Gespecialiseerd bedrijf met beide benen op de grond.

Reeds enige tijd geleden heb ik contact gezocht met de heren van Positie1,daar heb ik geen spijt van gehad. Het is prettig dat er een vast contactpersoon aan je gekoppeld wordt die in principe altijd voor je klaar staat. Deze geeft goede adviezen en denkt mee in de wensen van de opdrachtgever. Lange wachttijden voor wat betreft het uitvoeren van opdrachten kennen wij niet bij Positie1

• Deskundige medewerkers

Positie1 kiest de juiste weg naar jouw succes!

Wij hebben Positie1 leren kennen als een organisatie die niet alleen naar cijfertjes kijkt. Door betrokken te zijn bij je bedrijf, kunnen ze een strategie adviseren die helemaal bij je past. De transparante en duidelijke communicatie past helemaal bij Positie1. Een fijn team, met een fijne 'frontman'! Wij zijn tevreden.

Prettige en professionele samenwerking

Gedegen kennis van online marketing en conversie optimalisatie. Vanuit een praktische kant wordt de kennis ingezet.

• Deskundige medewerkers

Positie1 neemt SEO serieus en komt met een gedegen plan. Ze vertalen je wensen naar een leesbaar plan en zorgen voor een juiste uitvoering en begeleiding. Geen cowboys met allerlei technisch gewauwel, maar oprechte interesse in je bedrijf, doordachte oplossingen en doelgericht! Heldere terugkoppeling over doelen en resultaten. Een aanrader dus!

• Betrouwbaarheid

Goede samenwerking! Kennisniveau is hoog. Voordeel is dat ze online marketing voor MKB bedrijven goed weten in te zetten.

Zeer kundig Helder en duidelijke communicatie. Doen wat ze beloven

• Betrouwbaarheid

We willen graag een hogere positie in Google. Alhoewel we in huis het een en ander afweten van online marketing en SEO, is het een snel veranderende wereld. We hebben daarom Positie 1 gevraagd om ons te helpen. Positie 1 is in Zwolle en omgeving dé expert in zoekmachine marketing. Een hele deskundige, vriendelijke en laagdrempelige club die samen met jou kijkt naar wat je wilt bereiken en heel concreet uitlegt hoe zij je helpen om daar te komen. Positie 1 heeft in het begin een plan van aanpak gemaakt, een soort van stappenplan, waar we iedere maand samen mee aan de slag zijn gegaan. Onze vindbaarheid is behoorlijk verbeterd en daar zijn we erg blij mee. De aanvragen via de website zijn behoorlijk gestegen. De komende tijd blijven we samenwerken om niet alleen beter vindbaar te worden, maar ook meer te verkopen via de website.

• Betrouwbaarheid

Positie1 houdt goed rekening met de wensen van de klant en speelt hier goed op in. De communicatie verloopt heel soepel en men zit er altijd kort op. Hierdoor zijn de resultaten top! Zeker een aanrader om samen te gaan werken met deze organisatie.

• Betrouwbaarheid

Leuke club mensen en erg prettig in de omgang. De persoonlijke benadering onderscheidt Positie1 van menig ander Online Marketing Bedrijf. Wij werken naar volle tevredenheid als samenwerkingspartner samen met Positie1. Mij valt het in de positieve zin op dat Positie1 zeer professioneel handelt, met als belangrijk uitgangspunt een heldere en to-the-point communicatie. Ik beveel Eric en zijn team dan ook van harte aan bij iedere ondernemer die een betrouwbare en gedegen partner zoekt voor zijn online marketing vraagstuk.

• Betrouwbaarheid

Positie1 is een vakkundig en betrouwbaar bedrijf, de communicatie is optimaal en daardoor weten ze precies wat de klant wil.

• Betrouwbaarheid

Positie1 is een actieve club die zich actief inzet voor het behalen van een optimaal resultaat. Je krijgt wat je verwacht!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Resultaat N.v.t.
  • Betrouwbaarheid

Omgang met Postitie 1 heb ik als prettig ervaren. Ook de kennis en kunde is zeker aanwezig. In overleg is er ook veel mogelijk.

• Betrouwbaarheid

Bij ons moet het resultaat nog zichtbaar worden. Heb wel goede hoop om dit samen met eric en team te bereiken. Eric komt wel met goede tips en trucks om website beter en toegankelijker te maken. Hopelijk zien we eind 2016 dat we op de door ons gekozen zoekwoorden op POSITIE 1 ;-) staan in Google. Bedankt!

• Betrouwbaarheid

Prettige mensen om mee samen te werken. Transparant, open, snel schakkelen en een persoonlijke klantgerichte aanpak. Verdiepen zich in ons product en bekijken de markt breed. Met vertrouwd gevoel kun je AdWords in handen van Positie 1 leggen.

• Betrouwbaarheid

WIJ ZIJN MET DE WEBSHOP WEBKARPET.NL ZEER TEVREDEN POSITIE 1 EN HET GEHELE TEAM BEDANKT WIJ HOPEN OP NOG EEN PRETTIGE SAMENWERKING IN DE TOEKOMST GRT HET GEHELE TEAM VAN WEBKARPET

• Betrouwbaarheid

Prima zoekwoordenonderzoek gedaan, met soms verrassende resultaten!

• Betrouwbaarheid

Erg positief om samen te werken met Positie1. Enige is wellicht de communicatie rondom voortgang van projecten. Hier kan nog best wat verbeterd worden.

• Betrouwbaarheid

Positie1 weet op een gebruikersvriendelijke manier moeilijke materie duidelijk uit te leggen en goed te implementeren. Ze nemen zorgen en werk uit handen en leggen je op het juiste moment de keuzes voor met een duidelijk advies. Bij Positie1 hoef je niet bang te zijn voor snelle en gladde IT-verhaaltjes maar krijg je duidelijke ondersteuning met hart voor je bedrijf! Goede keuze dus!

• Betrouwbaarheid

Hallo, Ik denk dat het echt geholpen heb, maar ik kan het niet weten, want ik kan het niet meer meten. Het enige wat ik ervaar is dat mijn klantenaantal omhoog gaat. Het zijn echter wel veel mond op mond reclame klanten. Wellicht zou het voor mij goed zijn om het nog een keer te meten. In de toekomst zou je klanten wellicht een half jaar na de veranderingen kunnen bellen voor een follow up. Ik heb geen zicht meer op wat er aan bezoekers was en is. Dus voor en nameting is mij niet bekend. Daar heb ik wel behoefte aan.

• Betrouwbaarheid

Positie1 is een deskundige partner die de wens van de klant begrijpt en vervolgens kan realiseren! De communicatie verloopt gestructureerd en eenvoudig door het gebruik van Basecamp. Hiermee worden taken en acties vastgelegd, waardoor er geen zaken tussen wal en schip belanden. Positie1 ontzorgt de klant en tilt je website naar een hoger plan. Een mooi bedrijf met een gedreven 'aanvoerder' en om hem heen een gemotiveerd en enthousiast team! Gooswijn Visscher Deurmataanhuis.nl www.deurmataanhuis.nl

• Betrouwbaarheid

zeer positief. Positie1 stelt zich klantgericht op en denk proactief mee.

• Betrouwbaarheid

Postie1 heeft kennis van zaken, is open en transparant. Een goede partij waarmee je eerlijk zaken doet. Samenwerking met Positie1 geeft absoluut een meerwaarde.

Over Positie1

Zorg dat het klikt! Wij zijn Positie1. En ons startpunt? Verbinding; oprechte aandacht voor onze klant. Geen vluchtig gesprek en loze beloftes, maar écht luisteren. Wij gaan voor die klik en vanuit daar begint onze reis. We speuren naar patronen en praktische oplossingen. Zo streven we naar ons ideaal; klanten helpen groeien.