Zonder zorgen een prachtig nieuw leien dak!

Max (Hegeraat) en zijn mannen hebben een pracht dak op ons huis gelegd. Uiterst plezierig in de omgang, vriendelijke jongens die ons volledig ontzorgd hebben gedurende het gehele proces. "Het liep van een leien dakje" is zeker van toepassing op jullie! Wij zijn heel blij met de vakkundigheid en zorgvuldigheid. Het is immers niet elke dag dat je een nieuw dak moet hebben, gelukkig maar! Wij kunnen Hegeraat en de leverancier Remco Viergever van harte aanbevelen! Wij wensen jullie een mooie toekomst toe !

• Kwaliteit

Beste mevrouw Linck, Wij willen u namens Hegeraat Leidekkersbedrijf hartelijk bedanken voor de moeite die u heeft genomen om een mooie recensie over ons bedrijf te schrijven. Ook zijn we u dankbaar voor het vertrouwen dat u in ons familiebedrijf heeft gesteld en voor het verstrekken van de opdracht! Met vriendelijke groet, Team Hegeraat

Perfect!

Maikel heeft een prachtig bedrijf met kundige jongens om hem heen. Alles is uitgevoerd volgens afspraak.

• Kwaliteit

Beste mijnheer van Ooijen, het was prettig om aan uw mooie chalet te werken, een prachtig eindresultaat waar u en uw gezin veel fijne dagen kunnen doorbrengen. Team Hegeraat

Volgens afspraak

We namen een huis over waar Hegeraat een dak geplaatst heeft . Een lei was stuk gegaan en binnen enkele dagen hersteld

• Advies N.v.t.
  • Kwaliteit

Beste Arthur, Bedankt voor uw positieve feedback, dit waarderen wij enorm! Groeten Team Hegeraat Leidekkersbedrijf

aanrader

Eigenlijk bij toeval terecht gekomen bij (familie)leidekkers bedrijf Hegeraat, maar het beste wat ons had kunnen gebeuren tav het renoveren van ons leipannendak. Veel productkennis, prettige mensen, vakmanschap, flexibel, meedenkend van begin tot einde. Kortom een zeer prettige ervaring met een prachtig eindresultaat.

• Kwaliteit

Beste Leon, Bedankt voor uw positieve feedback, fijn om te horen dat u zo tevreden bent. Vanuit onze kant was het ook prettig samenwerken en is het eindresultaat fantastisch! Groeten Team Hegeraat

Op tijd en vakkundig werk door fijne mensen uitgevoerd!

Ondanks de korte tijd en het meerwerk hebben zij het werk zeer vakkundig en op tijd uitgevoerd. De samenwerking met de vaklieden van andere bedrijven die ook op dat tijdstip aan het werk waren, was mede vanuit hun medewerking ook perfect.

• Kwaliteit

Beste mijnheer Tom W., Bedankt voor uw positieve reactie, fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over onze vakmensen en ons bedrijf. Groetjes Team Hegeraat Schaijk

Het vooroverleg betreft planning en uitvoering verliep in een aangename sfeer. Tijdsafspraken werden nagekomen, aanpassingen in de offerte werden flexibel gehanteerd, aangepast. Uitvoering van de werkzaamheden; leggen van leien dak, verliep netjes en vlot. Leidekkers waren niet te beroerd, om kleine onvolkomenheden zoals het ontbreken van enkele leien op het al bestaande dak te herstellen. Kortom zeer tevreden met het nieuwe leien dak en het kontakt met het bedrijf Hegeraat. Henk van Zon Hurwenen, gemeente Maasdriel.

• Kwaliteit

Duidelijk en samenwerkend bedrijf!

Wij hebben Hegeraat als adequaat, professioneel en vriendelijk overleggend ervaren!

• Kwaliteit

Beste Harrie Bedankt voor uw positieve feedback! Fijn om te horen dat u de samenwerking al zeer prettig heeft ervaren. Team Hegeraat

Dak vernieuwd met natuurleisteen. Supermooi!

Vorige maand is het dak van ons huis vernieuwd met natuurleisteen. De firma Hegeraat heeft het werk uitgevoerd, zeer naar onze tevredenheid. Alles is in goed overleg gedaan, van het opbouwen van de steiger rond het huis tot einde werkzaamheden. Geen onaangename verrassingen. Men is zeer klantvriendelijk en komt de afspraken goed na. Gezien onze positieve ervaring met de firma Hegeraat kunnen wij dit bedrijf van harte aanbevelen.

• Kwaliteit

Beste familie W, Bedankt voor uw bericht, het eindresultaat is erg mooi geworden en de samenwerking was inderdaad erg prettig. Team Hegeraat Schaijk

Uiterst bekwame en vriendelijke leidekkers die zeer vakkundig ons dak hebben gerepareerd.

GOED!

Prettige (werk)mensen, goed werk, En de champagne smaakte heerlijk!!!!!

• Kwaliteit

Beste mijnheer en mevrouw Piekaar, Bedankt voor uw reactie, het genoegen was wederzijds. Fijn dat u blij met het resultaat en onze samenwerking. Vriendelijke groeten Team Hegeraat

echt vakwerk

Het is mooi om te zien hoe dit familiebedrijf uit Brabant op zeer vakkundige wijze met twee generaties op het dak bezig is. Het vakmanschap staat hoog in het vaandel. Van het eerste begin af klopt alles. Ze beloven geen dingen die ze niet waar kunnen maken, maar wel de zekerheid van een gedegen uitvoering tegen een eerlijke prijs. Voor ons als opdrachtgevers was het enorm leerzaam om de dakrenovatie te volgen. Geen moeite was te veel om ons uit te leggen hoe dingen gemaakt werden en wanneer de diverse werkzaamheden zouden worden uitgevoerd. Planning uitstekend op orde. Behalve vakkundig zijn het ook nog eens heel aardige mensen. Tot onze verrassing stond opeens onze windwijzer, die we een tijdje geleden voor het aanbrengen van een schoorsteenpijp gedemonteerd hadden, weer gelast en wel te pronken op onze schoorsteen. Keurig aangepast en geschilderd. Klasse! We zijn blij met het prachtige eindresultaat. We zijn kortom zeer tevreden over de dakrenovatie, zoals Van Hegeraat deze voor ons heeft uitgevoerd.

• Kwaliteit

Beste mijnheer en mevrouw Q, Bedankt voor uw reactie, het was een plezier voor ons om aan zo'n mooie villa te werken, waarin door u als opdrachtgever werd gekozen voor een zeer mooi product. Fijn dat u het als prettig heeft ervaren om met ons in zee te zijn gegaan en dat u enorm tevreden met het resultaat. Bedankt voor uw vertrouwen en de mooie foto's! Team Hegeraat Schaijk

Na melding van stormschade, snelle reactie en daarna door vakkundig personeel de lei en lood vervangen. Echt een aanrader

• Kwaliteit

Mensen met hart voor de zaak

Gelukkig zijn er nog dit soort ondernemers die met hun ziel en zaligheid er alles aan doen om alles naar wens te laten verlopen. Van planning tot realisatie. Grandioos!!!!! Normaal zijn wij niet voor het schrijven van reviews maar Hegeraat Leidekkersbedrijf B.V. en met name de hele familie Hegeraat verdient een groot compliment. Vriendelijke, hardwerkende, meedenkende oprechte mensen. What you see is what you get, geen onzin, werken aan een zo goed mogelijk product.

• Kwaliteit

Beste mijnheer en mevrouw T, Bedankt voor uw reactie, het was erg plezierig voor onze mensen om met u samen te werken. Telkens weer een goed begin van de werkdag. Ook bedankt voor uw vertrouwen in ons bedrijf. Team Hegeraat

Zeer net werk, echte ambacht.

Fijn familiebedrijf, goed werk afgeleverd. Nieuwe leien kap gemaakt en overstekken uitgetimmerd met ki-kern.

• Kwaliteit

Zeer tevreden over onze totale dakrenovatie

Zeer tevreden over de werkwijze en het eindresultaat van onze dakrenovatie. Afspraken zijn altijd netjes nagekomen en gedurende de uitvoering heeft er regelmatig overleg plaatsgevonden om zoveel mogelijk aan onze wensen te voldoen.

• Kwaliteit

Beste familie Brands, bedankt voor de prettige samenwerking. Het eindresultaat is een prachtig dak, wat uw huis nog mooier maakt. Fijn dat u zoveel vertrouwen in ons bedrijf had om het werk aan ons te gunnen. Team Hegeraat

uitstekend

heel adequaat en snel

• Kwaliteit

Perfect bedrijf voor een gode samenwerking

Afspraak is afspraak en er wordt tijdens het project goed meegedacht om probelemen op de juiste manier op te lossen. Bij het eerstvolgende leiendak, gaan we zeker weer zaken doen met elkaar.

• Kwaliteit

Beste Marcel, bedankt voor uw vertrouwen in ons bedrijf en voor de prettige samenwerking. Met vriendelijke groet, Team Hegeraat Schaijk

Vakmanschap met !!

V.a ontvangst t/m aftersale geweldig. Wat een fijn familie bedrijf. Ons dak is nog mooier geworden dan we hadden gehoopt. Echt vakmanschap met een vriendelijk ontvangst en prettige samenwerking!

• Kwaliteit

Beste Ron en Yvette, bedankt voor jullie feedback en de mooie foto's. Het was en is een prachtig project waar jullie en wij terecht trots op mogen zijn. Fijn dat jullie ons als bedrijf het volle vertrouwen hebben geschonken om dit mooie zinkwerk te realiseren. Team Hegeraat

ook kleinere klussen / verzekeringswerk word goed en netjes opgepakt.

Dit bedrijft lost ook kleine klusjes netjes op. Wij doen nog niet zo langs zaken met dit bedrijf maar tot nu toe verloopt alles goed en netjes. Klanten zijn ook tevreden.

• Kwaliteit

Beste Roland, Bedankt voor deze reactie. Het is fijn om te horen dat uw klanten tevreden zijn met de werkzaamheden. Team Hegeraat

Zeer tevreden over het bekleden van dakkapel met zink

Na deskundig advies van Dakdekkersbedrijf Hegeraat, hadden we besloten om de dakkapel te renoveren met nieuw dakleer en bekleding van zink. We zijn zeer tevreden over het resultaat. Dit geldt tevens voor de service en klantvriendelijkheid.

• Kwaliteit

Beste Joost, Bedankt voor uw positieve review, waarin u aangeeft tevreden te zijn met het gehele traject van voorbereiding en het eindresultaat! Vriendelijke groet, Team Hegeraat Schaijk

Goedkoop is duurkoop.

Zink vervangen grote dakkapel 2X het dak laten maken, goedkoop door prutsers. 2X gaan lekken. Goedkoop is duurkoop. Nu een keer goed laten doen door Hegeraat, kost wat meer maar dan heb je ook wat. Zink vervangen en leien dak meegenomen, vakmensen.

• Kwaliteit

Beste Levi, fijn om te horen dat het nu wel naar uw zin is, ondanks eerdere slechte ervaringen met andere zinkwerkers, heeft u toch zoveel vertrouwen in ons bedrijf gehad om met ons in zee te gaan. Het eindresultaat is ook echt erg mooi! Vriendelijke groet, Team Hegeraat Schaijk

Werken netjes

Wij hebben goede en betrouwbare ervaring met dit bedrijf.

• Kwaliteit

Beste Bart, Het eindresultaat van het dak mag er zijn, het wordt dadelijk een mooi totaalplaatje met alles wat jullie voor ogen hebben voor jullie nieuwe huis. Bedankt voor het vertrouwen in ons bedrijf, namens Team Hegeraat

Mijn dakpannen waren donker verkleurd en op delen met mos begroeid, door Hegeraat mijn dak laten reinigen en vervolgens laten impregneren. Zeer tevreden mee, dak ziet er netjes uit en de service was uitstekend.

• Communicatie N.v.t.

Beste Thijn, Bedankt voor de prettige samenwerking en uw vertrouwen in ons bedrijf. Het dak van uw huis ziet er weer als nieuw uit en kan er weer jaren tegen! Vriendelijke groet, Team Hegeraat

Superservice, goede kwaliteit

Al meerdere keren klus door dit bedrijf laten doen. Steeds goed gemaakt. Vanavond (zaterdag) stormschade gehad. Direct adequate hulp in alle vriendelijkheid! Top !

• Kwaliteit

Beste Christel, Fijn dat u wederom een positieve ervaring heeft met ons bedrijf. Het is ook onze bedoeling om een vertrouwensband met onze cliƫnten op te bouwen, zodat ze bij ons terugkomen als er iets aan hun dak moet worden gedaan. Bedankt voor uw vertrouwen in ons bedrijf, vriendelijke groet Team Hegeraat

Geweldige service

Ik ben een jaar bezig geweest om leien en nokvorsten te vinden die vorig jaar in de storm waren verdwenen. Het was een heel lange zoektocht. Uiteindelijk bij Hegeraat (op 100 km afstand!) beland, die de nokvorsten nota bene heeft moeten laten maken. Dit weekend is de reparatie vlekkeloos door hen uitgevoerd. Ik ben erg blij met deze geweldige service!

• Kwaliteit

Beste Diederik, Fijn om te horen en bedankt voor uw reactie en vertrouwen in ons bedrijf! Groet Team Hegeraat