Prima werk in goed overleg.

Prima werk in goed overleg. Duidelijke communicatie. Vanaf begin zijn we goed op de hoogte gehouden van alle aktiviteiten. Ook goede regelingen met Warmteservice wegens het hogere dak. Aardige harde werkers. De afwerking ziet er netjes uit.we zijn heel tevreden!

Keurige afwerking en vriendelijk personeel

Onlangs hebben wij ons platte dak na 21 jaar opnieuw laten isoleren en bekleden met een COOL Roof en daarna het laten plaatsen van tier 1 zonnepanelen door de mensen van Kewodak uit Alphen. Vanaf het 1e kontakt tot de laatste werkzaamheden zijn de mensen van Kewodak erg behulpzaam geweest en hebben ze prima werk afgeleverd.

Goed vakmanschap en snel werk

Goede service en goed vakmanschap

we zijn zeer tevreden over het advies voor materialen maar ook over het aanbrengen er van

Ondanks de enorme hitte op de eerste dagen van het verwijderen van oude en aanbrengen van nieuwe dakmaterialen (isolatie en afdekking) vorderde de klus gestaag en hield men ons op de hoogte van de voortgang. Flexibel is een reparatieklus van verrot hout opgepakt en vervangen, De heren dakbedekkers waren uiterst vriendelijk.

Prima service en vakmannen

Prima ervaring begin liep een beetje stroef omdat opdracht door iemand was behandeld die weg is gegaan.

Vriendelijke, behulpzame medewerkers. Afspraken nagekomen die vooraf waren gemaakt.

Professionele vaklui die netjes op afgesproken tijd de klus klaarden .

- communicatie vanuit Kewodak aan het begin van het offerte traject kon beter

Prima werk afgeleverd

Afspraak dakkeuring zo gemaakt en ingepland. Duurde even eer het verdere vervolg op gang kwam. Na zelf bellen bleek betreffende persoon op vakantie te zijn. Daarna kortere lijnen en snel ingepland. Ook kleine gewenste aanpassing aan regenpijp netjes verholpen nadien. Prima medewerkers die alles netjes achterlieten.

Vakwerk in dakwerk!

Bij Kewodak werken in onze ervaring alleen maar vakmensen. Een duidelijke offerte waarbij de klantwens voorop staat. Een minpunt is voor ons de communicatie (reageren op vragen via email en telefoon). Dit was niet goed. Zo bleef het onduidelijk of de in het offertetraject toegezegde samenwerking met de door Kewodak geadviseerde zonnepanelenleverancier goed was afgesproken. Dit heeft bij ons geresulteerd in een witte dakbedekking met (door Kewodak achteraf ingebrande) zwarte ronde schijven op het witte dak. Dit oogt niet fraai, en had zeker anders gekund, zeker omdat er een volledige rol wit dakbedekkingsmateriaal en restanten zijn achtergelaten op het dak. Voor ons is dat een smet(je) op het vakwerk dat door de uitvoerders is geleverd.

Kewodak heeft prima werk afgeleverd

Een project waarvan je altijd maar af moet wachten hoe het zal gaan. Welnu wij hebben te maken gehad met een kwalitatief prima bedrijf met super vriendelijke en vakbekwame medewerkers. Het enige (kleine) minpuntje was dat tegen het einde van het project men een dag verstek moest laten gaan voor een ander spoedeisend project.

Bedankt voor de beoordeling! Erg leuk om te lezen.

Wij zijn zeer tevreden. Er is vlot en netje 's gewerkt!!

praktisch ingesteld

We hadden best een uitdaging m.b.t. meerdere grote dakvlakken, installaties, looppaden i.v.m. aan te brengen P.V. panelen en een zeer nat na- en voorjaar. Er is hard gewerkt, maar het zat nergens mee. Toch is het eindresultaat fantastisch geworden. Ook is er goed geluisterd naar de wensen voor de oplevering.

Bedankt voor uw feedback. En goed te horen dat u tevreden ben.

Ruimte voor verbetering

De afstemming en communicatie met kantoor is moeizaam. De lijntjes met de jongens op de werkvloer (o.a. Ricardo en teamleider (Erik) was prima!

Bedankt voor de beoordeling. Balen dat de communicatie moeizaam verliep helaas was het voor onze planning lastig om, deze periode, mensen op het dak te krijgen doordat er veel mensen (soms uit voorzorg) in quarantaine zaten. Maar gelukkig waren de lijntjes met Erik En Ricardo PRIMA! daar doen we het voor

Professioneel uitgevoerd

Het projekt is snel en nauwkeurig uitgevoerd. Alle afspraken zijn tijdig nagekomen. Het resultaat ziet er fantastisch uit.

Vriendelijk bedankt voor de positieve feedback. En natuurlijk het dakwerk.

Goeie ervaring

Van offerteaanvraag t/m uitvoering. Alles netjes geregeld en goed geinformeerd.

Bedankt voor positieve feedback.

stipt, netjes, vakkundig en betrouwbaar

alles netjes geregeld, vanwege slecht weer konden zij niet op het dak werken maar zijn de volgende dag gekomen en alles perfect geregeld, netjes foto's laten zien van het gedane werk, zeer tevreden

Prima werk

Meegedacht over mogelijk/ onmogelijkheden. Duidelijke offerte. Nette prijs. Netjes opgeleverd. Aardige mensen. Soms gaat het wel over veel lagen waardoor de communicatie niet altijd goed verloopt.

meewerkend en volgens afspraak

Zeer tevreden met de uitgevoerde werkzaamheden.

Vakmensen die plezier hebben in hun werk

Vandaag samen met de buren opnieuw dakbedekking voor de schuur door Kewodak laten aanbrengen. Hard werkende vaklui die verstand van zaken hebben en gaan voor kwaliteit. Prettig in de omgang en werken netjes. Mooi stukje vakwerk

Vakkundige nette mensen die weten wat ze moeten doen

Prima ervaring. Dak is vakkundig vernieuwd en de gedurende het werk vastgestelde problemen zijn snel, efficient en goed opgelost.

Netjes en goed werk afgeleverd

Communicatie over start was niet duidelijk, maar daarna geen problemen. Netjes gewerkt, duidelijke communicatie en mooi resultaat.

Super firma

Komen hun afspraken na en voor een redelijke prijs. Leveren goed en mooi werk. Wij zijn super tevreden over hun. Met vriendelijke groet, Rob Ferwerda.

eerste telefooncontact was niet optimaal

heb een aantal keren gebeld en werd niet terug gebeld. uiteindelijk contact gekregen met een medewerker, die enkele dagen later naar probleem kwam kijken. jammer dat ik op dit formulier niet kwijt kan dat we zeer tevreden zijn over de heren die het werk kwamen uitvoeren.

Goede service en vriendelijk personeel. Communicatie kan wat beter. Geen duidelijke communicatie wanneer klus gaat beginnen en wanneer deze is afgerond.

Kewodak biedt ware en vakkundig inzicht en werkt met ruime ervaringen de klus goed af.

In heb in 2007 al uit eerdere ervaring het werk van Kewodak beoordeeld. Zij werken met goede inzicht en werkervaring aan de klus. Ze zijn direct bereikbaar en stellen zeker qua vakwerk niet teleur. Directe inzet van groot belang. Zijn altijd op tijd en Met name de aanbieding in garantie op de klus is waardevol. Hopelijk GEEN lekkages de komende tijden! Dank fam F. Bijlsma

Postbus 296 2400AG Alphen aan de rijn

Over Kewodak

Het dak laten renoveren bij een Dakmerk-erkend dakmakersbedrijf biedt voordelen, maar vooral: meer zekerheid! Dakmakers Kewodak -35 jaar ervaring -Complete projectgarantie -Gecertificeerd personeel -24/7 service -Lid brancheorganisatie -Erkend keurmerk Dakmerk Kewodak de Dakmakers Kalkovenweg 58 Alphen a/d Rijn +31 172 438332 www.kewodak.nl