Beste, het lezen van een bericht waarbij de patiënt de behandeling onprettig en zelfs onveilig heeft ervaart doet ons pijn en het is nooit ons streven om tot dit eindresultaat te komen. Inmiddels zijn we samen meerdere keren in gesprek geweest en hebben we gekeken hoe dit gevoel bij u is ontstaan. U heeft gesproken met de balie mevrouw en uw twee behandelaars. Hierin hebben beide ruimte gehad om zich nader te verklaren en hebben wij op onze beurt uitgelegd dat het soms simpelweg niet mogelijk is om anders te behandelen. U kunt me hierin echt geloven als ik u beloof dat we bij elke behandeling het maximaal mogelijke eruit proberen te halen maar het wel tandheelkundig verantwoord én binnen onze mogelijkheden moet blijven. Nog steeds vinden we het heel jammer dat uw verwachting en onze mogelijkheden niet op elkaar aan hebben mogen sluiten maar hopen we dat door de duidelijke communicatie het gevoel rondom dit alles wat beter aanvoelt als wanneer dit was toen u het eerste moment de praktijk verliet en we samen een eventueel vervolgtraject met wederzijds vertrouwen kunnen inzetten. Opnieuw kan ik u garanderen dat ons team voor mondhygiëne en de tandarts zich dan weer voor de volle 200% zullen inzetten en we hopelijk een blijvende positieve herinnering kunnen maken en hiermee de vervelende start een beetje meer vergeten. Met vriendelijke groet, team Helmond en front & BackOffice manager
Beste Hendrikje, Namens tandarts Jacobs en heel M3 willen we je hartelijk danken voor je positieve feedback. Hartelijk dank voor je lovende woorden. Het is fijn om terug te horen dat de patiënt terug voelt waar wij voor staan: duidelijkheid, vriendelijkheid en kundigheid! :-)
Originele beoordeling
Beste mevrouw Verspaget, Dank voor het delen van uw positieve feedback en uw succes referentie waaruit blijkt dat M3 Mondzorg naast het bieden van complete tandheelkundige zorg, ook in goed verband samenwerkt met een eventuele huistandarts en ons M3-team voor mondhygiëne er samen met u beide voor zorgt dat we uw gebit in op optimale 'vorm' houden. Preventie is hierin dan ook van groot belang!
Beste Marieke & family, Welcome to the M3-crew en bedankt voor de super leuke kennismaking en het in ons gesteld vertrouwen. Met veel zin kijken we uit naar jullie volgende bezoek. Namens het hele M3-team; een vriendelijke groet!
Beste meneer Veraa, Fijn dat u blij bent met het eindresultaat. Het was een zorgvuldig proces, en ik bedank u graag voor uw geduld. Dat u er maar lang plezier van mag hebben! Met vriendelijkd groet, Eva Pas
Beste mevrouw Cleven, Naar aanleiding van uw bericht zou ik graag mijn reactie geven. Allereerst mijn excuses dat hier een paar dagen tijd overheen zijn gegaan maar ik moest de situatie even terughalen aangezien de laatste afspraak hier 7 maanden geleden was. We zijn blij dat u sinds 2019 via oud tandarts van de Vorst bij M3 terecht bent gekomen en wij vanaf toen tijdens de periodieke controles uw gebit hebben mogen controleren op gaatjes en ook is er met u gesproken over het schoonhouden van het gebit en welk aandeel u hier zelf in heeft. Op een van de laatste controle foto’s zagen we helaas dat er iets gevuld moest worden en daarom is nog eens met u besproken hoe we in de toekomst kunnen voorkomen dat er nieuwe gaatjes ontstaan. Daarbij is het een wisselwerking tussen tandplaque en voedingsmomenten en hierover hebben we u dan ook zo volledig mogelijk willen informeren. Voorkomen is beter dan genezen! De tandartsen in onze praktijk werken met hoog opgeleide en breed inzetbare preventieassistentes die onder toezicht van de tandarts gedeeltes van de behandeling kunnen uitvoeren. Zo kunnen we u een goede behandeling bieden én dat zonder een al te lange wachttijd. Dit alles uiteraard onder toezicht en met een regelmatig controlerende blik van de tandarts. Het is vervelend dat u onze inzet met betrekking tot preventie zo hebt ervaren en voor het gevoel wat dat bij u heeft opgewekt willen wij dan ook onze excuses aanbieden. Als er op- of aanmerkingen zijn over een per abuis foutieve rekening of een vervelende ervaring dan kunt u ons altijd - bij voorkeur kort na de afspraak - contacteren om dit bespreekbaar te maken zodat wij onszelf kunnen verbeteren en de betrokken behandelaars hierop kunnen aanspreken. Graag zou ik u willen vragen direct contact met ons op te nemen over de kwestie van de rekening daar ik hierover geen notitie van contact zie de afgelopen 7 maanden. In afwachting van uw direct benadering zullen we u hier zo goed mogelijk bij helpen. Met vriendelijke groet, M3 Mondzorg
Graag zou ik willen reageren op uw review. In 2018 is uw zoon bij ons op consult geweest voor een beugel. Er is toen een behandelplan voor hem opgesteld en u gaf aan een verzekering te gaan afsluiten zodat deze de kosten van de beugel zouden dekken. De jaren erna hebben wij met de controles regelmatig informatie verstrekt over zo'n orthodontie verzekering, en geïnformeerd of het al gelukt was deze af te sluiten zodat er begonnen kon worden met de beugel. U gaf steeds aan dat het niet gelukt was maar het volgend jaar ging regelen zodat er dan gestart kon gaan worden. Nu, inmiddels 4 jaar later bleek het helaas nog niet gelukt en uw tandarts heeft dit nogmaals met u besproken. Helaas kunnen wij u slechts informeren over de kosten van de orthodontische behandeling en kunnen wij geen verzekering voor u afsluiten. U kunt zich altijd richten tot de verzekering als u daar vragen over hebt of er hulp bij kunt gebruiken. Als er andere overwegingen zijn m.b.t. de verzekeringspremie en bv. de betaalbaarheid daarvan voor u, dan is dit altijd bespreekbaar. Wij stellen het op prijs als u uw grenzen aangeeft tijdens de halfjaarlijkse controle en het is uiteraard uw goed recht aan te geven dat een bepaalde behandeling voor u financieel niet haalbaar is en dat kunnen wij uiteraard alleen maar respecteren en graag denken we dan met u mee over een passende oplossing. Echter wanneer wij dit niet weten en ons telkens verzekerd wordt het het volgende jaar écht te regelen blijven we in afwachting van. Bij het opstellen van een orthodontisch plan van een kind wordt rekening gehouden met de groei van een kind en het kan zijn dat na deze 4 jaar het plan gewijzigd zal moeten worden. Graag nodigen wij u dan ook uit een afspraak te maken mat uw tandarts om de mogelijkheden te bespreken en ook kan zij voor uw een afspraak maken voor een orthodontisch consult om -als u dit wil, en als het financieel haalbaar is- het nieuwe plan met u door te nemen.
Wij vinden het vervelend dat uw ervaring is tegengevallen en proberen ten allen tijde rekening te houden met de wensen van onze patiënten als met de tandheelkundige mogelijkheden. Daarom geven wij voorafgaand aan een behandeling duidelijk aan wat wel en niet mogelijk is verloopt een behandeltraject gelukkig vrijwel altijd in goede harmonie. We vinden het dan ook erg jammer dat u niet blij bent. Dit is absoluut niet onze insteek en wij doen er bij M3 dan ook altijd alles aan eventuele gebreken op te lossen. Dit is tenslotte de normale gang van zaken binnen onze praktijk en onderdeel van een behandeltraject zoals u dat ook in het verleden hebt kunnen ervaren. We vinden het dan ook jammer uw ontevreden via een slechte review te moeten vernemen gezien we geen direct bericht van u hebben gekregen over het niet goed functioneren van uw prothese en u juist tijdens de laatste consultatie aangaf naar tevredenheid geholpen en geïnformeerd te zijn. Wij zouden dan ook graag met u persoonlijk in gesprek gaan om dit te bespreken. Met hartelijke groet, M3 Mondzorg
Mevrouw Rottinghuis U bedankt voor dit mooie werkstuk en inderdaad..... wat een resultaat!!! Gelukkig mogen de mondkapjes weer af. Geniet van uw stralende glimlach en deze mooie zonnige dag.
Voor een prettige behandeling is de communicatie tussen de behandelaar en patiënt erg belangrijk. Daarvoor is het nodig om op het juiste moment de juiste vragen te stellen en altijd behulpzaam en begripvol te zijn. Bij M3 Mondzorg zetten we service dan ook op #1 en doet ons team er alles aan u een positieve beleving van onze prestaties te geven. wij er alles aan u een positieve beleving Mag ik u hartelijk danken voor u vertrouwen in ons en voor de volgende keer: keep calm and..... Laat het aan ons over!
Patiëntenvertellen.nl, dé tool waarmee u eenvoudig uw patiëntenenquête kunt afnemen. Met behulp van onze professionele ondersteuning kost het nauwelijks tijd. -Erkenning KRT, KNMT en KRM -Direct contact met Helpdesk -Mogelijkheid tot online publicatie
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.