5 redenen waarom ik deze slotenmaker promoot: Sommige ondernemers creëren ambassadeurs door de verwachtingen te overtreffen. NH Slotenmakers is zo'n bedrijf. https://www.nhslotenmakers.nl/. Want: 1) Ze zijn niet de goedkoopste want ze gebruiken alleen de beste materialen 2) Hun adviezen snijden hout. (Logisch, met houten kozijnen, maar dit terzijde...) 3) Ze zijn bescheiden en plezierig aanwezig en laten alles keurig achter 4) Ze hebben een perfecte after-sales: toen bleek dat een nog bruikbaar slot per ongeluk was meegenomen en weggegooid stuurden ze een nieuw exemplaar (t.w.v. € 45,00) per post! 5) Ze hebben een perfecte service: gister leek een slot te blokkeren, waarop ze vanmorgen direct op de stoep stonden. Toen het smeermiddel dat ik er gister in had gespoten het vuil had losgeweekt en de deur het opeens weer bleek te doen, was dat voor hen geen enkel probleem. Ze keken de andere sloten nog even na en met een net zo vrolijk gezicht reden ze de 45 minuten weer terug. Dit is ondernemerschap met hoofdletter S. Van Service. Dank, lof-en-hulde voor NH Slotenmakers!

• Prijs-/ kwaliteitverhouding

kundige en vriendelijke vakmensen.

• Prijs-/ kwaliteitverhouding

Werk is perfect uitgevoerd. Maar wat meer telt was het advies vooraf. NH Slotenmakers was de enige die ons attendeerde op de zwakke plek van ons huis en daar op maat een oplossing voor bood.

• Prijs-/ kwaliteitverhouding

Paul wekte meteen ons vertrouwen en heeft keurig werk geleverd. Wij zijn erg blij met ons veiliger huis, dat slaapt toch een stuk rustiger!

• Prijs-/ kwaliteitverhouding

Ze werken zeer snel, netjes, zijn sevicegerichr en komen 100% gemaakte afspraken na. We hadden allemaal oud hang en sluitwerk en zijn zeer tevreden met onze nieuwe sloten. Zeer veilig en alle sloten zijn met dezelfde sleutel te bedienen. Al met al super!

• Prijs-/ kwaliteitverhouding

Een telefoontje met NH slotenmakers was voldoende om voor mij het juiste codeslot te verzorgen. Ik was een tijdje op zoek op internet maar kon dit speciale codeslot niet vinden. NH Slotenmakers heeft door de drukte zelfs het slot op zaterdag voor mij geplaatst. Dat noem ik nu nog eens service!

• Prijs-/ kwaliteitverhouding

Zeer goede ervaring met dit bedrijf en de monteurs. Goed advies (bestaande uit meerdere opties en bijbehorende prijzen), en vakkundige en kwalitatief goede uitvoering. Naast een hoge mate van professionaliteit ook prettige en vriendelijke monteurs. Kortom, een aanrader!0

• Prijs-/ kwaliteitverhouding

Ondanks de paasdagen erg snel aanwezig, veel kennis van zaken en klantvriendelijk (zie rapportcijfers)

• Prijs-/ kwaliteitverhouding

Vriendelijk, vakbekwaam, direct en vlot handelend.

• Prijs-/ kwaliteitverhouding

Na diefstal van onze sleutels en het verdriet van onze kinderen werden deze zeer betrokken bij het vervangen van de sloten. Erg tevreden over!

• Prijs-/ kwaliteitverhouding

Op aandringen van onze verzekeringsmaatschappij vroegen wij NHSlotenmakers offerte uit te brengen voor deugdelijke sloten. We konden snel een afspraak maken. De heer Ruijgrok bekeek onze sloten en kwam tot het oordeel dat het sluitwerk prima was. Hij schreef een rapport voor de verzekering en stuurde ons geen nota. Dat is nog eens het belang van de klant voorop stellen!

• Prijs-/ kwaliteitverhouding

Wij zijn zeer snel en vakkundig geholpen. Er wordt netjes gewerkt en meegedacht.

• Prijs-/ kwaliteitverhouding

Zeer kundig vakman. Bekijkt zwakke punten in en rondom het huis gedetailleerd en komt tot een totaaladvies op basis van concurrerende prijzen.

Kwaliteit

• Prijs-/ kwaliteitverhouding

snel, ervaren en een prettige omgang.

• Prijs-/ kwaliteitverhouding

Na het failliet gaan van 4Locks heeft NH Slotenmakers mij geholpen om zonder kosten de order die nog uit stond en al deels was betaald toch nog uit te leveren aan mij. Zelfs zo goed dat deze order persoonlijk werd bezorgd aan ons bedrijf, wat een service top!.

• Kennis en vakmanschap N.v.t.
  • Afspraken nakomen
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding N.v.t.

De slotenmaker 's ochtends gebeld en dezelfde dag kon hij ons nieuwe slot komen plaatsen. Wij hadden zelf al een slot in huis maar die bleek toch niet zo geschikt. De slotenmaker dacht goed mee, was snel klaar en heeft netjes gewerkt. Zeer klantvriendelijk!

• Prijs-/ kwaliteitverhouding

Snelle service, goede uitleg en advies, kennis van zaken.

• Prijs-/ kwaliteitverhouding

Paul was professional, friendly and a problem solver. He was great. I will recommend him to friends.

• Prijs-/ kwaliteitverhouding

Rondje veiligheidscheck om het huis, goed advies met uitleg. 2 nieuwe sloten op de voordeur en nog 2 andere deuren voorzien van veiligheidsbeslag. Top Paul! Bedankt voor de goede en snelle service.

• Prijs-/ kwaliteitverhouding

Een prettige en snelle service! Goed en duidelijk advies over inbraakpreventie. Degelijke montage en nu een veilig voelend huis!

• Prijs-/ kwaliteitverhouding

Erg goede en snelle service

• Prijs-/ kwaliteitverhouding

Voor- en achterdeur nieuw beslag en sloten. Werkten keihard door, alles netjes afgewerkt en opgeruimd.

• Prijs-/ kwaliteitverhouding

Snel en vakkundig slot en cilinder vervangen, zeer vriendelijke monteur.

• Prijs-/ kwaliteitverhouding

NH Slotenmakers is voor ons het vaste contact voor hang en sluitwerk. Ook dit keer was de service weer prima. No nonsens, veel kennis en vriendelijk. Volgende keer weer NH Slotenmakers!

Over NH Slotenmakers

NH Slotenmakers Ook als u uw sloten wilt vervangen of u wilt uw huis of bedrijf laten beveiligen door middel van gekeurde sloten bent u op het juiste adres. Slotenmakers, slotenspecialisten in heel Noord Holland bij u in de buurt.