegen om gebruik te maken van Frank's mobiele bandenservice, en ik ben enorm onder de indruk. Frank komt bij je thuis om banden te repareren of te vervangen, wat ongelooflijk handig is. Frank reageerde snel op mijn aanvraag en kwam precies op de afgesproken tijd. Zijn deskundigheid was meteen duidelijk: hij verving mijn banden snel. Het feit dat ik mijn dagelijkse routine kon voortzetten terwijl hij aan de slag ging werkte, was een groot pluspunt. Frank biedt een uitstekende service tegen een redelijke prijs. Ik kan hem van harte aanbevelen voor iedereen die een betrouwbare en handige bandenservice zoekt. Bedankt, Frank!

Zeer behulpzaam en kwaliteit

2 jaar geleden nieuwe banden erop laten zetten door Mobiele bandenservice. Hij komt bij je aan de deur en binnen no time liggen er nieuwe banden op je auto. Ook toen ik mijn band kapot had gereden door een stuk ijzer kwam hij in korte tijd een nieuwe band erop leggen. Daarnaast is deze man ook nog eens erg (klant)vriendelijk. Topservice voor een mooie prijs!

Snel en betrouwbaar

Super fijn geholpen door Frank! Kwam netjes op tijd en had binnen no time mijn banden gewisseld. Ook prijstechnisch is hij echt een aanrader. Kan je goed adviseren. Super tevreden. Handig dat jij op locatie komt dus kan je gewoon thuis verder werken of als je thuis moet blijven bij de kids.

Top service!

Al meerdere keren gebruik gemaakt van Mobiele Bandenservice Eindhoven. Vlotte communicatie via Whatsapp, goede prijzen, advies en duidelijke afspraken die ook nagekomen worden!

Top service!

Zoals altijd, snelle service.

Highly recommended

After shopping around the local market, Frank has the best prices (gave me instant quote) no doubt about and no need to go anywhere and waste extra time! Super nice and cool and professional guy. Highly recommended!

Frank komt aan huis en legt de banden op de velgen en onder de auto. Betere service kan gewoon weg niet. Eerljkk advies en goede kwaliteit. Top!

Tijdig, efficiënt en vriendelijk

Wederom een prima ervaring en tegen zeer schappelijke prijzen nieuwe banden laten plaatsen

Goed werk

Meedere auto's gedaan altijd goed

Goede en snelle service

Betrouwbaar en komt afspraken na!

Super bandenservice aan huis.

Deskundige bandenservice aan huis. Vriendelijke dienstverlening en netjes geprijsd. Een aanrader.

SuperB service

Got quick quote, and prompt professional service. Also got the best prices. Highly recommend!

Goede service op locatie.

Op advies van caravanstalling banden laten vervangen op locatie voor schappelijke prijs. Goede communicatie met mobiele bandenservice.

Goed bedrijf tegen eerlijke prijzen

Goed bedrijf tegen eerlijke prijzen

Communiceerde goed en levert goed.

Goede communicatie en service. Perfect!

Heel erg handig, snel, vakkundig

Snelle service Proffesionele hulp op locatie Superuitvinding

Easy, prompt and clear services. Gemakkelijke, snelle en duidelijke dienstverlening

From first message with the requirements, Frank provided upfront quotes with multiple options. Also, provides his expert advise of different options. Prompt services and installations.

• Would you recommend us? Yes

Snelle en goede service! Top!

Frank kwam aan huis de nieuwe banden aan mijn auto leggen. Een hele vriendelijke man! Heeft mijn banden in korte tijd verwisseld.

Every thing went good and fast

Every thing went good and fast Having the tyres replaced in our place is also an advantage

Snel en betrouwbaar

Ik heb mijn vier banden vervangen door all-season banden. Zodra ik mijn pakket heb uitgekozen, plannen we een dag in voor de service. Service werd snel en met kwaliteit uitgevoerd.

• Would you recommend us? Yes

Goede service met een lach

Goede deal en advies

Snelle service aan huis! En goed advies!

Snelle service en goed advies!

Heel deskundig geholpen aan nieuwe winterbanden.

Frank heeft een advies uitgebracht met enkele mogelijkheden voor nieuwe winterbanden. Hieruit met zijn advies een keuze uit gemaakt. Inmiddels zijn de banden gemonteerd en bevallen prima. Aanrader voor deskundig advies en goede montage. Voor de liefhebbers met een gezellig praatje. Bedankt weer Frank.

Gewoon top!

Hele goede service & advies, komt afspraken na en prijs ook gewoon netjes. Fijn dat dit nog bestaat. Aanrader!

Grasplant 2

5658GS Eindhoven