Hi Marjolein, Kijk: jij blij, wij blij! Wij mij M3 zijn groot voorstander een beugelbehandeling in te zetten als het gaat om een esthetische zorgvraag. Met een beugel kun je namelijk stand verandering toepassen wat zorgt voor én beter functioneren, én je behaalt een fraai esthetisch aangezicht en dit alles met behoud van eigen tandweefsel. Bedankt dat we dit voor je hebben mogen realiseren en je feedback.
Chris, het prettige gevoel is wederzijds. Dank voor je vertrouwen en de fijne verstandshouding. Je bent een graag geziene gast ;-)
Beste Mark, Ik vind het jammer dat we niet aan je verwachting hebben voldaan. Omdat te diep ingaan op je reactie privacy technisch niet verantwoord is zal dit dan ook niet doen. Wel wil ik zeggen en benadrukken dat wij echt geen behandelingen adviseren welke niet nodig zijn maar in jouw situatie ook niet iets uitvoeren (globaal tandsteen en aanslag verwijderen) wanneer een andere soort reiniging geïndiceerd en noodzakelijk is in het welzijn van je mondgezondheid en behoud van een gezond parodontaal fundament. In spreekwoordelijke taal zou je kunnen zeggen dat zachte heelmeesters stinkende wonden maken. M3 Mondzorg staat voor kwaliteit en geeft dus een eerlijk, en soms helaas niet altijd voor de patiënt wenselijk, advies. Jammer dat onze meningen hierin verschillen. Mocht je ervoor open staan dit nog eens met je tandarts of de mondhygiënist te bespreken ben je ten alle tijden welkom bij ons. Mocht je elders een behandelaar vinden waar je je prettiger bij voelt; no hard feelings. Het gaat er ons uiteindelijk om dat jouw mond de zorg krijgt welke nodig is!
Beste Peter, bedankt voor je genomen moeite om je blijdschap uit te drukken in woorden en het schrijven van deze recensie. Wij zien u graag weer een volgende keer!
Kijk: dít is waar we het voor doen! Een ongeluk zit soms in een klein hoekje met, bij het niet adequaat handelen, grote gevolgen van dien. M3 Mondzorg helpt graag, ook als het gaat om niet regulier patiënten en zéker wanneer we kunnen bijdragen aan het behoud van een grote mensen tand en Lotte weer breed kan lachen!
Beste patiënt van M3 Mondzorg, Hartelijk dank voor uw lovende woorden en belangrijker nog; uw prettige ervaring! Dat wij streven naar hoogwaardige zorg mag wel duidelijk zijn. Uw review is hier een aanwijsbare affiniteit van waar wij erg gelukkig mee zijn. Wij kijken er naar uit u een volgende keer weer in de praktijk te mogen verwelkomen. #Staysafe en een vriendelijke groet
Rob, hartelijk dank voor je lovende woorden en het delen van je ervaring. Dit wordt zeer gewaardeerd. Laat jouw ervaring een voorbeeld zijn van de kwaliteit en service waar M3 voor staat! We kijken ernaar uit je weer in onze praktijk te mogen verwelkomen voor je volgende bezoek.
Op de eerste plaats wil ik u bedanken voor uw oprechte recensie. Tegelijkertijd 'balen' we er als organisatie van niet met een 10- maar 6 beoordeeld te worden daar onze inzet altijd 200% is en we streven naar een klanttevredenheid van 11. Door ervaring en deskundigheid zijn onze behandelaars in staat een voorspellend eindresultaat van de geplande behandeling te schetsen. Desalniettemin blijft het een persoonlijke ervaring en is de reactie van het lichaam een factor waar we niet altijd invloed op hebben. Zeker als het gaat om tandvervanging heb je te maken met een reactietijd van het lichaam. Denk bijvoorbeeld aan kaakbot dat reageert op een extractie en slinkt. Het lichaam stelt ons dus niet altijd in de mogelijkheid het probleem (bijvoorbeeld een los zittende prothese) direct te verhelpen. Wij zijn ons ervan bewust dat de prothese gedurende deze maanden niet optimaal zit, wat wij erg vervelend vinden. Vanzelfsprekend wanneer de tijd ‘rijp’ is en het slink proces gestopt is- is het zinvol om te werken aan een prothese die wél optimaal is. Gelukkig zijn we dit pad reeds ingeslagen bij u. Ik nodig u dan ook van harte uit uw recensie t.z.t. aan te passen wanneer hopelijk wél alles zowel op prothese als op tandarts- en mondhygiëne gebied naar wens is!
Patiëntenvertellen.nl, dé tool waarmee u eenvoudig uw patiëntenenquête kunt afnemen. Met behulp van onze professionele ondersteuning kost het nauwelijks tijd. -Erkenning KRT, KNMT en KRM -Direct contact met Helpdesk -Mogelijkheid tot online publicatie
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.