Strak en heel netjes afgewerkt

Super kwaliteit met oog voor detail

Bedankt voor uw beoordeling, wij waarderen dit enorm. Graag tot de volgende schilders klus!

Binnenschilderwerk is naar tevredenheid uitgevoerd

Beoordeling schilderwerk van de ramen en kozijnen binnenshuis. Twee vakmensen hebben snel en efficient gewerkt en met het resultaat zijn we voluit content.

De Sikkens VakSchilders zijn echte Vakmensen die met de klant meedenken!

Wij zijn zeer positief over Jonker Schilder- en Onderhoudsbedrijf. De schilderwerkzaamheden zijn zeer professioneel, vakkundig en bovenal heel mooi uitgevoerd. Alle afspraken zijn keurig nagekomen. Ook zijn wij enthousiast over het meedenken van de Sikkens VakSchilders voor het mooiste en duurzaamste resultaat. Omdat wij zo positief zijn over Jonker Schilder- en Onderhoudsbedrijf hebben wij al onze volgende grote schilderklus bij hun ingepland. Via deze weg willen wij nogmaals alle Sikkens VakSchilders bedanken voor het schitterende resultaat. Groet, Roy en Lisette

Kwaliteit, meedenken en flexibel!

We hebben een nieuwbouw woning gekocht in Zeewolde en we hebben Jonker Schilderwerken om advies gevraagd omdat we hoog kwalitatieve muren wensten die tegen een stootje kunnen en makkelijk schoon te maken zijn. Robbert adviseerde ons om de muren te voorzien van renovatievlies en daarna in de gewenste kleur te sauzen. Omdat ons huis eerder werd opgeleverd wilden wij Jonker eerder laten starten. Jonker snapte onze urgentie en was gelukkig bereidt eerder te starten. Op 30 oktober trokken wij in ons nieuwe huis en de muren en de trap zagen er heel mooi uit. Wij zijn dik tevreden over de kwaliteit, het meedenken en de flexibiliteit die Jonker Schilder heeft geboden! Vincent & Chantana

Gelukkig zijn het net zulke perfectionisten als ik zelf ben ;)

Ondanks het weer, mooi strak opgeleverd. Zijn zelfs nog 2x terug gekomen om dingen bij te werken super!

Snelle service, vakmanschap en een goede prijs/kwaliteit verhouding

Professionele vakmensen met een geweldigmooi resiltaat

Wij hebben gekozen voor Jonker Schilderwerken omdat we echt voor kwaliteit kiezen. Buiten is net klaar en we willen ook graag dat het binnen schilderwerk wordt gedaan. Omdat wij fulltime werken is het voor ons belangrijk dat we er vertrouwen in hebben dat we de sleutel kunnen afgeven en met een gerust hart het kunnen overlaten. Dat hebben ze echt bewezen en we zijn echt heel blij met het resultaat! Aan komen rijden en je woning strak in de glanzende lak zien is top!

Prima werk geleverd

Goede ploeg met mensen

Prettige ervaring

Nemen de tijd om het goed te doen, trots op hun werk. Hoge kwaliteit.

Vakkundig en prettig bedrijf.

Na een offerteverzoek kwam Robbert Jonker snel kijken en werd er een strakke, gedetailleerde offerte uitgebracht. Tijdens de werkzaamheden is men hard aan het werk en prettig in de omgang. Resultaat: een fraaie, glimmende verflaag op alle kozijnen en deuren. Mooi werk!

Waterschade gehad en voor de herstel werkzaamheden. Snel en deskundigen advies. Offerte was duidelijk. Werkzaamheden (foto behang en sauswerk plafond/wanden) werden vooraf uitgelegd waarna met grote zorg alles werdt afgeplakt en afgedekt. Goed overleg en netjes gewerkt. Resultaat boven verwachting. B

• Betrouwbaarheid

Een super mooi resultaat van ons nieuwbouwhuis! Fantastisch werk geleverd dacht goed met ons mee!

• Betrouwbaarheid

Kundige schilder met een sterk team van vakmensen! Ook bij (onverwachte) herstelwerkzaamheden wordt er goed meegedacht, geadviseerd en gerepareerd. Bovendien gezellige mannen om over de vloer te hebben, zeker als je koffie met appeltaart serveert! :)

• Betrouwbaarheid

Jonker schilder&onderhoud heeft vorig jaar de woonkamer geschilderd. Dit is goed bevallen en hebben we gevraagd of hij ook ons huis aan de buitenkant wilde schilderen. Dit is nu klaar en wij zijn reuze blij met het resultaat. Het zijn vakkundige mensen en voor ons belangrijk, prettig in de omgang.

• Betrouwbaarheid

Ik ben eigenaar van een oud historisch pand in Ameide. Onderhoud aan de buitenkant was noodzakelijk met veel herstelwerk. Alles is netjes hersteld in de originele staat. Afwerking is netjes en strak, echt vakmanschap.

• Betrouwbaarheid

Hele huis buiten laten schilderen. Komt afspraken altijd na en levert met uitleg een fantastisch resultaat op. Prijs meer dan waard

• Betrouwbaarheid

Laatst mijn oranje trap wit laten schilderen en het ziet er top uit! Helemaal blij mee. Snel en makkelijk een offerte aangevraagd op de website. Ze gaan netjes te werk en communicatie was ook flexibel.

• Betrouwbaarheid

Gehele woning binnen en buiten geschilderd . Ze bestaan nog...echte vakmensen...mannen die weten waar ze over praten en wat ze doen. Heb door mijn eigen werkzaamheden veel met schilders te maken, maar de kwaliteit en vakmanschap van Jonker is zeker een compliment waard.

• Betrouwbaarheid

Een erg fijn vakkundig schildersbedrijf met jonge mensen die keurig voorkomen en waar nog het vakmanschap vanaf straalt. Ook bij tussentijdse wijzigingen is er over te praten en als je vragen heb word je keurig te woord gestaan.

• Betrouwbaarheid

Gewoon een goede schilder. Kwaliteit is goed goede adviezen, afspraken worden nagkomen. Zo hoort het!

• Betrouwbaarheid

Super goede plastselijle schilder met hart voor zijn bedrijf en daarom voor uw schilderwerk!

Levert strak spuitwerk.

• Betrouwbaarheid

Deze mannen weten waar ze over praten. En belangrijker... wat ze doen. De hele buitenboel staat weer strak in de verf. Helemaal top!

• Betrouwbaarheid

Schilderwerk heel goed gedaan.Ook dingen die niet helemaal bij de opdracht hoorden zijn toch meegenomen.Prima werk.

• Bereikbaarheid (telefoon, e-mail)
  • Snelheid offerteaanvraag-traject
  • Duidelijkheid offerte
  • Afspraken nakomen
  • Vakmanschap
  • Orde en netheid
  • Zorgvuldige omgang met uw eigendommen
  • Prijs-/ kwaliteitsverhouding
  • Waarom heeft u voor een Sikkens Quality Painter gekozen? Staat goed bekend

Robbert Jonker had al onze cpl buitenboel gedaan, prachtig in het wit. Netje gewerkt en pas als de klant tevreden is, is hij het ook. Nu hebben we de hele binnenboel laten doen door hem, heleboel werk maar weer netjes gedaan door Robbert en Team.

• Bereikbaarheid (telefoon, e-mail)
  • Snelheid offerteaanvraag-traject
  • Duidelijkheid offerte