Zeer goede ervaring met EFO. Helaas verschillende keren te maken gehad met de dierenarts. Alles snel en zeer netjes afgehandeld.
Een verzekering laat zich pas beoordelen als je ze een keer nodig hebt gehad. Helaas en tot ons grote verdriet was dat nu het geval. Ik herinner mij nog bij het afsluiten dat mij de vraag is gesteld wat ik van de verzekering vond. Ik heb toen bovenstaande eerste regel geantwoord. Ik weet ook nog dat ik van het afsluiten binnen 14 dgn een rekening had ontvangen. Nu bij de afwikkeling moest ik bijna 6 weken wachten op uitbetaling en moest er ook steeds zelf achter aan. Na de 1e melding viel er een radio stilte en deze bleef tot mijn eigen contact momenten. Buiten de telefoniste heb ik niemand gesproken of gezien. Het geheel kwam erg zakelijk over. De afwerking duurde veel te lang en er was in het geheel geen empathie, op de telefoniste na. Ik vond het erg vervelend dat de afwerking zo lang duurde, maar het feit dat er geheel geen contact is geweest deed nog het meest pijn. Het lijkt mij dat een telef. of een mailtje met daarin de gang en stand van zaken snel is gemaakt. Ik heb in de vragenlijst bij aanbeveling EFO nee ingevuld omdat "geen mening" er niet bij stond.
Beste Gerard, Bedankt voor de beoordeling. Helaas staan er ook een aantal minpunten tussen. Naar ons idee is de afhandeling van de schade vrij vlot verlopen, binnen drie werkweken. Wij zien in ons systeem gelukkig geen zes weken staan. Voor extra toelichting kun je ons natuurlijk altijd een e-mail sturen zodat wij kunnen kijken wat wij kunnen verbeteren in ons proces. Met vriendelijke groet, Het team van EFO Paardenverzekering
Ik heb mijn paarden nog steeds bij jullie verzekerd. En blijf dat doen!!!! EFO is een top maatschappij voor de paardenbusiness
Ik ben zeer tevreden over de zowel de afwikkeling van schade als recent het afsluiten van een nieuwe verzekering voor een nieuw paard. Allemaal altijd duidelijk en goed bereikbaar voor meer informatie.
Vragen worden snel en goed beantwoord. Vriendelijke mensen!
De afspraken die ik meen te hebben op basis van de polisvoorwaarden worden niet nagekomen. Kosten gemaakt ver onder het maximale bedrag wat per jaar vergoed zou worden, worden ineens als 'wapen' gebruikt om de klant voor het blok te zetten. Weg gaan of een zeer onbegrijpelijke sanctie om 1,5 jaar (!!!) alleen kosten te kunnen declareren met het risico uit de verzekering te worden gezet of dat er nóg meer sancties volgen na het indienen van een volgende factuur. Efo lijkt geen verzekeringsmaatschappij te zijn maar het risico wat zij loopt bij de klant neer te leggen. 'Onder aan de streep' heb ik meer kosten gehad dan Efo in de verzekerde periode, jullie verdienen nog steeds aan mij...maar blijkbaar niet voldoende? Zo voelt dat als klant. Waar dienen polisvoorwaarden voor als Efo er mee kan doen wat haar het beste uit komt? Klantvriendelijk en kwaliteit heb ik daarom een 1 als rapportcijfer gegeven.
Beste Joke, Bedankt voor de beoordeling! Wij vinden het prettig om te zien dat de onderdelen communicatie, snelheid afwikkeling, bereikbaarheid en informatieverstrekking met goede cijfers zijn beoordeeld. Helaas zijn er ook een aantal minpunten. Over het verhaal in 'ervaring' is reeds mailcontact geweest. Wanneer er nog onduidelijkheden of vragen zijn dan kun je natuurlijk altijd nog contact opnemen met onze inspecteur Ron Esteje. Hij is telefonisch te bereiken via 06 222 04 319. Met vriendelijke groet, Het team van EFO Paardenverzekering
Klantenservice was vriendelijk. Mr aan tel niet, maar bij gesprek aan huis was mr goed voorbereid, snel en professioneel
klant vriendelijk
Nvt
Voordat je afsluit legt Theo van Manen het allemaal prima uit.
Ron heeft duidelijke informatie verstrekt waarna ik zelf gemakkelijk de verzekering online heb kunnen afsluiten.
Prima verzekering met geweldige service
helder en duidelijk uitgelegd door de inspecteur, de heer van manen, ik heb nog geen schade, dus dat weet ik niet. mvg an
Een Paarden verzekering overgenomen was goed en snel gebeurd met de juiste uitleg
Ben zeer tevreden
Er wordt altijd heel snel gereageerd als je met vragen zit
fijne afhandeling van schade.
Verschillende keren telefonisch contact gehad, werd altijd snel, vriendelijk en goed geholpen
Ik heb nog niet zoveel ervaring. In september 2017 is de verzekering afgesloten. Dat verliep prima. Verder nog geen schade afhandeling gehad.
Ik heb hele goede ervaring met EFO paardenverzekering. Ik hoor ook van partners alleen maar positieve verhalen. Als er mensen zijn die een verzekering zoeken voor hun paard(en) dan stuur ik ze altijd door naar jullie site.
Ik heb gelukkig nog niet contact hoeven op te nemen. Dus kan ik geen oordeel vormen
Super afhandeling met het afsluiten en met schade afhandeling.
Heb alleen een verzekering afgesloten en dat ging vrij snel.
Snelle afwikkeling bij het aanmelden van een nieuw verzekering. Je kan bellen ze zijn altijd bereikbaar en vriendelijk.
Erg vriendelijke mensen aan de telefoon, als je je schade meldt. Denken ook met je mee ( zonder voor dierenarts te gaan spelen) Leggen goed uit wat je moet doen. Er makkelijk om je schade via de mail te kunnen opsturen en afhandelen! En jullie zijn snel en klantvriendelijk. Echt verdiende 10-en.
Turfschip 11
8447DM Heerenveen
De Paardenverzekeraar van Nederland zonder winstoogmerk.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.