PERFECT

Super goed geholpen en in een keer gelukt bleken

• Telefonische bereikbaarheid
  • Heeft u verbeterpunten ten aanzien van uw behandeling of uw algehele ervaring bij M3 Mondzorg? N.v.t.
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Korine Kortenbach

Super praktijk!

Denken goed mee en hebben de nieuwste technieken! Het is een grote praktijk met zeer persoonlijke benadering!! Word er iedere keer weer blij van!

• Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Ed Muris

Ik ben een tevreden klant

Mijn mondhygieniste is heel aardig en professioneel! Ik ben een tevreden klant!

• Telefonische bereikbaarheid
  • U heeft deze enquête beantwoord met het oog op uw bezoek aan: (kies uw behandelaar) Mondhygiëniste
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Danique

Beste mevrouw Verspaget, Dank voor het delen van uw positieve feedback en uw succes referentie waaruit blijkt dat M3 Mondzorg naast het bieden van complete tandheelkundige zorg, ook in goed verband samenwerkt met een eventuele huistandarts en ons M3-team voor mondhygiëne er samen met u beide voor zorgt dat we uw gebit in op optimale 'vorm' houden. Preventie is hierin dan ook van groot belang!

Zeer kundig en professioneel!

Sinds kort over gestapt naar deze tandarts ivm eerdere verhuizing. Zeer kundige en professionele behandeling! Secuur en bovenal ontzettend vriendelijk! Heel blij om bij deze tandarts nu te zijn.

• Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Chaline Klijn

Beste Marieke & family, Welcome to the M3-crew en bedankt voor de super leuke kennismaking en het in ons gesteld vertrouwen. Met veel zin kijken we uit naar jullie volgende bezoek. Namens het hele M3-team; een vriendelijke groet!

Vriendelijke behandeling

Voor het totale behandel traject prima geholpen, zeer vriendelijke behandeling. Eindresultaat is perfect. Jammer dat Eva Pas de praktijk verlaat. Maar heb daar wel begrip voor.

• Telefonische bereikbaarheid
  • Heeft u verbeterpunten ten aanzien van uw behandeling of uw algehele ervaring bij M3 Mondzorg? Nee
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Eva Pas

Beste meneer Veraa, Fijn dat u blij bent met het eindresultaat. Het was een zorgvuldig proces, en ik bedank u graag voor uw geduld. Dat u er maar lang plezier van mag hebben! Met vriendelijkd groet, Eva Pas

Slecht

Sinds mijn oude tandarts met pensioen is gegaan zijn we overgegaan naar m3 in het begin nooit te klagen gehad, tot de laatste keer dat we geweest zijn. De tandarts had het te druk met 3 patiënten tegelijk!!!! Dus werd ik maar geholpen door de assistente die een gaatje in mijn kies wel zou vullen. Ze vraagt eerst of ik verdoving wou maar dit wilde ik niet en heb dit duidelijk aangegeven maar ze bleef er op aan dringen, ik heb tot 5x toe moeten aangeven dat ik dat absoluut niet wou, ze stopte pas met aandringen toen de tandarts terug kwam. Vervolgens ging de tandarts weer weg en moest de assistente iets in mijn mond doen zodat die open blijft staan, echter vondt ze het niet ver genoeg open terwijl het echt niet verder ging en breekt gewoon bijna mijn kaak. Ik heb een aantal weken met een zware kneuzing rondgelopen. Vervolgens is de assistente (tandarts niet meer gezien) bezig met een gaatje te vullen komen er nog 2 andere assistentes erbij staan om te kletsen. Mijn behandelende assistente was niet erg blij om te werken bij m3 en vertelde dit ook in geuren en kleuren. Ondertussen komt de tandarts eens een keer kijken toen we bijna klaar waren, vraagt ze aan de assistente of ze mij nog even advies wou geven hoe ik wel mijn mond moet verzorgen? (dit is mijn eerste gaatje sinds jaren) dit zou ze wel doen en de tandarts gaat weer weg. De assistente bekeek me van top tot teen en ze zegt op een beledigende manier dat ik maar 7x iets mag eten of drinken met suiker erin en dat dat niet alleen beter zou zijn voor mijn gebit. Dat was al de druppel voor mij. Vervolgens krijg ik ook een rekening die niet klopt over het tandsteen verwijderen. Wordt gewoon dubbel aangerekend terwijl ze nog geen 5 minuten bezig was. Kom hier dus nooit!!!!! Ik zoek wel een andere tandartsen praktijk die nog wel om zijn patiënten geeft en niet alleen om het geld. Een tip voor de lezer. Check de rekening altijd goed na, heel vaak rekenen ze de kleine dingen dubbel.

• Hygiëne
  • Telefonische bereikbaarheid N.v.t.
  • Heeft u verbeterpunten ten aanzien van uw behandeling of uw algehele ervaring bij M3 Mondzorg? Heel veel, lees het verhaal
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? N.v.t.

Beste mevrouw Cleven, Naar aanleiding van uw bericht zou ik graag mijn reactie geven. Allereerst mijn excuses dat hier een paar dagen tijd overheen zijn gegaan maar ik moest de situatie even terughalen aangezien de laatste afspraak hier 7 maanden geleden was. We zijn blij dat u sinds 2019 via oud tandarts van de Vorst bij M3 terecht bent gekomen en wij vanaf toen tijdens de periodieke controles uw gebit hebben mogen controleren op gaatjes en ook is er met u gesproken over het schoonhouden van het gebit en welk aandeel u hier zelf in heeft. Op een van de laatste controle foto’s zagen we helaas dat er iets gevuld moest worden en daarom is nog eens met u besproken hoe we in de toekomst kunnen voorkomen dat er nieuwe gaatjes ontstaan. Daarbij is het een wisselwerking tussen tandplaque en voedingsmomenten en hierover hebben we u dan ook zo volledig mogelijk willen informeren. Voorkomen is beter dan genezen! De tandartsen in onze praktijk werken met hoog opgeleide en breed inzetbare preventieassistentes die onder toezicht van de tandarts gedeeltes van de behandeling kunnen uitvoeren. Zo kunnen we u een goede behandeling bieden én dat zonder een al te lange wachttijd. Dit alles uiteraard onder toezicht en met een regelmatig controlerende blik van de tandarts. Het is vervelend dat u onze inzet met betrekking tot preventie zo hebt ervaren en voor het gevoel wat dat bij u heeft opgewekt willen wij dan ook onze excuses aanbieden. Als er op- of aanmerkingen zijn over een per abuis foutieve rekening of een vervelende ervaring dan kunt u ons altijd - bij voorkeur kort na de afspraak - contacteren om dit bespreekbaar te maken zodat wij onszelf kunnen verbeteren en de betrokken behandelaars hierop kunnen aanspreken. Graag zou ik u willen vragen direct contact met ons op te nemen over de kwestie van de rekening daar ik hierover geen notitie van contact zie de afgelopen 7 maanden. In afwachting van uw direct benadering zullen we u hier zo goed mogelijk bij helpen. Met vriendelijke groet, M3 Mondzorg

Schokkend

Onze zoon moet volgens hen een beugel ivm overbite. Vier jaar geleden al begonnen,gezegd dat de kosten niet te doen waren voor ons. Alles wordt bij de patiënt neergelegd, je moet alles zelf regelen. Kreeg vandaag een preek en grote mond van ortho, denk ik, dat we nu al vier jaar bezig zijn en ze het stug vond dat we niks geregeld konden krijgen bij zorgverzekering. Maar dan nog is het hartstikke duur. Waar betalen we nog zorgverzekering voor????!!!!!! En dan lees ik van iemand van 27 jaar, dat deze persoon pas geleden aan een beugel is begonnen ivm overbite....

• Telefonische bereikbaarheid
  • Welk rapportcijfer geeft u uw behandelaar wat betreft het rekening houden met eventuele angst voor de tandartsenpraktijk? N.v.t.
  • U heeft deze enquête beantwoord met het oog op uw bezoek aan: (kies uw behandelaar) Tandarts, Orthodontie assistente

Graag zou ik willen reageren op uw review. In 2018 is uw zoon bij ons op consult geweest voor een beugel. Er is toen een behandelplan voor hem opgesteld en u gaf aan een verzekering te gaan afsluiten zodat deze de kosten van de beugel zouden dekken. De jaren erna hebben wij met de controles regelmatig informatie verstrekt over zo'n orthodontie verzekering, en geïnformeerd of het al gelukt was deze af te sluiten zodat er begonnen kon worden met de beugel. U gaf steeds aan dat het niet gelukt was maar het volgend jaar ging regelen zodat er dan gestart kon gaan worden. Nu, inmiddels 4 jaar later bleek het helaas nog niet gelukt en uw tandarts heeft dit nogmaals met u besproken. Helaas kunnen wij u slechts informeren over de kosten van de orthodontische behandeling en kunnen wij geen verzekering voor u afsluiten. U kunt zich altijd richten tot de verzekering als u daar vragen over hebt of er hulp bij kunt gebruiken. Als er andere overwegingen zijn m.b.t. de verzekeringspremie en bv. de betaalbaarheid daarvan voor u, dan is dit altijd bespreekbaar. Wij stellen het op prijs als u uw grenzen aangeeft tijdens de halfjaarlijkse controle en het is uiteraard uw goed recht aan te geven dat een bepaalde behandeling voor u financieel niet haalbaar is en dat kunnen wij uiteraard alleen maar respecteren en graag denken we dan met u mee over een passende oplossing. Echter wanneer wij dit niet weten en ons telkens verzekerd wordt het het volgende jaar écht te regelen blijven we in afwachting van. Bij het opstellen van een orthodontisch plan van een kind wordt rekening gehouden met de groei van een kind en het kan zijn dat na deze 4 jaar het plan gewijzigd zal moeten worden. Graag nodigen wij u dan ook uit een afspraak te maken mat uw tandarts om de mogelijkheden te bespreken en ook kan zij voor uw een afspraak maken voor een orthodontisch consult om -als u dit wil, en als het financieel haalbaar is- het nieuwe plan met u door te nemen.

Maken fouten en steken dan z’n kop in het zand

Zeer ontevreden over m’n boven klikgebit na meerdere malen klagen willen ze het niet oplossen

• Telefonische bereikbaarheid
  • U heeft deze enquête beantwoord met het oog op uw bezoek aan: (kies uw behandelaar) Implantoloog, Prothese specialist

Wij vinden het vervelend dat uw ervaring is tegengevallen en proberen ten allen tijde rekening te houden met de wensen van onze patiënten als met de tandheelkundige mogelijkheden. Daarom geven wij voorafgaand aan een behandeling duidelijk aan wat wel en niet mogelijk is verloopt een behandeltraject gelukkig vrijwel altijd in goede harmonie. We vinden het dan ook erg jammer dat u niet blij bent. Dit is absoluut niet onze insteek en wij doen er bij M3 dan ook altijd alles aan eventuele gebreken op te lossen. Dit is tenslotte de normale gang van zaken binnen onze praktijk en onderdeel van een behandeltraject zoals u dat ook in het verleden hebt kunnen ervaren. We vinden het dan ook jammer uw ontevreden via een slechte review te moeten vernemen gezien we geen direct bericht van u hebben gekregen over het niet goed functioneren van uw prothese en u juist tijdens de laatste consultatie aangaf naar tevredenheid geholpen en geïnformeerd te zijn. Wij zouden dan ook graag met u persoonlijk in gesprek gaan om dit te bespreken. Met hartelijke groet, M3 Mondzorg

een prettige behandeling met een super mooi resultaat!!!

De behandeling bestond uit het bijwerken van mijn voortanden met kleurverschil, oneffenheden en lengte verschil van de tanden. Alle verschillen werden weggewerkt. Het werd een prachtige rij voortanden, waar ik heel erg blij mee ben. Mijn hartelijke dank!

• Telefonische bereikbaarheid
  • Heeft u verbeterpunten ten aanzien van uw behandeling of uw algehele ervaring bij M3 Mondzorg? nee

Mevrouw Rottinghuis U bedankt voor dit mooie werkstuk en inderdaad..... wat een resultaat!!! Gelukkig mogen de mondkapjes weer af. Geniet van uw stralende glimlach en deze mooie zonnige dag.

Ed & Homeira, het gouden duo voor mij!

Ik ben verschillende keren in de praktijk geweest voor een implantaat en een kroon. Al bij het bellen naar de assistente word je meteen serieus genomen! Ze denken altijd met je mee en doen hun uiterste best om samen met jou tot een oplossing te komen en het probleem zo snel mogelijk te verhelpen. De behandelingen zelf verlopen altijd prettig. Ed en Homeira stellen me direct op mijn gemak. Ze leggen alles uit en geven precies aan wat ze doen als je dat wil, maar kunnen ook lekker afleidend kletsen als dat beter voor je werkt!! Op de dag van mijn behandeling had ik een feest en zelfs toen nergens last van gehad. De nazorg is echt fantastisch. Bij M3 mondzorg ben je echt een patiënt en geen nummertje. Ze bellen je om te vragen hoe het gaat en zijn oprecht geïnteresseerd in feedback. Al met al heb ik de zorg altijd als super ervaren. Ik zou nooit meer een andere tandarts willen!

• Telefonische bereikbaarheid

Voor een prettige behandeling is de communicatie tussen de behandelaar en patiënt erg belangrijk. Daarvoor is het nodig om op het juiste moment de juiste vragen te stellen en altijd behulpzaam en begripvol te zijn. Bij M3 Mondzorg zetten we service dan ook op #1 en doet ons team er alles aan u een positieve beleving van onze prestaties te geven. wij er alles aan u een positieve beleving Mag ik u hartelijk danken voor u vertrouwen in ons en voor de volgende keer: keep calm and..... Laat het aan ons over!

Erg gastvrij, professioneel en ontzettend blij met het resultaat!

Bij M3 Mondzorg was ik vanaf het begin overtuigd van het kennen én kunnen van mijn orthodontiste. Ik werd erg goed voorbereid dmv een duidelijk behandelplan, welke zelfs nog korter duurder dan gepland. Nu, tien maanden later, heb ik géén overbeet meer (nooit gedacht dat die nog kon verdwijnen op 27-jarige leeftijd) én een perfect rijtje rechte tanden! Ben er super blij mee!

• Telefonische bereikbaarheid
  • U heeft deze enquête beantwoord met het oog op uw bezoek aan: (kies uw behandelaar) Orthodontie assistente

Hi Marjolein, Kijk: jij blij, wij blij! Wij mij M3 zijn groot voorstander een beugelbehandeling in te zetten als het gaat om een esthetische zorgvraag. Met een beugel kun je namelijk stand verandering toepassen wat zorgt voor én beter functioneren, én je behaalt een fraai esthetisch aangezicht en dit alles met behoud van eigen tandweefsel. Bedankt dat we dit voor je hebben mogen realiseren en je feedback.

Zeer professionele mondzorg

Ik ben al 21jr patient bij M3. Tandarts zijn oprecht, eerlijk en kijken met mij naar de beste oplossing voor mijn mondzorg. Ik kan me niet eens herinneren wanneer ik een gaatje heb gehad. Daarnaast is mondhygiëne ondersteuning heel goed. Altijd de juiste advies

• Telefonische bereikbaarheid
  • U heeft deze enquête beantwoord met het oog op uw bezoek aan: (kies uw behandelaar) Tandarts, Implantoloog, Mondhygiëniste

Chris, het prettige gevoel is wederzijds. Dank voor je vertrouwen en de fijne verstandshouding. Je bent een graag geziene gast ;-)

Slechte ervaring

Tandsteen verwijderen is te moeilijk wordt alleen maar gehamerd op mondhygieniste. Leuk verdienmodel voor jullie. Ik kom er nooit meer terug.

• Telefonische bereikbaarheid

Beste Mark, Ik vind het jammer dat we niet aan je verwachting hebben voldaan. Omdat te diep ingaan op je reactie privacy technisch niet verantwoord is zal dit dan ook niet doen. Wel wil ik zeggen en benadrukken dat wij echt geen behandelingen adviseren welke niet nodig zijn maar in jouw situatie ook niet iets uitvoeren (globaal tandsteen en aanslag verwijderen) wanneer een andere soort reiniging geïndiceerd en noodzakelijk is in het welzijn van je mondgezondheid en behoud van een gezond parodontaal fundament. In spreekwoordelijke taal zou je kunnen zeggen dat zachte heelmeesters stinkende wonden maken. M3 Mondzorg staat voor kwaliteit en geeft dus een eerlijk, en soms helaas niet altijd voor de patiënt wenselijk, advies. Jammer dat onze meningen hierin verschillen. Mocht je ervoor open staan dit nog eens met je tandarts of de mondhygiënist te bespreken ben je ten alle tijden welkom bij ons. Mocht je elders een behandelaar vinden waar je je prettiger bij voelt; no hard feelings. Het gaat er ons uiteindelijk om dat jouw mond de zorg krijgt welke nodig is!

Na een telefoontje op korte termijn geholpen.

Een irritant klein defectje aan mijn prothese werd nagenoeg direct vakkundig verholpen. Om 9.00 uur gebracht en om 12.00 uur klaar.

• Telefonische bereikbaarheid
  • U heeft deze enquête beantwoord met het oog op uw bezoek aan: (kies uw behandelaar) Prothese specialist

Beste Peter, bedankt voor je genomen moeite om je blijdschap uit te drukken in woorden en het schrijven van deze recensie. Wij zien u graag weer een volgende keer!

Uitstekende kwaliteit en prettige en persoonlijke service

Een uitstekende kwaliteit van dienstverlening in combinatie met een goede service en persoonlijke benadering

• Telefonische bereikbaarheid

Een behandeling zoals het moet!

Zowel als de Mondhygieniste bezoek ik dankzij Michelle nu ook de tandarts. Jong team, persoonlijk en zeer vriendelijk. Top!

• Telefonische bereikbaarheid
  • Heeft u verbeterpunten ten aanzien van uw behandeling of uw algehele ervaring bij M3 Mondzorg? Zeker niet, zo door blijven gaan!

Goed en prettig geholpen

Zoals eerder zeer tevreden

Wat een service

Aangegeven dat ik er bang voor was om mijn verstandskiezen te laten verwijderen en dat ik niet tevreden was over mijn lach. Met de tandarts een behandelplan opgesteld en hoe ze mij gingen behandelen. Alles heel fijn uitgelegd hoe ze het gingen doen, wat ze gingen doen en wat ik kon voelen of horen. Nu na ongeveer 8 behandelingen alle 4 de verstandskiezen er uit en weer een mooie glimlach. Helemaal blij mee.

• Telefonische bereikbaarheid

Mijn dochter had een ongelukje op school. Haar tand was afgebroken en de zenuw lag bloot. In België konden we pas geholpen worden de dag nadien. Hier konden we dezelfde dag nog geholpen worden. Bij aankomst onmiddellijk geholpen. Mijn dochter werd alles goed uitgelegd wat er stond te gebeuren en bij elk stapje ook uitgelegd welke pijn ze al dan niet ging voelen. De tand hebben ze zo goed herstelt dat je er nauwelijks nog iets van ziet! Super goed gedaan! Kortom, van het begin tot het einde alles super goed verlopen! Wij zijn tevreden!

• Telefonische bereikbaarheid
  • U heeft deze enquête beantwoord met het oog op uw bezoek aan: (kies uw behandelaar) N.v.t.

Kijk: dít is waar we het voor doen! Een ongeluk zit soms in een klein hoekje met, bij het niet adequaat handelen, grote gevolgen van dien. M3 Mondzorg helpt graag, ook als het gaat om niet regulier patiënten en zéker wanneer we kunnen bijdragen aan het behoud van een grote mensen tand en Lotte weer breed kan lachen!

Lief, gerustgesteld, uitstekend geholpen. Duidelijke aanpak van behandeling vertellend en op papier. Ook nog na gebeld om te vragen hoe het gaat. Met andere woorden voor mij en mijn gezin nooit geen andere tandarts

• Telefonische bereikbaarheid

Beste patiënt van M3 Mondzorg, Hartelijk dank voor uw lovende woorden en belangrijker nog; uw prettige ervaring! Dat wij streven naar hoogwaardige zorg mag wel duidelijk zijn. Uw review is hier een aanwijsbare affiniteit van waar wij erg gelukkig mee zijn. Wij kijken er naar uit u een volgende keer weer in de praktijk te mogen verwelkomen. #Staysafe en een vriendelijke groet

Vriendelijk professioneel kundig

Al,jaren een tevreden patiënt

• Telefonische bereikbaarheid

Rob, hartelijk dank voor je lovende woorden en het delen van je ervaring. Dit wordt zeer gewaardeerd. Laat jouw ervaring een voorbeeld zijn van de kwaliteit en service waar M3 voor staat! We kijken ernaar uit je weer in onze praktijk te mogen verwelkomen voor je volgende bezoek.

Tandarts en mondhygiëniste goed. Prothese slecht.

De behandelend tandarts en mondhygiëniste hebben hun werk prima uitgevoerd. Over de prothese ben ik niet tevreden. Die is absoluut niet goed gemaakt. Het zou fijn zijn als dat ook wordt toegegeven en er openlijk over gesproken kan worden. Iedereen heeft wel eens een off dag…7 juni wordt de prothese hersteld na drie maanden ellende ik vertrouw erop dat het alsnog goed komt. Tandarts en mondhygiëniste zal ik aanbevelen. Prothese maker niet. Mijn vorige ervaringen in België waren optimaal maar vanwege Covid ben ik bij M3 beland.

• Telefonische bereikbaarheid
  • U heeft deze enquête beantwoord met het oog op uw bezoek aan: (kies uw behandelaar) Tandarts, Mondhygiëniste, Prothese specialist

Op de eerste plaats wil ik u bedanken voor uw oprechte recensie. Tegelijkertijd 'balen' we er als organisatie van niet met een 10- maar 6 beoordeeld te worden daar onze inzet altijd 200% is en we streven naar een klanttevredenheid van 11. Door ervaring en deskundigheid zijn onze behandelaars in staat een voorspellend eindresultaat van de geplande behandeling te schetsen. Desalniettemin blijft het een persoonlijke ervaring en is de reactie van het lichaam een factor waar we niet altijd invloed op hebben. Zeker als het gaat om tandvervanging heb je te maken met een reactietijd van het lichaam. Denk bijvoorbeeld aan kaakbot dat reageert op een extractie en slinkt. Het lichaam stelt ons dus niet altijd in de mogelijkheid het probleem (bijvoorbeeld een los zittende prothese) direct te verhelpen. Wij zijn ons ervan bewust dat de prothese gedurende deze maanden niet optimaal zit, wat wij erg vervelend vinden. Vanzelfsprekend wanneer de tijd ‘rijp’ is en het slink proces gestopt is- is het zinvol om te werken aan een prothese die wél optimaal is. Gelukkig zijn we dit pad reeds ingeslagen bij u. Ik nodig u dan ook van harte uit uw recensie t.z.t. aan te passen wanneer hopelijk wél alles zowel op prothese als op tandarts- en mondhygiëne gebied naar wens is!

Goede en persoonlijke aanpak met duidelijke uitleg

Ik ben bij M3 Mondzorg Valkenswaard geweest omdat ik graag esthetisch iets aan mij gebit wilde laten doen. Tijdens mijn intake werden verschillende opties besproken. Later ontving ik een uitgebreide brief en kostenbegroting. Ik heb gekozen voor een beugel en heb mijn tanden laten bleken. Super blij met het resultaat en ik eindelijk de stap heb genomen. Ik had dit veel eerder moeten doen en beveel iedereen M3 aan!

Slecht bereikbaar en tandartsen doen meerdere stoelen gelijktijdig.

Tandartsen doen vaak 2 of 3 patiënten tegelijkertijd. Daarnaast heb ik al tot 2 maal toe in de verkeerde Behandelkamer gezeten. In de plaats van een andere patiënt. Onvriendelijke toon van telefonisten en slecht bereikbaar

Erg tevreden !

Een uitgebreid cosmetisch behandeltraject doorlopen bij M3. Alles onder 1 dak, prima samenwerking. Een deskundig, betrokken en gemotiveerd team. Ik ben superblij met het mooie resultaat !!