Bijzonder professioneel echte vakmannen!!!!

Je komt zelden zulke talenten tegen!!! 11-09-2019 Belachelijk efficiënt, bijzonder professioneel echte vakmannen , dat zijn de eerste woorden die me te binnen schieten wanneer ik aan de medewerkers van NH slotenmakers Haarlem denk! De heren nemen de tijd om te overleggen en communiceren door met de klant! Het geleverde werk zag er perfect uit! de rommel wordt opgeruimd enz. Alle sloten zijn vervangen voor meerpunts sloten,, raambogen etc. wij zijn er erg blij mee Elke werkgever mag zich dan ook uiterst gelukkig prijzen met zulke werknemers in hun team!!!

Zoals het hoort keurig bedrijf

Bij thuiskomst helaas een poging tot inbraak gehad waarbij mijn cilinderslot uit de voordeur gehaald. En wat nu, NH slotenmakers gebeld en ze zouden binnen 1,5 uur bij me zijn. Keurig bedrijf goed advies een aanrader dus mocht u eens een probleem hebben. Een tevreden klant uit Avenhorn

Snelle en duidelijke afhandeling. Top!

Snelle service en duidelijke communicatie.

NH Slotenmakers was gisteren bij ons thuis om de sloten in de deuren te vervangen beneden, na de offerte die voor ons was opgesteld nadat een van de collega’s bij ons was geweest om het raam in de slaapkamer te maken in Egmond Binnen. De collega in kwestie was zeer vriendelijk en vroeg ons of hij ook de deuren even mocht controleren op inbraakgevoeligheid, waarna de offerte werd opgesteld. Dit allemaal geheel vrijblijvend en deskundig. Allereerst willen we graag vermelden dat we heel blij zijn met de snelle service en het feit dat we, in de al drukke planning, er toch nog “tussen pasten”. Dit waardeerden wij enorm. Ook de professionaliteit, vriendelijkheid en het meedenken van de collega’s gisteren hebben wij als zeer prettig ervaren. We willen NH Slotenmakers daarom ook via deze weg nogmaals bedanken voor de prettige service en zullen hen zeker aanbevelen bij familie en vrienden.

zie hieronder

Goede service,vriendelijk personeel,netjes

Vakkundig, goede service en vriendelijk personeel

Snel een afspraak kunnen maken voor vervanging van sloten. Paul heeft ons goed geadviseerd over de mogelijkheden en was duidelijk over de prijzen. De sloten zijn netjes geïnstalleerd. Daarnaast gaf hij ons goede tips en adviezen. Zeer klantgericht.

Zeer tevreden met de klantvriendelijke en adequate service.

Wij waren gedupeerd door een malafide slotenmaker. Door de politie is ons aangeraden om meteen een slotenmaker in te schakelen die was aangesloten bij het Politie Keurmerk Veilig Wonen. Na bellen met NH slotenmakers stond na slechts een half uur een vriendelijke slotenmaker bij ons voor de deur. Na een goed advies is het juiste werk adequaat uitgevoerd. Nu wel een veilig slot en deurbeslag op de juiste wijze gemonteerd. Nogmaals dank!

Uiterst snelle reactie op ons verzoek. Meedenken in oplossingen waarbij kwaliteit voor prijs gaat. De monteur, Paul, heeft ons met zijn vakbekwaamheid en vriendelijkheid een goede oplossing en veilig gevoel gegeven.

• Prijs-/ kwaliteitverhouding

Per telefoon kreeg ik bij het gesprek gelijk goed gevoel. Hij was niet opdringerig en gaf aan duidelijk wat de kosten zijn zowel voor alleen de cilinder uitboren als de slot ook gelijk vervangen. Hij deed moeite om mij die ochtend alsnog in te kunnen plannen, verving de slot in no time. Zeer professioneel en behulpzaam. Deze zaak is zeker aan te raden.

• Prijs-/ kwaliteitverhouding

Heel prettig en snelle service!

• Afspraken nakomen
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding N.v.t.

Na een aantal inbraken in onze buurt, heb ik op internet gezocht naar een betrouwbare slotenmaker, met in mijn achterhoofd het recente nieuws over malafide sleutelbedrijven. Ik zag dat NH Slotenmakers zeer gewaardeerd wordt door hun klanten en daar bleek niets van gelogen. Een afspraak was snel geregeld en van tevoren kreeg ik goed en duidelijk advies van Paul. Ik had er meteen een goed gevoel over. Mike en Jeffrey hebben vervolgens al mijn sloten vervangen, o.a. kerntrekbeveiliging, cilindersloten en meerpuntsluitingen aangebracht. Veel kwaliteit voor een nette prijs. NH Slotenmakers zijn vriendelijke, betrouwbare professionals die ik iedereen kan aanbevelen!!

• Prijs-/ kwaliteitverhouding

Via e-mail snel een afspraak geregeld. Erg blij met de verleende service: snel, vriendelijk en normale prijzen.

• Prijs-/ kwaliteitverhouding

wij hadden zelf een tochstrip op onze voordeur aangebracht, hierdoor sloot de deur niet meer correct, na zelf bezig geweest te zijn werd het er niet beter op. Na een zoektocht op internet en het bekijken van websites en het lezen van reviews uit eindelijk bij NH Slotenmakers uitgekomen, deze kwamen de zelfde dag nog om de deur weer correct te maken. onze deur sluit weer compleet af en ze hebben meteen het slot een servicebeurt gegeven.

• Prijs-/ kwaliteitverhouding

Reeds enkele jaren (4) doen wij nu zaken met NH Slotenmakers. NH Slotenmakers, Paul, denkt altijd mee, komt met oplossingen, regelt zijn zaken goed en op tijd, komt de afspraken altijd na, nooit onduidelijkheid over wat er moet gebeuren en wat er gedaan is. Kortom, een vakman. Dat geldt overigens ook voor zijn twee medewerkers, Mike en Jeffrey. Goede, nette vakmannen die perfecte service leveren. Waarom geen 10 geven dan? Dat doe ik nooit, anders waren het gewoon 6 tienen geweest.

Prima service!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Prachtig al die positieve ervaringen, jammergenoeg delen wij die niet, en zullen wij nooit meer gebruik maken van de diensten van NH Slotenmakers. Details hoef ik niet te noemen, die zijn bij het bedrijf bekend. Deze boodschap is bedoeld als waarschuwing voor anderen.

• Afspraken nakomen
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding N.v.t.

Beste mevrouw Tophof, Het spijt ons zeer dat het ons, ondanks onze inzet voor u, niet gelukt is om u tevreden te stellen. NH Slotenmakers heeft klanttevredenheid zéér hoog in het vaandel staan. Dit blijkt ook uit de meer dan 134 goede reviews.

Snelle correcte afspraken. Hollandse degelijkheid

• Prijs-/ kwaliteitverhouding

Betrouwbaar en fijn familiebedrijf. Vakkundige, snelle afhandeling. Komen afspraken goed na en denken mee. Laten alles netjes achter en lossen onvoorziene problemen op.

• Prijs-/ kwaliteitverhouding

Goed contact bij opname werkzaamheden. Fijne monteurs.

• Prijs-/ kwaliteitverhouding

Vakkundige plaatsing van het kerntrekbeslag door Dhr Ruijgrok. Zeer tevreden!

• Prijs-/ kwaliteitverhouding

Na een inbraakpoging xxx slotenmakers gebeld(bovenaan in google) voor herstel maar wat een prutsers. Slecht nederlands en konden geen prijs geven terwijl oplossing toch heel simpel en voor de hand lag. Na maand geleden Radar te hebben gekeken over malafide sleutelbedrijven toch wat scherper geworden! xxx dus bedankt en gekeken op google naar reviews en bij NHsloten waren deze top, enne niks over gelogen. Topgast met verstand van zaken en helder in de kosten. Hij was op afgesproken tijdstip aanwezig en heeft heeel goed werk geleverd en mij een goed gevoel en een goed beveiligd huis. Helemaal aan te bevelen deze boys!

• Prijs-/ kwaliteitverhouding

Paul, dank voor je vakmanschap en volharding. Was even zweten in dat hete weer, maar wel gelukt. Alles werkt perfect.

• Prijs-/ kwaliteitverhouding

Wij zijn heel tevreden met de snelle reactie van NHSlotenmakers. De reparaties zijn adequaat en professioneel uitgevoerd. De slotenmaker was erg vriendelijk. Top bedrijf.

Goed vakmansschap en communicatie

• Prijs-/ kwaliteitverhouding

achteraf bleek de sleutel aan de binnenkant in het slot te zitten, zodat het euvel snel/vakkundig en gelukkig zonder breekwerk kon worden verholpen, Hulde !

Over NH Slotenmakers

NH Slotenmakers Ook als u uw sloten wilt vervangen of u wilt uw huis of bedrijf laten beveiligen door middel van gekeurde sloten bent u op het juiste adres. Slotenmakers, slotenspecialisten in heel Noord Holland bij u in de buurt.