Klantgericht en vakwerk

Schilderwerk aan de buitenkant van ons huis is erg netjes gedaan. Schilders zijn communicatief en prettig in de omgang. Kwaliteit staat voorop. Restpuntjes zijn zonder discussie afgewerkt. Kortom prima bedrijf, een aanrader!

Netjes, duidelijk en vakwerk!!

Ervaring met Jonker is fantastisch, net als de stukadoors die via hem ingehuurd worden.. eindresultaat mag er wezen en ook tijdens de werkzaamheden is er veel meegedacht.. superfijn!! De mannen zijn vriendelijk, hebben oog voor detail en werken netjes en secuur.. heel erg bedankt mannen!!

Top geverfd

Vriendelijke schilders die keurig verven. Alles glanst weer erg mooi en zit weer strak in de verf. Wij zijn heel tevreden! Bedankt!

Goed vakwerk

Aardige schilder en goed vakwerk afgeleverd! Netjes gewerkt, alles afgeplakt en daarna weer keurig opgeruimd. Ook toen ik de kleur niet mooi vond, snel en vakkundig opgelost. Dik tevreden!

Persoonlijk en altijd oplossingsgericht

Zeer tevreden met het eind resultaat.

Goed werk

Goed advies,communicatie en keurig werk. Ervaren goed opgeleide schilders. Wij zijn zeer tevreden.

Professioneel, vakbekwaam en zeer klantvriendelijke schilder

Nadat Jonker twee jaar geleden onze huis uitstekend aan de buitenkant heeft geschilderd, hebben wij hen opnieuw uitgenodigd om de benedenverdieping te schilderen. Opnieuw niets te klagen. Jonker is punctueel, heeft echt vakmensen in dienst, levert topwerk af en blijft bij ons uniek qua ervaring in klantvriendelijkheid. Wij adviseren Jonker voor iedereen die een schilder nodig heeft!

Kwaliteit met hoofdletter K

De mannen van Jonker hebben onze hele woning geschilderd. Onverhoopt dat het tegen met de stukadoor die een andere beleving van kwaliteit had. De mannen van Jonker vonden het resultaat niet acceptabel en hebben zelf voor een andere stukadoor gezorgd. Deze heeft alsnog alles glad gemaakt waarna de schilders alles super strak hebben afgeschilderd! Dat is wat je noemt kwaliteit met een hoofdletter K ! Wij bevelen Jonker schilderwerken van harte aan !

Robbert. Voor iemand die zijn eerste klus/schilderbeurt bij ons mocht doen, zijn wij uitermate tevreden. Wij stellen voor hem in dienst te houden. Even serieus. Er is puik werk geleverd en we vonden het leuk (en gezellig) je vader te ontmoeten. Bedankt voor het geleverde werk.

Echt top en netjes binnen gesausd!

We zijn heel erg tevreden. Top gedaan!

Afspraak is Afspraak

Ik ben zeer te spreken over de werkmentaliteit van de schilder JAN, is is altijd op tijd en gaat pas weg als het klaar is. Wat een verademing dat je niet overal achteraan moet gaan, oplevering is zeker naar wens en misschien nog wel mooier. Goede prijs / kwaliteit verhouding. Het enige wat we niet in de hand hadden was het weer, veel regen maar dat hield Jan niet tegen om door te gaan.

Top!!

Top werk geleverd. Ons gebouw met 13 appartementen ziet er weer piekfijn uit aan de buitenkant. Keurig personeel.

Bedankt voor uw beoordeling, graag tot snel voor het onderhoudsplan.

Prettig

Netjes gewerkt en goede communicatie met betrokken personeel. Hier door mooi eind resultaat.

Bedankt voor uw beoordeling, zeer gewaardeerd. Fijn dat het weer gelukt is om het schilderwerk naar het zin te maken. Graag tot een volgende keer!

Vakmanschap en een goede service, Top Team.

Vakmanschap en een goede service, Top Team.

Strak en heel netjes afgewerkt

Super kwaliteit met oog voor detail

Bedankt voor uw beoordeling, wij waarderen dit enorm. Graag tot de volgende schilders klus!

Binnenschilderwerk is naar tevredenheid uitgevoerd

Beoordeling schilderwerk van de ramen en kozijnen binnenshuis. Twee vakmensen hebben snel en efficient gewerkt en met het resultaat zijn we voluit content.

De Sikkens VakSchilders zijn echte Vakmensen die met de klant meedenken!

Wij zijn zeer positief over Jonker Schilder- en Onderhoudsbedrijf. De schilderwerkzaamheden zijn zeer professioneel, vakkundig en bovenal heel mooi uitgevoerd. Alle afspraken zijn keurig nagekomen. Ook zijn wij enthousiast over het meedenken van de Sikkens VakSchilders voor het mooiste en duurzaamste resultaat. Omdat wij zo positief zijn over Jonker Schilder- en Onderhoudsbedrijf hebben wij al onze volgende grote schilderklus bij hun ingepland. Via deze weg willen wij nogmaals alle Sikkens VakSchilders bedanken voor het schitterende resultaat. Groet, Roy en Lisette

Kwaliteit, meedenken en flexibel!

We hebben een nieuwbouw woning gekocht in Zeewolde en we hebben Jonker Schilderwerken om advies gevraagd omdat we hoog kwalitatieve muren wensten die tegen een stootje kunnen en makkelijk schoon te maken zijn. Robbert adviseerde ons om de muren te voorzien van renovatievlies en daarna in de gewenste kleur te sauzen. Omdat ons huis eerder werd opgeleverd wilden wij Jonker eerder laten starten. Jonker snapte onze urgentie en was gelukkig bereidt eerder te starten. Op 30 oktober trokken wij in ons nieuwe huis en de muren en de trap zagen er heel mooi uit. Wij zijn dik tevreden over de kwaliteit, het meedenken en de flexibiliteit die Jonker Schilder heeft geboden! Vincent & Chantana

Gelukkig zijn het net zulke perfectionisten als ik zelf ben ;)

Ondanks het weer, mooi strak opgeleverd. Zijn zelfs nog 2x terug gekomen om dingen bij te werken super!

Snelle service, vakmanschap en een goede prijs/kwaliteit verhouding

Professionele vakmensen met een geweldigmooi resiltaat

Wij hebben gekozen voor Jonker Schilderwerken omdat we echt voor kwaliteit kiezen. Buiten is net klaar en we willen ook graag dat het binnen schilderwerk wordt gedaan. Omdat wij fulltime werken is het voor ons belangrijk dat we er vertrouwen in hebben dat we de sleutel kunnen afgeven en met een gerust hart het kunnen overlaten. Dat hebben ze echt bewezen en we zijn echt heel blij met het resultaat! Aan komen rijden en je woning strak in de glanzende lak zien is top!

Prima werk geleverd

Goede ploeg met mensen

Prettige ervaring

Nemen de tijd om het goed te doen, trots op hun werk. Hoge kwaliteit.

Vakkundig en prettig bedrijf.

Na een offerteverzoek kwam Robbert Jonker snel kijken en werd er een strakke, gedetailleerde offerte uitgebracht. Tijdens de werkzaamheden is men hard aan het werk en prettig in de omgang. Resultaat: een fraaie, glimmende verflaag op alle kozijnen en deuren. Mooi werk!

Waterschade gehad en voor de herstel werkzaamheden. Snel en deskundigen advies. Offerte was duidelijk. Werkzaamheden (foto behang en sauswerk plafond/wanden) werden vooraf uitgelegd waarna met grote zorg alles werdt afgeplakt en afgedekt. Goed overleg en netjes gewerkt. Resultaat boven verwachting. B

• Kwaliteit
  • Kennis en Vakmanschap