Erg gastvrij, professioneel en ontzettend blij met het resultaat!

Bij M3 Mondzorg was ik vanaf het begin overtuigd van het kennen én kunnen van mijn orthodontiste. Ik werd erg goed voorbereid dmv een duidelijk behandelplan, welke zelfs nog korter duurder dan gepland. Nu, tien maanden later, heb ik géén overbeet meer (nooit gedacht dat die nog kon verdwijnen op 27-jarige leeftijd) én een perfect rijtje rechte tanden! Ben er super blij mee!

• Telefonische bereikbaarheid
  • U heeft deze enquête beantwoord met het oog op uw bezoek aan: (kies uw behandelaar) Orthodontie assistente
  • Heeft u verbeterpunten ten aanzien van uw behandeling of uw algehele ervaring bij M3 Mondzorg? N.v.t.

Hi Marjolein, Kijk: jij blij, wij blij! Wij mij M3 zijn groot voorstander een beugelbehandeling in te zetten als het gaat om een esthetische zorgvraag. Met een beugel kun je namelijk stand verandering toepassen wat zorgt voor én beter functioneren, én je behaalt een fraai esthetisch aangezicht en dit alles met behoud van eigen tandweefsel. Bedankt dat we dit voor je hebben mogen realiseren en je feedback.

Zeer professionele mondzorg

Ik ben al 21jr patient bij M3. Tandarts zijn oprecht, eerlijk en kijken met mij naar de beste oplossing voor mijn mondzorg. Ik kan me niet eens herinneren wanneer ik een gaatje heb gehad. Daarnaast is mondhygiëne ondersteuning heel goed. Altijd de juiste advies

• Telefonische bereikbaarheid
  • U heeft deze enquête beantwoord met het oog op uw bezoek aan: (kies uw behandelaar) Tandarts, Implantoloog, Mondhygiëniste

Chris, het prettige gevoel is wederzijds. Dank voor je vertrouwen en de fijne verstandshouding. Je bent een graag geziene gast ;-)

Slechte ervaring

Tandsteen verwijderen is te moeilijk wordt alleen maar gehamerd op mondhygieniste. Leuk verdienmodel voor jullie. Ik kom er nooit meer terug.

• Telefonische bereikbaarheid
  • Welk rapportcijfer geeft u uw behandelaar wat betreft het rekening houden met eventuele angst voor de tandartsenpraktijk? N.v.t.

Beste Mark, Ik vind het jammer dat we niet aan je verwachting hebben voldaan. Omdat te diep ingaan op je reactie privacy technisch niet verantwoord is zal dit dan ook niet doen. Wel wil ik zeggen en benadrukken dat wij echt geen behandelingen adviseren welke niet nodig zijn maar in jouw situatie ook niet iets uitvoeren (globaal tandsteen en aanslag verwijderen) wanneer een andere soort reiniging geïndiceerd en noodzakelijk is in het welzijn van je mondgezondheid en behoud van een gezond parodontaal fundament. In spreekwoordelijke taal zou je kunnen zeggen dat zachte heelmeesters stinkende wonden maken. M3 Mondzorg staat voor kwaliteit en geeft dus een eerlijk, en soms helaas niet altijd voor de patiënt wenselijk, advies. Jammer dat onze meningen hierin verschillen. Mocht je ervoor open staan dit nog eens met je tandarts of de mondhygiënist te bespreken ben je ten alle tijden welkom bij ons. Mocht je elders een behandelaar vinden waar je je prettiger bij voelt; no hard feelings. Het gaat er ons uiteindelijk om dat jouw mond de zorg krijgt welke nodig is!

Na een telefoontje op korte termijn geholpen.

Een irritant klein defectje aan mijn prothese werd nagenoeg direct vakkundig verholpen. Om 9.00 uur gebracht en om 12.00 uur klaar.

• Telefonische bereikbaarheid
  • U heeft deze enquête beantwoord met het oog op uw bezoek aan: (kies uw behandelaar) Prothese specialist

Beste Peter, bedankt voor je genomen moeite om je blijdschap uit te drukken in woorden en het schrijven van deze recensie. Wij zien u graag weer een volgende keer!

Uitstekende kwaliteit en prettige en persoonlijke service

Een uitstekende kwaliteit van dienstverlening in combinatie met een goede service en persoonlijke benadering

• Telefonische bereikbaarheid

Een behandeling zoals het moet!

Zowel als de Mondhygieniste bezoek ik dankzij Michelle nu ook de tandarts. Jong team, persoonlijk en zeer vriendelijk. Top!

• Telefonische bereikbaarheid
  • Heeft u verbeterpunten ten aanzien van uw behandeling of uw algehele ervaring bij M3 Mondzorg? Zeker niet, zo door blijven gaan!

Goed en prettig geholpen

Zoals eerder zeer tevreden

Wat een service

Aangegeven dat ik er bang voor was om mijn verstandskiezen te laten verwijderen en dat ik niet tevreden was over mijn lach. Met de tandarts een behandelplan opgesteld en hoe ze mij gingen behandelen. Alles heel fijn uitgelegd hoe ze het gingen doen, wat ze gingen doen en wat ik kon voelen of horen. Nu na ongeveer 8 behandelingen alle 4 de verstandskiezen er uit en weer een mooie glimlach. Helemaal blij mee.

• Telefonische bereikbaarheid

Mijn dochter had een ongelukje op school. Haar tand was afgebroken en de zenuw lag bloot. In België konden we pas geholpen worden de dag nadien. Hier konden we dezelfde dag nog geholpen worden. Bij aankomst onmiddellijk geholpen. Mijn dochter werd alles goed uitgelegd wat er stond te gebeuren en bij elk stapje ook uitgelegd welke pijn ze al dan niet ging voelen. De tand hebben ze zo goed herstelt dat je er nauwelijks nog iets van ziet! Super goed gedaan! Kortom, van het begin tot het einde alles super goed verlopen! Wij zijn tevreden!

• Telefonische bereikbaarheid
  • U heeft deze enquête beantwoord met het oog op uw bezoek aan: (kies uw behandelaar) N.v.t.

Kijk: dít is waar we het voor doen! Een ongeluk zit soms in een klein hoekje met, bij het niet adequaat handelen, grote gevolgen van dien. M3 Mondzorg helpt graag, ook als het gaat om niet regulier patiënten en zéker wanneer we kunnen bijdragen aan het behoud van een grote mensen tand en Lotte weer breed kan lachen!

Lief, gerustgesteld, uitstekend geholpen. Duidelijke aanpak van behandeling vertellend en op papier. Ook nog na gebeld om te vragen hoe het gaat. Met andere woorden voor mij en mijn gezin nooit geen andere tandarts

• Telefonische bereikbaarheid
  • Heeft u verbeterpunten ten aanzien van uw behandeling of uw algehele ervaring bij M3 Mondzorg? Nee

Beste patiënt van M3 Mondzorg, Hartelijk dank voor uw lovende woorden en belangrijker nog; uw prettige ervaring! Dat wij streven naar hoogwaardige zorg mag wel duidelijk zijn. Uw review is hier een aanwijsbare affiniteit van waar wij erg gelukkig mee zijn. Wij kijken er naar uit u een volgende keer weer in de praktijk te mogen verwelkomen. #Staysafe en een vriendelijke groet

Vriendelijk professioneel kundig

Al,jaren een tevreden patiënt

• Telefonische bereikbaarheid

Rob, hartelijk dank voor je lovende woorden en het delen van je ervaring. Dit wordt zeer gewaardeerd. Laat jouw ervaring een voorbeeld zijn van de kwaliteit en service waar M3 voor staat! We kijken ernaar uit je weer in onze praktijk te mogen verwelkomen voor je volgende bezoek.

Tandarts en mondhygiëniste goed. Prothese slecht.

De behandelend tandarts en mondhygiëniste hebben hun werk prima uitgevoerd. Over de prothese ben ik niet tevreden. Die is absoluut niet goed gemaakt. Het zou fijn zijn als dat ook wordt toegegeven en er openlijk over gesproken kan worden. Iedereen heeft wel eens een off dag…7 juni wordt de prothese hersteld na drie maanden ellende ik vertrouw erop dat het alsnog goed komt. Tandarts en mondhygiëniste zal ik aanbevelen. Prothese maker niet. Mijn vorige ervaringen in België waren optimaal maar vanwege Covid ben ik bij M3 beland.

• Telefonische bereikbaarheid
  • U heeft deze enquête beantwoord met het oog op uw bezoek aan: (kies uw behandelaar) Tandarts, Mondhygiëniste, Prothese specialist

Op de eerste plaats wil ik u bedanken voor uw oprechte recensie. Tegelijkertijd 'balen' we er als organisatie van niet met een 10- maar 6 beoordeeld te worden daar onze inzet altijd 200% is en we streven naar een klanttevredenheid van 11. Door ervaring en deskundigheid zijn onze behandelaars in staat een voorspellend eindresultaat van de geplande behandeling te schetsen. Desalniettemin blijft het een persoonlijke ervaring en is de reactie van het lichaam een factor waar we niet altijd invloed op hebben. Zeker als het gaat om tandvervanging heb je te maken met een reactietijd van het lichaam. Denk bijvoorbeeld aan kaakbot dat reageert op een extractie en slinkt. Het lichaam stelt ons dus niet altijd in de mogelijkheid het probleem (bijvoorbeeld een los zittende prothese) direct te verhelpen. Wij zijn ons ervan bewust dat de prothese gedurende deze maanden niet optimaal zit, wat wij erg vervelend vinden. Vanzelfsprekend wanneer de tijd ‘rijp’ is en het slink proces gestopt is- is het zinvol om te werken aan een prothese die wél optimaal is. Gelukkig zijn we dit pad reeds ingeslagen bij u. Ik nodig u dan ook van harte uit uw recensie t.z.t. aan te passen wanneer hopelijk wél alles zowel op prothese als op tandarts- en mondhygiëne gebied naar wens is!

Goede en persoonlijke aanpak met duidelijke uitleg

Ik ben bij M3 Mondzorg Valkenswaard geweest omdat ik graag esthetisch iets aan mij gebit wilde laten doen. Tijdens mijn intake werden verschillende opties besproken. Later ontving ik een uitgebreide brief en kostenbegroting. Ik heb gekozen voor een beugel en heb mijn tanden laten bleken. Super blij met het resultaat en ik eindelijk de stap heb genomen. Ik had dit veel eerder moeten doen en beveel iedereen M3 aan!

Slecht bereikbaar en tandartsen doen meerdere stoelen gelijktijdig.

Tandartsen doen vaak 2 of 3 patiënten tegelijkertijd. Daarnaast heb ik al tot 2 maal toe in de verkeerde Behandelkamer gezeten. In de plaats van een andere patiënt. Onvriendelijke toon van telefonisten en slecht bereikbaar

Erg tevreden !

Een uitgebreid cosmetisch behandeltraject doorlopen bij M3. Alles onder 1 dak, prima samenwerking. Een deskundig, betrokken en gemotiveerd team. Ik ben superblij met het mooie resultaat !!

Top team!

Een aantal ingrijpende behandelingen gehad de afgelopen maanden. Super lieve en deskundige mensen. Ben heel erg blij met het resultaat en durf weer voluit te lachen! Een dikke duim voor heel het team, dankjewel toppers!

Teleurstelling

Vriendelijk ,maar slechte uitleg over de behandeling en de kosten die het met zich meebrengt .verder vinden ze het onze taak om in de gaten te houden welke zorgvergoeding je heb en dat als je net 18 bent en je nooit op hebt hoeven te letten ,ook dan vinden ze een goed overleg niet nodig . Ik ben dus ook weg gegaan vanwege slecht overleg en het dan allemaal bij de klant neer te leggen en geen hand in eigen boezem te steken.

• Wat is uw leeftijd? 52
  • Wat is uw geslacht? Vrouw

Super tevreden over de aanpak en behandelplan van Esmee . Heeft mijn probleem met tanden perfect aangepakt en verholpen .

• Wat is uw leeftijd? 26
  • Wat is uw geslacht? Man

Mevrouw Klijn, nam naar ons idee echt de tijd om het goed te doen. Geen verdoving nodig gehad, en toch alles goed gegaan. (klein beetje pijn, maar wel te houden) Superblij mee geweest. Ik heb een aanvullende verzekering voor de tandarts, maar zou het toch op prijs stellen om geïnformeerd te worden hoeveel iets kost. Verder ben ik erg tevreden.

• Wat is uw leeftijd? 44

• Wat is uw leeftijd? 33
  • Wat is uw geslacht? Vrouw

ik was een angstige patient, maar na 1x in de praktijk geweest te zijn, ben ik erg rustig geworden. Ik ben zeer positief over de benadering. Alles werd me verteld tijdens de behandeling!

• Wat is uw leeftijd? 72

• Wat is uw leeftijd? 36

• Wat is uw leeftijd? 65

ga zo door

• Wat is uw leeftijd? 40

Over Patiëntenvertellen 2024

Patiëntenvertellen.nl, dé tool waarmee u eenvoudig uw patiëntenenquête kunt afnemen. Met behulp van onze professionele ondersteuning kost het nauwelijks tijd. -Erkenning KRT, KNMT en KRM -Direct contact met Helpdesk -Mogelijkheid tot online publicatie