Korte lijn en snelle reactie en uitbetaling!

Nadat paard geblesseerd is geraakt en naar kliniek moest gelijk contact op genomen met EFO. Telefonisch overleg met vriendelijke medewerkers snel overleg kunnen plegen. Later via mail de rekeningen naar EFO gestuurd waarop wederom snelle reactie en uitbetaling volgde.

Ik was 16 jaar klant bij EFO. 2 maanden geleden helaas afscheid moest nemen van mijn grote bruine vriend. Al die jaren nooit problemen gehad werd ik altijd netjes behandeld. Nu ben ik weer terug bij EFO dank aan Ron Esteje. Ik heb weer een nieuwe paard. Ik moest alleen een belletje geven , hij wist meteen (nog steeds) wie ik ben. Fantastische man met een mooi karakter. Bij hem voel je een mens en ben je geen nummer. Door zijn inzet heb ik vandaag weer een nieuwe verzekering kunnen afsluiten. Ron je bent een topper.......

Vriendelijk, meedenkend

Ik heb mijn paard de afgelopen 12 jaar bij EFO in de verzekering gehad. Positieve ervaringen met vriendelijke medewerkers die altijd meedenken en begripvol zijn. Declareren werkt makkelijk en snel.

Een hele fijne, betrokken en persoonlijke organisatie

Sinds een aantal jaren hebben wij ons paard verzekerd bij EFO voor ziekte en overlijden. Enkele weken geleden gebeurde tot ons groot verdriet datgene waar wij ons paard voor verzekerd hadden en waarvoor je hoopt je verzekering nooit nodig te hebben: hij krijgt ernstige koliek. Een spoedoperatie volgt, maar helaas overlijdt hij na drie weken alsnog aan de complicaties. Op de avond van de koliek (een zondagavond, eerste Pinksterdag) meteen gebeld met EFO. De inspecteur was ontzettend meelevend en behulpzaam en gaf mij meteen de informatie waar ik op dat moment behoefte aan had. Tijdens het hele proces daarna is het contact met EFO heel fijn verlopen, de inspecteur vroeg regelmatig hoe het ging en kwam zelfs in de kliniek langs om te kijken hoe het met ons paard (en met ons) ging. Na het overlijden volgde er een snelle en correcte financiële afhandeling. EFO is een hele fijne, betrokken en persoonlijke organisatie, heel fijn dat dit soort bedrijven nog steeds blijken te bestaan! We hopen in de nabije toekomst weer een lief maatje voor onze dochter in ons gezin op te kunnen nemen. En als dat zo is, komen wij graag weer bij EFO terug voor een passende verzekering.

EFO - Begripvol en een fijne begeleiding !

Dankzij alle inzet van de medische specialisten en EFO hebben wij ons volledig kunnen focussen op het herstel van ons paard. IK wil EFO in het bijzonder bedanken voor de fijne begeleiding en het vriendelijke contact, dat heeft ons goed gedaan!

Verbaast

Mijn paardje had 22-5 koliek , bleek een slag in de dikke darm te hebben, ze werd met spoed geholpen en op zo een moment komt er echt veel op je af .. Op de kliniek werd ik geadviseerd met de verzekering contact te nemen en gelukkig stelde de medewerker van EFO me meteen gerust .. Enkele dagen later werd er contact gezocht door de medewerkers van EFO om te vragen hoe het met me paardje ging , waarop ik gelukkig kon mededelen dat een geweldig team wonderen heeft verricht en me beesje er gelukkig goed door gekomen is .. De verdere afhandeling met betrekking tot de verzekering was makkelijk en correct conform de afgelopen polis Vooral t vriendelijke contact en betrokkenheid op dat moment is echt hart onder de riem

Snelle afwikkeling en betrokkenheid

17 jaar verzekerd geweest. Na het plotselinge verlies van mijn paard , snel en respectvol alles afgewerkt

EFO - Beste keuze!

Vriendelijke klantenservice en snelle afhandeling van mijn aanvraag - ik ben heel tevreden.

GOED

Deze verzekerig doet waarvoor het ooit in leven id geroepen. Zonder poespas verzekeren een uitkeren als daartoe reden is!

De afgelopen maanden erg veel problemen met mijn 2 paarden gehad. Eén is uiteindelijk geopereerd aan haar knie en de ander aan een gebroken griffelbeen. En dat alles binnen 1 maand tijd. Alvorens zo ver te zijn gekomen, zijn beide paarden in eerste instantie enkele maanden op de conservatieve, niet invasieve manier behandeld. Omdat resultaat uitbleef heb ik advies gevraagd aan EFO. Nadat ik de medische dossiers heb opgestuurd, kreeg ik al vrij snel concrete en uiterst nuttige adviezen, welke ook zijn opgevolgd. Zij hebben mij ook een specifieke chirurg aangeraden en dit was eveneens echt een fijne en kundige arts. Ik heb de medewerkers van EFO (en ook de betreffende chirurg overigens) leren kennen als kundige maar vooral ook betrokken medewerkers met net dat beetje extra persoonlijke aandacht voor mij als eigenaar. We hebben nog een lange revalidatieperiode voor de boeg, maar ik heb er alle vertrouwen in dat het goed komt.

mensen aan de telefoon, waren meelevend en zeer behulpzaam na het plotselinge overlijden van mijn merrie. Oog voor mij als klant... Alles is snel en geweldig afgehandeld. Daarvoor grote dank!

Een zeer goede verzekering

Ben altijd zo netjes en correct behandeld door de mensen van EFO. Ook altijd begrip voor je vragen . Ik zou deze verzekering iedereen aanbevelen. Nogmaals bedankt voor het keurige afhandelen van mijn lieve Heros. Groetjes Guusta

Wat een slechte behandeling.

Probeer al ander halve week een verzekering af te sluiten. Wordt steeds terug gebeld wat niet gebeurd. En als je ze spreekt schijnt niemand het precies te weten. Zouden nog bespreken welke vorm. Nu rekening gehad die van geen klant klopt. Heb ik vanmiddag zelf nog maar eens gebeld en toen zou het kloppen. Nou niet dus. Hij gaat nu niet goed verzekerd de nacht in met dit weer. En komende dagen aangezien ze zelf niet terug gaan bellen. Hopelijk gaat het beter als je wat moet declareren. Houd me hart vast. Voor EFO gekozen na aanbeveling van KHNS maar ik beveel het toch niet aan. .

Beste Anna, Jammer om te horen dat je niet tevreden bent. Wij hebben vanochtend direct contact met je opgenomen om de aanvraag en de verzekering met je door te nemen. Mocht je toch nog vragen hebben dan horen wij dat graag. Met vriendelijke groet, Team EFO

Pech gehad, verzekering niet meer mogelijk

Ik heb één keer pech gehad met een paard die ik verzekerd had bij Efo. Vervolgens is een nieuwe niet meer te verzekeren voor ziektekosten. Het argument is dat mijn bijrijder ook pech gehad heeft. Eigenlijk trekken ze dan het oordeel van gerenommeerde dierenartsen in twijfel.

Beste Wim, Bedankt voor de beoordeling. Jammer om te horen dat u niet tevreden bent. Inmiddels heeft onze inspecteur persoonlijk contact met u gehad. Mocht u alsnog vragen hierover hebben dan staat ons team voor u klaar. Met vriendelijke groet, Het team van EFO Paardenverzekering

Zeer tevreden!!!

Altijd vriendelijk en servicegericht! Zonodig denken de mensen van EFO met je mee... tot nu toe hele goede ervaringen met jullie!

Prima verzekering, zonder te veel gedoe.

Zeer goede ervaring met EFO. Helaas verschillende keren te maken gehad met de dierenarts. Alles snel en zeer netjes afgehandeld.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Een verzekering laat zich pas beoordelen als je ze een keer nodig hebt gehad. Helaas en tot ons grote verdriet was dat nu het geval. Ik herinner mij nog bij het afsluiten dat mij de vraag is gesteld wat ik van de verzekering vond. Ik heb toen bovenstaande eerste regel geantwoord. Ik weet ook nog dat ik van het afsluiten binnen 14 dgn een rekening had ontvangen. Nu bij de afwikkeling moest ik bijna 6 weken wachten op uitbetaling en moest er ook steeds zelf achter aan. Na de 1e melding viel er een radio stilte en deze bleef tot mijn eigen contact momenten. Buiten de telefoniste heb ik niemand gesproken of gezien. Het geheel kwam erg zakelijk over. De afwerking duurde veel te lang en er was in het geheel geen empathie, op de telefoniste na. Ik vond het erg vervelend dat de afwerking zo lang duurde, maar het feit dat er geheel geen contact is geweest deed nog het meest pijn. Het lijkt mij dat een telef. of een mailtje met daarin de gang en stand van zaken snel is gemaakt. Ik heb in de vragenlijst bij aanbeveling EFO nee ingevuld omdat "geen mening" er niet bij stond.

• Snelheid afwikkeling

Beste Gerard, Bedankt voor de beoordeling. Helaas staan er ook een aantal minpunten tussen. Naar ons idee is de afhandeling van de schade vrij vlot verlopen, binnen drie werkweken. Wij zien in ons systeem gelukkig geen zes weken staan. Voor extra toelichting kun je ons natuurlijk altijd een e-mail sturen zodat wij kunnen kijken wat wij kunnen verbeteren in ons proces. Met vriendelijke groet, Het team van EFO Paardenverzekering

Ik heb mijn paarden nog steeds bij jullie verzekerd. En blijf dat doen!!!! EFO is een top maatschappij voor de paardenbusiness

• Snelheid afwikkeling

Ik ben zeer tevreden over de zowel de afwikkeling van schade als recent het afsluiten van een nieuwe verzekering voor een nieuw paard. Allemaal altijd duidelijk en goed bereikbaar voor meer informatie.

• Snelheid afwikkeling

Vragen worden snel en goed beantwoord. Vriendelijke mensen!

2 sterren: slechter dan verwacht

De afspraken die ik meen te hebben op basis van de polisvoorwaarden worden niet nagekomen. Kosten gemaakt ver onder het maximale bedrag wat per jaar vergoed zou worden, worden ineens als 'wapen' gebruikt om de klant voor het blok te zetten. Weg gaan of een zeer onbegrijpelijke sanctie om 1,5 jaar (!!!) alleen kosten te kunnen declareren met het risico uit de verzekering te worden gezet of dat er nóg meer sancties volgen na het indienen van een volgende factuur. Efo lijkt geen verzekeringsmaatschappij te zijn maar het risico wat zij loopt bij de klant neer te leggen. 'Onder aan de streep' heb ik meer kosten gehad dan Efo in de verzekerde periode, jullie verdienen nog steeds aan mij...maar blijkbaar niet voldoende? Zo voelt dat als klant. Waar dienen polisvoorwaarden voor als Efo er mee kan doen wat haar het beste uit komt? Klantvriendelijk en kwaliteit heb ik daarom een 1 als rapportcijfer gegeven.

• Informatieverstrekking
  • Vakbekwaamheid medewerkers N.v.t.
  • Snelheid afwikkeling

Beste Joke, Bedankt voor de beoordeling! Wij vinden het prettig om te zien dat de onderdelen communicatie, snelheid afwikkeling, bereikbaarheid en informatieverstrekking met goede cijfers zijn beoordeeld. Helaas zijn er ook een aantal minpunten. Over het verhaal in 'ervaring' is reeds mailcontact geweest. Wanneer er nog onduidelijkheden of vragen zijn dan kun je natuurlijk altijd nog contact opnemen met onze inspecteur Ron Esteje. Hij is telefonisch te bereiken via 06 222 04 319. Met vriendelijke groet, Het team van EFO Paardenverzekering

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Klantenservice was vriendelijk. Mr aan tel niet, maar bij gesprek aan huis was mr goed voorbereid, snel en professioneel

klant vriendelijk

Nvt

• Snelheid afwikkeling

Voordat je afsluit legt Theo van Manen het allemaal prima uit.

• Kwaliteit N.v.t.
  • Afspraak nakomen
  • Snelheid afwikkeling N.v.t.

Over EFO Paardenverzekering

De Paardenverzekeraar van Nederland zonder winstoogmerk.