Wat een slechte behandeling.

Probeer al ander halve week een verzekering af te sluiten. Wordt steeds terug gebeld wat niet gebeurd. En als je ze spreekt schijnt niemand het precies te weten. Zouden nog bespreken welke vorm. Nu rekening gehad die van geen klant klopt. Heb ik vanmiddag zelf nog maar eens gebeld en toen zou het kloppen. Nou niet dus. Hij gaat nu niet goed verzekerd de nacht in met dit weer. En komende dagen aangezien ze zelf niet terug gaan bellen. Hopelijk gaat het beter als je wat moet declareren. Houd me hart vast. Voor EFO gekozen na aanbeveling van KHNS maar ik beveel het toch niet aan. .

Beste Anna, Jammer om te horen dat je niet tevreden bent. Wij hebben vanochtend direct contact met je opgenomen om de aanvraag en de verzekering met je door te nemen. Mocht je toch nog vragen hebben dan horen wij dat graag. Met vriendelijke groet, Team EFO

Pech gehad, verzekering niet meer mogelijk

Ik heb één keer pech gehad met een paard die ik verzekerd had bij Efo. Vervolgens is een nieuwe niet meer te verzekeren voor ziektekosten. Het argument is dat mijn bijrijder ook pech gehad heeft. Eigenlijk trekken ze dan het oordeel van gerenommeerde dierenartsen in twijfel.

Beste Wim, Bedankt voor de beoordeling. Jammer om te horen dat u niet tevreden bent. Inmiddels heeft onze inspecteur persoonlijk contact met u gehad. Mocht u alsnog vragen hierover hebben dan staat ons team voor u klaar. Met vriendelijke groet, Het team van EFO Paardenverzekering

Zeer tevreden!!!

Altijd vriendelijk en servicegericht! Zonodig denken de mensen van EFO met je mee... tot nu toe hele goede ervaringen met jullie!

Prima verzekering, zonder te veel gedoe.

Zeer goede ervaring met EFO. Helaas verschillende keren te maken gehad met de dierenarts. Alles snel en zeer netjes afgehandeld.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Een verzekering laat zich pas beoordelen als je ze een keer nodig hebt gehad. Helaas en tot ons grote verdriet was dat nu het geval. Ik herinner mij nog bij het afsluiten dat mij de vraag is gesteld wat ik van de verzekering vond. Ik heb toen bovenstaande eerste regel geantwoord. Ik weet ook nog dat ik van het afsluiten binnen 14 dgn een rekening had ontvangen. Nu bij de afwikkeling moest ik bijna 6 weken wachten op uitbetaling en moest er ook steeds zelf achter aan. Na de 1e melding viel er een radio stilte en deze bleef tot mijn eigen contact momenten. Buiten de telefoniste heb ik niemand gesproken of gezien. Het geheel kwam erg zakelijk over. De afwerking duurde veel te lang en er was in het geheel geen empathie, op de telefoniste na. Ik vond het erg vervelend dat de afwerking zo lang duurde, maar het feit dat er geheel geen contact is geweest deed nog het meest pijn. Het lijkt mij dat een telef. of een mailtje met daarin de gang en stand van zaken snel is gemaakt. Ik heb in de vragenlijst bij aanbeveling EFO nee ingevuld omdat "geen mening" er niet bij stond.

• Snelheid afwikkeling

Beste Gerard, Bedankt voor de beoordeling. Helaas staan er ook een aantal minpunten tussen. Naar ons idee is de afhandeling van de schade vrij vlot verlopen, binnen drie werkweken. Wij zien in ons systeem gelukkig geen zes weken staan. Voor extra toelichting kun je ons natuurlijk altijd een e-mail sturen zodat wij kunnen kijken wat wij kunnen verbeteren in ons proces. Met vriendelijke groet, Het team van EFO Paardenverzekering

Ik heb mijn paarden nog steeds bij jullie verzekerd. En blijf dat doen!!!! EFO is een top maatschappij voor de paardenbusiness

• Snelheid afwikkeling

Ik ben zeer tevreden over de zowel de afwikkeling van schade als recent het afsluiten van een nieuwe verzekering voor een nieuw paard. Allemaal altijd duidelijk en goed bereikbaar voor meer informatie.

• Snelheid afwikkeling

Vragen worden snel en goed beantwoord. Vriendelijke mensen!

2 sterren: slechter dan verwacht

De afspraken die ik meen te hebben op basis van de polisvoorwaarden worden niet nagekomen. Kosten gemaakt ver onder het maximale bedrag wat per jaar vergoed zou worden, worden ineens als 'wapen' gebruikt om de klant voor het blok te zetten. Weg gaan of een zeer onbegrijpelijke sanctie om 1,5 jaar (!!!) alleen kosten te kunnen declareren met het risico uit de verzekering te worden gezet of dat er nóg meer sancties volgen na het indienen van een volgende factuur. Efo lijkt geen verzekeringsmaatschappij te zijn maar het risico wat zij loopt bij de klant neer te leggen. 'Onder aan de streep' heb ik meer kosten gehad dan Efo in de verzekerde periode, jullie verdienen nog steeds aan mij...maar blijkbaar niet voldoende? Zo voelt dat als klant. Waar dienen polisvoorwaarden voor als Efo er mee kan doen wat haar het beste uit komt? Klantvriendelijk en kwaliteit heb ik daarom een 1 als rapportcijfer gegeven.

• Snelheid afwikkeling

Beste Joke, Bedankt voor de beoordeling! Wij vinden het prettig om te zien dat de onderdelen communicatie, snelheid afwikkeling, bereikbaarheid en informatieverstrekking met goede cijfers zijn beoordeeld. Helaas zijn er ook een aantal minpunten. Over het verhaal in 'ervaring' is reeds mailcontact geweest. Wanneer er nog onduidelijkheden of vragen zijn dan kun je natuurlijk altijd nog contact opnemen met onze inspecteur Ron Esteje. Hij is telefonisch te bereiken via 06 222 04 319. Met vriendelijke groet, Het team van EFO Paardenverzekering

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Klantenservice was vriendelijk. Mr aan tel niet, maar bij gesprek aan huis was mr goed voorbereid, snel en professioneel

klant vriendelijk

Nvt

• Snelheid afwikkeling

Voordat je afsluit legt Theo van Manen het allemaal prima uit.

• Kwaliteit N.v.t.
  • Snelheid afwikkeling N.v.t.

Ron heeft duidelijke informatie verstrekt waarna ik zelf gemakkelijk de verzekering online heb kunnen afsluiten.

• Snelheid afwikkeling

Prima verzekering met geweldige service

• Snelheid afwikkeling

helder en duidelijk uitgelegd door de inspecteur, de heer van manen, ik heb nog geen schade, dus dat weet ik niet. mvg an

• Snelheid afwikkeling N.v.t.

Een Paarden verzekering overgenomen was goed en snel gebeurd met de juiste uitleg

Ben zeer tevreden

• Snelheid afwikkeling

Er wordt altijd heel snel gereageerd als je met vragen zit

• Kwaliteit
  • Afspraak nakomen N.v.t.
  • Snelheid afwikkeling N.v.t.

fijne afhandeling van schade.

• Snelheid afwikkeling

Verschillende keren telefonisch contact gehad, werd altijd snel, vriendelijk en goed geholpen

• Snelheid afwikkeling

Ik heb nog niet zoveel ervaring. In september 2017 is de verzekering afgesloten. Dat verliep prima. Verder nog geen schade afhandeling gehad.

• Snelheid afwikkeling

Ik heb hele goede ervaring met EFO paardenverzekering. Ik hoor ook van partners alleen maar positieve verhalen. Als er mensen zijn die een verzekering zoeken voor hun paard(en) dan stuur ik ze altijd door naar jullie site.

• Snelheid afwikkeling

Ik heb gelukkig nog niet contact hoeven op te nemen. Dus kan ik geen oordeel vormen

• Bereikbaarheid (telefoon/ e-mail) N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Informatieverstrekking N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Afspraak nakomen N.v.t.
  • Snelheid afwikkeling N.v.t.

Super afhandeling met het afsluiten en met schade afhandeling.