Ik ben fantastisch geholpen bij M3

Ik ben deze week fantastisch geholpen bij M3. Nadat mijn tanden zijn gereinigd bij de mondhygiëniste werd ik geholpen door tandarts Liliana Botero. Ik moest een verstandskies laten verwijderen en zij heeft dit met een nette verdoving volledig pijnloos weten te doen. Ook de dagen na de afspraak heb ik geen last ondervonden. Kortom, goed geholpen door lieve mensen!

• de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden N.v.t.
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling N.v.t.
  • de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht) N.v.t.
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en) N.v.t.
  • Bent u bij uw laatste bezoek binnen 15 minuten na de afgesproken tijd behandeld? ja
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) tandarts
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? nee
  • Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? ja
  • Heeft u verbeterpunten ten aanzien van uw behandeling of uw algehele ervaring bij M3 Mondzorg? N.v.t.
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? N.v.t.

Nog steeds waardeloze bejegening en dienstverlening

Terwijl ik mijn ontevredenheid en boosheid met mijn tandarts aan het bespreken ben, komt een andere tandarts, dhr T.Dams, die er niks mee te maken heeft, zich ermee bemoeien en zegt: je gaat dit toch nooit winnen. Als ik zeg dat dat zijn mening is en dat dat niet per definitie betekent dat het de waarheid is en ik me heel naar voel over deze kwestie begint hij me uit te lachen. Als ik vervolgens nog bozer word en mijn grens aangeef blijft hij doorgaan. Doordat hij over mijn grenzen gaat word ik nog bozer en begin ik harder te praten. Hierop reageert hij door te dreigen de politie te bellen en gaat vervolgens met de secretaresse een telefoontje plegen. Ik vind dat het gedrag wat tandarts T.Dams heeft laten zien vandaag een extreem hoog 'Karin'-gehalte heeft.

• het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Bent u bij uw laatste bezoek binnen 15 minuten na de afgesproken tijd behandeld? nee, en uitloop werd niet gemeld
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Nee
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? ja
  • Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? nee
  • Heeft u verbeterpunten ten aanzien van uw behandeling of uw algehele ervaring bij M3 Mondzorg? Meer mensen aannemen die in staat zijn menselijkheid en emphatie te tonen in plaats van het autistische, harteloze gedrag wat er nu wordt vertoond. Meer om mensen gaan geven dan om geld.
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Theo Dams

Prothese specialist

Geen uitleg waarom iets gebeurt

• de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen N.v.t.
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden N.v.t.
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) dit was mij niet duidelijk
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? N.v.t.
  • Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? N.v.t.
  • U heeft deze enquête beantwoord met het oog op uw bezoek aan: (kies uw behandelaar) Prothese specialist
  • Heeft u verbeterpunten ten aanzien van uw behandeling of uw algehele ervaring bij M3 Mondzorg? Uitleg als er bepaalde handelingen verricht worden. Was mij helemaal niet duidelijk. Naam kan ik bij het volgende kopje niet kiezen.
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? N.v.t.

Waardeloze dienstverlening met gebrek aan inlevingsvermogen en emphatie

Nemen de mening van de patiënt niet serieus. Als je het oneens bent of kritiek hebt wordt je gestraft. Ze vinden winst maken belangrijker dan mensen helpen. Ze beginnen aan handelingen zonder toestemming te vragen aan de patiënt. Verdraaien dingen die gezegd zijn door de patiënt en schrijven deze onwaarheden in het dossier. Vervolgens nemen ze de mening van de behandelaar als definitieve waarheid aan bij een geschil. Kiezen zelf hun klanten uit. Mijn klachten zijn na de behandeling verergerd. Ze hebben geen vertrouwenspersoon. Ze houden geen rekening met mensen met een beperking. Ze snoeren je de mond als je het ergens niet mee eens bent en geven aan dat je haast moet maken omdat zee geen tijd hebben. Vervolgens dreigen ze met de behandeling halverwege af te breken. Ik heb me emotioneel niet veilig gevoeld tijdens de afspraak. De behandelaar was L.Botero.

• Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? nee
  • Heeft u verbeterpunten ten aanzien van uw behandeling of uw algehele ervaring bij M3 Mondzorg? Meer inlevingsvermogen, empathie en menselijke maat tonen in plaats van het kille commerciële marktdenken en mensen als winstgevende producten te behandelen
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? N.v.t.

Beste, het lezen van een bericht waarbij de patiënt de behandeling onprettig en zelfs onveilig heeft ervaart doet ons pijn en het is nooit ons streven om tot dit eindresultaat te komen. Inmiddels zijn we samen meerdere keren in gesprek geweest en hebben we gekeken hoe dit gevoel bij u is ontstaan. U heeft gesproken met de balie mevrouw en uw twee behandelaars. Hierin hebben beide ruimte gehad om zich nader te verklaren en hebben wij op onze beurt uitgelegd dat het soms simpelweg niet mogelijk is om anders te behandelen. U kunt me hierin echt geloven als ik u beloof dat we bij elke behandeling het maximaal mogelijke eruit proberen te halen maar het wel tandheelkundig verantwoord én binnen onze mogelijkheden moet blijven. Nog steeds vinden we het heel jammer dat uw verwachting en onze mogelijkheden niet op elkaar aan hebben mogen sluiten maar hopen we dat door de duidelijke communicatie het gevoel rondom dit alles wat beter aanvoelt als wanneer dit was toen u het eerste moment de praktijk verliet en we samen een eventueel vervolgtraject met wederzijds vertrouwen kunnen inzetten. Opnieuw kan ik u garanderen dat ons team voor mondhygiëne en de tandarts zich dan weer voor de volle 200% zullen inzetten en we hopelijk een blijvende positieve herinnering kunnen maken en hiermee de vervelende start een beetje meer vergeten. Met vriendelijke groet, team Helmond en front & BackOffice manager

• het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) mondhygiënist
  • Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? ja
  • Heeft u verbeterpunten ten aanzien van uw behandeling of uw algehele ervaring bij M3 Mondzorg? Nee
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Korine Kortenbach

Harstikke tevreden

Een geweldige mooie prothese hebben ze gemaakt en een goede service erbij

• Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? ja
  • Welk rapportcijfer geeft u uw behandelaar wat betreft het rekening houden met eventuele angst voor de tandartsenpraktijk? N.v.t.

Klantvriendelijk

Nemen de tijd en luisteren

• Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? N.v.t.

Goed en bekwaam en vriendelijk

Kundige behandeling, vriendelijke tandarts en goed voorgelicht wat er ging gebeuren.

• Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Jenny Jacobs

Beste Hendrikje, Namens tandarts Jacobs en heel M3 willen we je hartelijk danken voor je positieve feedback. Hartelijk dank voor je lovende woorden. Het is fijn om terug te horen dat de patiënt terug voelt waar wij voor staan: duidelijkheid, vriendelijkheid en kundigheid! :-)

Het resultaat: Wauw!

Onlangs is mijn tweejarig traject bij M3 afgerond. Eerst heb ik een beugel gedragen (onder), daarna zijn er bruggen en facings geplaatst (boven). Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit van facings en bruggen. Het resultaat is heel natuurlijk, namelijk het geheel oogt als eigen tanden. Het personeel heeft mij telkens vriendelijk en vakkundig geholpen.

• Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? ja
  • U heeft deze enquête beantwoord met het oog op uw bezoek aan: (kies uw behandelaar) Tandarts, Orthodontie assistente
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Evi Waterschoot

Vakkennis, efficiëntie en hartelijk onder 1 dak.

• de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn N.v.t.
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.) N.v.t.
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) (preventie)assistent
  • Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? ja
  • U heeft deze enquête beantwoord met het oog op uw bezoek aan: (kies uw behandelaar) Tandarts, Mondhygiëniste, Orthodontie assistente

Professionaliteit in elk opzicht

Zeer vriendelijke en geduldige service. Het verstrekken van volledige informatie over de behandeling. De patient wordt serieus genomen - hij neemt geen afscheid van de patient na 10 minuten, maar praat zo lang als hij nodig heeft.

• Telefonische bereikbaarheid
  • Heeft u verbeterpunten ten aanzien van uw behandeling of uw algehele ervaring bij M3 Mondzorg? nee
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Evi Waterschoot

Zeer deskundig; top tandartsenpraktijk!

Naast dat M3 mondzorg zeer deskundig, patiëntgericht en zorgvuldig is, weten de assistentes en natuurlijk tandarts Ed Muris mij altijd weer op mijn gemak te stellen. Dat is een grote kunst voor een angsthaas als ik. Ik ben zeer te spreken over deze praktijk en alle mensen die er werken! Er wordt naast de persoonlijke aandacht veel zorg besteed aan esthetiek en professionaliteit en bovendien wordt er gewerkt met de allernieuwste apparatuur!

Aandacht voor klant

Ik ben niet zo'n held , ook als het om gewone controle afspraken gaat. Ik word altijd op mijn gemak gesteld, communicatie tijdens de behandeling is uitstekend. Geeft me een goed gevoel.

• Telefonische bereikbaarheid
  • U heeft deze enquête beantwoord met het oog op uw bezoek aan: (kies uw behandelaar) Mondhygiëniste

Super geholpen!

Top! Heel fijn en vriendelijk geholpen.

• Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Evi Waterschoot

De ervaring is rustgevend en toch professioneel en klantvriendelijk.

Hey Ed, Dank voor het snel en netjes aanpassen van mijn voortand. Onverwachts, maar Super dat dit toch nog gemaakt kon worden, ik had geïnformeerd bij de vorige mondhygiëniste en zij zei dat dat slijtage was en dat er niets aan gedaan worden. Gelukkig zei de preventie assistente dat het wel kon met composiet. Hopelijk vallen de kosten mee, maar zij zei dat dat ook meevalt;) Ziet er weer good uit. Andy Sanders

• Telefonische bereikbaarheid
  • U heeft deze enquête beantwoord met het oog op uw bezoek aan: (kies uw behandelaar) Tandarts, Mondhygiëniste, Preventieassistente

PERFECT

Super goed geholpen en in een keer gelukt bleken

Super praktijk!

Denken goed mee en hebben de nieuwste technieken! Het is een grote praktijk met zeer persoonlijke benadering!! Word er iedere keer weer blij van!

• Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Ed Muris

Ik ben een tevreden klant

Mijn mondhygieniste is heel aardig en professioneel! Ik ben een tevreden klant!

• Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Danique

Beste mevrouw Verspaget, Dank voor het delen van uw positieve feedback en uw succes referentie waaruit blijkt dat M3 Mondzorg naast het bieden van complete tandheelkundige zorg, ook in goed verband samenwerkt met een eventuele huistandarts en ons M3-team voor mondhygiëne er samen met u beide voor zorgt dat we uw gebit in op optimale 'vorm' houden. Preventie is hierin dan ook van groot belang!

Zeer kundig en professioneel!

Sinds kort over gestapt naar deze tandarts ivm eerdere verhuizing. Zeer kundige en professionele behandeling! Secuur en bovenal ontzettend vriendelijk! Heel blij om bij deze tandarts nu te zijn.

• Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Chaline Klijn

Beste Marieke & family, Welcome to the M3-crew en bedankt voor de super leuke kennismaking en het in ons gesteld vertrouwen. Met veel zin kijken we uit naar jullie volgende bezoek. Namens het hele M3-team; een vriendelijke groet!

Vriendelijke behandeling

Voor het totale behandel traject prima geholpen, zeer vriendelijke behandeling. Eindresultaat is perfect. Jammer dat Eva Pas de praktijk verlaat. Maar heb daar wel begrip voor.

• Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Eva Pas

Beste meneer Veraa, Fijn dat u blij bent met het eindresultaat. Het was een zorgvuldig proces, en ik bedank u graag voor uw geduld. Dat u er maar lang plezier van mag hebben! Met vriendelijkd groet, Eva Pas

Slecht

Sinds mijn oude tandarts met pensioen is gegaan zijn we overgegaan naar m3 in het begin nooit te klagen gehad, tot de laatste keer dat we geweest zijn. De tandarts had het te druk met 3 patiënten tegelijk!!!! Dus werd ik maar geholpen door de assistente die een gaatje in mijn kies wel zou vullen. Ze vraagt eerst of ik verdoving wou maar dit wilde ik niet en heb dit duidelijk aangegeven maar ze bleef er op aan dringen, ik heb tot 5x toe moeten aangeven dat ik dat absoluut niet wou, ze stopte pas met aandringen toen de tandarts terug kwam. Vervolgens ging de tandarts weer weg en moest de assistente iets in mijn mond doen zodat die open blijft staan, echter vondt ze het niet ver genoeg open terwijl het echt niet verder ging en breekt gewoon bijna mijn kaak. Ik heb een aantal weken met een zware kneuzing rondgelopen. Vervolgens is de assistente (tandarts niet meer gezien) bezig met een gaatje te vullen komen er nog 2 andere assistentes erbij staan om te kletsen. Mijn behandelende assistente was niet erg blij om te werken bij m3 en vertelde dit ook in geuren en kleuren. Ondertussen komt de tandarts eens een keer kijken toen we bijna klaar waren, vraagt ze aan de assistente of ze mij nog even advies wou geven hoe ik wel mijn mond moet verzorgen? (dit is mijn eerste gaatje sinds jaren) dit zou ze wel doen en de tandarts gaat weer weg. De assistente bekeek me van top tot teen en ze zegt op een beledigende manier dat ik maar 7x iets mag eten of drinken met suiker erin en dat dat niet alleen beter zou zijn voor mijn gebit. Dat was al de druppel voor mij. Vervolgens krijg ik ook een rekening die niet klopt over het tandsteen verwijderen. Wordt gewoon dubbel aangerekend terwijl ze nog geen 5 minuten bezig was. Kom hier dus nooit!!!!! Ik zoek wel een andere tandartsen praktijk die nog wel om zijn patiënten geeft en niet alleen om het geld. Een tip voor de lezer. Check de rekening altijd goed na, heel vaak rekenen ze de kleine dingen dubbel.

• Hygiëne
  • Telefonische bereikbaarheid N.v.t.
  • Heeft u verbeterpunten ten aanzien van uw behandeling of uw algehele ervaring bij M3 Mondzorg? Heel veel, lees het verhaal
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? N.v.t.

Beste mevrouw Cleven, Naar aanleiding van uw bericht zou ik graag mijn reactie geven. Allereerst mijn excuses dat hier een paar dagen tijd overheen zijn gegaan maar ik moest de situatie even terughalen aangezien de laatste afspraak hier 7 maanden geleden was. We zijn blij dat u sinds 2019 via oud tandarts van de Vorst bij M3 terecht bent gekomen en wij vanaf toen tijdens de periodieke controles uw gebit hebben mogen controleren op gaatjes en ook is er met u gesproken over het schoonhouden van het gebit en welk aandeel u hier zelf in heeft. Op een van de laatste controle foto’s zagen we helaas dat er iets gevuld moest worden en daarom is nog eens met u besproken hoe we in de toekomst kunnen voorkomen dat er nieuwe gaatjes ontstaan. Daarbij is het een wisselwerking tussen tandplaque en voedingsmomenten en hierover hebben we u dan ook zo volledig mogelijk willen informeren. Voorkomen is beter dan genezen! De tandartsen in onze praktijk werken met hoog opgeleide en breed inzetbare preventieassistentes die onder toezicht van de tandarts gedeeltes van de behandeling kunnen uitvoeren. Zo kunnen we u een goede behandeling bieden én dat zonder een al te lange wachttijd. Dit alles uiteraard onder toezicht en met een regelmatig controlerende blik van de tandarts. Het is vervelend dat u onze inzet met betrekking tot preventie zo hebt ervaren en voor het gevoel wat dat bij u heeft opgewekt willen wij dan ook onze excuses aanbieden. Als er op- of aanmerkingen zijn over een per abuis foutieve rekening of een vervelende ervaring dan kunt u ons altijd - bij voorkeur kort na de afspraak - contacteren om dit bespreekbaar te maken zodat wij onszelf kunnen verbeteren en de betrokken behandelaars hierop kunnen aanspreken. Graag zou ik u willen vragen direct contact met ons op te nemen over de kwestie van de rekening daar ik hierover geen notitie van contact zie de afgelopen 7 maanden. In afwachting van uw direct benadering zullen we u hier zo goed mogelijk bij helpen. Met vriendelijke groet, M3 Mondzorg

Schokkend

Onze zoon moet volgens hen een beugel ivm overbite. Vier jaar geleden al begonnen,gezegd dat de kosten niet te doen waren voor ons. Alles wordt bij de patiënt neergelegd, je moet alles zelf regelen. Kreeg vandaag een preek en grote mond van ortho, denk ik, dat we nu al vier jaar bezig zijn en ze het stug vond dat we niks geregeld konden krijgen bij zorgverzekering. Maar dan nog is het hartstikke duur. Waar betalen we nog zorgverzekering voor????!!!!!! En dan lees ik van iemand van 27 jaar, dat deze persoon pas geleden aan een beugel is begonnen ivm overbite....

• Telefonische bereikbaarheid

Graag zou ik willen reageren op uw review. In 2018 is uw zoon bij ons op consult geweest voor een beugel. Er is toen een behandelplan voor hem opgesteld en u gaf aan een verzekering te gaan afsluiten zodat deze de kosten van de beugel zouden dekken. De jaren erna hebben wij met de controles regelmatig informatie verstrekt over zo'n orthodontie verzekering, en geïnformeerd of het al gelukt was deze af te sluiten zodat er begonnen kon worden met de beugel. U gaf steeds aan dat het niet gelukt was maar het volgend jaar ging regelen zodat er dan gestart kon gaan worden. Nu, inmiddels 4 jaar later bleek het helaas nog niet gelukt en uw tandarts heeft dit nogmaals met u besproken. Helaas kunnen wij u slechts informeren over de kosten van de orthodontische behandeling en kunnen wij geen verzekering voor u afsluiten. U kunt zich altijd richten tot de verzekering als u daar vragen over hebt of er hulp bij kunt gebruiken. Als er andere overwegingen zijn m.b.t. de verzekeringspremie en bv. de betaalbaarheid daarvan voor u, dan is dit altijd bespreekbaar. Wij stellen het op prijs als u uw grenzen aangeeft tijdens de halfjaarlijkse controle en het is uiteraard uw goed recht aan te geven dat een bepaalde behandeling voor u financieel niet haalbaar is en dat kunnen wij uiteraard alleen maar respecteren en graag denken we dan met u mee over een passende oplossing. Echter wanneer wij dit niet weten en ons telkens verzekerd wordt het het volgende jaar écht te regelen blijven we in afwachting van. Bij het opstellen van een orthodontisch plan van een kind wordt rekening gehouden met de groei van een kind en het kan zijn dat na deze 4 jaar het plan gewijzigd zal moeten worden. Graag nodigen wij u dan ook uit een afspraak te maken mat uw tandarts om de mogelijkheden te bespreken en ook kan zij voor uw een afspraak maken voor een orthodontisch consult om -als u dit wil, en als het financieel haalbaar is- het nieuwe plan met u door te nemen.

Maken fouten en steken dan z’n kop in het zand

Zeer ontevreden over m’n boven klikgebit na meerdere malen klagen willen ze het niet oplossen

• Telefonische bereikbaarheid
  • U heeft deze enquête beantwoord met het oog op uw bezoek aan: (kies uw behandelaar) Implantoloog, Prothese specialist

Wij vinden het vervelend dat uw ervaring is tegengevallen en proberen ten allen tijde rekening te houden met de wensen van onze patiënten als met de tandheelkundige mogelijkheden. Daarom geven wij voorafgaand aan een behandeling duidelijk aan wat wel en niet mogelijk is verloopt een behandeltraject gelukkig vrijwel altijd in goede harmonie. We vinden het dan ook erg jammer dat u niet blij bent. Dit is absoluut niet onze insteek en wij doen er bij M3 dan ook altijd alles aan eventuele gebreken op te lossen. Dit is tenslotte de normale gang van zaken binnen onze praktijk en onderdeel van een behandeltraject zoals u dat ook in het verleden hebt kunnen ervaren. We vinden het dan ook jammer uw ontevreden via een slechte review te moeten vernemen gezien we geen direct bericht van u hebben gekregen over het niet goed functioneren van uw prothese en u juist tijdens de laatste consultatie aangaf naar tevredenheid geholpen en geïnformeerd te zijn. Wij zouden dan ook graag met u persoonlijk in gesprek gaan om dit te bespreken. Met hartelijke groet, M3 Mondzorg

een prettige behandeling met een super mooi resultaat!!!

De behandeling bestond uit het bijwerken van mijn voortanden met kleurverschil, oneffenheden en lengte verschil van de tanden. Alle verschillen werden weggewerkt. Het werd een prachtige rij voortanden, waar ik heel erg blij mee ben. Mijn hartelijke dank!

• Telefonische bereikbaarheid

Mevrouw Rottinghuis U bedankt voor dit mooie werkstuk en inderdaad..... wat een resultaat!!! Gelukkig mogen de mondkapjes weer af. Geniet van uw stralende glimlach en deze mooie zonnige dag.

Ed & Homeira, het gouden duo voor mij!

Ik ben verschillende keren in de praktijk geweest voor een implantaat en een kroon. Al bij het bellen naar de assistente word je meteen serieus genomen! Ze denken altijd met je mee en doen hun uiterste best om samen met jou tot een oplossing te komen en het probleem zo snel mogelijk te verhelpen. De behandelingen zelf verlopen altijd prettig. Ed en Homeira stellen me direct op mijn gemak. Ze leggen alles uit en geven precies aan wat ze doen als je dat wil, maar kunnen ook lekker afleidend kletsen als dat beter voor je werkt!! Op de dag van mijn behandeling had ik een feest en zelfs toen nergens last van gehad. De nazorg is echt fantastisch. Bij M3 mondzorg ben je echt een patiënt en geen nummertje. Ze bellen je om te vragen hoe het gaat en zijn oprecht geïnteresseerd in feedback. Al met al heb ik de zorg altijd als super ervaren. Ik zou nooit meer een andere tandarts willen!

• Telefonische bereikbaarheid
  • U heeft deze enquête beantwoord met het oog op uw bezoek aan: (kies uw behandelaar) Tandarts, Implantoloog

Voor een prettige behandeling is de communicatie tussen de behandelaar en patiënt erg belangrijk. Daarvoor is het nodig om op het juiste moment de juiste vragen te stellen en altijd behulpzaam en begripvol te zijn. Bij M3 Mondzorg zetten we service dan ook op #1 en doet ons team er alles aan u een positieve beleving van onze prestaties te geven. wij er alles aan u een positieve beleving Mag ik u hartelijk danken voor u vertrouwen in ons en voor de volgende keer: keep calm and..... Laat het aan ons over!

Over Patiëntenvertellen 2024

Patiëntenvertellen.nl, dé tool waarmee u eenvoudig uw patiëntenenquête kunt afnemen. Met behulp van onze professionele ondersteuning kost het nauwelijks tijd. -Erkenning KRT, KNMT en KRM -Direct contact met Helpdesk -Mogelijkheid tot online publicatie