Zeer net werk, echte ambacht.

Fijn familiebedrijf, goed werk afgeleverd. Nieuwe leien kap gemaakt en overstekken uitgetimmerd met ki-kern.

• Kwaliteit

Zeer tevreden over onze totale dakrenovatie

Zeer tevreden over de werkwijze en het eindresultaat van onze dakrenovatie. Afspraken zijn altijd netjes nagekomen en gedurende de uitvoering heeft er regelmatig overleg plaatsgevonden om zoveel mogelijk aan onze wensen te voldoen.

• Kwaliteit

Beste familie Brands, bedankt voor de prettige samenwerking. Het eindresultaat is een prachtig dak, wat uw huis nog mooier maakt. Fijn dat u zoveel vertrouwen in ons bedrijf had om het werk aan ons te gunnen. Team Hegeraat

uitstekend

heel adequaat en snel

• Kwaliteit

Perfect bedrijf voor een gode samenwerking

Afspraak is afspraak en er wordt tijdens het project goed meegedacht om probelemen op de juiste manier op te lossen. Bij het eerstvolgende leiendak, gaan we zeker weer zaken doen met elkaar.

• Kwaliteit

Beste Marcel, bedankt voor uw vertrouwen in ons bedrijf en voor de prettige samenwerking. Met vriendelijke groet, Team Hegeraat Schaijk

Vakmanschap met !!

V.a ontvangst t/m aftersale geweldig. Wat een fijn familie bedrijf. Ons dak is nog mooier geworden dan we hadden gehoopt. Echt vakmanschap met een vriendelijk ontvangst en prettige samenwerking!

• Kwaliteit

Beste Ron en Yvette, bedankt voor jullie feedback en de mooie foto's. Het was en is een prachtig project waar jullie en wij terecht trots op mogen zijn. Fijn dat jullie ons als bedrijf het volle vertrouwen hebben geschonken om dit mooie zinkwerk te realiseren. Team Hegeraat

ook kleinere klussen / verzekeringswerk word goed en netjes opgepakt.

Dit bedrijft lost ook kleine klusjes netjes op. Wij doen nog niet zo langs zaken met dit bedrijf maar tot nu toe verloopt alles goed en netjes. Klanten zijn ook tevreden.

• Kwaliteit

Beste Roland, Bedankt voor deze reactie. Het is fijn om te horen dat uw klanten tevreden zijn met de werkzaamheden. Team Hegeraat

Zeer tevreden over het bekleden van dakkapel met zink

Na deskundig advies van Dakdekkersbedrijf Hegeraat, hadden we besloten om de dakkapel te renoveren met nieuw dakleer en bekleding van zink. We zijn zeer tevreden over het resultaat. Dit geldt tevens voor de service en klantvriendelijkheid.

• Kwaliteit

Beste Joost, Bedankt voor uw positieve review, waarin u aangeeft tevreden te zijn met het gehele traject van voorbereiding en het eindresultaat! Vriendelijke groet, Team Hegeraat Schaijk

Goedkoop is duurkoop.

Zink vervangen grote dakkapel 2X het dak laten maken, goedkoop door prutsers. 2X gaan lekken. Goedkoop is duurkoop. Nu een keer goed laten doen door Hegeraat, kost wat meer maar dan heb je ook wat. Zink vervangen en leien dak meegenomen, vakmensen.

• Kwaliteit

Beste Levi, fijn om te horen dat het nu wel naar uw zin is, ondanks eerdere slechte ervaringen met andere zinkwerkers, heeft u toch zoveel vertrouwen in ons bedrijf gehad om met ons in zee te gaan. Het eindresultaat is ook echt erg mooi! Vriendelijke groet, Team Hegeraat Schaijk

Werken netjes

Wij hebben goede en betrouwbare ervaring met dit bedrijf.

• Kwaliteit

Beste Bart, Het eindresultaat van het dak mag er zijn, het wordt dadelijk een mooi totaalplaatje met alles wat jullie voor ogen hebben voor jullie nieuwe huis. Bedankt voor het vertrouwen in ons bedrijf, namens Team Hegeraat

Uitstekende service

Mijn dakpannen waren donker verkleurd en op delen met mos begroeid, door Hegeraat mijn dak laten reinigen en vervolgens laten impregneren. Zeer tevreden mee, dak ziet er netjes uit en de service was uitstekend.

• Communicatie N.v.t.

Beste Thijn, Bedankt voor de prettige samenwerking en uw vertrouwen in ons bedrijf. Het dak van uw huis ziet er weer als nieuw uit en kan er weer jaren tegen! Vriendelijke groet, Team Hegeraat

Superservice, goede kwaliteit

Al meerdere keren klus door dit bedrijf laten doen. Steeds goed gemaakt. Vanavond (zaterdag) stormschade gehad. Direct adequate hulp in alle vriendelijkheid! Top !

• Kwaliteit

Beste Christel, Fijn dat u wederom een positieve ervaring heeft met ons bedrijf. Het is ook onze bedoeling om een vertrouwensband met onze cliënten op te bouwen, zodat ze bij ons terugkomen als er iets aan hun dak moet worden gedaan. Bedankt voor uw vertrouwen in ons bedrijf, vriendelijke groet Team Hegeraat

Geweldige service

Ik ben een jaar bezig geweest om leien en nokvorsten te vinden die vorig jaar in de storm waren verdwenen. Het was een heel lange zoektocht. Uiteindelijk bij Hegeraat (op 100 km afstand!) beland, die de nokvorsten nota bene heeft moeten laten maken. Dit weekend is de reparatie vlekkeloos door hen uitgevoerd. Ik ben erg blij met deze geweldige service!

• Kwaliteit

Beste Diederik, Fijn om te horen en bedankt voor uw reactie en vertrouwen in ons bedrijf! Groet Team Hegeraat

Zeer klantgericht

Team Hegeraat heeft een schitterend zinken dak opgeleverd voor zowel woonhuis als schuur. Ondanks een lekkage waarbij discussie zou kunnen ontstaan of lekkage resultaat was van Hegeraat of aannemer, heeft de klant altijd centraal gestaan bij Hegeraat (en aannemer) en is eea naar tevredenheid opgelost.

• Communicatie N.v.t.

Fijn om te horen dat u zo tevreden bent, en bedankt voor uw opdracht en het vertrouwen in ons bedrijf!

Fantastische dakdekker met een perfecte prijs en afwerking. Kortom TOP!

Voor de renovatie van mijn dak was ik opzoek naar een ervaren en vakkundige dakdekker. Ik ben terecht gekomen bij Hegegraat Leidekkers. Vanaf het eerste moment ben ik als koning behandeld. Ze hebben de renovatie vakkundig en perfect afgewerkt. Dat allemaal voor een super scherpe prijs! Absolute vakmensen die erg veel verstand hebben van het vak en altijd meedenken met de klant. Daarom wil ik Hegegraat Leidekkers aan iedereen aanbevelen!

• Kwaliteit

Bedankt voor uw positieve feedback!

Bekwame vakmensen.

Nieuwe dakplaten gelegd en zinkwerk gemaakt.

• Kwaliteit

Fijn om uw positieve reactie te lezen en bedankt voor het vertrouwen in ons bedrijf!

Net en vakkundig

Slechte afwerking.

Naast de vele positieve reacties die ik hier lees, heb ik helaas een slechte ervaring met de firma Hegeraat. Ik ben erg teleurgesteld in de kwaliteit van het geleverde werk.

Eerlijk ,, vakkundig ,, degelijk .

Een nieuw dak is een fix karwei . Een karwei waar je als particulier niet vaak mee geconfronteerd wordt . De familie hegeraat voert het uit op een nononsens manier . We hopen weer jaren lang van deze investering te kunnen genieten .

• Nazorg en garantie

Zeer tevreden over de gang van zaken, uitvoering en het gehele team wat bij ons gewerkt heeft. Grote pluim. Super werk geleverd.

• Ervaring met: Leiwerk

ze geven uitstekend advies, denken met je mee, hebben veel gevoel voor het werk, je kunt het echt aan hun overlaten.

• Ervaring met: Leiwerk

Geweldig mijn dak gerepareerd na stormschade!

• Ervaring met: Leipannen en dakpannen

We zijn blij met ons prachtig nieuwe dak met Samaca lei. Ondanks hevige weersomstandigheden in januari, veel storm en regen, is er vakkundig werk geleverd. We hebben de samenwerking met de leidekkers zeer prettig ervaren. Alles is naar volle tevredenheid keurig netjes opgeruimd en afgerond.

• Ervaring met: Leiwerk

7 dakkapellen laten bekleden met zink ziet er super strak uit en met de gewenste kwaliteit

• Ervaring met: Koper- of zinkwerk gevel of dak