Goed, maar niet de goedkoopste

Ben blij met de vertaling (proces-verbaal). Deze ziet er ook zeer verzorgd uit in een mooi mapje. Factuur was iets hoger dan verwacht, er zullen wel goedkopere partijen zijn.

Very approachable for some quick advice

Can't speak to the quality of their translations, but I was given great advice to some concerns free of charge

Wij zijn erg tevreden

Het duurde wat langer, maar de Duitse teksten waren het wachten zeker waard. Prima vertaalbureau en niet te duur.

Wesley Broekhoven heeft mijn boek 'Het jaar van de uil' (Kosmos, 2016) op uitstekende wijze naar het Engels vertaald. Dit was, gelet op het feit dat het een zeer persoonlijk boek is, een behoorlijke uitdaging. Maar hij is er met vlag en wimpel in geslaagd om er een zeer mooie en professionele vertaling van te maken waar ik erg blij mee ben. Wesley is niet alleen zeer deskundig, maar ook pro-actief; hij denkt met je mee en draagt zelf goede en creatieve oplossingen aan. Hij communiceert prima en er is sprake van een goede prijs-kwaliteitsverhouding. Daarom wil ik Wesley en B-en Vertalingen van harte aanbevelen!

• Snelheid

Wesly is professioneel ,duidelijk en de prijs is goed. Hij reageerd snel en houdt de drempel laag. Top werk!!

• Snelheid

Ik ben zeer tevreden over de vertaling van mijn website www.pascalebruinen.com. B-envertalingen wist precies de juiste toon te treffen. De kwaliteit, leveringssnelheid en communicatie, alles is TOP! Pascale Bruinen

• Snelheid

Ik ben ongelofelijk blij met de vertaling (NL-EN) van een juridisch document. De kwaliteit van de vertaling is uitstekend en het document is binnen de afgesproken tijd opgeleverd. Bovendien is Wesley klantgericht en professioneel en was de samenwerking erg prettig. Ik kan B-envertalingen dan ook ten zeerste aan iedereen aanbevelen!

• Snelheid

Zeer tevreden, snelle service en goede kwaliteit

• Snelheid

Gewoon goed voor de prijs.

Volstrekt aan te raden!

• Snelheid

Ik ben tevreden met de supersnelle service die zij bieden. Top! De vertalingen zijn professioneel en accuraat. Bedankt B-vertalingen!

• Snelheid

Snel en perfect geregeld! bedankt.

• Snelheid

Ik had een korte vertaal klus, binnen een uur had ik de prima vertaling binnen. En als klap op de vuurpijl hoefde ik niks af te rekenen. Wat een service!

• Prijs N.v.t.

• Snelheid

Erg tevreden. De prijs kwaliteitverhouding is prima en je krijgt een perfecte vertaling binnen korte tijd naar eigen wensen.

topprijs tegen topkwaliteit!

• Snelheid

Ik heb nog maar een vertaalopdracht met Wesley gedaan, maar die ging snel, prettig en goed.

• Snelheid

B-en vertalingen handelt niet alleen professioneel, maar is klantvriendelijk. Denkt mee om het uiteindelijke product te leveren dat beoogd was. Sterk aanbevolen dus!

• Snelheid

Zeer goede prijs / kwaliteit ervaring en nog snel ook!

Heeft me prima geholpen.

• Snelheid

Duidelijke website, vriendelijke e-mails, zeer snelle werkwijze en betaalbaar. Kortom, een uitstekend adres voor onze vertalingen.

• Snelheid

Communicatie was goed, geen onhandig vertaalbureau waar je elke keer iemand anders aan de lijn hebt. Gewoon korte lijnen en top werk voor een eerlijke prijs.